Auteur Topic: Molduel: Merel vs Sarah  (gelezen 51000 keer)

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: Molduel: Merel vs Sarah
« Reactie #300 Gepost op: 6-03-2019, 18:51:12 »
Dus dan ga ik rekken en rekken, de hele week door, en dan vlak voor de uitzending maar de knoop doorhakken ;D. Want ja, ik wil WEL on record staan dat ik de mol tenminste NOEM.

Ik stel voor dat jij zaterdag om 20:00 uur hier je definitieve mol bekend maakt. En als jij dan geswitcht blijkt en het dan toch Merel blijkt te zijn s.v.p. niet gaan roepen dat je 'eigenlijk altijd al op Merel zat'. Kom op: de dood of de gladiolen! Zo hoort het spel gespeeld te worden. Als het zaterdag toch Sarah of zelfs Niels blijkt te zijn, lach ik mezelf keihard uit en ga ik echt niet zeggen dat ik het op het allerlaatste moment toch nog goed had.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Molduel: Merel vs Sarah
« Reactie #301 Gepost op: 6-03-2019, 19:48:47 »
Ik moet ook weer toegeven dat jij al op Merel zat, en ik er eigenlijk niet aan wilde, zoals ik ook niet aan Simone wilde vorig jaar waar jij op zat want ik wilde bij Stine blijven.

Dus dan ga ik rekken en rekken, de hele week door, en dan vlak voor de uitzending maar de knoop doorhakken ;D. Want ja, ik wil WEL on record staan dat ik de mol tenminste NOEM. Kan dan hartstikke fout zijn want de week ervoor zat ik nog op RP, maar ik wil wel een naam genoemd hebben.

En ik kon niet om je redenering heen dat het allemaal wel bijzonder krom was rondom Merel. Die won dat molduel, het allerbelangrijkste wat mij betreft...

Lo die zaterdag net voor de bekendmaking naar Sarah verandert. Dat zou het zijn...

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Molduel: Merel vs Sarah
« Reactie #302 Gepost op: 6-03-2019, 20:36:35 »
Ik stel voor dat jij zaterdag om 20:00 uur
Dan ben ik er niet haha. Maar zoals gezegd heb ik mijn tante 6 afleveringen geleden al gestuurd dus wil ik jou ook wel doen hoor. Ik stel voor dat ik jou mijn mol ook verklap dan maar niet verder vertellen hoor, het is: Merel
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Molduel: Merel vs Sarah
« Reactie #303 Gepost op: 6-03-2019, 21:53:33 »
Met wie wel of niet vanaf wanneer goed zat, dwalen we volgens mij een beetje af van de insteek van dit topic. Praat gerust verder in off topic, daar is dat topic voor. ;)

Offline rubes

  • Forumlid
Re: Molduel: Merel vs Sarah
« Reactie #304 Gepost op: 7-03-2019, 08:34:17 »
Merel wordt erg verdacht door de groep slim voor een kandidaat. Groep heeft vertrouwen in Sarah. Ze had meer kunnen mollen. Ik ga voor Rick Paul als mol ook al ligt hij uit het spel.

--
Wie ook de mol is ik hoop dat de mol een lintje heeft verwisseld bij banenen opdracht en persoonlijk naar de plek gebracht heeft.
« Laatst bewerkt op: 7-03-2019, 09:12:41 door Lukie4 »

Offline cinner

  • Forumlid
Re: Molduel: Merel vs Sarah
« Reactie #305 Gepost op: 8-03-2019, 03:25:33 »
Dit molduel is tekenend voor dit hele seizoen van Wie is de Mol. Iedereen (nou ja, de meerderheid)  denkt bij voorbaat al dat Niels het pertinent niet is en het is bij vrijwel niemand opgekomen Niels in het of een duel te betrekken. En dat strekt ver. Een opdracht waarin Merel het fantastisch doet en het hoogste bedrag binnen haalt en Niels het armzalig en vreemd doet en het grootste min bedrag binnen sleurt, wil niemand van Niels horen maar wordt alles op alles gezet om Merel toch als meest mols uit de opdracht te laten komen. Niels biecht zelfs een aantal keer dat hij de mol is, niemand rept erover.

De kandidaten in het programma volgen dezelfde lijn of dit forum dezelfde lijn als de kandidaten. De kandidaten doen dat omdat ze Niels zo aardig, lief verzorgend, zich houdend aan de regels, punctueel en nog maar eens, zo aardig vinden. Dat doet hij goed, degene die als een halve crimineel een gesloopte joker terug in elkaar zet en omruilt met Evelien die er tot overmaat van ramp uit gaat, wordt toch de liefste gevonden omdat hij voor iedereen koffie schenkt en broodjes haalt. Degene die het feitelijk het minste meewerkt in gezamenlijke opdrachten, het minste geld binnen haalt en het meeste geld uit de pot houdt, wordt niet verdacht want hij is zo'n kanjer. Robert vreet zelfs de gitaar van Niels op als Niels de mol is (en vliegt eruit). Sinan gooit zijn verdenking op Niels compleet uit het raam na twee dagen koffie, thee, broodjes en een praatje (en vliegt eruit). Sarah en Merel hebben zo'n leuke focus op elkaar, dat ze die lieve Niels niet meer zien staan. Alleen Niels is niet lief, Niels ruilt jokers om, zet bondjes tegen elkaar op, wil kandidaten het spel uit werken.

Waarom dit forum Niels van begin af aan gewoon over slaat is mij dan weer een raadsel. Zelfs als hij de mol niet blijkt te zijn, is het gewoonweg opvallend hoe Niels als crewlid mee lijkt te zijn  ::rofl:: ::rofl::

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Molduel: Merel vs Sarah
« Reactie #306 Gepost op: 8-03-2019, 03:46:02 »
Ga zelf een molduel maken dan? Niks staat je in de weg dat te doen hoor ::zwaai::

Offline Molest

  • Forumlid
Re: Molduel: Merel vs Sarah
« Reactie #307 Gepost op: 8-03-2019, 04:04:01 »
Ga zelf een molduel maken dan? Niks staat je in de weg dat te doen hoor ::zwaai::
Daar is cinner in het Niels-topic al druk mee bezig. Weliswaar met de Niels-bril op, maar ze neemt Sarah en Merel mee in haar beschrijvingen. Dus als iemand nog eens duidelijk kan uitleggen waarom Niels nìet de Mol is (anders dan dat hij een joker stal of in de finale onverdacht is), zou dat een nuttige aanvulling zijn. En dat kan daar. Zeer welkom, denk ik.

Offline cinner

  • Forumlid
Re: Molduel: Merel vs Sarah
« Reactie #308 Gepost op: 8-03-2019, 04:19:01 »
Ga zelf een molduel maken dan? Niks staat je in de weg dat te doen hoor ::zwaai::

Ik post me al een week of twee een slag in de rondte over Niels in verhouding met Merel en Sarah. Het Niels topic ben ik zo'n beetje aan het flooden ermee en ik heb inmiddels twee theorieën over mogelijke hints naar Niels gepost. Apart, in andere topics volgt namelijk nauwelijks een reactie anders dan 'Niels is het niet' of wordt gewoonweg helemaal niet gereageerd. Ook in de opdracht topics breng ik dingen over Niels naar voren, mensen lijken niet alleen Niels maar ook de Niels tunnelaars vrijwel niet te zien  ::rofl::

Van mij uit is het ook geen kritiek op degenen die hier heel veel werk in hebben zitten. Het is slechts een constatering en een manier om Niels weer een beetje in het zicht te krijgen.

Offline Convans

  • Forumlid
Re: Molduel: Merel vs Sarah
« Reactie #309 Gepost op: 8-03-2019, 08:22:10 »
Het gaat toch om een ‘duel’, dan kan ik maar 2 personen meenemen. En daarbij neem ik mijn 2 meest verdachte personen ;)


Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Molduel: Merel vs Sarah
« Reactie #310 Gepost op: 8-03-2019, 11:12:14 »
Een duel gaat altijd tussen de meest verdachte personen, dus logisch dat Niels wordt weggelaten.

Maar wat mij betreft kan hij het qua acties zeker nog zijn. Ik verwacht alleen niet dat de mol niet verdacht wordt in de finale, dus acht ik de kans dat hij het is niet zo groot. Maar stiekem hoop ik er wel een beetje op ;D
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Molduel: Merel vs Sarah
« Reactie #311 Gepost op: 9-03-2019, 19:31:50 »
Hints boeien mij niet, het gaat echt om de molacties, daarom zijn topics als dit favoriet bij mij.  We zullen snel weten wat er deels van klopt allemaal. Natuurlijk hoop ik op die 20-0 zege voor Merel maar er zullen vast een hoop vraagtekens blijven. Wat wel opheldert is dat als Merel de mol is, de verdachte dingen van Sarah alleen maar 'per ongeluk' waren. Ik geloof niet dat ze expres hulpmol is geweest om zichzelf verdacht te maken. Dus dan kunnen door al die acties WEL een streep. Hetzelfde geldt natuurlijk omgekeerd maar dat scenario kan ik mij niet voorstellen ::rofl:: ::regenboog::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: Molduel: Merel vs Sarah
« Reactie #312 Gepost op: 9-03-2019, 19:39:10 »
Dit molduel is tekenend voor dit hele seizoen van Wie is de Mol. Iedereen (nou ja, de meerderheid)  denkt bij voorbaat al dat Niels het pertinent niet is en het is bij vrijwel niemand opgekomen Niels in het of een duel te betrekken. En dat strekt ver. Een opdracht waarin Merel het fantastisch doet en het hoogste bedrag binnen haalt en Niels het armzalig en vreemd doet en het grootste min bedrag binnen sleurt, wil niemand van Niels horen maar wordt alles op alles gezet om Merel toch als meest mols uit de opdracht te laten komen. Niels biecht zelfs een aantal keer dat hij de mol is, niemand rept erover.

De kandidaten in het programma volgen dezelfde lijn of dit forum dezelfde lijn als de kandidaten. De kandidaten doen dat omdat ze Niels zo aardig, lief verzorgend, zich houdend aan de regels, punctueel en nog maar eens, zo aardig vinden. Dat doet hij goed, degene die als een halve crimineel een gesloopte joker terug in elkaar zet en omruilt met Evelien die er tot overmaat van ramp uit gaat, wordt toch de liefste gevonden omdat hij voor iedereen koffie schenkt en broodjes haalt. Degene die het feitelijk het minste meewerkt in gezamenlijke opdrachten, het minste geld binnen haalt en het meeste geld uit de pot houdt, wordt niet verdacht want hij is zo'n kanjer. Robert vreet zelfs de gitaar van Niels op als Niels de mol is (en vliegt eruit). Sinan gooit zijn verdenking op Niels compleet uit het raam na twee dagen koffie, thee, broodjes en een praatje (en vliegt eruit). Sarah en Merel hebben zo'n leuke focus op elkaar, dat ze die lieve Niels niet meer zien staan. Alleen Niels is niet lief, Niels ruilt jokers om, zet bondjes tegen elkaar op, wil kandidaten het spel uit werken.

Waarom dit forum Niels van begin af aan gewoon over slaat is mij dan weer een raadsel. Zelfs als hij de mol niet blijkt te zijn, is het gewoonweg opvallend hoe Niels als crewlid mee lijkt te zijn  ::rofl:: ::rofl::

Je hebt grotendeels gelijk, het snijdt hout maar, omdat mijn MOL RP, er uit vloog heb ik voor Sarah gekozen.
Ik hoop dat ik gelijk krijg.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Molduel: Merel vs Sarah
« Reactie #313 Gepost op: 11-03-2019, 00:26:58 »
Wel fijn dat de mol er dit seizoen wel tussen zat ::rofl:: ::bravo::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Molduel: Merel vs Sarah
« Reactie #314 Gepost op: 11-03-2019, 07:38:52 »
Ha, zelfs al in het duel Merel - RP van 5 februari. En dat is helemaal de verdienste van dit forum dat Merel razendsnel een van de hoofdverdachten was. ::confettie::

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Molduel: Merel vs Sarah
« Reactie #315 Gepost op: 11-03-2019, 17:55:23 »
Omgekeerd: dat het Jan WEL lukte uit de molduels te blijven. Dat maakt voor mij wel dat Merel een treetje lager staat op de Aller Tijden ranglijst. Maar dan alsnog heeft ze het erg goed gedaan ::ok:: ::love:: ::bravo::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Chardo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • True Art
Re: Molduel: Merel vs Sarah
« Reactie #316 Gepost op: 11-03-2019, 19:04:11 »
Zal er wel sterk mee te maken hebben gehad dat Jan zijn voornaamste acties pas laat in het seizoen zaten in vergelijking met Merel.