Auteur Topic: [Kandidaat] Robčrt van Beckhoven is niet de Mol!  (gelezen 39730 keer)

Offline woehoe

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Robčrt van Beckhoven is (niet) de Mol!
« Reactie #80 Gepost op: 18-01-2019, 03:13:05 »

Ik denk na bestuderen van drie groepsfoto's nog veel meer dat Robčrt De Mol is, vanwege dat hij niet verplaatst... terwijl de rest het wel doet.

Daarnaast viel me op dat Evelien op de groepsfoto van instagram met gekruiste benen staat.
Dit deed Evi in de intro van aflevering 1 ook, Evi is er uit... Dus misschien is de volgende Evelien?

Wie haalt me uit de Robčrttunnel
« Laatst bewerkt op: 18-01-2019, 03:14:49 door woehoe »

Offline Blip

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Robčrt van Beckhoven is (niet) de Mol!
« Reactie #81 Gepost op: 18-01-2019, 09:04:11 »
Ik zie vaak hints waar die er niet zijn, maar niet in deze foto's. De kandidaten worden door de productie zo neergezet dat de langste mensen achteraan staan en de kortste vooraan. Zelfs als men aan Evelien gevraagd heeft om die pose aan te nemen, wisten ze natuurlijk nog niet of ze er de volgende aflevering uit zou vliegen. Hier zou ik niet teveel achter zoeken. Ik verwacht dat Robert spoedig op een andere plek zal staan.
~ I have not failed. I have just found 10,000 things that do not work. ~ Thomas Edison

Offline Moltifunctional

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Robčrt van Beckhoven is (niet) de Mol!
« Reactie #82 Gepost op: 18-01-2019, 09:41:22 »

Ik denk na bestuderen van drie groepsfoto's nog veel meer dat Robčrt De Mol is, vanwege dat hij niet verplaatst... terwijl de rest het wel doet.
Evi, Merel en Sinan zijn ook niet verplaatst.  ???

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] Robčrt van Beckhoven is (niet) de Mol!
« Reactie #83 Gepost op: 18-01-2019, 10:05:26 »
Ik zie vaak hints waar die er niet zijn, maar niet in deze foto's. De kandidaten worden door de productie zo neergezet dat de langste mensen achteraan staan en de kortste vooraan.

En ik weet niet meer wie, maar een van de oud-kandidaten zij eens dat ze expres zoveel mogelijke op dezelfde posities op de groepsfoto gingen staan omdat ze dan niet steeds de nieuwe posities moesten onthouden voor als het een testvraag was waar de Mol stond. ::rofl::

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Robčrt van Beckhoven is (niet) de Mol!
« Reactie #84 Gepost op: 18-01-2019, 12:47:04 »
Evi, Merel en Sinan zijn ook niet verplaatst.  ???

Bij de groepsfoto is nog niet geweten wie de afvaller is.

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [Kandidaat] Robčrt van Beckhoven is (niet) de Mol!
« Reactie #85 Gepost op: 19-01-2019, 11:55:38 »
Hm, ik zit toch lichtelijk in deze tunnel merk ik... Al zijn er nu nog minstens 4 mede-verdachten... ;D Een open blik blijft verstandig.
En misschien wil ik ook vooral dat Robčrt de mol is, dat lijkt mij supertof!

Sowieso maakt hij op mij een wat ‘dommere’ indruk dan hij daadwerkelijk is, bv Sinan die hem uit moet leggen wie de pot 250 heeft gekost. Dan lijkt hij wat afwezig te reageren. (of toch last van de warmte?)

Op zich zie ik bij hem geen echte mol-acties in beeld, maar het valt mij wel op dat hij in zijn biechten wat afstand neemt. Hij heeft het dan over ‘de groep’, bv als Evi afgevallen is, niet echt over zichzelf. Dat vind ik opvallend.

Bij de laser-opdracht zegt hij dat-ie 125 euro heeft en snel in zijn zak stopt. Wat hij tegen de mede-kandidaten erover zegt, komt volgens mij niet in beeld? Op zich verdacht: heeft hij dan al het geld wel uit zijn zak gehaald of ging het stiekem om meer geld? Dat is op zijn minst onduidelijk.

Ik vermoed dat hij, samen met Sinan (ook verdacht van Sinan trouwens) zo lang mogelijk is blijven zitten. Joker pakken en wegwezen. Levert sowieso geen geld op en als mol blijf je onder de radar.

Op zijn minst doet hij wat vreemd...
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Blip

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Robčrt van Beckhoven is (niet) de Mol!
« Reactie #86 Gepost op: 19-01-2019, 16:05:19 »
Sowieso maakt hij op mij een wat ‘dommere’ indruk dan hij daadwerkelijk is, bv Sinan die hem uit moet leggen wie de pot 250 heeft gekost. Dan lijkt hij wat afwezig te reageren. (of toch last van de warmte?)

Dit vond ik ook vreemd. Het was wel vlak na de opdracht, dus wellicht had hij nog geen tijd gehad om het in gedachten allemaal rustig terug te halen. Maar iemand die een grote bakkerij runt en jurylid is bij Heel Holland Bakt heeft heus wel oog voor detail. En met het inzetten van de joker liet hij al zien dat het met zijn tactisch inzicht wel snor zit. Volgens mij ontgaat hem minder dan hij doet voorkomen.
~ I have not failed. I have just found 10,000 things that do not work. ~ Thomas Edison

Offline margrietisdemol

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • dit wordt het jaar...
Re: [Kandidaat] Robčrt van Beckhoven is (niet) de Mol!
« Reactie #87 Gepost op: 19-01-2019, 16:13:40 »
Robert is als enige die de vrijstelling en de zwarte vrijstelling continue naar zich toe houdt tijdens opdracht 3. de andere houden hem allemaal voor zich zodat wij DeMol kunnen lezen maar Robert is de enige die hem niet omdraait... als hij de mol is zou ik dit een kei goede hint vinden!  ::oink::
Ja toch?!

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [Kandidaat] Robčrt van Beckhoven is (niet) de Mol!
« Reactie #88 Gepost op: 19-01-2019, 17:40:16 »
Dit vond ik ook vreemd. Het was wel vlak na de opdracht, dus wellicht had hij nog geen tijd gehad om het in gedachten allemaal rustig terug te halen. Maar iemand die een grote bakkerij runt en jurylid is bij Heel Holland Bakt heeft heus wel oog voor detail.

Ja, inderdaad! Het was alsof hij wat de kluts kwijt was. Ben benieuwd wat hij vanavond gaat doen.
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline El_Stisco

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Robčrt van Beckhoven is (niet) de Mol!
« Reactie #89 Gepost op: 19-01-2019, 21:45:35 »
Aflevering 3:

1 - Robčrt zegt ‘grappend’ dat hij nog geen penningmeester wil zijn, omdat “er nog veel te weinig geld in de pot zit”.

2 - De regie kan bepalen wie er naast de afvaller (Nikkie) als 2e persoon overblijft voor de cliffhanger en het ‘liftmoment’. In het promoshot van volgende week zien we dat hij (vermoedelijk) uit de lift zal stappen waar de tekst “10 M” te zien is op het display: de mol stapt uit de lift.

 >:D
« Laatst bewerkt op: 19-01-2019, 21:49:04 door El_Stisco »

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [Kandidaat] Robčrt van Beckhoven is (niet) de Mol!
« Reactie #90 Gepost op: 19-01-2019, 21:48:29 »
1 viel mij ook op El_Stisco.
Plus dat hij met Jenga een joker pakte terwijl hij dit nooit gedaan had. Oké, hij heeft natuurlijk een vaste hand, maar toch...
« Laatst bewerkt op: 19-01-2019, 21:51:01 door Tunneltelevisie »
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Nigel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Realitynet's Song Contest Helsinki 2017
Re: [Kandidaat] Robčrt van Beckhoven is (niet) de Mol!
« Reactie #91 Gepost op: 19-01-2019, 22:32:22 »
In de derde opdracht van aflevering 3 zorgde hij er voor dat de opdracht was geslaagd, iets wat de Mol niet zou doen.
Mijn Mollen; 2015: Carolina Dijkhuizen, 2016: Taeke Taekema, 2017: Thomas Cammaert, 2018: Simone Weimans

Offline DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: [Kandidaat] Robčrt van Beckhoven is (niet) de Mol!
« Reactie #92 Gepost op: 19-01-2019, 22:42:57 »
In de derde opdracht van aflevering 3 zorgde hij er voor dat de opdracht was geslaagd, iets wat de Mol niet zou doen.

Hmmm... Misschien met de illusie dat de andere buis in het veld niet gevonden zal worden?
Maar zoveel zit er ook niet in de pot, en het kweekt goodwill, dus er is voor beide iets te zeggen.
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [Kandidaat] Robčrt van Beckhoven is (niet) de Mol!
« Reactie #93 Gepost op: 19-01-2019, 22:51:28 »
Hij maakte wel een opmerking over dat het niet paste met de buis, maar volgens mij werd dat opgelost door een andere kandidaat. Jamie?
Robčrt bleef een tijd met die buizen prutsen volgens mij (net als Nikkie trouwens)...
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Robčrt van Beckhoven is (niet) de Mol!
« Reactie #94 Gepost op: 19-01-2019, 22:54:51 »
In de derde opdracht van aflevering 3 zorgde hij er voor dat de opdracht was geslaagd, iets wat de Mol niet zou doen.
Ja en nee. Als je merkt als mol dat de opdracht makkelijk binnen 45 min gehaald gaat worden, zou de mol misschien er wel voor zorgen dat het binnen 30 min gehaald wordt. Want dan ben je de hardwerkende kandidaat, maar toch niet goed gedaan als groep, want je had 1000 euro meer kunnen winnen  >:D

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [Kandidaat] Robčrt van Beckhoven is (niet) de Mol!
« Reactie #95 Gepost op: 19-01-2019, 23:22:22 »
Mooie uitleg lama. Maar hoe kun je als mol zeker zijn dat de opdracht binnen 45 minuten slaagt, als zon 20 minuten lang geen van de deelnemers op t idee komt om de lengte van de buizen te checken. Enkel door t opperen van Robert dat er misschien iets van aan is dat de 4e buis misschien korter is, wordt deze opdracht gehaald.

Als mol is t daarom op zijn minst een vreemde tactiek om de groep slimmer te maken en zou de kans op geld groter te maken.  ::hypocriet::

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [Kandidaat] Robčrt van Beckhoven is (niet) de Mol!
« Reactie #96 Gepost op: 19-01-2019, 23:25:53 »

Als mol is t daarom op zijn minst een vreemde tactiek om de groep slimmer te maken en zou de kans op geld groter te maken.  ::hypocriet::

Haha, of hij wilde gewoon eer hebben van zijn werk (wie weet was hij degene die de buis had verstopt) en hoopte dat dat toch een keertje op zou vallen.  ::rofl::

(denk het niet hoor, maar dat is wel een punt)
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline yfpyfke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Robčrt van Beckhoven is (niet) de Mol!
« Reactie #97 Gepost op: 20-01-2019, 09:23:12 »
In de derde opdracht van aflevering 3 zorgde hij er voor dat de opdracht was geslaagd, iets wat de Mol niet zou doen.


Helemaal mee een. Voor mij was Robert tot deze actie een verdachte nu kan ik hem gelukkig ook van mijn lijstje strepen. Hopelijk moet hij er niet uit.

Offline molE13

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Robčrt van Beckhoven is (niet) de Mol!
« Reactie #98 Gepost op: 20-01-2019, 09:32:15 »
Ja, als de opdracht niet gehaald werd dan zou er € 0 zijn verdiend.

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Robčrt van Beckhoven is (niet) de Mol!
« Reactie #99 Gepost op: 20-01-2019, 11:31:04 »
Was gewoon echt te goed bezig deze aflevering om de mol te zijn.
Frankje Lapi