Auteur Topic: Wie is de Mol App 2019  (gelezen 176916 keer)

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: Wie is de Mol App 2019
« Reactie #240 Gepost op: 3-02-2019, 17:58:28 »
Gewoon all-in blijven gaan. Doe ik ook al vanaf aflevering 1 :)

Dan moet je wel op de juiste mol inzetten natuurlijk.  ;D Best een risico. Zelf ben ik blij dat ik niet all-in voor Robčrt ben gegaan. Heb zelfs eerst 1500 ingezet, maar dat toch teruggeschroefd.

Nu heb ik alsnog heel veel punten verloren, maar het was wel een bewuste keuze om dat op die manier te doen. En ik ben ook blij dat dit niet in afl 4 is gebeurd, dan had ik bijna niks meer over gehad.  :)

Als Merel de mol is, eindig ik sowieso niet zo hoog (ik heb bijna niks op haar ingezet). Dus op dat moment leek het eigenlijk best slim om voor de onwaarschijnlijke mol te gaan.

Robčrt bleek een verkeerde gok, zo blijkt. Dus de volgende ronde ga ik de resterende punten wat tactischer verdelen. Precies wat Gupp aanraadt.  ;)
« Laatst bewerkt op: 3-02-2019, 18:02:17 door Tunneltelevisie »
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline B&W

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol App 2019
« Reactie #241 Gepost op: 3-02-2019, 18:25:29 »
Leuk weer Gupp ::joehoe:: ::bravo::

Ik hoef ook niet de perfecte score te halen, want willen in deze pool wordt ‘m toch niet. Ik probeer meer hoog te scoren in een pool met thuis en school, waar er niemand is die vanaf het begin al all-in gaat.

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol App 2019
« Reactie #242 Gepost op: 3-02-2019, 18:31:40 »
Dan moet je wel op de juiste mol inzetten natuurlijk.  ;D Best een risico. Zelf ben ik blij dat ik niet all-in voor Robčrt ben gegaan. Heb zelfs eerst 1500 ingezet, maar dat toch teruggeschroefd.

Nu heb ik alsnog heel veel punten verloren, maar het was wel een bewuste keuze om dat op die manier te doen. En ik ben ook blij dat dit niet in afl 4 is gebeurd, dan had ik bijna niks meer over gehad.  :)

Als Merel de mol is, eindig ik sowieso niet zo hoog (ik heb bijna niks op haar ingezet). Dus op dat moment leek het eigenlijk best slim om voor de onwaarschijnlijke mol te gaan.

Robčrt bleek een verkeerde gok, zo blijkt. Dus de volgende ronde ga ik de resterende punten wat tactischer verdelen. Precies wat Gupp aanraadt.  ;)

Tja, vanaf het begin zit ik op Merel. Als je gaat verdelen verlies je sowieso ooit punten en ik speel niet voor de tweede plaats. In deze pool zitten zoveel spelers dat je eigenlijk niet meer kan winnen als je spreidt want er zit er altijd wel eentje al vanaf aflevering 1 op de juiste mol. Nu komt het goed uit dat ik Merel ook nog eens verdenk dus ik blijf vol voor haar gaan. De dood of de gladiolen ::hypocriet::

Leuk weer Gupp ::joehoe:: ::bravo::

Ik hoef ook niet de perfecte score te halen, want willen in deze pool wordt ‘m toch niet. Ik probeer meer hoog te scoren in een pool met thuis en school, waar er niemand is die vanaf het begin al all-in gaat.

Ja snap wel dat je voor andere pools tactischer kan spelen door te spreiden enzo.
« Laatst bewerkt op: 3-02-2019, 19:07:27 door Daisy, Reden: berichten samengevoegd »

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: Wie is de Mol App 2019
« Reactie #243 Gepost op: 3-02-2019, 19:42:06 »
Tja, vanaf het begin zit ik op Merel. Als je gaat verdelen verlies je sowieso ooit punten en ik speel niet voor de tweede plaats. In deze pool zitten zoveel spelers dat je eigenlijk niet meer kan winnen als je spreidt want er zit er altijd wel eentje al vanaf aflevering 1 op de juiste mol. Nu komt het goed uit dat ik Merel ook nog eens verdenk dus ik blijf vol voor haar gaan. De dood of de gladiolen ::hypocriet::


Dappere keuze!  ::ok::
Ik denk dat Merel ver gaat komen in dit spel. Ben benieuwd!  :)
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

anoniem 30784

  • Gast
Re: Wie is de Mol App 2019
« Reactie #244 Gepost op: 3-02-2019, 19:59:22 »
Tja, vanaf het begin zit ik op Merel. Als je gaat verdelen verlies je sowieso ooit punten en ik speel niet voor de tweede plaats. In deze pool zitten zoveel spelers dat je eigenlijk niet meer kan winnen als je spreidt want er zit er altijd wel eentje al vanaf aflevering 1 op de juiste mol. Nu komt het goed uit dat ik Merel ook nog eens verdenk dus ik blijf vol voor haar gaan. De dood of de gladiolen ::hypocriet::

Haha ja, mijn tactiek is ook om zo min mogelijk te spreiden en om all in te gaan op iemand (al hoeft dat niet per se dezelfde persoon te zijn iedere keer). Alleen durf ik dat echt niet vanaf aflevering 1, want daarvoor weet je meestal zo weinig over de kandidaten dat je zomaar al je punten in een keer verliezen kan (tenzij je voor die tijd al iets interessants hebt opgepikt). En ik zet ook niet per se in op iemand die ik verdenk, maar op een kandidaat van wie ik verwacht dat die de aflevering overleeft. Zo behoud je je punten en dat is uiteindelijk het allerbelangrijkste om een beetje fatsoenlijk te eindigen in de poule (het liefste win ik natuurlijk, maar in zo'n grote poule als de Realitynet poule is er altijd wel iemand die all in gaat vanaf aflevering 1 op een persoon dus de kans dat je zo'n poule wint is inderdaad niet heel groot tenzij je zo'n tactiek aan durft te nemen en je geluk hebt). Als je bv. de helft van je punten verliest door te spreiden, is de kans dat je hoger eindigt dan iemand die geen punten verliest klein, ook al zet je vanaf dan alles in op de mol en doet die ander dat niet maar switcht diegene op het laatste moment wel naar de juiste mol. Nu wil ik natuurlijk wel het liefste all in gaan op de mol, maar als ik niet zeker weet wie dat is maar wel een idee heb wie de aflevering gaat overleven lijkt me dat onverstandig. Ik denk dat ik dus gewoon lekker all in blijf gaan op degene op wie ik dat al de hele tijd doe en ik pas ga spreiden of switchen wanneer ik wat zekerder weet wie nou die mol is.  :P



Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol App 2019
« Reactie #245 Gepost op: 3-02-2019, 20:04:53 »
Sorry iedereen. Ik ben de enige die altijd all-in is gegaan op Sarah. Ik ga deze poule dus winnen. Volgend jaar meer succes!

En volgende week mijn punten kwijt :p

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol App 2019
« Reactie #246 Gepost op: 3-02-2019, 20:40:39 »
Ja, is dat zo, krijg je bonuspunten? Ik werd door mijn neefje gewezen op dat ik een kapitale blunder heb gemaakt, ik heb een ronde gewoon de verkeerde mol aangewezen, totaal onbedoeld van mijn kant. Dus ik val dan wel af, ook al heb ik nu nog het maximale aantal punten.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol App 2019
« Reactie #247 Gepost op: 3-02-2019, 20:45:58 »
Uit de uitleg van de app:

Molbonus
Na de finale worden alle punten die jij in de verschillende spelrondes hebt ingezet op de juiste Mol verdubbeld en bij je score opgeteld. De speler met de hoogste eindscore is de winnaar van de poule.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol App 2019
« Reactie #248 Gepost op: 3-02-2019, 22:10:19 »
Bedankt, er stond mij al bij dat dit in de loop van de jaren veranderd was.

OK, ik val al af haha.

Een leuke voor Gup om eens te voorspellen wie er nog kans maken op de eindzege ;D ::) ::vergroot::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Re: Wie is de Mol App 2019
« Reactie #249 Gepost op: 9-02-2019, 21:58:04 »
Had blijkbaar GEEN punten ingezet, ik zweer dat ik dat letterlijk meteen na de aflevering doe, dus helaas geen maximale score meer  :-[

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol App 2019
« Reactie #250 Gepost op: 9-02-2019, 22:06:47 »
Had blijkbaar GEEN punten ingezet, ik zweer dat ik dat letterlijk meteen na de aflevering doe, dus helaas geen maximale score meer  :-[

Zie op twitter langskomen dat velen wel punten hebben ingezet maar niet zijn meegerekend

Re: Wie is de Mol App 2019
« Reactie #251 Gepost op: 9-02-2019, 22:09:14 »
Zie op twitter langskomen dat velen wel punten hebben ingezet maar niet zijn meegerekend
Staat er bij hen wel dat ze die hadden ingezet bij de tijdlijn? Ik twijfel nu over mijzelf...

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol App 2019
« Reactie #252 Gepost op: 9-02-2019, 22:10:54 »
Staat er bij hen wel dat ze die hadden ingezet bij de tijdlijn? Ik twijfel nu over mijzelf...

Weet ik niet.. stond er niet bij

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Wie is de Mol App 2019
« Reactie #253 Gepost op: 9-02-2019, 22:45:15 »
Ook voor het eerst all in gegaan, vind ik wel eng want meespelen vind ik toch dan misschien wel iets belangrijker dan winnen. Maarja toch maar doen!
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Gupp

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je links kijkt, zie je rechts niks!
Re: Wie is de Mol App 2019
« Reactie #254 Gepost op: 10-02-2019, 15:20:37 »
Wie is de Mol? App // 'RealityNet' - Aflevering 6
De enige Poule waarin alles nog kan gebeuren!!1!1

Deze week is niemand al z'n punten kwijtgeraakt. ::bravo:: We kijken vanmiddag weer naar hoe deze aflevering is gegaan in de leukste Poule van de hele app! ::hypocriet::

Wie viel af?
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Wie viel op?
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Statistieken:
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Ik ben toch zó benieuwd wie er volgende week afvalt! En durf je deze week meer risico te nemen dan de rest van je leven? Weet dat ik het nog steeds precies even leuk vind dat je meedoet hoor, maar ik hou wel van een beetje sensatie. :-*

En over een 'Wie maakt er nog kans-overzicht'; dat gaat mij i.v.m. de tijd niet lukken. Sorry, I blame it on het afstuderen. Maar ik vind de slogan: 'Alles kan nog gebeuren!!1!1' eigenlijk ook wel zo prettig. Helemaal sinds ik bijna onderaan bungel. 8)
Finalist TAR 2017 / WIDM Pool 2016 #9, 2018 #16, 2019 #138, 2020 #44 / RN Songfestival 2016 #15, 2017 #8 & #7, 2018 #34 & #14, 2019 #17 & #9, 2020 #10

Re: Wie is de Mol App 2019
« Reactie #255 Gepost op: 10-02-2019, 15:32:20 »
Ik blijf zeker nog meedoen, heb gelijk weer alles op RP gezet (wat ik dus sinds afl 5 elke keer na de uitzending doe...behalve tja ::ohno:: ). Toch weer leuk om te lezen!

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol App 2019
« Reactie #256 Gepost op: 10-02-2019, 22:17:49 »
Ik heb het even nagekeken, en als Sarah de mol is win ik het alleen. Nu bidden.

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: Wie is de Mol App 2019
« Reactie #257 Gepost op: 10-02-2019, 22:36:54 »
Ik blijf zeker nog meedoen, heb gelijk weer alles op RP gezet (wat ik dus sinds afl 5 elke keer na de uitzending doe...behalve tja ::ohno:: ). Toch weer leuk om te lezen!

O, dat is zuur...
Hopelijk komen er snel weer punten bij!

Dank je wel Gupp voor de update. Leuk!  ::tandpastasmiley::
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
« Laatst bewerkt op: 10-02-2019, 22:41:57 door Tunneltelevisie »
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol App 2019
« Reactie #258 Gepost op: 17-02-2019, 00:22:55 »
Er zijn denk ik wat afvallers hier ;).  Als men zich aan de poll hier gehouden heeft waren er zelfs meer RP'ers dan Merels  ;D ::)
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: Wie is de Mol App 2019
« Reactie #259 Gepost op: 17-02-2019, 00:27:22 »
Heel wat afvallers inderdaad...
Hoewel ik zelf aardig wat punten heb verloren, ben ik toch flink geklommen in de app.  ???

Ik denk dat het komt doordat veel mensen de 0-grens hebben bereikt...
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)