Auteur Topic: Theorie mbt vragen uit de test  (gelezen 1667 keer)

Offline cinner

  • Forumlid
Theorie mbt vragen uit de test
« Gepost op: 8-03-2019, 03:09:16 »
Graag wil ik jullie idee horen. Ik heb de afleveringen met de drie finalisten in mijn achterhoofd opnieuw bekeken. En nu denk ik dat opvalt dat veel vragen waarbij voor twee of drie mensen hetzelfde antwoord geldt, Niels in het team zat met degene die op dat moment het meest verdacht wordt. Bijvoorbeeld bij de opdracht meer of minder in aflevering 4 is een vraag in welk bootje de mol zat en kies je bootje 1, kies je voor Evelien of Niels. Velen kozen voor Evelien maar je vult dan ook in op Niels dus.

Dat dat gebeurd is op zichzelf niet zo verdacht, maar dat we steeds die vragen in beeld zien waarbij Niels de bijvangst is, mogelijk wel. Wat denken jullie?


Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Theorie mbt vragen uit de test
« Reactie #1 Gepost op: 8-03-2019, 07:08:13 »
Kan je het onderbouwen met de testvragen die we in beeld kregen te zien? In het topic "wie verdenkt wie" heb ik die allemaal neergezet, misschien heb je daar wat aan.

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Theorie mbt vragen uit de test
« Reactie #2 Gepost op: 8-03-2019, 08:34:37 »
Soms wordt er iets te snel een topic aangemaakt. Dit kan perfect in 'wie verdenkt wie'.

Offline cinner

  • Forumlid
Re: Theorie mbt vragen uit de test
« Reactie #3 Gepost op: 8-03-2019, 19:25:13 »
Och sorry. Ik kan het niet zelf verwijderen. Wellicht kan een moderator er een slot op gooien dan.