Poll

Wie is er het verdachtst in beeld?

Jamie
37 (25.7%)
Merel
30 (20.8%)
Niels
19 (13.2%)
Rick Paul
19 (13.2%)
Sarah
28 (19.4%)
Sinan
11 (7.6%)

Totaal aantal stemmen: 94

Auteur Topic: Wie komt er het verdachtst in beeld?  (gelezen 5157 keer)

Offline Geel scherm

  • Forumlid
  • Molloot sinds 2008.
Re: Wie komt er het verdachtst in beeld?
« Reactie #20 Gepost op: 4-02-2019, 12:34:17 »
Merel en Rick Paul worden erg verdacht neergezet in de montage.
Soms lijken zelfs dingen verdacht door hoe ze het monteren, maar als je er over na gaat denken is het eigenlijk juist niet verdacht.

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: Wie komt er het verdachtst in beeld?
« Reactie #21 Gepost op: 4-02-2019, 14:33:45 »
Ik denk Sarah of Sarah. :-X (een van die twee moet Sinan zijn gok ik :P)
Oepsie :-[ Heb Sinan toegevoegd en de poll even op nul gezet ::ok::

Tussenstand:
Jamie 17 (18.3%)
Merel 26 (28%)
Niels 16 (17.2%)
Rick Paul 10 (10.8%)
Sarah 18 (19.4%)
Sarah 6 (6.5%)
...óf niet!

Offline Naty

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Min geld telt niet."
Re: Wie komt er het verdachtst in beeld?
« Reactie #22 Gepost op: 4-02-2019, 15:22:30 »
Dat verschilt per aflevering.

De laatste twee aflevering vond ik Jamie wel heel erg op de voorgrond. En afgelopen zaterdag kwam Sarah daarbij. Maar daarvoor waren die twee al redelijk op de voorgrond.
Niels werd daarvoor best verdacht in beeld gezet en is nu een beetje weggezakt, vind ik.
Sinan was gewoon heel erg opvallend omdat hij een beetje ´the bad guy´ wil spelen, gok ik.
Merel vind ik erg opvallend vanwege de rare opmerkingen en soms een beetje het ´schoolmeisje´ gedrag  ::rofl::
En als laatste Rick Paul die misschien niet zo opvallend is qua ´doen´, maar wel qua biechten.

Zo zie ik het  ::rofl::
Gesneuvelde favoriete halve finalisten: 2008: Patrick | 2009: Dennis | 2012: Tim | 2014: Tycho | 2015: Chris

Offline Muldvarpen

  • Forumlid
  • Trust nobody - niet alleen in dit spel
Re: Wie komt er het verdachtst in beeld?
« Reactie #23 Gepost op: 4-02-2019, 15:28:05 »
Goed topic. Bijna een "afvallerstheorie" met de huidige manier van monteren.
Ik snap dat je niet a la een nieuwe Klaas-hint alles 100% wilt weggeven, maar aan de andere kant....dat is wel het programma natuurlijk.
Ik sprak van t weekend op een feestje 10 mensen die allemaal wel het tv-programma volgen, maar niks er omheen, en die konden op geen enkele manier enige indicatie vinden.

Offline Avogadro

  • Forumlid
  • Iene miene mutte
Re: Wie komt er het verdachtst in beeld?
« Reactie #24 Gepost op: 4-02-2019, 15:57:02 »
Ik click alleen Rick Paul aan. Mijn Mol Niels laat ik even buiten beschouwing. Rick Paul is de enige daarnaast waarvan ik het zou zeggen dat ie nog de Mol kan zijn. Maar ja, hij ging al meteen in aflevering 1 het bondje aan met Niels, dat vond ik en vind ik nog steeds antiverdacht. Maar Rick Paul wordt zeker neergezet als verdacht.

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: Wie komt er het verdachtst in beeld?
« Reactie #25 Gepost op: 4-02-2019, 23:19:34 »
Zou je niet kunnen redeneren dat simpelweg diegene die wij het meest verdenken het verdachtst in beeld komt? Immers, hoe anders kunnen wij degene die wij het meest verdenken, het meest verdenken? Dat moet toch naar aanleiding zijn van wat er zoal in beeld komt?

Ik denk dat de productie inmiddels precies weet hoe wij de afleveringen "lezen", en dat er precies gebeurt wat zij hebben bedacht dat er moet gebeuren.

Dus: Merel komt het meest verdacht in beeld. Niet voor niets is zij zo verdacht ;D
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline molE13

  • Forumlid
Re: Wie komt er het verdachtst in beeld?
« Reactie #26 Gepost op: 5-02-2019, 08:19:06 »
Zou je niet kunnen redeneren dat simpelweg diegene die wij het meest verdenken het verdachtst in beeld komt? Immers, hoe anders kunnen wij degene die wij het meest verdenken, het meest verdenken? Dat moet toch naar aanleiding zijn van wat er zoal in beeld komt?

Ik denk dat de productie inmiddels precies weet hoe wij de afleveringen "lezen", en dat er precies gebeurt wat zij hebben bedacht dat er moet gebeuren.

Dus: Merel komt het meest verdacht in beeld. Niet voor niets is zij zo verdacht ;D
Ja, tunnelvisie.

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie komt er het verdachtst in beeld?
« Reactie #27 Gepost op: 5-02-2019, 18:57:15 »
Merel en Sarah.
Op beide ligt de nadruk.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: Wie komt er het verdachtst in beeld?
« Reactie #28 Gepost op: 5-02-2019, 23:09:28 »
Ik heb Merel en Jamie weggestreept (al zouden ze beide nog wel de mol kunnen zijn hoor), maar ik vind hen allebei verdacht in beeld komen.
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Blip

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie komt er het verdachtst in beeld?
« Reactie #29 Gepost op: 6-02-2019, 14:19:45 »
Meteen na de koffie-opdracht van aflevering 4 zien we een raar stukje montage. Sarah biecht in de camera: "Daar stond iets met energieballen. Dus ik heb energieballen ingetoetst. Maar dat was dus fout."

Direct daar achteraan biecht Sinan: "Het zou best kunnen dat de Mol dat heeft ingetikt. En expres een tikfout heeft gemaakt."

Sarah maakte helemaal geen tikfout. Het woord 'energieballen' was correct gespeld. De enige die een tikfout maakte waar Sinan bijstond, was Niels. Het is veel logischer dat Sinan daarop doelt. Ik heb de indruk dat de montage ons wil doen geloven dat hij dit over Sarah zegt door het achter haar biecht aan te plakken. Dat wil niet zeggen dat Niels dan dús de mol is, maar dat hij daar iets verdachts deed staat als een paal boven water.

Verbazingwekkend eigenlijk, dat kandidaten tijdens de tests van de eerste vijf afleveringen respectievelijk 1, 0, 0, 0 en 0 verdenkingen tegen Niels uitspreken. En die ene kwam van Nikki, die er al snel uit lag. Hij heeft toch genoeg opvallende dingen gedaan die in elk geval een paar verdenkingen in de montage rechtvaardigen? Helemaal als hij niet de mol is, dan verwacht je dat juist. Hoe meer niet-mollen we verdenken, hoe beter, toch? En dat we namens de productie uit de monden van Jamie en Sinan ineens moeten horen dat de mol zeer waarschijnlijk een vrouw is vertrouw ik nog veel minder.
~ I have not failed. I have just found 10,000 things that do not work. ~ Thomas Edison

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie komt er het verdachtst in beeld?
« Reactie #30 Gepost op: 6-02-2019, 17:49:52 »
Ik denk ook echt dat die verdenkingen er amper zijn omdat hij al vanaf afl 1 bijna schreeuwt dat hij de mol is.. met zn 6 vingers omhoog houden terwijl hij opvallend 7 roept. Ik zou hem ook meteen afschrijven. Maar ik denk wel dat hij de mol doorheeft en er daarom nog in zit.
Ook n wensgedachte natuurlijk omdat ik hoop dat de mol geen jokers jat/omruilt.

Enige wat ik opvallend vind is dat hij terwijl hij echt een mega angst voor hoogtes heeft (is online bewijs van) toch van die waterval gaat.
Je zou bijna denken dat hij vele malen geoefend heeft voordat hij deze stap kon zetten.

Verder vind ik niet dat hij verdacht in beeld wordt gebracht. Hij doet gewoon opzettelijk verdacht. Makkelijk voor de montage. Kunnen ze die beelden iig met rust laten  ::rofl::

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie komt er het verdachtst in beeld?
« Reactie #31 Gepost op: 6-02-2019, 18:12:08 »
Heb Sinan toegevoegd en de poll even op nul gezet


Wie is Sinan?

Offline MoleBuster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • "Blau ist mein Lieblingskleure" - J-M Pfaff 1982
Re: Wie komt er het verdachtst in beeld?
« Reactie #32 Gepost op: 6-02-2019, 18:26:06 »
Ik zou wel willen stemmen hoor in dit topic, maar heb een beetje moeite met de term "het verdachtst". Is dat iemand die veel in beeld komt of juist niet (verdacht, want hij/zij is veel/haast niet in beeld). Of gaat het om molacties en/of gezichtsuitdrukkingen? Ik bedoel maar te zeggen: je kunt er zoveel kanten mee uit.  ???
Winnaar Klassiekers Pool 2023

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: Wie komt er het verdachtst in beeld?
« Reactie #33 Gepost op: 7-02-2019, 00:13:32 »
Ik zou wel willen stemmen hoor in dit topic, maar heb een beetje moeite met de term "het verdachtst". Is dat iemand die veel in beeld komt of juist niet (verdacht, want hij/zij is veel/haast niet in beeld). Of gaat het om molacties en/of gezichtsuitdrukkingen? Ik bedoel maar te zeggen: je kunt er zoveel kanten mee uit.  ???
Het gaat om 'te verdacht',  dus vanuit de aanname dat de productie met de montage het publiek probeert te sturen in hun Molkeuze. Niemand wil dat de Mol te duidelijk is en dus moeten er dwaalsporen worden opgezet door andere kandidaten er nog verdachter uit te laten komen.
Hoe dat precies gebeurt, maakt niet uit. Ik zou zeggen dat de Mol minder nadrukkelijk in beeld komt (zeker in het begin makkelijk over het hoofd te zien) en vooral Molacties van kandidaten worden uitgelicht in biechts.

Overigens is de Mol ook zeker niet de meest onderbelichte kandidaat. De makers willen wel dat de Mol te ontdekken is :)

...óf niet!