Auteur Topic: Wie is de Mol? 2020  (gelezen 688871 keer)

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? 2020
« Reactie #180 Gepost op: 24-05-2019, 13:37:20 »
Ik verdenkk Leonie er echt van om ons eerste zekerheidje te zijn. Dit plotselinge gat is toch opvallend. En dan zouden we ook een soort opnameperiode richting hebben. Wat mij betreft hoort Leonie in het straatje Evelien de Bruijn / Jan Versteegh / Roos Schlikker. Geen twijfel over.

Oh en... Misschien is het nog te vroeg om wat over te zeggen... maar ook Joël Broekaert heeft op 16 mei zijn laatste post op Instagram geplaatst (en twitter 11 mei). In de gaten houden dus?

En heeft iemand Toprak dit jaar al gecheckt ::rofl::
« Laatst bewerkt op: 24-05-2019, 14:26:43 door -Sven »
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline Pjotr1992

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? 2020
« Reactie #181 Gepost op: 24-05-2019, 14:48:41 »
Oh en... Misschien is het nog te vroeg om wat over te zeggen... maar ook Joël Broekaert heeft op 16 mei zijn laatste post op Instagram geplaatst (en twitter 11 mei). In de gaten houden dus?

Nog wel 2 keer een reactie op Twitter op 20 mei.

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? 2020
« Reactie #182 Gepost op: 24-05-2019, 14:54:45 »
Ah kijk, die had ik niet gezien. Kan hij weer van de lijst.
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol? 2020
« Reactie #183 Gepost op: 24-05-2019, 19:43:52 »
Jaap van Zessen werd kort geinterviewd bij RTL Boulevard over WIDM, en noemde een paar volgens hem verdachte namen:

Leonie ter Braak, hier ook al genoemd
Youtuber Kalvijn
Oud voetballer Nathan Rutjes
En jawel ... Ron Boszhard, omdat het t 20e seizoen is, zou het m niet verbazen als ze één oud deelnemer laten terugkregen, ook omdat online bij de fans hij veel genoemd werd, toen de vraag kwam wie men graag nog eens terug zou zien.

Offline B&W

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? 2020
« Reactie #184 Gepost op: 24-05-2019, 19:58:18 »
En jawel ... Ron Boszhard, omdat het t 20e seizoen is, zou het m niet verbazen als ze één oud deelnemer laten terugkregen, ook omdat online bij de fans hij veel genoemd werd, toen de vraag kwam wie men graag nog eens terug zou zien.
Niks tegen Ron hoor, maar als we iemand uit een oud seizoen een tweede kans willen geven, dan zou ik liever Janine Abbring eens terugzien :)

Offline Nigel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Realitynet's Song Contest Helsinki 2017
Re: Wie is de Mol? 2020
« Reactie #185 Gepost op: 24-05-2019, 20:03:01 »
Estée Strooker is ook al sinds mei niet meer actief op Instagram. Normaal post ze wekelijks, nu al 3 weken niets.
Mijn Mollen; 2015: Carolina Dijkhuizen, 2016: Taeke Taekema, 2017: Thomas Cammaert, 2018: Simone Weimans

Offline Mol-Cooper

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hey!
Re: Wie is de Mol? 2020
« Reactie #186 Gepost op: 24-05-2019, 22:11:08 »
Koert-Jan de Bruijn heeft niet meer iets geplaatst op Instagram en Twitter na 4 mei. 🤔
Hallo! Hello! Bonjour! 你好! Hej! Hei! გამარჯობა! Γεια! Aloha nui! Dia duit! Halló! Halo! Ciao! こんにちは! Сәлем! 안녕! Xin chào! Merhaba! Salaan! Hola! Olá!

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Wie is de Mol? 2020
« Reactie #187 Gepost op: 24-05-2019, 22:34:22 »
Ik zou het trouwens ook wel cool vinden als ze met 12 deelnemers beginnen ipv 10. Zitten ze ook niet met dat gedoe van de non eliminatie afleveringen en hebben we wel meer kandidaten = meer plezier.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie is de Mol? 2020
« Reactie #188 Gepost op: 24-05-2019, 23:49:13 »
Ik ben hier in Reykjavik aan het kijken of ze in seizoen 12 misschien nog een deelnemer hebben achtergelaten.

Zonder gekheid, is het niet handig om alle stiltes vanaf 15 mei in de gaten te houden? Rond die datum zouden ze vertrokken moeten zijn.

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: Wie is de Mol? 2020
« Reactie #189 Gepost op: 24-05-2019, 23:51:46 »
Zonder gekheid, is het niet handig om alle stiltes vanaf 15 mei in de gaten te houden? Rond die datum zouden ze vertrokken moeten zijn.
Wat denk je dat men in dit topic aan het doen is? ;)
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie is de Mol? 2020
« Reactie #190 Gepost op: 25-05-2019, 01:34:01 »
Ik bedoelde dus eigenlijk: er wordt ook gezocht vanaf (veel) vroegere datums. Dat heeft geen zin, omdat Rik op 10 mei nog 1vandaag presenteerde.

Offline Gupp

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je links kijkt, zie je rechts niks!
Re: Wie is de Mol? 2020
« Reactie #191 Gepost op: 25-05-2019, 13:01:11 »
Ook in de categorie 'even in de gaten houden': Marije de Roode. Sidekick van Tim Hofman bij #BOOS. Ze schijnt nu een week of 6 weg te gaan. ::vergroot::

Helaas, ze heeft net wat op d'r story gezet over dat ze trending op Youtube staan met de nieuwe aflevering van #BOOS (waarin zij ook was te zien).
Finalist TAR 2017 / WIDM Pool 2016 #9, 2018 #16, 2019 #138, 2020 #44 / RN Songfestival 2016 #15, 2017 #8 & #7, 2018 #34 & #14, 2019 #17 & #9, 2020 #10

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? 2020
« Reactie #192 Gepost op: 25-05-2019, 13:01:55 »
Jaap van Zessen werd kort geinterviewd bij RTL Boulevard over WIDM, en noemde een paar volgens hem verdachte namen:

Leonie ter Braak, hier ook al genoemd
Youtuber Kalvijn
Oud voetballer Nathan Rutjes
En jawel ... Ron Boszhard, omdat het t 20e seizoen is, zou het m niet verbazen als ze één oud deelnemer laten terugkregen, ook omdat online bij de fans hij veel genoemd werd, toen de vraag kwam wie men graag nog eens terug zou zien.

Behalve Leonie lijken mij die andere drie namen niet echt reëel. Ja misschien Nathan dan. Vind hem alleen niet echt een WIDM type eigenlijk. En met Dione erbij zou je twee mensen uit de sport hoek hebben.

Helaas, ze heeft net wat op d'r story gezet over dat ze trending op Youtube staan met de nieuwe aflevering van #BOOS (waarin zij ook was te zien).

Die video leek een tijdje geleden opgenomen te zijn. Zeker gezien het tweede gedeelte van de video veel recenter opgenomen leek te zijn. En die Instagram story post... Tja, die kan makkelijk geplaatst worden. Geen mens op te zien. Kan me herinneren dat Nielson ook iets soortgelijks heeft gedaan met een mijlpaal die hij had bereikt met één van zijn nummers tijdens de WIDM opname periode o.i.d.

E: Hier kondigt Niels zijn nieuwe single 'Vuurwerk' tijdens de opnameperiode van 2018 aan. Eigenlijk gaat Niels gewoon door met Instagram gebruiken tijdens de opnameperiode hoor ;) dus Marije kan zeker nog meedoen. Ze zat dus sinds half april in Amerika. Maar om daar WIDM achteraan te plakken zou wel top zijn. Even kijken wanneer ze weer in BOOS zit.
« Laatst bewerkt op: 25-05-2019, 13:13:24 door -Sven »
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline Molzkovicz

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? 2020
« Reactie #193 Gepost op: 25-05-2019, 19:04:16 »
Jaap van Zessen werd kort geinterviewd bij RTL Boulevard over WIDM, en noemde een paar volgens hem verdachte namen:

Leonie ter Braak, hier ook al genoemd
Youtuber Kalvijn
Oud voetballer Nathan Rutjes
En jawel ... Ron Boszhard, omdat het t 20e seizoen is, zou het m niet verbazen als ze één oud deelnemer laten terugkregen, ook omdat online bij de fans hij veel genoemd werd, toen de vraag kwam wie men graag nog eens terug zou zien.

Zie ook de informatie van Jaap van Zessen op ad.nl. Nadia Moussaid was gisteren te horen op NPO Radio 1 en valt af als mogelijke kandidaat indien de WIDM-opnames al aan de gang zijn.

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Wie is de Mol? 2020
« Reactie #194 Gepost op: 26-05-2019, 12:04:36 »
Nieuwe naam: voormalig nieuwspresentatrice en nu fotograaf: Sacha de Boer. Heeft op 20 mei een post geplaatst op Instagram van een kitten. Bericht van daarvoor dateert van 8 mei. Je ziet niet of die kitten van haar is. Kan ook een eerder gemaakt beeld zijn natuurlijk om toch even wat activiteit te hebben tijdens afwezigheid...?  ::vergroot:: of is ze nog ergens gespot?

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? 2020
« Reactie #195 Gepost op: 26-05-2019, 12:44:45 »
Ze heeft Dione de Graaff in ieder geval recent nog gefotografeerd!

Tex de Wit is sinds 13 mei stil op Instagram. Wordt toevallig gevolgd door Leonie (weet niet of dat zozeer iets zegt). Hij heeft op 23 mei wel op zijn Twitter een filmpje gedeeld van Klikbeet, die op diezelfde dag op tv was geweest. Lijkt wat mij betreft redelijk in één lijn te liggen met de tijd dat Leonie weg is. En dat filmpje delen is wel à la Nielson, die zijn nieuwe nummers en podcasts ook gewoon deelde tijdens de WIDM opnames. En sowieso verwacht ik Tex al een aantal jaar in WIDM, dus misschien is het dit jaar zo ver?

Heeft nog niemand iemand op de radio gemist? ;-)
« Laatst bewerkt op: 26-05-2019, 13:15:29 door -Sven »
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: Wie is de Mol? 2020
« Reactie #196 Gepost op: 26-05-2019, 16:34:58 »
Een Allstar seizoen of seizoen met mollen hoeven we niet te verwachten in 2020 dus namen als Jennifer Hoffman en Ron boszhard op sites lezen vind ik een beetje raar.

Nadia Moussaid is moslim, en doet dus waarschijnlijk mee aan de Ramadan dit jaar. Lijkt me niet dat ze meedoet aan WIDM, bovendien is ze te horen geweest op de radio.

Iemand als Nathan Rutjes zie ik echt niet in Wie is de Mol. ik google hem even en ik dacht meteen Nee. met dat matje? seriously ::)
Hij scheen niet bij de kampioenswedstrijd te zien en de trainer had daar een reden voor maar het artikel kun je alleen lezen als je geabonneerd op die krant bent..
hij is wel een tijdje van instagram af maar hij lijkt mij echt niet geschikt voor WIDM.



Ik verwacht dit jaar in WIDM

-Dione de Graaff > journaliste, presentatrice
-Toprak Yilciner > actrice
-Leonie ter Braak > presentatrice
-Nienke de La rive Box > presentatrice
-Maike Meijer > Comedienne, actrice

deze 5 dames zijn allemaal stil op social media in de opnameperiode, al heeft Dione geen social media maar haar interview bij Tijd voor Max was erg verdacht.

Tex de Wit leek me inderdaad een goede optie, deze is vrij stil op social.

Verder Lucas van der Meerendonk nog steeds stil.

Nog een paar namen om in de gaten te houden:

Edine Russel (hoofdrecactrice ELLE NL) Laatste post 3 mei.

Tina de Bruijn. Actrice (sinds 12 mei 1 post, op 18 mei en die foto is een jeugdfoto van vroeger, wél reageert ze op comments onder die foto maar dat kan ook door iemand gedaan worden of op een vrije dag tussen de opnames in) Tina post vrij regelmatig op instagram, vaak met pauzes niet langer dan 5 dagen dus ik vind haar stilte vanaf 12 mei vrij verdacht.

Rosa Reuten. Actrice. ook stil vanaf 16 mei al.

« Laatst bewerkt op: 26-05-2019, 16:49:13 door Rämon »

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? 2020
« Reactie #197 Gepost op: 26-05-2019, 20:18:25 »
Jaaa ik volg Tina ook op insta en vond haar idd al zo stil. Hoop het zo, die vrouw is echt hilarisch  ::rofl::

Ik heb even dit topic doorgespeurd en een lijst gemaakt van alle genoemde namen. Iemand tijd over om iedereen te checken?  ;D

Colin Benders
Jasper Demollin
Bruno Prent
Stefano Keizers
Siemon de Jong
Lesley van der Aa
Maaike Martens
Ionica Smeets
Jamie Grant
Annechien Steenhuizen
Floris Kortie
Roel C Verburg
Edwin Evers
Benja Bruijning
Thomas Acda
Christine de Boer
Ilse Warringa
Katja Herbers
Emma Wortelboer
Angelique Houtveen
Doutzen Kroes
Lieven Scheire
Anouk Hoogendijk
Tess Milne
Herman van der Zandt
Mark Tuitert
Ronald Goedemondt,
Tim Senders
Daan Boom
Stijn van Vliet
Daniël Arends
Willem Voogd
Maryam Hassouni
Welmoed Sijtsma
Monic Hendrickx
Dionne Stax
Geraldine Kemper
Vivianne Bendermacher
Leonie ter Braak
Anne-Mar Zwart
Valerio Zeno
Barbara Sloesen
Thomas Acda
Rob Kamphues
Meral Polat
André Dongelmans
Igone de Jongh
Arjan Postma
Karen Damen
Lucia Rijker
Wouter van der Vaart
Saskia Weerstand
Marije de Roode
Cielke Sijben
Alex Boogers
Esmée van Kampen
Ricky Koole
Linda Hakeboom
Joy Wielkens
Pascal Tan
Gwen van Poorten
Nynke de Jong
Rikki Borgelt
Karina Smulders
Quinty Misiedjan
Tex de Wit
Wibi Soerjadi 
Eric Corton
Marcel Musters
Joep Sertons
Robbert van de Corput (Hardwell)
Diederik Ebbinge
Tina de Bruin
Elise Schaap
Annet Malherbe
Fien Vermeulen
Stef Blok
Nienke de la Rive Box
Beau van Erven Dorens
Charlotte Besijn
Bas Muijs
Irene Moors
Aniko van Santen
Bart Hettema
Sander 't Sas
Jan Dulles
Jasper Krabbe
Lucas De Man
Lauren Verster
Ellen Deckwitz
Sjoerd van Ramshorst
Manoushka Zeegelaar-Breeveld
Thomas Erdbrink
Jetty Mathurin
Hugo Kennis
Thomas Cox
André Kuipers
Jan de Hoop
Ellen Hoog
Kim-Lian van der Meij
Monique Smit
Caroline Tensen
Saar Koningsberger
Louis van Gaal
Twan Huys
Thomas Olde Heuvelt
Sander Kok
Mark Tuitert
Bart Meijer
Domien Verschuuren
Gerard Ekdom
Tom Roes
Sander Schimmelpenninck
Jetske van den Elsen
Mischa Blok
Willemijn Veenhoven
Anniko van Santen
Anne Fleur Dekker
Hiske Versprille
Celine Huijsmans
Waylon
Peter Hein van Mulligen
Joram Kaat
Pepijn Crone
Henry Schut
Raymi Sambo
Mascha Feoktistova
Chazia Mourali
Rachel Rosier
Sanne Hans
Juliette van Ardenne
Brecht van Hulten
Mirjam Mous
Giel de Winter
Robbie Kammeijer
Freek Vonk
Rivkah op het Veld
Mika van Leeuwen
Eric van 't Zelfde
Douwe Bob
Piet Paulusma
Jon Karthaus
Stella Bergsma
Bracha van Doesburgh
Janny van der Heijden
Sylvana Simons
Samantha Steenwijk
Dolores Leeuwin
Tanja Jess
Abbey Hoes
Fred van Leer
Ferdi Stofmeel
Sybrand Niessen
Jeroen Woe
Niels van der Laan
Wouter van der Goes
Davina Michelle
Maaike Timmerman
Marjolein Teepen
Dione de Graaff
Ramon Beuk
Brainpower
Nasrdin Dchar
Sem Schilt
Raemon Sluiter
Saskia van Duuren
Hanna Obbeek
Marieke Lucas Rijneveld
Maaike Timmerman
Martine van Os
Joël Broekaert
Wytse van der Goot
Kim Feenstra
Carmen Verheul
Nicolaas Veul
Lucky Fonz III
Gers Pardoel
Roué Verveer
Jeroen Latijnhouwers
Fockeline Ouwerkerk
Fidan Ekiz
Rob Stenders
André van Duin
Cystine Carreon
Toprak Yalçiner
Frank Boeijen
Maarten van Rossem
Famke Louise
Eva van de Wijdeven
Annette Gerritsen
Marijn de Vries
Yuri van Gelder
Thierry Baudet
Marit Brugman
Hanne Tersmette
Cecilia Adorée
Anouk Maas
Tom Waes
Louis Talpe
Joshua Nolet
Loïza Lamers
Dilan Yurdakul
Marco Roelofs
Jaike Belfor
Kalvijn
Nathan Rutjes
Estée Strooker
Koert-Jan de Bruijn
Sacha de Boer
Edine Russell
Rosa Reuten
« Laatst bewerkt op: 26-05-2019, 20:51:13 door FrankLapidus »
Frankje Lapi

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? 2020
« Reactie #198 Gepost op: 26-05-2019, 21:08:04 »
Ik vroeg me af: zouden de makers niet de lijst die we in het topic voor WIDM 2019 hebben gezet hebben gebruikt? We hebben bijvoorbeeld van Evelien volgens mij gehoord dat zij in december 2017 al gevraagd was voor haar deelname in mei 2018.
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Wie is de Mol? 2020
« Reactie #199 Gepost op: 26-05-2019, 21:11:11 »
Jaaa ik volg Tina ook op insta en vond haar idd al zo stil. Hoop het zo, die vrouw is echt hilarisch  ::rofl::

Ik heb even dit topic doorgespeurd en een lijst gemaakt van alle genoemde namen. Iemand tijd over om iedereen te checken?  ;D

Colin Benders
... <knip>
Wow Frank  ::rofl:: wil op zich wel overzichtje maken later vanavond (of een begin) van wie actief waren of misschien op tv te zien.
« Laatst bewerkt op: 26-05-2019, 21:32:21 door Daisy, Reden: Citaat ingekort tbv leesbaarheid forum »