Auteur Topic: [Aflevering 2] - 12 januari: Uitgerekend  (gelezen 15811 keer)

Offline Christie

  • Forumlid
Re: [Aflevering 2] - 12 januari: Uitgerekend
« Reactie #40 Gepost op: 14-01-2019, 15:28:21 »
Ik snap het verband met Nikkie niet.
Op zich is het wel vreemd dat ze de andere opdracht die al geweest is (dansen) niet hebben vervangen door een opdracht die nog moet komen.
Wat mij ook opviel (niet als verschil) is dat het splitsen van de joker wordt getoond bij het voorstellen van Sinan. Hij was ook degene die de joker heeft gesplitst.

En dat beeld van Sinan in deze aflevering was anders. Misschien splitst hij later nog een joker. Hij is niet zo bewaarderig  ::ohno::

Offline 23Limes

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 2] - 12 januari: Uitgerekend
« Reactie #41 Gepost op: 14-01-2019, 17:10:47 »

Iedereen anders vindt het verdenkend dat Merel besloot haar joker niet te gebruiken voor haar test, maar in plaats daarvan het voor een latere ronde te laten. Dit is iets wat een normale kandidaat niet zou doen. Sinds statistisch gezien hebben ALLE kandidaten het binnen die aflevering gebruikt terwijl alleen mols het hebben bewaard voor een latere test (Jan vorig seizoen met zijn vrijstelling voor één aflevering terwijl hij de mol was) dit lijkt te riskant voor een normale kandidaat om dat te doen lijkt uiterst achterdochtig dat Merel het niet op de test heeft gebruikt.

Als iemand een voorbeeld zou kunnen geven van een kandidaat die het voor een latere ronde zou opslaan, zou dat leuk zijn, maar het zou een uiterst zeldzaam geval moeten zijn.
Zelfs als het wordt uitgevoerd, Merel is mijn mol.

Offline B&W

  • Forumlid
Re: [Aflevering 2] - 12 januari: Uitgerekend
« Reactie #42 Gepost op: 14-01-2019, 17:21:14 »
Iedereen anders vindt het verdenkend dat Merel besloot haar joker niet te gebruiken voor haar test, maar in plaats daarvan het voor een latere ronde te laten. Dit is iets wat een normale kandidaat niet zou doen. Sinds statistisch gezien hebben ALLE kandidaten het binnen die aflevering gebruikt terwijl alleen mols het hebben bewaard voor een latere test (Jan vorig seizoen met zijn vrijstelling voor één aflevering terwijl hij de mol was) dit lijkt te riskant voor een normale kandidaat om dat te doen lijkt uiterst achterdochtig dat Merel het niet op de test heeft gebruikt.

Als iemand een voorbeeld zou kunnen geven van een kandidaat die het voor een latere ronde zou opslaan, zou dat leuk zijn, maar het zou een uiterst zeldzaam geval moeten zijn.
Heb je het bijgehouden of denk je alleen dat naast Jan en Merel niemand een item bewaarde?
EDIT: Ik dacht zelf ook aan Annemieke Schollaardt en Freek Bartels.
« Laatst bewerkt op: 14-01-2019, 17:33:52 door B&W »

Offline vickypollard

  • Forumlid
Re: [Aflevering 2] - 12 januari: Uitgerekend
« Reactie #43 Gepost op: 14-01-2019, 17:22:33 »
Ik weet zeker dat er meer kandidaten zijn geweest die een joker/vrijstelling bewaard hebben. Bella Hay ook, dacht ik.

Offline molsprdr

  • Forumlid
Re: [Aflevering 2] - 12 januari: Uitgerekend
« Reactie #44 Gepost op: 14-01-2019, 17:27:04 »
Jan Kooijman bijvoorbeeld ook in seizoen 11

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: [Aflevering 2] - 12 januari: Uitgerekend
« Reactie #45 Gepost op: 14-01-2019, 17:44:33 »
Iedereen anders vindt het verdenkend dat Merel besloot haar joker niet te gebruiken voor haar test, maar in plaats daarvan het voor een latere ronde te laten. Dit is iets wat een normale kandidaat niet zou doen.

Misschien klopt het wel gewoon wat Merel zei: dat ze er nog over na wilde denken of ze hem splijt of niet. Er kán een vrijstelling in zitten, kan me voorstellen dat je hem niet lichtzinnig gaat inzetten.

Offline molE13

  • Forumlid
Re: [Aflevering 2] - 12 januari: Uitgerekend
« Reactie #46 Gepost op: 14-01-2019, 19:32:37 »
Ik weet zeker dat er meer kandidaten zijn geweest die een joker/vrijstelling bewaard hebben. Bella Hay ook, dacht ik.
Geert Hoes (die vloog eruit met nog 4 jokers op zak). Olcay gaf er een aan Stine?

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [Aflevering 2] - 12 januari: Uitgerekend
« Reactie #47 Gepost op: 15-01-2019, 13:57:43 »
Uitgerekend de meesterbakker en de nieuwslezeres die woorden gebruiken die ze normaal nooit zouden gebruiken, focking, facking, fucking...

Offline AstridM

  • Forumlid
Re: [Aflevering 2] - 12 januari: Uitgerekend
« Reactie #48 Gepost op: 15-01-2019, 15:19:59 »
Uitgerekend de meesterbakker en de nieuwslezeres die woorden gebruiken die ze normaal nooit zouden gebruiken, focking, facking, fucking...

Ken je ze alletwee persoonlijk dan? Iedereen gebruikt in z'n werk andere woorden dan privé, zeker als je in dat werk ook met derden te maken hebt.

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [Aflevering 2] - 12 januari: Uitgerekend
« Reactie #49 Gepost op: 15-01-2019, 16:19:59 »
Vertellen, uitgerekend, uitstralen, Wachtkamer?. Woorden die je allemaal wel rond een "zwangerschap"  kan plaatsen. Maar wie en waarvan?

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: [Aflevering 2] - 12 januari: Uitgerekend
« Reactie #50 Gepost op: 15-01-2019, 16:28:16 »
Vertellen, uitgerekend, uitstralen, Wachtkamer?. Woorden die je allemaal wel rond een "zwangerschap"  kan plaatsen. Maar wie en waarvan?

Rondje om de Kerk zul je dan ook mee moeten nemen. Misschien moet de baby wel gedoopt worden?

Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 2] - 12 januari: Uitgerekend
« Reactie #51 Gepost op: 15-01-2019, 16:40:47 »
Rondje om de Kerk zul je dan ook mee moeten nemen. Misschien moet de baby wel gedoopt worden?

En de vrouw draagt die baby in zich(t).

Alle gekheid op een stokje. Het lijkt me niet iets wat ze in aflevering 10 gaan uitleggen.

Offline Bob De Mol

  • Forumlid
Re: [Aflevering 2] - 12 januari: Uitgerekend
« Reactie #52 Gepost op: 15-01-2019, 16:55:36 »
Misschien klopt het wel gewoon wat Merel zei: dat ze er nog over na wilde denken of ze hem splijt of niet. Er kán een vrijstelling in zitten, kan me voorstellen dat je hem niet lichtzinnig gaat inzetten.
Ik kan me voorstellen dat Merel wacht en hoopt de volgende ronde nog een joker te scoren. Dan kan ze de ene met de andere joker vergelijken en zo hopen dat ze de joker met vrijstelling eruit kan halen door te letten op gewicht/grootte/geluid dat het maakt als je het schudt/ertegenaan tikt.

Offline mastermol

  • Forumlid
Re: [Aflevering 2] - 12 januari: Uitgerekend
« Reactie #53 Gepost op: 15-01-2019, 22:09:56 »
Robert heeft toch ook een joker?

Iedereen anders vindt het verdenkend dat Merel besloot haar joker niet te gebruiken voor haar test, maar in plaats daarvan het voor een latere ronde te laten. Dit is iets wat een normale kandidaat niet zou doen. Sinds statistisch gezien hebben ALLE kandidaten het binnen die aflevering gebruikt terwijl alleen mols het hebben bewaard voor een latere test (Jan vorig seizoen met zijn vrijstelling voor één aflevering terwijl hij de mol was) dit lijkt te riskant voor een normale kandidaat om dat te doen lijkt uiterst achterdochtig dat Merel het niet op de test heeft gebruikt.

Als iemand een voorbeeld zou kunnen geven van een kandidaat die het voor een latere ronde zou opslaan, zou dat leuk zijn, maar het zou een uiterst zeldzaam geval moeten zijn.

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 2] - 12 januari: Uitgerekend
« Reactie #54 Gepost op: 15-01-2019, 22:16:54 »
Robert heeft toch ook een joker?

Die heeft hij toch ingezet?

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: [Aflevering 2] - 12 januari: Uitgerekend
« Reactie #55 Gepost op: 15-01-2019, 22:33:40 »
ja klopt. Die legt hem duidelijk neer.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: [Aflevering 2] - 12 januari: Uitgerekend
« Reactie #56 Gepost op: 15-01-2019, 22:38:38 »
Vertellen, uitgerekend, uitstralen, Wachtkamer?. Woorden die je allemaal wel rond een "zwangerschap"  kan plaatsen. Maar wie en waarvan?
Is niet eens zo gek bedacht!
Ben benieuwd!

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 2] - 12 januari: Uitgerekend
« Reactie #57 Gepost op: 15-01-2019, 22:55:16 »
Is niet eens zo gek bedacht!
Ben benieuwd!

Ongeveer 9 maanden wachten op resultaat.

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: [Aflevering 2] - 12 januari: Uitgerekend
« Reactie #58 Gepost op: 15-01-2019, 23:12:07 »
Of véél korter, op buikjes gaan letten!

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 2] - 12 januari: Uitgerekend
« Reactie #59 Gepost op: 15-01-2019, 23:18:43 »
Een mol zou nooit zijn joker bijhouden in deze fase, dat is te verdacht. Merel neemt hier wel een gigantisch risico, maar wie weet heeft ze inderdaad de vrijstelling of wil ze jokers vergelijken.

En over Jan, niet vergeten dat er toen een zwarte vrijstelling in het spel was.