Auteur Topic: Wie is de mol fandag 2019 op 16 maart 2019  (gelezen 156587 keer)

Offline chocomol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Merel is de mol (dat rijmt)
Re: Wie is de mol fandag 2019 op 16 maart 2019
« Reactie #160 Gepost op: 17-03-2019, 13:32:47 »
Ik was er niet bij, maar heb net wel een filmpje op youtube gekeken en jullie foto's hier gezien.

Het volgende verbaasde me; Naast dat er geen vraag over Sinan of Robert werd gesteld:
Waarom was Robert, omdat hij er blijkbaar niet was, wel middels een foto aanwezig, maar was er geen foto van Sinan?

Offline Compuart

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • SMF rulez!
Re: Wie is de mol fandag 2019 op 16 maart 2019
« Reactie #161 Gepost op: 17-03-2019, 13:38:31 »
Geslaagde fandag! Alweer mijn zeventiende. Win ik een prijs voor bezoeker van de meeste molfandagen? ::tandpastasmiley::

Ben een groot voorstander van een prijs voor de bezoeker van de meeste molfandagen  ::jaja::  :-X ::kado::
Ik hoop dat u nog objectief bent. Ik ben het in elk geval niet meer.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie is de mol fandag 2019 op 16 maart 2019
« Reactie #162 Gepost op: 17-03-2019, 13:38:45 »
Ik denk dat de afzegging van Sinan pas heel laat bekend werd. En dat er daardoor geen tijd meer was om een 2-D versie van hem te maken.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Wie is de mol fandag 2019 op 16 maart 2019
« Reactie #163 Gepost op: 17-03-2019, 13:40:41 »
Ben een groot voorstander van een prijs voor de bezoeker van de meeste molfandagen  ::jaja::  :-X ::kado::

Hm, ik dacht al dat ik jou eens eerder had gezien. ::rofl::

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie is de mol fandag 2019 op 16 maart 2019
« Reactie #164 Gepost op: 17-03-2019, 13:45:25 »
Vera, jij, Compuart en ik zullen die award toch al dik verdienen....

Offline Compuart

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • SMF rulez!
Re: Wie is de mol fandag 2019 op 16 maart 2019
« Reactie #165 Gepost op: 17-03-2019, 14:04:58 »
Vera, jij, Compuart en ik zullen die award toch al dik verdienen....
Ik denk dat veel doorgewinterde molfans de eerste molfandagmolfanatenbijeenkomst in Utrecht niet op hun stempelkaart hebben staan. In de goeie oude tijd dat de kandidaten en bezoekers nog gewoon samen een biertje deden (en niet heel veel meer dan dat).
Ik hoop dat u nog objectief bent. Ik ben het in elk geval niet meer.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie is de mol fandag 2019 op 16 maart 2019
« Reactie #166 Gepost op: 17-03-2019, 14:29:10 »
De Kargadoor, daar had nu ongeveer de cartoontentoonstelling in gepast......

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: Wie is de mol fandag 2019 op 16 maart 2019
« Reactie #167 Gepost op: 17-03-2019, 14:39:22 »
Na 4 jaar de 2e keer bij de widm fan dag en het was super leuk! Gelukkig van iedereen een handtekening weten te bemachtigen en op de foto gegaan met iedereen behalve robert natuurlijk door veel geluk en slim spel. De meet en greet was een hel er was geen rij ik stond dichtbij de trap waardoor ik gelukkig wel foto's en handtekeningen heb maar ze moeten dit veel beter regelen, want hun plan die ze hadden werkten echt totaal niet.
Ik heb ook iets gewonnen bij de veiling waar ik ook heel blij mee ben en alle jenga potjes gewonnen die ik gespeeld had ;D en de executie foto is ook nog leuk geworden voor de rest super blij dat het binnen was met al die regen die ik zag de vorige jaren, maar al met al een leuke dag op naar de volgende ::ok::
chipsverslaafde <3

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie is de mol fandag 2019 op 16 maart 2019
« Reactie #168 Gepost op: 17-03-2019, 14:58:27 »
Honderd procent soepel laten lopen, dat zal niet gaan. Of je moet 1 rij hebben met voor iedereen een tafeltje. Mijn visie is: als je langs alle kandidaten loopt voor een babbel en een krabbel, dan loopt de rij ook sneller door, en dan heeft iedereen die die meet&greet heeft, ook echt van allemaal een krabbel en een foto.

Niet iedereen wil van elke kandidaat een krabbel en/of een foto hebben uiteraard. Maar ik denk dat de doorstroming dan wel beter gaat.

Tafeltjes hoeven niet allemaal recht te staan, er kan heus wel wat variatie in komen. Maar ik denk dat dat systeem wel zou werken. Dan is iedereen ook verlost van die vervelende voorkruipers. Een vaste looproute zou hierin een rol kunnen spelen.

Offline daanvds17

  • Forumlid
Re: Wie is de mol fandag 2019 op 16 maart 2019
« Reactie #169 Gepost op: 17-03-2019, 15:40:36 »
Hallo allemaal!

Ik heb gisteren een geweldige dag gehad op de WIDM Fandag! Zoals gewoonlijk heb ik er vlog van gemaakt voor alle molloten die er niet bij waren of iedereen die nog even wil terugblikken!

O.a. heb ik gevlogd met Nikkie en Sarah, heb ik molgeld weten te bemachtigen, de opdracht ‘doordraaien’ soort van gedaan, etc. Ieder geval heel veel leuks!

Wil je de vlog bekijken? Hierbij het linkje:  youtu.be/cp4xytnz74Q

Hopelijk tot volgend jaar allemaal!

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: Wie is de mol fandag 2019 op 16 maart 2019
« Reactie #170 Gepost op: 17-03-2019, 15:49:11 »
Honderd procent soepel laten lopen, dat zal niet gaan. Of je moet 1 rij hebben met voor iedereen een tafeltje. Mijn visie is: als je langs alle kandidaten loopt voor een babbel en een krabbel, dan loopt de rij ook sneller door, en dan heeft iedereen die die meet&greet heeft, ook echt van allemaal een krabbel en een foto.

Niet iedereen wil van elke kandidaat een krabbel en/of een foto hebben uiteraard. Maar ik denk dat de doorstroming dan wel beter gaat.

Tafeltjes hoeven niet allemaal recht te staan, er kan heus wel wat variatie in komen. Maar ik denk dat dat systeem wel zou werken. Dan is iedereen ook verlost van die vervelende voorkruipers. Een vaste looproute zou hierin een rol kunnen spelen.
ik ben het hier helemaal mee eens, gewoon 1 rij en dan iedereen een voor 1 naar binnen lopen en dan de kandidaten en rik afgaan en dan weer weg. dat was ook de bedoeling wat ik hoorde van de beveiliging, maar door ons is dat een beetje mislukt haha maar ben wel blij met mn foto's ;D
chipsverslaafde <3

Offline chocomol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Merel is de mol (dat rijmt)
Re: Wie is de mol fandag 2019 op 16 maart 2019
« Reactie #171 Gepost op: 17-03-2019, 19:05:50 »
Hallo allemaal!

Ik heb gisteren een geweldige dag gehad op de WIDM Fandag! Zoals gewoonlijk heb ik er vlog van gemaakt voor alle molloten die er niet bij waren of iedereen die nog even wil terugblikken!

Leuk filmpje Daan, leuk gedaan en geeft een mooie sfeerimpressie!  ::ok::
Leuk ook het stukje met Sarah en hoe ze erin meegaat. Wat een leuk mens is dat joh. Lijkt echt overal in overvloed van te genieten zonder zichzelf op de voorgrond te plaatsen! Leuk om te zien.  :D

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: Wie is de mol fandag 2019 op 16 maart 2019
« Reactie #172 Gepost op: 17-03-2019, 23:24:55 »
Ik denk dat veel doorgewinterde molfans de eerste molfandagmolfanatenbijeenkomst in Utrecht niet op hun stempelkaart hebben staan. In de goeie oude tijd dat de kandidaten en bezoekers nog gewoon samen een biertje deden (en niet heel veel meer dan dat).

Ik moest hier gisteren nog aan denken. Hoe snel en spontaan het was georganiseerd. Geen echt programma, er kwamen wel kandidaten en mensen van de productie. Heerlijk ongedwongen. Ik zal die dag nooit meer vergeten.

 ::bravo::
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Wie is de mol fandag 2019 op 16 maart 2019
« Reactie #173 Gepost op: 18-03-2019, 12:17:53 »
Altijd leuk om mensen honderden euro's uit te zien geven aan houten bordjes en andere widm prullaria ;D. De kinderveiling was iets ongemakkelijker met al die springende kinderen.

De experiences waren tof en als je op het juiste moment ging (eigenlijk vooral later op de dag) dan hoefde je helemaal niet zo lang te wachten ervoor als ik had verwacht.

En natuurlijk de meet & greet. Dat is uiteindelijk wel een beetje waarvoor ik kom, maar dan ook alleen de foto's, handtekeningen geef ik niets om. Deze was wel iets minder georganiseerd dan twee jaar geleden, toen we gewoon een duidelijk rondje liepen. Nu stonden de rijen allemaal door elkaar. Vast niet zo erg als bij de algemene meet & greet voor mensen zonder exclusief kaartje, daar ben ik ver vandaan gebleven ;D. Alleen was Nikkie al weg voordat we bij haar konden komen, mijn favoriet  :\'(. Maarja is niet anders, wel foto's met alle andere kandidaten gedaan!
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de mol fandag 2019 op 16 maart 2019
« Reactie #174 Gepost op: 18-03-2019, 13:14:21 »
De M&G zonder kaartje was een verschrikking. Ergens ben ik nog steeds best wel boos op de AVROTROS aangezien ik echt wel vroeger heb besteld dan sommige anderen hier, en dat neem ik jullie ook heus niet kwalijk, maar de AVROTROS. Zodoende vandaag in de enquête die ik kreeg dat wel echt als tip meegegeven dat ze dat eerlijk moeten doen volgend jaar. Ook op de dag zelf ontstond daar discussie over, ik sprak bijvoorbeeld twee gezinnen die samen naar de fandag gingen, waarvan het ene gezin wel een M&G had, terwijl die tien minuten later had besteld dan het andere gezin die geen M&G had. Zou je het toch eerder andersom verwachten. Om die onduidelijkheid te voorkomen, geef dan óf eerlijk toe dat je loot, óf zorg dat het volgend jaar wél goed geregeld is.

Nogmaals, wat ik zei, M&G zonder kaartje was een verschrikking. Toch op de een of andere manier foto's met Merel en Sarah kunnen scoren en ik denk dat ik daar al heel erg blij mee mag zijn. :P
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: Wie is de mol fandag 2019 op 16 maart 2019
« Reactie #175 Gepost op: 18-03-2019, 14:52:22 »
Nu ik het hier zo lees heb ik veel geluk gehad dat ik met iedereen een foto heb en een handtekening ::oink::
chipsverslaafde <3

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: Wie is de mol fandag 2019 op 16 maart 2019
« Reactie #176 Gepost op: 18-03-2019, 18:54:35 »
Ik heb zojuist de enquête ingevuld, die ik van de AVROTROS via de e-mail had ontvangen. Hierin heb ik volgende verbeterpunten aangedragen:

- Kleinere ruimte en minder tickets verkopen: graag weer voorverkoop voor wieisdemol.com-leden.
- Geen kinderveiling meer. Laat de kinderen eventueel iets winnen via een andere spel/systeem.
- Zorg voor duidelijke rijen bij de meet en greet: probleem komt bijna ieder jaar terug.
- Graag meer inhoudelijke vragen behandelen, door eventueel de eindredacteur of Karin.
- Meer doe-opdrachten.
- Minder harde muziek tussendoor.
- Graag duidelijk communiceren van ten voren wat er wel/niet in de shop te koop ik.
- De programmaboekjes waren al snel op.
- En misschien wel het belangrijkste: Terugkoppelen wat er gebeurt met de feedback uit de ingevulde enquêtes.
« Laatst bewerkt op: 18-03-2019, 18:57:22 door Jelsir »
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Wie is de mol fandag 2019 op 16 maart 2019
« Reactie #177 Gepost op: 18-03-2019, 19:25:54 »

- De programmaboekjes waren al snel op.

Je kwam ook pas 12.30 binnen natuurlijk ;). Dat zijn echt de laatste mensen die binnen komen rond dat tijdstip dus "waren al snel op" is wel een beetje overdreven. Wij waren ook niet bepaald vroeg binnen maar toen waren ze er nog wel.


De harde muziek ben ik het wel eens! Ik kon mezelf niet eens meer horen praten zo hard stond de muziek soms.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Kristel1976

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Oppermolloot
Re: Wie is de mol fandag 2019 op 16 maart 2019
« Reactie #178 Gepost op: 18-03-2019, 21:09:13 »
De M&G zonder kaartje was een verschrikking. Ergens ben ik nog steeds best wel boos op de AVROTROS aangezien ik echt wel vroeger heb besteld dan sommige anderen hier, en dat neem ik jullie ook heus niet kwalijk, maar de AVROTROS. Zodoende vandaag in de enquête die ik kreeg dat wel echt als tip meegegeven dat ze dat eerlijk moeten doen volgend jaar. Ook op de dag zelf ontstond daar discussie over, ik sprak bijvoorbeeld twee gezinnen die samen naar de fandag gingen, waarvan het ene gezin wel een M&G had, terwijl die tien minuten later had besteld dan het andere gezin die geen M&G had. Zou je het toch eerder andersom verwachten. Om die onduidelijkheid te voorkomen, geef dan óf eerlijk toe dat je loot, óf zorg dat het volgend jaar wél goed geregeld is.

Nogmaals, wat ik zei, M&G zonder kaartje was een verschrikking. Toch op de een of andere manier foto's met Merel en Sarah kunnen scoren en ik denk dat ik daar al heel erg blij mee mag zijn. :P

Plus één! Wij hebben zonder M&G helemaal geen foto's kunnen scoren. Het was gewoonweg té druk :(

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie is de mol fandag 2019 op 16 maart 2019
« Reactie #179 Gepost op: 18-03-2019, 21:45:59 »
Duidelijke rijen bij meet en greet, daar ben ik het volledig met Jelsir eens. Ik heb dat punt ook als ''jaarlijks terugkerend pijnpunt'' aangedragen. En er ook een oplossing voor ingestuurd. Die meet en greet zouden ze veel beter kunnen reguleren.

Kinderveiling: inderdaad mag die vervallen. Merchandise mag wat beter gereguleerd worden, het kan niet de bedoeling zijn dat 1 iemand ongeveer de hele voorraad molgeld opkoopt om die vervolgens via marktplaats te verpatsen.