Auteur Topic: [Kandidaat] Sarah Chronis is niet de Mol!  (gelezen 170204 keer)

Offline Marimol

  • Forumlid
  • 10 kilo bananen......bananen zijn gezond.
Re: [Kandidaat] Sarah Chronis is (niet) de Mol!
« Reactie #600 Gepost op: 5-03-2019, 19:38:41 »
Er is na aflevering 9 maar 1 ding dat me niet lekker zit... hoe weet Merel dat Sarah haar bordje pakte in plaats van geld bij de laser opdracht... dit kan ze verteld hebben maar waarom zou ze dat doen.


We zagen dat Sarah het naambordje meenam, of ze er mee terugkwam bij de groep is buiten beeld gebleven. Het kan zijn dat ze vertelde dat ze haar evenwicht verloor en nog net haar naambordje kon pakken ipv geld. Past mooi in het plaatje van onhandigheid dat ze neerzet.

Het kan ook een testvraag geweest zijn.Waarmee kwam de mol terug uit de opdracht uitstralen?

Offline MoleBuster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • "Blau ist mein Lieblingskleure" - J-M Pfaff 1982
Re: [Kandidaat] Sarah Chronis is (niet) de Mol!
« Reactie #601 Gepost op: 5-03-2019, 22:04:42 »
Het is toch merkwaardig dat Sarah hier niet geld onder het naambordje vandaan trekt, maar wel het bordje zelf pakt? Evenmin zien we haar terugkomst bij de groep. Je ziet haar wel het naambordje meenemen en weglopen nadat ze in de laser was gestapt. Maar dan houdt het ook op.
« Laatst bewerkt op: 5-03-2019, 23:22:23 door MoleBuster »
Winnaar Klassiekers Pool 2023

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Sarah Chronis is (niet) de Mol!
« Reactie #602 Gepost op: 5-03-2019, 22:07:57 »
Het is toch merkwaardig dat Sarah hier niet geld onder het naambordje vandaan trekt, maar wel het bordje zelf pakt? Evenmin zien we haar terugkomst bij de groep. Je ze haar wel het naambordje meenemen en weglopen nadat in de laser was gestapt. Maar dan houdt het ook op.

Het is absoluut vreemd, maar ik kan het vanuit geen enkel oogpunt verklaren. Niet als Mol en niet als kandidaat. Gewoon omdat het zo duidelijk was gemaakt dat je geld moet meenemen.
Als je dan toch als Mol denkt om je dom voor te doen zodat mensen je onderschatten, waarom dan zo onhandig springen op smalle balkjes?

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Sarah Chronis is (niet) de Mol!
« Reactie #603 Gepost op: 5-03-2019, 22:10:34 »
Mss een hint: de mol neemt geen geld, maar duidt zichzelf aan

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Sarah Chronis is (niet) de Mol!
« Reactie #604 Gepost op: 5-03-2019, 22:13:40 »
Mss een hint: de mol neemt geen geld, maar duidt zichzelf aan

Maar dan enkel voor de kijker.

Als ze de Mol is, koos ze er in ieder geval voor om aan de groep (of althans toch aan Merel) te laten weten dat ze het bordje nam. Daar word je niet echt onverdacht door...

Offline chocomol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Merel is de mol (dat rijmt)
Re: [Kandidaat] Sarah Chronis is (niet) de Mol!
« Reactie #605 Gepost op: 5-03-2019, 22:15:54 »
Mss een hint: de mol neemt geen geld, maar duidt zichzelf aan

Deze aktie was vreemd. Maar zou ze dat bordje echt mee naar buiten hebben genomen gezien ze toch al af was door de straal? Lijkt mij persoonlijk niet.
Dus hoe wist Merel dan dat ze haar naambordje had gepakt in plaats van het geld?
Dat blijft toch ook wel wat curieus.

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Sarah Chronis is (niet) de Mol!
« Reactie #606 Gepost op: 5-03-2019, 22:17:35 »
Deze aktie was vreemd. Maar zou ze dat bordje echt mee naar buiten hebben genomen gezien ze toch al af was door de straal? Lijkt mij persoonlijk niet.
Dus hoe wist Merel dan dat ze haar naambordje had gepakt in plaats van het geld?
Dat blijft toch ook wel wat curieus.

Het is een van de acties die ik niet kan plaatsen bij haar molschap. Wat win je er als Mol extra bij door te zeggen "Jongens, ik was niet alleen af, maar heb ook mijn bordje meegenomen in plaats van geld"?

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Sarah Chronis is (niet) de Mol!
« Reactie #607 Gepost op: 5-03-2019, 22:17:52 »
Maar dan enkel voor de kijker.

Als ze de Mol is, koos ze er in ieder geval voor om aan de groep (of althans toch aan Merel) te laten weten dat ze het bordje nam. Daar word je niet echt onverdacht door...

Heel die opdracht blijft onduidelijk. Er is daar zeker een en ander gebeurd, maar wat? We zullen het mss zaterdag weten.

En toch blijft ze onverdacht ;)
Wie vroeg weer aan RP of hij daadwerkelijk maar 50 euro meenam? Dat vind ik eigenlijk zo’n typisch molmomentje om een ander verdacht te maken (nu hopen dat Sarah daar verontwaardigd over was, ik weet het echt niet meer  ::rofl:: )

EDIT: Niels reageert er meteen op  ::vergroot::
« Laatst bewerkt op: 5-03-2019, 23:11:49 door Convans »

Offline chocomol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Merel is de mol (dat rijmt)
Re: [Kandidaat] Sarah Chronis is (niet) de Mol!
« Reactie #608 Gepost op: 5-03-2019, 22:20:50 »
Het is een van de acties die ik niet kan plaatsen bij haar molschap. Wat win je er als Mol extra bij door te zeggen "Jongens, ik was niet alleen af, maar heb ook mijn bordje meegenomen in plaats van geld"?

Dat, EN als ze het niet heeft verteld, waar mij het meest voor de hand lijkt te liggen, hoe wist Merel er dan van? Dan moet Merel toch wel de mol zijn?

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Sarah Chronis is (niet) de Mol!
« Reactie #609 Gepost op: 5-03-2019, 22:21:01 »
Maar dan enkel voor de kijker.

Als ze de Mol is, koos ze er in ieder geval voor om aan de groep (of althans toch aan Merel) te laten weten dat ze het bordje nam. Daar word je niet echt onverdacht door...

Is als kandidaat toch redelijk verklaarbaar dan. En niet eens zo dom bedacht op voorhand.
Later bleek dat mensen haar daardoor niet meer of minder gingen verdenken maar dat weet je als kandidaat niet vooraf

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Sarah Chronis is (niet) de Mol!
« Reactie #610 Gepost op: 5-03-2019, 22:23:28 »
Is als kandidaat toch redelijk verklaarbaar dan. En niet eens zo dom bedacht op voorhand.
Later bleek dat mensen haar daardoor niet meer of minder gingen verdenken maar dat weet je als kandidaat niet vooraf

Hoezo als kandidaat verklaarbaar?

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Sarah Chronis is (niet) de Mol!
« Reactie #611 Gepost op: 5-03-2019, 22:24:41 »
Heel die opdracht blijft onduidelijk. Er is daar zeker een en ander gebeurd, maar wat? We zullen het mss zaterdag weten.

En toch blijft ze onverdacht ;)
Wie vroeg weer aan RP of hij daadwerkelijk maar 50 euro meenam? Dat vind ik eigenlijk zo’n typisch molmomentje om een ander verdacht te maken (nu hopen dat Sarah daar verontwaardigd over was, ik weet het echt niet meer  ::rofl:: )

Ze komt zeker met heel veel weg.

Zo blijft ze na de Serenade uit heel de discussie met Niels, Jamie, Rick Paul en Merel. Niemand vraagt zich af of Sarah verkeerd stond terwijl Robčrt gewoon op het balkon stond met de tekst "Het balkon van Sarah eindigt op 12".

Dat, EN als ze het niet heeft verteld, waar mij het meest voor de hand lijkt te liggen, hoe wist Merel er dan van? Dan moet Merel toch wel de mol zijn?

Waarom denk je dat ze het niet heeft verteld? Dat weten we toch niet?

Is als kandidaat toch redelijk verklaarbaar dan. En niet eens zo dom bedacht op voorhand.
Later bleek dat mensen haar daardoor niet meer of minder gingen verdenken maar dat weet je als kandidaat niet vooraf

Het is een vrij domme actie voor een kandidaat toch. Als ik iemand die een rode straal had zie buiten komen met een bordje, dan zou ik eerder de reactie hebben om haar een nepmol te vinden, omdat niemand zo dom kan zijn.

Bordje pakken en dan springen op die balken... Het is eigenlijk vanuit beide kampen voor mij onlogisch.

Offline rubes

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Sarah Chronis is (niet) de Mol!
« Reactie #612 Gepost op: 5-03-2019, 22:26:17 »
Hoezo als kandidaat verklaarbaar?

Ze bedoelt dat niemand haar meer serieus nam als ze mol. Soort Milouska actie.

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Sarah Chronis is (niet) de Mol!
« Reactie #613 Gepost op: 5-03-2019, 22:26:29 »
Dat, EN als ze het niet heeft verteld, waar mij het meest voor de hand lijkt te liggen, hoe wist Merel er dan van? Dan moet Merel toch wel de mol zijn?

En waarom zou een mol dat wel weten? Dat zijn nu niet de dingen die een productie gaat melden toch in hun beperkte tijd dat ze kunnen communiceren

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Sarah Chronis is (niet) de Mol!
« Reactie #614 Gepost op: 5-03-2019, 22:26:36 »

Het is een vrij domme actie voor een kandidaat toch.

Klopt .. maar ze maakt m. Dus dan is de vraag wat is dommer.
Ik vind de actie als mol dommer

Offline Nijntjelief

  • Forumlid
  • We mogen weer!
Re: [Kandidaat] Sarah Chronis is (niet) de Mol!
« Reactie #615 Gepost op: 5-03-2019, 22:27:48 »
En vergeet het feit dat ze de andere kant opging dan dat sinan zei niet!

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Sarah Chronis is (niet) de Mol!
« Reactie #616 Gepost op: 5-03-2019, 22:28:32 »
Klopt .. maar ze maakt m. Dus dan is de vraag wat is dommer.
Ik vind de actie als mol dommer

Maar als ze de mol is, ik zeg als, past het gewoon in heel haar show toch?

Offline rubes

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Sarah Chronis is (niet) de Mol!
« Reactie #617 Gepost op: 5-03-2019, 22:28:49 »
Klopt .. maar ze maakt m. Dus dan is de vraag wat is dommer.
Ik vind de actie als mol dommer

Onnodig aandacht omdat andere ook snel afvielen zoals Niels en Sinan. Weinig kans om goed te mollen.

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Sarah Chronis is (niet) de Mol!
« Reactie #618 Gepost op: 5-03-2019, 22:29:06 »
Maar als ze de mol is, ik zeg als, past het gewoon in heel haar show toch?

 ::rofl:: Das wel waar ja

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Sarah Chronis is (niet) de Mol!
« Reactie #619 Gepost op: 5-03-2019, 22:29:41 »
Klopt .. maar ze maakt m. Dus dan is de vraag wat is dommer.
Ik vind de actie als mol dommer

Ik hoop ergens wel voor haar dat ze de Mol is, omdat ze anders ontzettend veel domme dingen deed zonder dat ze er de intentie toe had. Dat is ook best wel pijnlijk.

Anderzijds kan je bij Niels hetzelfde zeggen. Jamie wijst hem 8 extra vierkantjes aan en hij zegt "Nee, ik denk dat het 18 is."

Er zijn zaterdag 2 kandidaten die kunnen terug blikken op een hoop domme dingen... ;D