Auteur Topic: [Aflevering 9] - 2 maart: Drijfveer  (gelezen 22614 keer)

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: [Aflevering 9] - 2 maart: Drijfveer
« Reactie #60 Gepost op: 3-03-2019, 03:22:14 »
alleen had dat laatste stukje wel op een andere plek gemogen dan tussen de koeien.
Vond het een schitterende plek, wat een pracht van een boom....
Schitterende opnames.

*wil er best ff vertoeven*
Omnia vincit amor

Offline Marisa

  • Forumlid
Re: [Aflevering 9] - 2 maart: Drijfveer
« Reactie #61 Gepost op: 3-03-2019, 03:40:49 »
Onder die boom? Ik ook wel, ja. Maar dan in een ander jaargetijde. Deelnemers en presentator hadden het knap warm daar, zo te zien aan de plekken in het shirt van Rik, en de vermoeide en bezwete hoofden van de kandidaten tijdens meerdere opdrachten.

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: [Aflevering 9] - 2 maart: Drijfveer
« Reactie #62 Gepost op: 3-03-2019, 04:06:28 »
Veer stoppen in molboekje van en door Merel.
Beter screenshot (dan zie boven).

*Drijfveer*

Omnia vincit amor

Offline Marisa

  • Forumlid
Re: [Aflevering 9] - 2 maart: Drijfveer
« Reactie #63 Gepost op: 3-03-2019, 05:15:25 »
Mooi gevonden, Loebas!

Offline DigiMol

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 9] - 2 maart: Drijfveer
« Reactie #64 Gepost op: 3-03-2019, 08:39:50 »
Als NIels de verliezer is dan hadden ze nu wel bekend gemaakt dat hij de verliezer is, de spanning blijft er dan in omdat de 2 dames elkaar verdenken.
Daarom denk ik dat hij in ieder geval niet de verliezer is.

Als hij de winnaar is dan moet Merel de mol zijn en dat vind ik zo ongeloofwaardig dat het voor mij alleen maar zo kan zijn dat Niels de mol is.

Als Merel de Mol zou zijn zou dat in mijn ogen echt mislukt zijn; ze heeft veel te vaak geld verdiend op momenten waarop dat echt niet nodig was en teveel rare acties gedaan.

De twee opdrachten vond ik leuk maar niet echte finaleopdrachten.
Het meest opvallend vond ik dat er geen beelden van Niels werden getoond, alsof de regie ons wil laten geloven dat hij de mol niet is. Alsof hij niet meer meedoet. Errug raar.

Juist daarom blijf ik op Niels; ik vind het te opvallend dat zijn acties in deze uitzending volledig genegeerd zijn. Zou geweldig zijn om zo'n mol te hebben, die ook nog eens door niemand wordt verdacht.
Het is verstandiger een kaars te branden dan te klagen over de duisternis

Offline B-mol

  • Forumlid
Re: [Aflevering 9] - 2 maart: Drijfveer
« Reactie #65 Gepost op: 3-03-2019, 09:37:58 »
Als Merel de Mol zou zijn zou dat in mijn ogen echt mislukt zijn; ze heeft veel te vaak geld verdiend op momenten waarop dat echt niet nodig was en teveel rare acties gedaan.


Volgens mij is er van mollen weinig gekomen omdat ze voortdurend werd dwars gezeten door Sarah die haar al vanaf het begin in de gaten hield na het plotseling stemmen voor geld in aflevering 1 (vertelt Sarah in aflevering 9).
Graven, graven, graven...

Offline AnnaNiem

  • Forumlid
Re: [Aflevering 9] - 2 maart: Drijfveer
« Reactie #66 Gepost op: 3-03-2019, 10:06:54 »
 ::rofl::
Volgens mij is er van mollen weinig gekomen omdat ze voortdurend werd dwars gezeten door Sarah die haar al vanaf het begin in de gaten hield na het plotseling stemmen voor geld in aflevering 1 (vertelt Sarah in aflevering 9).

Dat kan, maar ben je dan gelijk topverdiener bij Follow the Money?

Offline DigiMol

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 9] - 2 maart: Drijfveer
« Reactie #67 Gepost op: 3-03-2019, 10:10:16 »
Volgens mij is er van mollen weinig gekomen omdat ze voortdurend werd dwars gezeten door Sarah die haar al vanaf het begin in de gaten hield na het plotseling stemmen voor geld in aflevering 1 (vertelt Sarah in aflevering 9).

::rofl::
Dat kan, maar ben je dan gelijk topverdiener bij Follow the Money?

Dit dus.
« Laatst bewerkt op: 3-03-2019, 10:11:51 door DigiMol »
Het is verstandiger een kaars te branden dan te klagen over de duisternis

Offline yfpyfke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 9] - 2 maart: Drijfveer
« Reactie #68 Gepost op: 3-03-2019, 10:14:21 »
Olcay werd vorig seizoen ook niet bekendgemaakt als verliezend finalist in aflevering 9.
Maar volgens mij zaten ze vorig jaar allemaal op iemand anders als je dan de verliezer weet, weet je automatisch wie de winnaar en wie de mol is.
Daarom werd dat vorig jaar niet bekend gemaakt denk ik.

----
Maar ik vond het wel een leuke aflevering met leuke opdrachten.
Misschien niet spectaculaire opdrachten, maar wel leuk.

Vond dit jaar toch al een seizoen met veel leuke kandidaten.
« Laatst bewerkt op: 3-03-2019, 10:43:39 door Lukie4, Reden: twee berichten samengevoegd »

Offline chocomol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Merel is de mol (dat rijmt)
Re: [Aflevering 9] - 2 maart: Drijfveer
« Reactie #69 Gepost op: 3-03-2019, 10:20:27 »
Is het jullie ook opgevallen dat dat beide opdrachten deze aflevering met schijven/discs waren?
En dat beide opdrachten draaiden om een schijf/disc om een pin?

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 9] - 2 maart: Drijfveer
« Reactie #70 Gepost op: 3-03-2019, 10:21:20 »
Van mij mogen er meer afleveringen zijn met twee opdrachten, waarvan ze wel duidelijk in beeld komen zoals in deze. Dat gaat ook de algemene kwaliteit ten goede komen.

Als penningmeester Sarah de mol blijkt te zijn zal de pot wel terug onder de 10000 gaan, niet veel, maar er wel onder.


Offline yfpyfke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 9] - 2 maart: Drijfveer
« Reactie #71 Gepost op: 3-03-2019, 10:45:47 »
Als penningmeester Sarah de mol blijkt te zijn zal de pot wel terug onder de 10000 gaan, niet veel, maar er wel onder.
Ja want anders was de actie om de pot te krijgen nergens op gebaseerd.

Offline edgomo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 9] - 2 maart: Drijfveer
« Reactie #72 Gepost op: 3-03-2019, 10:52:36 »
::rofl::
Dat kan, maar ben je dan gelijk topverdiener bij Follow the Money?
Die hele FtM-overzichten zijn erg dubieus. Sarah en Merel staan voor 750 euro in het schema bij de waterval-abseil-opdracht. Maar ze hebben sámen 750 verdient, klopt al niet. Zo kan ik er nog wel meer aanwijzen die in die overzichten arbitrair zijn.

Bovendien gaat het er uiteindelijk om hoeveel geld de mol uit de pot heeft weten te houden, dat zijn de molacties die we nog moeten gaan zien.

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 9] - 2 maart: Drijfveer
« Reactie #73 Gepost op: 3-03-2019, 10:57:00 »
Die hele FtM-overzichten zijn erg dubieus. Sarah en Merel staan voor 750 euro in het schema bij de waterval-abseil-opdracht. Maar ze hebben sámen 750 verdient, klopt al niet. Zo kan ik er nog wel meer aanwijzen die in die overzichten arbitrair zijn.

Je vindt misschien 1 overzicht waar men de 750 euro niet splitst en die gewoon aan beide kandidaten geeft. De 5 of 6 andere overzichten die circuleren doen dat niet.

Offline m0lmuis

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 9] - 2 maart: Drijfveer
« Reactie #74 Gepost op: 3-03-2019, 11:03:47 »

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Aflevering 9] - 2 maart: Drijfveer
« Reactie #75 Gepost op: 3-03-2019, 11:06:14 »
Olcay werd vorig seizoen ook niet bekendgemaakt als verliezend finalist in aflevering 9.
Want Olcay was de mol ::hypocriet::

Hebben ze dat trouwens ooit al eerder gedaan? Ik herinner mij alleen 2009 waar de winnaar eerder bekend werd gemaakt. 2006 misschien? Ik weet het niet meer ;D
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline rubes

  • Forumlid
Re: [Aflevering 9] - 2 maart: Drijfveer
« Reactie #76 Gepost op: 3-03-2019, 11:07:39 »

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Aflevering 9] - 2 maart: Drijfveer
« Reactie #77 Gepost op: 3-03-2019, 11:07:57 »
https://www.instagram.com/p/BuimBBFlnoz/

Interessant!

Citaat
richardkingmccullough "ik moest ook rekening houden met 4 kandidaten als niemand het kaartje “2 rode schermen” in aflevering 7 had gepakt."

stefandeijkers_072
Hoe was dat dan gegaan met de afleveringen als er nu nog 4 waren?

richardkingmccullough "een executie na deze opdracht"

Merel dus toch geen regieassistente. (Maar wel de Mol.) ;)

Offline Molleck

  • Forumlid
Re: [Aflevering 9] - 2 maart: Drijfveer
« Reactie #78 Gepost op: 3-03-2019, 11:31:38 »
Ben ik de enige die heel die dj opdracht wat vaag vond? Leuk voor de sfeer enzo, maar dit als laatste opdracht? De eerste opdracht vond ik wel een leuke!  ::ok::
De dj opdracht vond ik juist wel erg leuk!
Sarah met haar ‘guilty pleasure’ nummer die na dat moment niet meer geheim was.
Nummer heet ‘Vision of love’ van Mariah Carey.
Is dit toch nog even een hint naar de leaderhint ‘Molvisie’ en naar dat ze als mol niet langer het geheim hoeft te bewaren, eindelijk los kan gaan?

Wat mij betreft valt dit in dezelfde categorie hints als die van Jan vorig jaar in de finale  ::jaja::

Offline Waardenburg

  • Forumlid
Re: [Aflevering 9] - 2 maart: Drijfveer
« Reactie #79 Gepost op: 3-03-2019, 11:39:01 »
Citaat
Extra bevestiging dat Merel kandidaat is.

Of nog even extra twijfel zaaien. Hij weet, dat dit hier terugkomt en dus is er een bedoeling. Die bedoeling kan ook zijn, dat hij het leuk vindt om te zien hoe hij nu gaan beargumenteren waarom het wel of niet iets is en daar toch niet uitkomen.