Auteur Topic: [Kandidaat] Sarah Chronis is niet de Mol!  (gelezen 170529 keer)

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Sarah Chronis is (niet) de Mol!
« Reactie #660 Gepost op: 6-03-2019, 16:18:13 »
Ik vind de Shakira hint beter dan die stomme vogelhint om eerlijk te zijn ja.

Maar geloof in beiden niet.

De montage monteert Sarah als mol.
Om die reden schrijf ik haar af. Gewoon lekker buiten alle “hints” om  ::trots::

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Sarah Chronis is (niet) de Mol!
« Reactie #661 Gepost op: 6-03-2019, 16:39:24 »
Ik ben wel vereerd dat een lacherig grapje van mij over Shakira als anagram van "Ik, Sarah" op zaterdagavond nog altijd de ronde doet. ;D

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Sarah Chronis is (niet) de Mol!
« Reactie #662 Gepost op: 6-03-2019, 17:09:47 »
zij is het toch gewoon? ::)
Wat weet ik het allemaal goed he ::zwaai:: ::vergroot::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Sarah Chronis is (niet) de Mol!
« Reactie #663 Gepost op: 6-03-2019, 17:23:45 »
Wat weet ik het allemaal goed he ::zwaai:: ::vergroot::

Jammer dat je niet in je tunnel blijft. Vorig jaar zei je voor het seizoen dat Loes het is en daarna ging je compleet loos in de Stine tunnel

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Sarah Chronis is (niet) de Mol!
« Reactie #664 Gepost op: 6-03-2019, 17:27:16 »
Ik geef toe dat ik dat bij Elise ook deed  ::rofl::

Maar daarom heet het ook schot-voor-de-boeg ::ok::

Maar in 1 op de 10 jaren klopt het, en ik heb er al 2, namelijk Elise en Thomas. Sarah was te veel gevraagd, ik moet weer even 10 jaartjes wachten ::)
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Sarah Chronis is (niet) de Mol!
« Reactie #665 Gepost op: 6-03-2019, 17:27:54 »
Jammer dat je niet in je tunnel blijft. Vorig jaar zei je voor het seizoen dat Loes het is en daarna ging je compleet loos in de Stine tunnel

Haha ja Lo houdt vol dat als je nog 1 sec voor de ontknoping naar de juiste mol switched je dat seizoen de mol ontmaskerd hebt  ::rofl::

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Sarah Chronis is (niet) de Mol!
« Reactie #666 Gepost op: 6-03-2019, 17:39:22 »
Oh ja, uiteraard! Als jij dan naast me zit naar jou toe wel ja! Het gaat toch om de vraag Wie is de mol? Nou als je er maar VOOR blijft dat deze beantwoord wordt.

Zijn ook allemaal sluitingstijden bij... de app, de molbeurs, moet je de vraag iets eerder beantwoorden. En mijn Russische achtertante, daar heb ik duivenpost mee. Die duif is onderweg maar moet voor de tijd wel aankomen. In het pootje, jaja, zit MEREL!!! Maar hier op het forum kan ik allicht nog wel veranderen van stem... ik laat iedereen met angst en beven wachten op die ene vraag...
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Sarah Chronis is (niet) de Mol!
« Reactie #667 Gepost op: 6-03-2019, 19:12:20 »
Ik heb per ongeluk een reactie van mezelf verwijderd :(

Maar ben erg benieuwd waarom we Sarah in een biecht begin aflevering acht nou horen zeggen: “Volgens mij hebben we allemaal geen idee wie het zou kunnen zijn” terwijl ze als we haar biecht in de finale moeten geloven al heel lang Merel in het oog heeft. Waarom zou ze liegen in die biecht?

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Sarah Chronis is (niet) de Mol!
« Reactie #668 Gepost op: 6-03-2019, 19:22:32 »
Ik heb per ongeluk een reactie van mezelf verwijderd :(

Maar ben erg benieuwd waarom we Sarah in een biecht begin aflevering acht nou horen zeggen: “Volgens mij hebben we allemaal geen idee wie het zou kunnen zijn” terwijl ze als we haar biecht in de finale moeten geloven al heel lang Merel in het oog heeft. Waarom zou ze liegen in die biecht?

Is inderdaad vreemd en het maakt me ook weer sceptisch ten opzichte van al die biechten die we horen en hoe authentiek ze altijd zijn. Ik wil er echt niet aan dat ze kandidaten vragen iets te zeggen wat ze niet menen, maar soms...

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Sarah Chronis is (niet) de Mol!
« Reactie #669 Gepost op: 6-03-2019, 19:29:12 »
Ik dacht dat alle verborgen aanwijzingen thuishoren in het hiervoor speciaal aangemaakte topic.
Zou dit ook erg op prijs stellen, want bij de kandidaten topics wil ik graag lezen waarom een kandidaat zich als Mol (of typische kandidaat) gedraagt.
Daar komt bij dat verborgen aanwijzingen soms op meerdere manieren uit te leggen zijn. Dan is het niet handig om ze bij een kandidaat topic onder te brengen.

Kan een Moderator zich misschien hierover uitspreken?

Zeker. We hebben het wel vaker achter de schermen besproken, maar we zijn tot de conclusie gekomen dat er niet tegenaan te modereren is. We hebben idd een speciaal hints topic dit jaar om dieper op de hints in gaat (en uiteraard hints vrij voor het tegengeluid), maar je houdt niet tegen dat je overflow krijgt naar de kandidaten topic. En aangezien wij alle 3 fulltime werken, moeten we soms pagina's aan tekst terug lezen, wat niet weg te halen is, als er al reactie op reactie is geplaatst.

Maar we zullen het meenemen in de evaluatie, wie weet dat we er volgend seizoen anders tegenaan kijken.

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Sarah Chronis is (niet) de Mol!
« Reactie #670 Gepost op: 6-03-2019, 19:40:11 »
Jammer dat je niet in je tunnel blijft. Vorig jaar zei je voor het seizoen dat Loes het is en daarna ging je compleet loos in de Stine tunnel

Ik zat ook in een Loes tunnel, maar toen wist ik nog niet dat als Lo in een tunnel zit je er beter uitgaat ::tandpastasmiley::

Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Sarah Chronis is (niet) de Mol!
« Reactie #671 Gepost op: 6-03-2019, 19:56:09 »
Zeker. We hebben het wel vaker achter de schermen besproken, maar we zijn tot de conclusie gekomen dat er niet tegenaan te modereren is. We hebben idd een speciaal hints topic dit jaar om dieper op de hints in gaat (en uiteraard hints vrij voor het tegengeluid), maar je houdt niet tegen dat je overflow krijgt naar de kandidaten topic. En aangezien wij alle 3 fulltime werken, moeten we soms pagina's aan tekst terug lezen, wat niet weg te halen is, als er al reactie op reactie is geplaatst.

Maar we zullen het meenemen in de evaluatie, wie weet dat we er volgend seizoen anders tegenaan kijken.
Goed plan. Misschien helpt het ook al om het topic "verborgen aanwijzingen" sticky te maken.

Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Sarah Chronis is (niet) de Mol!
« Reactie #672 Gepost op: 6-03-2019, 20:02:07 »
Is inderdaad vreemd en het maakt me ook weer sceptisch ten opzichte van al die biechten die we horen en hoe authentiek ze altijd zijn. Ik wil er echt niet aan dat ze kandidaten vragen iets te zeggen wat ze niet menen, maar soms...
Ik denk niet dat ze kandidaten vragen om iets te zeggen wat ze niet menen, maar wel om te zeggen wat ze van andere kandidaten vinden. Misschien wel van alle kandidaten. En ze vinden vast wel bij elke kandidaat iets verdachts. Dan is het gewoon een kwestie van knippen en plakken. Ook kan je perfect uitspraken uit eerdere tests monteren. Of zelfs van tests die nog moeten komen. De montage vindt plaats nadat alles is opgenomen neem ik aan.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Sarah Chronis is (niet) de Mol!
« Reactie #673 Gepost op: 6-03-2019, 20:31:05 »
Ik zat ook in een Loes tunnel, maar toen wist ik nog niet dat als Lo in een tunnel zit je er beter uitgaat ::tandpastasmiley::
Omdat je in een instortende tunnel wilt zitten? Ik heb het altijd nog 100% goed gehad (muv. dan de mol die geen mol was). Veel plezier dan met al dat zand zaterdag, zet wel een skibril ofzo op voor je ogen?! Kan er weinig tips over geven want zit dus nooit in een instortende tunnel ::rofl:: ::)
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

anoniem 30784

  • Gast
Re: [Kandidaat] Sarah Chronis is (niet) de Mol!
« Reactie #674 Gepost op: 6-03-2019, 20:37:32 »
Lees ik het nou goed? Zijn er hier veel mannen die jaarlijks gewoon de/een blonde vrouw uitkiezen om bij in de tunnel te kruipen?  ::rofl:: ::hypocriet::

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Sarah Chronis is (niet) de Mol!
« Reactie #675 Gepost op: 6-03-2019, 21:06:42 »
(muv. dan de mol die geen mol was).

Ik ben het niet eens met je bevlogen stelligheid maar met dit bovenstaande kan ik het zelfs tien jjaar later niet meer mee eens zijn ;)
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Sarah Chronis is (niet) de Mol!
« Reactie #676 Gepost op: 6-03-2019, 21:56:23 »
Lees ik het nou goed? Zijn er hier veel mannen die jaarlijks gewoon de/een blonde vrouw uitkiezen om bij in de tunnel te kruipen?  ::rofl:: ::hypocriet::

Ooit nemen ze de knapste vrouw toch eens als mol? We wachten al lang  ::rofl::

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Sarah Chronis is (niet) de Mol!
« Reactie #677 Gepost op: 6-03-2019, 22:02:22 »
Ooit nemen ze de knapste vrouw toch eens als mol? We wachten al lang  ::rofl::

Inge Ipenburg was toch de Mol in 2007?  ::rits::

Offline wieowie

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Sarah Chronis is (niet) de Mol!
« Reactie #678 Gepost op: 6-03-2019, 23:50:03 »
Ooit nemen ze de knapste vrouw toch eens als mol? We wachten al lang  ::rofl::

kim pieters?  ::love::

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Sarah Chronis is (niet) de Mol!
« Reactie #679 Gepost op: 6-03-2019, 23:52:34 »
kim pieters?  ::love::

Ja, maar ik ben pas live beginnen kijken vanaf het seizoen met AM. Dus ik dacht even vanaf S12 ;)