Auteur Topic: [Aflevering 9] - 2 maart: Drijfveer  (gelezen 22585 keer)

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: [Aflevering 9] - 2 maart: Drijfveer
« Reactie #20 Gepost op: 2-03-2019, 21:43:13 »
vrolijke laatste opdracht. Lekkere cocktail erbij. Maar volgens mij bleef Sarah nuchter?
mooie beelden in de eerste opdracht en daar was nog wel iets te mollen.
We kunnen volgende week best zien wat voor houten ringen de rivier zijn ingegooid.
Op een gegeven moment hebben ze geen idee maar waar iedereen is.
Niels is weg, misschien even plassen ? Of een houten ring begraven?
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline ifthisisgoodbye

  • Forumlid
Re: [Aflevering 9] - 2 maart: Drijfveer
« Reactie #21 Gepost op: 2-03-2019, 21:44:27 »
Precies wat ik ook vind. Ik vroeg me al af of ik de enige was. Wat mij betreft had deze uitzending met terugblikken niet gehoeven. Geen nieuwe informatie of spannende televisie. Voelt meer als het uitmelken van het concept helaas en niet erg leuk voor kijkers. Geef dan tenminste iets, zoals wie de afvaller is.

[edit] Maar ik blijf bij Merel mol  ::jaja::
Sarah kijkt overtuigd, omdat ze al lang weet dat Merel het is en zij meer info heeft dan Niels en weet dat ze wint. En Niels kijkt overtuigd omdat hij nu toch eindelijk zeker denkt te zijn nu hij o p Merel zit. En Merel kijkt overdreven naar Niels en dat doe je niet als je kandidaat bent, want er wordt ongetwijfeld aan ze alledrie gevraagd om strak voor zich uit te blijven kijken.

Maar misschien wil dit wel juist zeggen dat het dan toch Niels is? Want als het Sarah of Merel zou zijn zou Niels dit keer kunnen afvallen, zodat we volgende week nog steeds een spannende aflevering hebben met Sarah en Merel...
Misschien is Merel de mol en wint Niels, die kans acht ik klein maar je weet het nooit.

Offline vickypollard

  • Forumlid
Re: [Aflevering 9] - 2 maart: Drijfveer
« Reactie #22 Gepost op: 2-03-2019, 21:46:04 »
Precies wat ik ook vind. Ik vroeg me al af of ik de enige was. Wat mij betreft had deze uitzending met terugblikken niet gehoeven. Geen nieuwe informatie of spannende televisie. Voelt meer als het uitmelken van het concept helaas en niet erg leuk voor kijkers. Geef dan tenminste iets, zoals wie de afvaller is.

[edit] Maar ik blijf bij Merel mol  ::jaja::
Sarah kijkt overtuigd, omdat ze al lang weet dat Merel het is en zij meer info heeft dan Niels en weet dat ze wint. En Niels kijkt overtuigd omdat hij nu toch eindelijk zeker denkt te zijn nu hij o p Merel zit. En Merel kijkt overdreven naar Niels en dat doe je niet als je kandidaat bent, want er wordt ongetwijfeld aan ze alledrie gevraagd om strak voor zich uit te blijven kijken.

Maar misschien wil dit wel juist zeggen dat het dan toch Niels is? Want als het Sarah of Merel zou zijn zou Niels dit keer kunnen afvallen, zodat we volgende week nog steeds een spannende aflevering hebben met Sarah en Merel...
Ik denk dat ze gewoon helemaal niks meer willen vrijgeven.

Even denken:

Indien Merel de Mol, dan hebben we twee kandidaten die goed zitten.

Indien Sarah de Mol, dan hebben we 1 kandidaat die goed zit. Niels zit dan fout, maar dat kan ik mij haast niet voorstellen aangezien hij zó in het spel zit.

Indien Niels de Mol, dan zitten beide kandidaten fout. Kan ik me niet voorstellen, is nog nooit voorgekomen (toch?) en Niels moet het wel heel bijzonder hebben gedaan wil niemand hem verdenken.

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 9] - 2 maart: Drijfveer
« Reactie #23 Gepost op: 2-03-2019, 21:47:21 »
Oh ja, laagste pot ooit is een feit.

Bereid je al maar voor op "de beste Mol ooit ever aller tijden in de geschiedenis ter wereld" volgende week. ::rofl::

Offline vickypollard

  • Forumlid
Re: [Aflevering 9] - 2 maart: Drijfveer
« Reactie #24 Gepost op: 2-03-2019, 21:48:24 »
Oh ja, laagste pot ooit is een feit.

Bereid je al maar voor op "de beste Mol ooit ever aller tijden in de geschiedenis ter wereld" volgende week. ::rofl::
Beste hulpmollen ooit :-)

Offline de_witte

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 9] - 2 maart: Drijfveer
« Reactie #25 Gepost op: 2-03-2019, 21:48:55 »
Oh ja, laagste pot ooit is een feit.

Bereid je al maar voor op "de beste Mol ooit ever aller tijden in de geschiedenis ter wereld" volgende week. ::rofl::

Hmmmm, alleen als Niels de mol is dan, of misschien bij Sarah ook wel......... Merel is niet de beste mol ooit als ze door beide finalisten ontdekt is
Wit is ook een kleur!

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 9] - 2 maart: Drijfveer
« Reactie #26 Gepost op: 2-03-2019, 21:49:56 »
Hmmmm, alleen als Niels de mol is dan, of misschien bij Sarah ook wel......... Merel is niet de beste mol ooit als ze door beide finalisten ontdekt is

Er staan aanhalingstekens rond. Het zijn dus zeker niet mijn woorden.

Maar je kan er gif op innemen dat die laagste pot ooit het verkooppraatje volgende week wordt. Ongeacht of de Mol door 2 mensen werd aangeduid of niet.

Offline Michmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
Re: [Aflevering 9] - 2 maart: Drijfveer
« Reactie #27 Gepost op: 2-03-2019, 21:50:04 »
Oh ja, laagste pot ooit is een feit.

Bereid je al maar voor op "de beste Mol ooit ever aller tijden in de geschiedenis ter wereld" volgende week. ::rofl::

Bedoel je niet de allersuperkapotvetgaafste mol? ::rofl::


(Maar jongens jongens, wat een uitgemolken treurnis)
Woosie down?

Offline Marisa

  • Forumlid
Re: [Aflevering 9] - 2 maart: Drijfveer
« Reactie #28 Gepost op: 2-03-2019, 21:50:09 »
Oh ja, laagste pot ooit is een feit.

Bereid je al maar voor op "de beste Mol ooit ever aller tijden in de geschiedenis ter wereld" volgende week. ::rofl::

Mét uitroeptekens en nagalm!  ::rofl::

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: [Aflevering 9] - 2 maart: Drijfveer
« Reactie #29 Gepost op: 2-03-2019, 21:51:07 »
Oh ja, laagste pot ooit is een feit.
Is Rik ook weer blij dat hij niet meer de winnaar met de laagste pot ooit is ;)
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline chocomol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Merel is de mol (dat rijmt)
Re: [Aflevering 9] - 2 maart: Drijfveer
« Reactie #30 Gepost op: 2-03-2019, 21:51:32 »
Indien Niels de Mol, dan zitten beide kandidaten fout. Kan ik me niet voorstellen, is nog nooit voorgekomen (toch?) en Niels moet het wel heel bijzonder hebben gedaan wil niemand hem verdenken.

Volgens mij weten Sarah en Merel het al heel lang van elkaar.

Overigens kun je er vanuit gaan dat het praatje van Rik aan het einde wel een paar keer opnieuw wordt opgenomen, zodat de beste blikken kunnen worden gekozen voor de montage.
Maar als je net te horen hebt gekregen dat je verloren hebt is het wel lastig nog overtuigd te kijken. Dat wel.

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 9] - 2 maart: Drijfveer
« Reactie #31 Gepost op: 2-03-2019, 21:51:54 »
Is Rik ook weer blij dat hij niet meer de winnaar met de laagste pot ooit is ;)

Aha, ik denk dat jij een complot op het spoor bent. ::vergroot:: Rik wordt de presentator en plots de laagste pot ooit. ::rofl::

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: [Aflevering 9] - 2 maart: Drijfveer
« Reactie #32 Gepost op: 2-03-2019, 21:52:09 »
Deze laatste aflevering had op zich twee leuke opdrachten. Waarvan de eerste ook zeer gezicht als molopdracht.  :-X

Door de verdenkingen van de kandidaten zien we geen beelden van mogelijk verdachte acties van Niels. Is het in het verleden voorgekomen dat er in de finale geen verdachte beelden worden getoond van de mol? DAn zetten ze het toch op een andere manier in elkaar, om ook beelden van die kandidaat te laten zien.

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 9] - 2 maart: Drijfveer
« Reactie #33 Gepost op: 2-03-2019, 21:53:03 »
Door de verdenkingen van de kandidaten zien we geen beelden van mogelijk verdachte acties van Niels. Is het in het verleden voorgekomen dat er in de finale geen verdachte beelden worden getoond van de mol? DAn zetten ze het toch op een andere manier in elkaar, om ook beelden van die kandidaat te laten zien.

Of Niels is de Mol en ze sparen zijn 2 molacties voor volgende week. ::rofl::

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [Aflevering 9] - 2 maart: Drijfveer
« Reactie #34 Gepost op: 2-03-2019, 22:11:05 »
Of Niels is de Mol en ze sparen zijn 2 molacties voor volgende week. ::rofl::

Dat zal het zijn!  ::bravo::
 ::rofl::

Het viel me op dat Merel het weer had over het ‘groen’ en ‘de troost voor het netvlies’. Dubbele montage (ze zei het ook in een eerdere aflevering), of was het een stukje herhaling?  ???
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Aflevering 9] - 2 maart: Drijfveer
« Reactie #35 Gepost op: 2-03-2019, 22:13:03 »
Dat was in een extra filmpje helemaal over Colombia van een tijdje geleden. (Waar we al uit konden opmaken dat Merel, Niels en Sarah de finalisten zouden zijn als ik me niet vergis.)

Offline chocomol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Merel is de mol (dat rijmt)
Re: [Aflevering 9] - 2 maart: Drijfveer
« Reactie #36 Gepost op: 2-03-2019, 22:23:06 »
Dat ze ooit met Moltalk gestart zijn is ook echt een uitvinding zeg. Ik zou het liefst ook nog een nabeschouwingsaflevering over Moltalk willen  :)

Ik mis echt een Moltalk na de laatste aflevering altijd. Dat zou perfect zijn

Offline suuuus

  • Forumlid
Re: [Aflevering 9] - 2 maart: Drijfveer
« Reactie #37 Gepost op: 2-03-2019, 22:25:34 »
Drijfveer, Merel haar hoedje dreef weg en ze had bloemen én een veer in haar hand bij het 'studeer' filmpje

Offline Geel scherm

  • Forumlid
  • Molloot sinds 2008.
Re: [Aflevering 9] - 2 maart: Drijfveer
« Reactie #38 Gepost op: 2-03-2019, 22:32:34 »
Oh ja, laagste pot ooit is een feit.

Bereid je al maar voor op "de beste Mol ooit ever aller tijden in de geschiedenis ter wereld" volgende week. ::rofl::

Dit was al te verwachten toen Moltalk the kick-off werd uitgezonden en daar weer een vraag werd gesteld over de laagste pot ooit.
Vorig jaar waren die vragen ook allemaal spoilers naar dingen uit het seizoen.

Voor mijn gevoel waren de opdrachten dit jaar ook wel echt lastiger en dus makkelijker om te saboteren. Vrij veel opdrachten waarbij ik dacht: hier hoeft de mol amper iets te doen. Zoals die balkonnetjes of met die fakkels of dat fietsen in het begin... allemaal gedoemd de mislukken.
« Laatst bewerkt op: 2-03-2019, 22:37:11 door Geel scherm »

Offline yfpyfke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 9] - 2 maart: Drijfveer
« Reactie #39 Gepost op: 2-03-2019, 22:37:26 »
Als NIels de verliezer is dan hadden ze nu wel bekend gemaakt dat hij de verliezer is, de spanning blijft er dan in omdat de 2 dames elkaar verdenken.
Daarom denk ik dat hij in ieder geval niet de verliezer is.

Als hij de winnaar is dan moet Merel de mol zijn en dat vind ik zo ongeloofwaardig dat het voor mij alleen maar zo kan zijn dat Niels de mol is.