Auteur Topic: 11 maart 20.00 uur Chat met Rik  (gelezen 116326 keer)

Offline Laravds

  • Forumlid
Re: 11 maart 20.00 uur Chat met Rik
« Reactie #40 Gepost op: 11-03-2019, 21:13:28 »
Fantastisch! Bedankt allebei  ::ok::

Offline DigiMol

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: 11 maart 20.00 uur Chat met Rik
« Reactie #41 Gepost op: 11-03-2019, 21:14:53 »
Was leuk om mee te kunnen lezen, bedankt voor het faciliteren hiervan!

Tip voor een volgende keer: laat iedereen zijn vraag vast klaarzetten onder CTRL-C, zodat we niet een hele tijd moeten wachten tot iemand eindelijk zijn vraag heeft getypt. Dan kunnen er toch meer vragen worden beantwoord.

En ondanks dat ik de uitleg van de chatroom vooraf heb gelezen heb ik tevergeefs gezocht naar de plek waar ik mijn vraag mocht indienen. Dankzij Heinz is dat uiteindelijk gelukt, maar helaas is mijn vraag niet meer aan bod gekomen. Dus voor de mensen die voor het eerst bij de chat kunnen zijn is het wel prettig als dat van tevoren duidelijk is.
Het is verstandiger een kaars te branden dan te klagen over de duisternis

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: 11 maart 20.00 uur Chat met Rik
« Reactie #42 Gepost op: 11-03-2019, 21:16:49 »
Hoi DigiMol. Volgens mij stond dit in de openingspost, en de vraag is ook een aantal keer gesteld (en beantwoord in dit topic). Maar we zullen het de volgende keer proberen nog wat duidelijker in de openingpost te zetten.  ::jaja::
Iig leuk dat je erbij was. ::ok::

Offline DigiMol

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: 11 maart 20.00 uur Chat met Rik
« Reactie #43 Gepost op: 11-03-2019, 21:20:28 »
Hoi DigiMol. Volgens mij stond dit in de openingspost, en de vraag is ook een aantal keer gesteld (en beantwoord in dit topic). Maar we zullen het de volgende keer proberen nog wat duidelijker in de openingpost te zetten.  ::jaja::
Iig leuk dat je erbij was. ::ok::

Die link met /join #vragen heb ik uiteindelijk van Heinz gekregen via dit topic, via alleen #vragen zoals in de openingspost stond kwam ik nergens. Ik begreep in de chat dat meer mensen moeite hadden om daar terecht te komen, vandaar mijn tip om het volgend jaar wat duidelijker te vermelden.

Maar verder: Top geregeld, bedankt!
Het is verstandiger een kaars te branden dan te klagen over de duisternis

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: 11 maart 20.00 uur Chat met Rik
« Reactie #44 Gepost op: 11-03-2019, 21:21:19 »
En ondanks dat ik de uitleg van de chatroom vooraf heb gelezen heb ik tevergeefs gezocht naar de plek waar ik mijn vraag mocht indienen. Dankzij Heinz is dat uiteindelijk gelukt, maar helaas is mijn vraag niet meer aan bod gekomen. Dus voor de mensen die voor het eerst bij de chat kunnen zijn is het wel prettig als dat van tevoren duidelijk is.
Het staat inderdaad niet in de openingspost van dit topic hoe je in #vragen moet komen, dat is een verbeterpuntje voor volgend jaar ::ok:: Ik heb het echter wel uitgelegd op pagina 2 van dit topic, het wordt een paar keer gezegd voordat de chat begint, en het staat ook in het "topic" bovenaan de chat. Maar ik snap dat je daar makkelijk overheen leest ;)
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: 11 maart 20.00 uur Chat met Rik
« Reactie #45 Gepost op: 11-03-2019, 21:23:20 »
Was er trouwens een manier om al die 'joiners' en 'quitters' te dempen? Ik heb er nu maar tussendoor gelezen, maar het had makkelijker geweest om enkel de berichten van MolCrazy, Rik en de vraagsteller te zien.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: 11 maart 20.00 uur Chat met Rik
« Reactie #46 Gepost op: 11-03-2019, 21:24:33 »
Was er trouwens een manier om al die 'joiners' en 'quitters' te dempen? Ik heb er nu maar tussendoor gelezen, maar het had makkelijker geweest om enkel de berichten van MolCrazy, Rik en de vraagsteller te zien.
Ja bij het icoontje linksboven kon je aanvinken: Hide joins/parts/quits ;)
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: 11 maart 20.00 uur Chat met Rik
« Reactie #47 Gepost op: 11-03-2019, 21:27:34 »
Ja bij het icoontje linksboven kon je aanvinken: Hide joins/parts/quits ;)

Totaal overgekeken. :-[

Goed om te weten voor een volgende keer. ;)

Offline DigiMol

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: 11 maart 20.00 uur Chat met Rik
« Reactie #48 Gepost op: 11-03-2019, 21:28:29 »
Het staat inderdaad niet in de openingspost van dit topic hoe je in #vragen moet komen, dat is een verbeterpuntje voor volgend jaar ::ok:: Ik heb het echter wel uitgelegd op pagina 2 van dit topic, het wordt een paar keer gezegd voordat de chat begint, en het staat ook in het "topic" bovenaan de chat. Maar ik snap dat je daar makkelijk overheen leest ;)

Ik vond het net inderdaad bij een reactie op een post van Broek. Dat had ik gisteren wel gelezen, maar omdat er bij stond dat het in de chat nog wel uitgelegd zou worden en ik het niet zo goed begreep dacht ik dat dat vanavond wel voor zich zou spreken. Ik ben klokslag 20 uur ingelogd en heb het toen in de chat niet meer voorbij zien komen, maar gelukkig reageerde Heinz toen op mijn post in dit topic. Al met al ben ik er dus wel uitgekomen, maar inderdaad een puntje voor volgend jaar want ik zag in de chat dat er meer mensen waren waarbij het niet gelukt was in de vragen room terecht te komen.

Ja bij het icoontje linksboven kon je aanvinken: Hide joins/parts/quits ;)

Dit had ik dan wel weer gevonden (werd uitgelegd in de chat #vragen), scheelde een heleboel
« Laatst bewerkt op: 11-03-2019, 21:30:00 door DigiMol »
Het is verstandiger een kaars te branden dan te klagen over de duisternis

Offline Compuart

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • SMF rulez!
Re: 11 maart 20.00 uur Chat met Rik
« Reactie #49 Gepost op: 11-03-2019, 21:54:12 »
Rik, bedankt voor je openhartige chat!  ::bravo::

Voor iedereen die het nog even na wil lezen, de logs zijn hier te vinden: https://www.wieisdemol.com/widm19-molchat/
Ik hoop dat u nog objectief bent. Ik ben het in elk geval niet meer.

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: 11 maart 20.00 uur Chat met Rik
« Reactie #50 Gepost op: 11-03-2019, 22:06:55 »
Ik vond het leuk! Ook tof om de kant van Rik te horen, fijn dat hij er tijd voor heeft gemaakt!  ::ok::
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: 11 maart 20.00 uur Chat met Rik
« Reactie #51 Gepost op: 11-03-2019, 22:08:46 »
Hij leek me wel een beetje verveeld te zitten met de 2 vragen over "Wie zou er afgevallen zijn in aflevering ... ?"

Hij had de informatie blijkbaar niet en leek zich wat ongemakkelijk te voelen erbij.

Offline Marmolleke

  • Forumlid
Re: 11 maart 20.00 uur Chat met Rik
« Reactie #52 Gepost op: 11-03-2019, 22:10:56 »
Rik, bedankt voor je openhartige chat!  ::bravo::

Voor iedereen die het nog even na wil lezen, de logs zijn hier te vinden: https://www.wieisdemol.com/widm19-molchat/
Wat superleuk om te lezen en wat fijn dat het er zo snel op staat. Dankjewel!

Offline suuuus

  • Forumlid
Re: 11 maart 20.00 uur Chat met Rik
« Reactie #53 Gepost op: 11-03-2019, 22:31:16 »
Helemaal vergeten! Ik zat gewoon achter de laptop  :-X
Snel maar teruglezen dan

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: 11 maart 20.00 uur Chat met Rik
« Reactie #54 Gepost op: 11-03-2019, 23:01:49 »
Tof van de forumcrew dat ze dit steeds maar weer organiseren. En alles aan het eind mooi uitschrijven in een verslag. Ik gok dat er een hoop tijd in gaat zitten die we niet zien, met datums regelen en de chatrooms mooi klaarzetten en dergelijke.

Hulde!

En natuurlijk ook een bedankje naar Rik! :)

Ik had er op zich wel bij kunnen zijn, ergens vanaf 20:40 dus dat zou haastje-repje geweest zijn, dus ik liet het maar gaan. Ik had ook wel vragen geweten, maar de vragen die zijn gesteld zijn allemaal leuk dus ik vind het prima. :D
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: 11 maart 20.00 uur Chat met Rik
« Reactie #55 Gepost op: 11-03-2019, 23:04:36 »
Rik, bedankt voor je openhartige chat!  ::bravo::

Voor iedereen die het nog even na wil lezen, de logs zijn hier te vinden: https://www.wieisdemol.com/widm19-molchat/
Bedankt Compuart voor het plaatsen van de chat; De rest van de active leden voor het organiseren en in goede banen leiden van de chat; Mijn forumgenoten voor de leuke vragen; En natuurlijk Rik voor het op komen dagen... en zijn openheid en enthousiasme.  :P

Ik kon er zelf niet bij zijn, maar zo krijg ik het toch een beetje mee.

Offline DigiMol

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: 11 maart 20.00 uur Chat met Rik
« Reactie #56 Gepost op: 12-03-2019, 07:53:07 »
Hij leek me wel een beetje verveeld te zitten met de 2 vragen over "Wie zou er afgevallen zijn in aflevering ... ?"

Hij had de informatie blijkbaar niet en leek zich wat ongemakkelijk te voelen erbij.

Er waren inderdaad wat vragen bij die meer voor de productie dan voor de presentator waren. Ik vond het dan ook logisch dat hij die niet (volledig) kon beantwoorden. Prima wat mij betreft.

Tof van de forumcrew dat ze dit steeds maar weer organiseren. En alles aan het eind mooi uitschrijven in een verslag. Ik gok dat er een hoop tijd in gaat zitten die we niet zien, met datums regelen en de chatrooms mooi klaarzetten en dergelijke.

Hulde!

En natuurlijk ook een bedankje naar Rik! :)


Ook namens mij bedankt forumcrew!
Het is verstandiger een kaars te branden dan te klagen over de duisternis

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: 11 maart 20.00 uur Chat met Rik
« Reactie #57 Gepost op: 12-03-2019, 08:24:11 »
Leuk om het gesprek met Rik terug te lezen! Ook leuk om het antwoord te lezen op de vraag die ik me gistermiddag ook had bedacht... (naar welk land hij graag zou willen gaan)
Ich bin ein Bärliner!

Offline Blip

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: 11 maart 20.00 uur Chat met Rik
« Reactie #58 Gepost op: 12-03-2019, 08:32:05 »
Nieuw-Zeeland staat dus hoog op zijn verlanglijstje, net als bij veel molloten. Lijkt me een prachtige locatie voor het jubileumseizoen.
~ I have not failed. I have just found 10,000 things that do not work. ~ Thomas Edison

Offline molE13

  • Forumlid
Re: 11 maart 20.00 uur Chat met Rik
« Reactie #59 Gepost op: 12-03-2019, 11:56:43 »
Helaas niks gemist. Mijn vraag is niet gesteld.