Auteur Topic: Merel vs Sarah (molduel)  (gelezen 3584 keer)

Offline molE13

  • Forumlid
Merel vs Sarah (molduel)
« Gepost op: 17-02-2019, 15:55:10 »
Aangezien Rick Paul en Jamie inmiddels beiden knock-out zijn leek dit mij wel een leuk duel.

De meiden brengen het meeste geld in de pot, die helaas goed gevuld is. Maar zou een van hen, als zij de mol is, vanuit haar posities toch behoorlijk vernietigend werk hebben verricht? Beide dames stonden regelmatig op een sleutelpositie. Waarover Jamie bijvoorbeeld zei "de sleutel ligt op het dak".

Double checking woman, Meer L, je als blondje gedragen, je verwardheid overdrijven. Wat zijn de hints, wat is de tactiek? 

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Merel vs Sarah (molduel)
« Reactie #1 Gepost op: 17-02-2019, 15:57:02 »
Best een kort duel.

Offline Contraspion

  • Forumlid
  • To betray, you must first belong. Kim Philby
Re: Merel vs Sarah (molduel)
« Reactie #2 Gepost op: 17-02-2019, 16:21:00 »
Dat wordt een knock-out in de eerste ronde, Merel winnaar!

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Merel vs Sarah (molduel)
« Reactie #3 Gepost op: 17-02-2019, 16:22:00 »
Heinz maakte de belofte om een finalisten overzicht te geven volgende week, dus ik zou de duels deze week laten voor wat ze zijn. ;)

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Merel vs Sarah (molduel)
« Reactie #4 Gepost op: 17-02-2019, 16:29:49 »
Als je dan toch dit topic opent dan verwacht ik toch wel ook een overzicht ::vergroot:: ::)
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline molE13

  • Forumlid
Re: Merel vs Sarah (molduel)
« Reactie #5 Gepost op: 17-02-2019, 18:09:31 »
Als je dan toch dit topic opent dan verwacht ik toch wel ook een overzicht ::vergroot:: ::)
Zover was ik dus nog niet gekomen. Was ook wel benieuwd naar de interesse.
Heinz maakte de belofte om een finalisten overzicht te geven volgende week, dus ik zou de duels deze week laten voor wat ze zijn. ;)
Zal ik dan maandag en dinsdag wat mogelijke hints verzamelen, en donderdag bekijken hoe druk het hier is?
« Laatst bewerkt op: 17-02-2019, 18:11:39 door molE13 »

Offline Jaapie

  • Forumlid
Re: Merel vs Sarah (molduel)
« Reactie #6 Gepost op: 17-02-2019, 18:27:50 »
Wat een anti-climax is dit topic. Sowieso al omdat Merel niet de mol is. En dan is vervolgens ook nog eens geen duel te lezen.

Re: Merel vs Sarah (molduel)
« Reactie #7 Gepost op: 17-02-2019, 18:34:53 »
Merel is niet de mol,  ze is in mijn ogen veel te duidelijk een door de productie verdacht gemaakte  kandidaat. Sarah is mijn mol.  Merel en Sinan weten volgens mij wel dat ze de mol is en Niels zal er denk ik uit gaan de volgende keer

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Merel vs Sarah (molduel)
« Reactie #8 Gepost op: 17-02-2019, 18:51:05 »
Dit is toch een community, als er mensen zijn die wat dingen tussen de dames tegenover elkaar willen zetten kan dat hier. Leuk dat molE13 dat opzet, niks verkeerds aan toch?

Ik ben er zelf al uit wie de mol is dus heb er niet zo'n behoefte aan maar anderen willen misschien nog eens spiegelen en dat kan hier. We zien wel of er gebruik van wordt gemaakt.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Merel vs Sarah (molduel)
« Reactie #9 Gepost op: 17-02-2019, 18:52:56 »
Dit is toch een community, als er mensen zijn die wat dingen tussen de dames tegenover elkaar willen zetten kan dat hier. Leuk dat molE13 dat opzet, niks verkeerds aan toch?

Het komt wel een beetje lui over. "Hier is een topic voor een duel. Komen jullie maar met de argumenten."

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Merel vs Sarah (molduel)
« Reactie #10 Gepost op: 17-02-2019, 18:54:35 »
Ik kan zelf wel wat nieuwe inzichten gebruiken na gisteren.  ;D Maar MolE13, ga je er één maken? Anders gooi ik 'm dicht.

Offline molE13

  • Forumlid
Re: Merel vs Sarah (molduel)
« Reactie #11 Gepost op: 17-02-2019, 18:57:28 »
Ik kan zelf wel wat nieuwe inzichten gebruiken na gisteren.  ;D Maar MolE13, ga je er één maken? Anders gooi ik 'm dicht.
Ik heb net wat dingen gepost. (Kan zijn dat het nog wordt aangevuld.)

Merel:

Aflevering 1
= Rik staat op het westelijke punt. West Rik
= Merel bedenkt een zogenaamd ingenieus plan om de kisten makkelijker naar boven te kunnen trekken. Ze neemt Evi op sleeptouw.
= ze fietst achteraan, soms zelfs achter Evelien. Ze laat zich op sleeptouw nemen.
= vertelt over de fietsopdracht. Praat alsof het een sleeptouw is.
= ze moedigt aan dat Sarah met Evi meegaat. Zorgt er hier voor dat Sarah op sleeptouw wordt genomen.

Aflevering 2
= De naam Rik staat links in beeld. Links wordt gebruikt voor west, rechts voor oost. Dus opnieuw West Rik.
= Wil steeds snel naar een andere vraag, is dus snel uitgerekend.
= Heeft mogelijk geld verduisterd
= zette haar joker in de wachtkamer

Aflevering 3
= houdt steentjes voor haar hoofd, is stapelgek
= verloor van Evelien en had dus drie jokers tegen
= probeerde de gok te veranderen naar 30 minuten
= gaf Sarah instructies om informatie op de blokken te schrijven en niet alleen nummers 1, 2, 3 enz.

Aflevering 4
= gaat op het laatst naar een verkeerd balkon

Aflevering 5
= maakt korte woorden

Aflevering 6
= verprutst de opdracht 'zoek de verschillen'
= pakt een joker?
= rijdt in een tuktuk met grijs/bruin dak (kleur vacht van de mol) en groene spatborden (kleur van de mol)

Aflevering 7
= schuift Rick Paul de schuld in de schoenen door te zeggen "Rick Paul heeft het uitgerekend"
= pakt de envelop met '2 rode schermen'
= stond bij het groene station
= laat zakken liggen

Sarah:

Aflevering 1
= werd door Evi op sleeptouw genomen

Aflevering 2
= pakte haar naambordje
= met Jamie in de wachtkamer, verdiende geld voor de pot

Aflevering 3
= verslaat de Jenga-koningin
= stond op de treden

Aflevering 4
= "vergeet" dat een antwoord op haar pak moet staan bij Koffiepedia

Aflevering 5
= dyslectisch

Aflevering 6
= maakt er een potje van in de tuktuk (deed een tukkie?)

Aflevering 7
= geknoei bij opdracht getouwtrek
= € -1000
= staat bij het oranje station maar heeft geen enkele zak (te druk aan het snuffelen naar een zwarte vrijstelling)
« Laatst bewerkt op: 17-02-2019, 19:01:30 door molE13 »

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Merel vs Sarah (molduel)
« Reactie #12 Gepost op: 17-02-2019, 19:22:27 »
= staat bij het oranje station maar heeft geen enkele zak (te druk aan het snuffelen naar een zwarte vrijstelling)

Aka controleren of er geld aan haar trossen hangt.

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: Merel vs Sarah (molduel)
« Reactie #13 Gepost op: 18-02-2019, 00:42:55 »
Dus we hebben eerst RP vs Merel en nu Merel vs Sarah en de mol heet gewoon Sinan. Ik heb veel gepost over Sarah, maar het merendeel blijkt montage. De teksten van Sarah zijn ook veel gescript.  Het zelfde gold voor Rick Paul, verdacht door montage en Merel wordt ook mysterieus gemaakt, terwijl zij nou lekker zichzelf is.

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Merel vs Sarah (molduel)
« Reactie #14 Gepost op: 18-02-2019, 10:37:49 »
Dus we hebben eerst RP vs Merel en nu Merel vs Sarah en de mol heet gewoon Sinan. Ik heb veel gepost over Sarah, maar het merendeel blijkt montage. De teksten van Sarah zijn ook veel gescript.  Het zelfde gold voor Rick Paul, verdacht door montage en Merel wordt ook mysterieus gemaakt, terwijl zij nou lekker zichzelf is.

Ik zie het wel zitten om een duel Niels tegen Sinan te openen om te argumenteren wie van de twee het meest onmols is ;).

Offline molE13

  • Forumlid
Re: Merel vs Sarah (molduel)
« Reactie #15 Gepost op: 18-02-2019, 14:58:52 »
Ik zie het wel zitten om een duel Niels tegen Sinan te openen om te argumenteren wie van de twee het meest onmols is ;).
Bring it on! Ik heb daar wel Zinan.

anoniem 30784

  • Gast
Re: Merel vs Sarah (molduel)
« Reactie #16 Gepost op: 18-02-2019, 15:13:07 »
Ik zie het wel zitten om een duel Niels tegen Sinan te openen om te argumenteren wie van de twee het meest onmols is ;).

Oeh, dat is een moeilijke.  ::rofl:: Mijn gevoel zegt Niels, omdat hij gewoon zo erg veel onmolse dingen doet vol in beeld. Ik snap oprecht niet waarom hij nu bovenaan staat in de landelijke statistieken en waarom zo veel mensen hem verdenken. Zo verdacht wordt hij nu ook weer niet gemaakt in de afleveringen vind ik. Maar zo passief zijn en niet meedoen aan opdrachten, wat Sinan doet, is ook vrij onmols.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Merel vs Sarah (molduel)
« Reactie #17 Gepost op: 18-02-2019, 15:28:30 »
Ik ben dat wel eens, Sinan heeft dan tenminste nog wat mystieks om zich heen. Niels kiest gewoon flat out voor 'per saldo' 500 in de pot in de wachtkamer, kiest voor 2500, het geld, als ware ambassadeur, etc., ik kan er werkelijk niets mols bij vinden. Maar ja, alleen maar mystiek is ook niet genoeg.... ik vrees dat het de heren niet zijn...

De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)