Auteur Topic: [Kandidaat] Robčrt van Beckhoven is niet de Mol!  (gelezen 40093 keer)

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Robčrt van Beckhoven is (niet) de Mol!
« Reactie #140 Gepost op: 27-01-2019, 17:11:57 »

Net bij Moltalk: de mannen bij de Serenade-opdracht zongen Robčrts naam. ::oink::


Bij die grotten hadden we vorig jaar ook meer gehoord dan dat er was.

Net bij Moltalk: de mannen bij de Serenade-opdracht zongen Robčrts naam. ::oink::

Ik weet het echt niet met hem. Hij is mijn grootste twijfel dit seizoen. ::jaja::

Weet je wat, ik doe deze belofte: als Robčrt de mol is, dan eet ik een hele taart op ::tandpastasmiley::
Plus: ik vermoed dat hij geld heeft laten liggen bij de laser-opdracht.
Dus het kan maar zo dat je een taart mag eten over 6 weken.  ;)


Het is inmiddels wel bekend dat, of er bij de eerdere paaltjes minder geld lag, of dat iemand geld heeft weggenomen. Aangezien Robert pas helemaal op het einde gaat en ook nog een redelijk bedrag meeneemt (vergelijk bv met RP) betwijfel ik dit toch heel sterk.


Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Robčrt van Beckhoven is (niet) de Mol!
« Reactie #141 Gepost op: 27-01-2019, 17:32:38 »
Robert lijkt meer op een meester voor de klas. Dat is hij natuurlijk ook wel. Maar ik heb het gevoel dat de kandidaten niet erg durven te mollen als hij in de buurt is. Bijvoorbeeld zoals Jamie in de boot gisteren. Die probeerde wel wat maar Robert heeft iets waardoor je het snel opgeeft.
Tegelijkertijd heb je het gevoel dat Robert alles observeert en opslaat. Ben benieuwd hoever hij komt. Zou de winnaar kunnen zijn.

Offline Marisa

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Robčrt van Beckhoven is (niet) de Mol!
« Reactie #142 Gepost op: 27-01-2019, 18:24:09 »
Op het laatst van zijn biecht zegt Robčrt: 'Dit is de Mol'. Hij zegt dus niet: 'Dit is Wie is de Mol'.

Edit na terugkijken en terugluisteren. Hij zegt in de biecht na de opdracht 'Min of meer': 'Dat is de Mol, hč'.

'Dit' in plaats van 'dat' zou zijn uitspraak sterker hebben gemaakt, vind ik.
« Laatst bewerkt op: 27-01-2019, 18:51:08 door Marisa »

Offline Q_TALPA_E

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Robčrt van Beckhoven is (niet) de Mol!
« Reactie #143 Gepost op: 27-01-2019, 18:34:41 »
In het promoshot van volgende week zien we dat hij (vermoedelijk) uit de lift zal stappen waar de tekst “10 M” te zien is op het display: de mol stapt uit de lift.

Dit vind ik een leuke vondst, maar dit kan net zo goed op Merel slaan. Inderdaad, Robčrt stapt uit de lift waarop staat "10 M". Maar dit kan ook betekenen dat hij de verdieping van de mol betreedt. Het was Merel die als gastvrouw de eerste kandidaat ontvangt.

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [Kandidaat] Robčrt van Beckhoven is (niet) de Mol!
« Reactie #144 Gepost op: 27-01-2019, 18:40:09 »
Bijvoorbeeld zoals Jamie in de boot gisteren. Die probeerde wel wat maar Robert heeft iets waardoor je het snel opgeeft.


Nou, Robčrt liet zich niet opjutten door Jamie, maar vervolgens zegt hij tegen Sarah dat ze haast moeten maken (of zoiets)...  ::rofl::

En ja, hij brengt geld binnen, maar ook niet zo heel veel.

Plus die biechten: volgens mij zegt hij meerdere keren ‘Dit is de mol’, wat Marisa ook schrijft. Volgens mij zei hij dit ook na de exit van Evi?
Mogelijk is dat een aanwijzing naar zijn molschap?
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Marisa

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Robčrt van Beckhoven is (niet) de Mol!
« Reactie #145 Gepost op: 27-01-2019, 18:57:25 »
Of Robčrt na het vertrek van Evi letterlijk 'Dit is de Mol' heeft gezegd, weet ik even niet meer. Ik moet die aflevering nog terugzien.
En, zoals ik hierboven in mijn edit al heb aangeduid: Tussen 'dit' en 'dat' kan een wereld van verschil liggen.  ;)

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [Kandidaat] Robčrt van Beckhoven is (niet) de Mol!
« Reactie #146 Gepost op: 27-01-2019, 19:02:10 »
Ik moet zeggen dat ik dat ook niet 100% zeker weet, dat moet ik dan een keertje terugkijken. Maar ik herinner mij dat ik die biechten een beetje merkwaardig vond in ieder geval.

Dit zou wel sterker zijn geweest inderdaad.
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Blip

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Robčrt van Beckhoven is (niet) de Mol!
« Reactie #147 Gepost op: 28-01-2019, 15:35:18 »
Merkwaardige reactie van Robčrt als Evelien haar rode scherm krijgt. Iedereen slaat de handen voor het gezicht, maar Robčrt kijkt alleen opzij. Daarna kijkt hij naar de presentator en pas daarna slaat ook hij verschrikt de handen voor zijn mond. Kijkt hij naar zijn maatje Sinan ("Daar gaat onze mol!")? Is hij gewoon wat trager in zijn reacties? Of zijn de verrassing en spanning bij hem minder, omdat hij weet dat hij sowieso niet naar huis gaat? En bedacht hij iets te laat dat hij ook beter betrokkenheid en ontzetting kan tonen?

« Laatst bewerkt op: 28-01-2019, 15:37:07 door Blip »
~ I have not failed. I have just found 10,000 things that do not work. ~ Thomas Edison

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Robčrt van Beckhoven is (niet) de Mol!
« Reactie #148 Gepost op: 28-01-2019, 15:52:51 »
Hij is in t spel ook trager met zn reacties dus zou r niks achter zoeken

Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Robčrt van Beckhoven is (niet) de Mol!
« Reactie #149 Gepost op: 28-01-2019, 16:55:43 »
Merkwaardige reactie van Robčrt als Evelien haar rode scherm krijgt. Iedereen slaat de handen voor het gezicht, maar Robčrt kijkt alleen opzij. Daarna kijkt hij naar de presentator en pas daarna slaat ook hij verschrikt de handen voor zijn mond. Kijkt hij naar zijn maatje Sinan ("Daar gaat onze mol!")? Is hij gewoon wat trager in zijn reacties? Of zijn de verrassing en spanning bij hem minder, omdat hij weet dat hij sowieso niet naar huis gaat? En bedacht hij iets te laat dat hij ook beter betrokkenheid en ontzetting kan tonen?


Die "daar gaat onze Mol" kan ik even niet plaatsen. Robčrt gaf in de testen achtereenvolgens de volgende verdachten: '3 ŕ 4 personen, EH J Si, M en J, Sa en RP. Waar zie je Evelien dan? Sinan heeft wel aangegeven op Evelien te zitten.

Offline Blip

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Robčrt van Beckhoven is (niet) de Mol!
« Reactie #150 Gepost op: 28-01-2019, 17:27:12 »
Geen idee. Ik zit slechts te gissen waarom hij als kandidaat zo zou reageren. En we weten dat we veel verdenkingen niet terugzien in de montage. Evelien had in theorie dus een van zijn mollen kunnen zijn.
~ I have not failed. I have just found 10,000 things that do not work. ~ Thomas Edison

Offline RICKDEMOL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • -
Re: [Kandidaat] Robčrt van Beckhoven is (niet) de Mol!
« Reactie #151 Gepost op: 28-01-2019, 18:05:53 »
Zou er persoonlijk niet al te veel achter zoeken. Robčrt lijkt me simpelweg een vrij rustige persoon die instinctief uiterlijk niet enorm geschrokken reageert (mond wijd open, handen direct voor het gezicht etc.)
'Deze mensen zijn echt ROEKOE!'

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Robčrt van Beckhoven is (niet) de Mol!
« Reactie #152 Gepost op: 28-01-2019, 18:08:54 »
Robert is de enige kandidaat waarvan ik consequent goede dingen van zie.

Aflevering 1: schermen correct aflezen
Aflevering 2: geld binnen halen bij de lasers
Aflevering 3: voor Niels stemmen bij de jokerverdeling
Aflevering 4: rustig blijven en goed dingen aflezen bij de koffieopdracht

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [Kandidaat] Robčrt van Beckhoven is (niet) de Mol!
« Reactie #153 Gepost op: 28-01-2019, 19:46:56 »
Hij is in t spel ook trager met zn reacties dus zou r niks achter zoeken

Nou... Dat vind ik dus verdacht!  ;D
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Marisa

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Robčrt van Beckhoven is (niet) de Mol!
« Reactie #154 Gepost op: 28-01-2019, 19:52:37 »
Hij kan in ieder geval héél snel een toepasselijke taart op tafel zetten. Mét siervuurwerk.

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [Kandidaat] Robčrt van Beckhoven is (niet) de Mol!
« Reactie #155 Gepost op: 28-01-2019, 20:24:35 »
Merkwaardige reactie van Robčrt als Evelien haar rode scherm krijgt. Iedereen slaat de handen voor het gezicht, maar Robčrt kijkt alleen opzij. Daarna kijkt hij naar de presentator en pas daarna slaat ook hij verschrikt de handen voor zijn mond. Kijkt hij naar zijn maatje Sinan ("Daar gaat onze mol!")? Is hij gewoon wat trager in zijn reacties? Of zijn de verrassing en spanning bij hem minder, omdat hij weet dat hij sowieso niet naar huis gaat? En bedacht hij iets te laat dat hij ook beter betrokkenheid en ontzetting kan tonen?

Ik kreeg juist de indruk dat hij zich wat schuldig voelde om de tranen van Evelien... Hij lijkt inderdaad wat trager: ik denk dat hij nog moest bedenken wat een handige reactie was. Ik kan mij ook niet voorstellen dat hij als meesterbakker zo is. Dan komt zo’n taart inderdaad nooit af.  ::rofl::
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Robčrt van Beckhoven is (niet) de Mol!
« Reactie #156 Gepost op: 28-01-2019, 20:49:52 »
Merkwaardige reactie van Robčrt als Evelien haar rode scherm krijgt. Iedereen slaat de handen voor het gezicht, maar Robčrt kijkt alleen opzij. Daarna kijkt hij naar de presentator en pas daarna slaat ook hij verschrikt de handen voor zijn mond. Kijkt hij naar zijn maatje Sinan ("Daar gaat onze mol!")? Is hij gewoon wat trager in zijn reacties? Of zijn de verrassing en spanning bij hem minder, omdat hij weet dat hij sowieso niet naar huis gaat? En bedacht hij iets te laat dat hij ook beter betrokkenheid en ontzetting kan tonen?
Een soortgelijke secundaire reactie zag je bij Jan bij de "executie" van Emilio. Jan paste daar duidelijk zijn reactie aan op die van kandidaten als Stine.

Offline Michmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
Re: [Kandidaat] Robčrt van Beckhoven is (niet) de Mol!
« Reactie #157 Gepost op: 28-01-2019, 20:55:15 »
Hij kan in ieder geval héél snel een toepasselijke taart op tafel zetten. Mét siervuurwerk.


Nou ja, half siervuurwerk. Er was één losse flodder bij.  ::rofl::
Woosie down?

Offline B&W

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Robčrt van Beckhoven is (niet) de Mol!
« Reactie #158 Gepost op: 29-01-2019, 16:35:18 »
Robert is de enige kandidaat waarvan ik consequent goede dingen van zie.

Aflevering 1: schermen correct aflezen
Aflevering 2: geld binnen halen bij de lasers
Aflevering 3: voor Niels stemmen bij de jokerverdeling
Aflevering 4: rustig blijven en goed dingen aflezen bij de koffieopdracht
Maar: de fietsopdracht leverde uiteindelijk €300 op, de laseropdracht €650, de koffieopdracht niets. Over de Jengaopdracht zijn er twijfels of de mol die wel wilde laten mislukken. Dus bij de opdrachten die je noemt doet Robčrt wel goede dingen, maar heeft het weinig écht resultaat.

Offline RICKDEMOL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • -
Re: [Kandidaat] Robčrt van Beckhoven is (niet) de Mol!
« Reactie #159 Gepost op: 29-01-2019, 16:50:15 »
Geen idee of iemand deze hier al geplaatst had, maar vond hem zelf heel erg grappig:

https://twitter.com/EvelienBerkie/status/1084172864755064835
'Deze mensen zijn echt ROEKOE!'