Auteur Topic: Wie is de Mol? 2020  (gelezen 689031 keer)

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? 2020
« Reactie #360 Gepost op: 11-06-2019, 11:04:22 »
Ik ben even NPO Radio 2 aan het terugluisteren. Luisteraars mochten diverse vragen stellen. Op verschillende tijdstippen Carmen weer aan het woord over eventuele deelname WIDM. In ieder geval via deze link.

E: op de volgende tijdstippen gaat het over Carmens eventuele deelname aan WIDM  en haar terugkeer.
0:24:37
0:50:06
1:17:00
2:11:26
« Laatst bewerkt op: 11-06-2019, 11:26:08 door -Sven »
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: Wie is de Mol? 2020
« Reactie #361 Gepost op: 11-06-2019, 12:52:44 »
Ik ben even NPO Radio 2 aan het terugluisteren. Luisteraars mochten diverse vragen stellen. Op verschillende tijdstippen Carmen weer aan het woord over eventuele deelname WIDM. In ieder geval via deze link.

E: op de volgende tijdstippen gaat het over Carmens eventuele deelname aan WIDM  en haar terugkeer.
0:24:37
0:50:06
1:17:00
2:11:26

Is het mij of kan Carmen verdacht slecht liegen  ::rofl::. Of dit is een publiciteitsstunt of ze doet echt mee haha.

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Wie is de Mol? 2020
« Reactie #362 Gepost op: 11-06-2019, 12:57:56 »
Carmen kwam op een plaatsje waar ze nooit had gedacht te komen (nooitgedacht is weliswaar een echte plaats, maar toch). En ze deed mee aan Wie is de wolf  ::rofl:: Nee die heeft gewoon meegedaan  ::ok::

Alleen de smoes dat ze in Nederland zat was gewoon niet zo'n goede :P (en anders kan ze na een exit altijd nog ergens anders naartoe zijn doorgereisd).
« Laatst bewerkt op: 11-06-2019, 13:00:24 door MollenvangR-Art »

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: Wie is de Mol? 2020
« Reactie #363 Gepost op: 11-06-2019, 13:08:16 »
Carmen kwam op een plaatsje waar ze nooit had gedacht te komen (nooitgedacht is weliswaar een echte plaats, maar toch). En ze deed mee aan Wie is de wolf  ::rofl:: Nee die heeft gewoon meegedaan  ::ok::

Alleen de smoes dat ze in Nederland zat was gewoon niet zo'n goede :P (en anders kan ze na een exit altijd nog ergens anders naartoe zijn doorgereisd).

Als Carmen mee doet bevestigd dit ook mijn theorie dat iedereen al sinds de 7e terug in Nederland is, maar word geadviseerd niet te twitteren of Instagram posts te maken om ons te verwarren. Dit zou betekenen dat Nienke en Lucas weldegelijk mee kunnen doen, en waarschijnlijk dat dat ook zo is. Nienke doet heel veel evenementen voor Nickelodeon en het is gewoon apart dat zij uitgerekend tijdens de opnames niks heeft gedaan voor Nickelodeon. Ik denk dat ik Nienke dan bij waarschijnlijk ga zetten, want dat vind ik gewoon heel apart.

Op 7 mei was ze nog in Nederland voor veiligverkeernl, en pas op 9 juni was haar volgende ''gig''.

Op 29 mei postte ze een throwback video op haar YouTube kanaal van vorig jaar (kun je van te voren instellen).

Edit:
Het enige wat ik wel apart vind is dat ze op TikTok wel heel actief is en op 28 mei, 6 juni en 8 juni nog iets heeft gepost ::vergroot::. Volgensmij kun je die niet van te voren maken, dus dan denk ik dat ze toch niet mee doet  ::oink::.
« Laatst bewerkt op: 11-06-2019, 13:39:02 door Sanmol »

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? 2020
« Reactie #364 Gepost op: 11-06-2019, 13:36:16 »
Eerlijk is eerlijk. Ik verwacht dat er van dat lijstje vrouwen waarschijnlijk nog één of twee af zullen vallen. Nathan lijkt me nu wel zo goed als zeker, Lucas ben ik iets minder zeker van maar volgens de "socialmediaverwarrings"theorie zou hij er wel goed bij kunnen zitten. Hij past wel precies in het profiel eigenlijk.

Hoe TikTok werkt weet ik niet precies (ik gebruik het zelf niet). Maar die throwback is wel verdacht: had ze tijd over? (lag ze eruit?) Of was het gewoon toeval?

Nienke blijft een heeeel erg twijfelgeval.

In tegenstelling tot Carmen want haha "wie is de wolf? nooitgedacht?" , wat een grap. Dat bedenk je niet als je niet meedoet ::rofl:: Is een beetje à la Olcay 2 jaar geleden in Boulevard ("Marieke is zo lang weg, zou ze misschien in WIDM zitten?") of Ron op het Televiziergala over dat hij ook wel een keer mee zou willen doen. En ik vind dat Carmen nogal voorzichtig praat...
« Laatst bewerkt op: 11-06-2019, 13:41:34 door -Sven »
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: Wie is de Mol? 2020
« Reactie #365 Gepost op: 11-06-2019, 13:44:44 »
Faye Bezemer doet niet mee. Die is vanaf morgen weer in GTST te zien.

Nu begin ik haar toch te verdenken dat ze mee zou kunnen doen, want ze zegt op Instagram dat ze naar rockamring2019 is gegaan wat zich afspeelde op 7 juni tot 9 juni. Als ze rond 7 juni weer in Nederland zijn aangekomen zou ze natuurlijk zo maar naar Duitsland kunnen zijn gegaan als een afleidingsmanoeuvre. Ik zet haar erbij.

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? 2020
« Reactie #366 Gepost op: 11-06-2019, 14:04:13 »
Trouwens, in Rick McCullough zijn locatiegegevens op Instagram staat nog steeds China. Ik denk niet dat hij daar nog steeds zit. Ook denk ik niet dat hij daar nog steeds zit. Zeker niet nu blijkt dat de mogelijke kandidaten in Nederland zijn. Ik weet zelf niet of dit te manipuleren is en in hoeverre, maar ik geloof niet dat hij nu al dágen in China zit zonder daar weg te zijn gegaan... Kan het niet zijn dat zijn telefoon uit China komt en vandaar China aangegeven stond, of dat hij in China zat toen hij in China zat ooit (Hongkong voor s14)? Of is het gewoon een foutje van Instagram? Of een afleidingsmaneuvre?

Oh, en trouwens... morgen zal Jaike wel bovengronds verschijnen in het programma BVSC op Radio 1 waar ze normaliter iedere woensdag is te horen (maar de afgelopen weken niet).
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Online Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie is de Mol? 2020
« Reactie #367 Gepost op: 11-06-2019, 14:16:01 »
Wat die instagramlocatie betreft. Ik vind het nogal apart als Rik zich erover uit laat dat hij de locatie heeft prijsgegeven.

Immers, als het een overstaplocatie is,  valt er eigenlijk niet zo heel veel uit op te maken. Je kan immers nog zoveel richtingen op. Als Rik dan zegt: Ojee, ik heb de locatie prijsgegeven aan Tunnelvisie, dan zou Thailand zomaar wel kunnen kloppen.

Wat wel uit te sluiten is: heel Europa, en heel Amerika......en voor Afrika maken ze ook echt geen ommetje via Thailand of China.

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? 2020
« Reactie #368 Gepost op: 11-06-2019, 14:22:28 »
Nu begin ik haar toch te verdenken dat ze mee zou kunnen doen, want ze zegt op Instagram dat ze naar rockamring2019 is gegaan wat zich afspeelde op 7 juni tot 9 juni. Als ze rond 7 juni weer in Nederland zijn aangekomen zou ze natuurlijk zo maar naar Duitsland kunnen zijn gegaan als een afleidingsmanoeuvre. Ik zet haar erbij.

Toen Marjolein in 2016 meedeed, werd het seizoen vanaf begin juni opgenomen. Ze was iets meer dan 3 weken niet te zien in GTST vanaf 16 september ongeveer (haar personage ging naar Italië en kwam gewoon terug). Stel iemand gaat begin september uit GTST dan is dat een mooie link om iets aan te verbinden. Nu kunnen we er nog weinig mee.

En ik weet niet hoe het zit met leeftijden? Faye is nog "maar" achttien. Ik kan me zo geen andere WIDM kandidaat die in hun tienerjaren mee hebben gedaan benoemen (buiten WIDM jr dan en Bouba bij België, maar dat is een andere productie). Zou natuurlijk kunnen dat Faye de eerste is. Wel grappig, iemand van mijn eigen leeftijd erbij.
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: Wie is de Mol? 2020
« Reactie #369 Gepost op: 11-06-2019, 15:04:39 »
Trouwens, in Rick McCullough zijn locatiegegevens op Instagram staat nog steeds China. Ik denk niet dat hij daar nog steeds zit. Ook denk ik niet dat hij daar nog steeds zit. Zeker niet nu blijkt dat de mogelijke kandidaten in Nederland zijn. Ik weet zelf niet of dit te manipuleren is en in hoeverre, maar ik geloof niet dat hij nu al dágen in China zit zonder daar weg te zijn gegaan... Kan het niet zijn dat zijn telefoon uit China komt en vandaar China aangegeven stond, of dat hij in China zat toen hij in China zat ooit (Hongkong voor s14)? Of is het gewoon een foutje van Instagram? Of een afleidingsmaneuvre?

Oh, en trouwens... morgen zal Jaike wel bovengronds verschijnen in het programma BVSC op Radio 1 waar ze normaliter iedere woensdag is te horen (maar de afgelopen weken niet).

Zover ik weet kan je niet de locatiegegevens manipuleren van Instagram, en je kan ze ook alleen bekijken van mensen met een bedrijfsprofiel. Instagram zegt het volgende over de tool: dat je ''the country where the account is located'' kan vinden en daardoor Instagram de transpiratie vergroot. Je kan alleen handmatig dit uitzetten in de accountsettings. Aangezien Rick best actief is geweest op Instagram tijdens de opnames denk ik dat Instagram denkt dat hij nu in China is. Bij andere kandidaten is dit nog Nederland aangezien zij niet actief zijn geweest tijdens de opnames.

Edit: Ik denk dat ik een nieuwe naam heb gevonden als mogelijke mannelijke kandidaat. De acteur Teun Kuilboer (36 jaar) bekend van o.a de Heineken ontvoering, Bon Bini Holland, Nova Zembla en andere Nederlandse films is sinds 14 mei inactief op zijn sociale media, en alhoewel hij niet heel erg actief daar op is heeft hij in April heel veel gepost en plots sinds 14 mei helemaal niks meer. Hij liked meestal al zijn comments, en dat hij heeft sinds 4 weken geleden ook al niet meer gedaan.

Dan zoek ik eigenlijk nog een man die wat ouder is 45+ en niet acteur als beroep heeft  ::rofl::.
« Laatst bewerkt op: 11-06-2019, 15:41:39 door Sanmol »

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? 2020
« Reactie #370 Gepost op: 11-06-2019, 16:22:47 »
Leonie is ook weer begonnen met dingen liken. Ze zijn officieel terug ::bravo::
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline Mol-Cooper

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hey!
Re: Wie is de Mol? 2020
« Reactie #371 Gepost op: 11-06-2019, 16:35:54 »
Leonie is ook weer begonnen met dingen liken. Ze zijn officieel terug ::bravo::

Ze heeft ook weer iets in haar stories geplaatst.
Hallo! Hello! Bonjour! 你好! Hej! Hei! გამარჯობა! Γεια! Aloha nui! Dia duit! Halló! Halo! Ciao! こんにちは! Сәлем! 안녕! Xin chào! Merhaba! Salaan! Hola! Olá!

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: Wie is de Mol? 2020
« Reactie #372 Gepost op: 11-06-2019, 16:47:23 »
Leonie is ook weer begonnen met dingen liken. Ze zijn officieel terug ::bravo::

Top  ::tandpastasmiley::. Zo te zien zijn ze dus echt allemaal weer terug in Nederland.

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: Wie is de Mol? 2020
« Reactie #373 Gepost op: 11-06-2019, 16:52:49 »
Top  ::tandpastasmiley::. Zo te zien zijn ze dus echt allemaal weer terug in Nederland.

"... Behalve de mol. De mol gaat nooit terug naar huis"
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: Wie is de Mol? 2020
« Reactie #374 Gepost op: 11-06-2019, 17:01:23 »
Oke we zitten nu een beetje met een dilemma.

Dione op tv op 6 juni, Lucas op 7 juni.
Leonie nog op tv op 17 mei (avond) maar op 18 mei volledig stil tijdens songfestival finale.
Dione zei bij tijd voor max op vrijdag 10 mei "aanstaande" week op vakantie te gaan in Frankrijk. Rik was vanaf die 'aanstaande' week ook al vrij van Een vandaag. De presentatoren volgen elkaar daar op en die zijn met 4 dus Rik's 3 weken + weekend zouden er dan perfect in passen. (even afwachten of hij vanavond Een vandaag presenteert)
Waar ik nu vooral mee zit is het volgende. Als ze pas op 18 mei weg zouden zijn gegaan, is dit ruim een week nadat Dionne, Lucas en Rik al niet meer op tv zijn te zien bij hun programma's. We baseren dus eigenlijk de opnames op basis van Leonie ter Braak, waarvan we denken dat mee doet (ze is namelijk vrij actief op sociale media en tot vandaag> ruim 3 weken volledig stil geweest)
Dione en Lukas zouden 'te vroeg' terug zijn als we de volledig 21 dagen opnames tellen.
Nu is er wel door de crew gezegd dat de opnames tegenwoordig geen 21 dagen meer kunnen duren maar gemiddeld 16/17 dagen duren. Tel daar reis en rustdagen bij-op en ik denk alsnog dat je minimaal op 21 dagen uitkomt. 18 mei tot 6/7juni zou dan eigenlijk te krap zijn. Maar als ze aan het begin van die week al zijn vertrokken (neem maandag de 13e bijvoorbeeld) dan zou dat prima passen.
echter is Jaike op 15 mei nog ergens te horen geweest op de radio en post Tina op 18 mei nog een foto.
Nathan is wel al stil vanaf de 11e, en aangezien Dione geen social media heeft is het vrij lastig daarop iets te baseren.
Ik denk alleen dat we minder bezig moeten zijn met "de kandidaten posten weer" aangezien daar geen regel voor is. Lucas is al een week thuis en hij heeft nog niets gepost op social media, behalve 1 keer een story. Het wil niet zeggen dat kandidaten meteen weer op social media gaan. ik denk dat hun vooral word aangeraden nog een paar dagen extra stil te zijn zodat er niets uit op te maken valt.

Nu vind ik persoonlijk Dione de Graaff en Lucas van de Meerdendonk iets meer in het Wie is de Mol profiel passen dan Leonie en denk ik dus dat ze wellicht al eerder zijn vertrokken en nu zoiets een week thuis zijn maar dat de kandidaten nog stil zijn op social media. Je ziet namelijk ook een groot verschil sinds een week qua dingen die hun liken/commenten op instagram bijvoorbeeld.

Ook ben ik even algemene bekendheid gaan vergelijken met vorig seizoen.
Dit is seizoen 20, een jublieum jaar en ik neem aan dat ze toch wel uitpakken met wat grote namen die ze bewaard hebben.

Vorig seizoen waren de instagram volger getallen als volgt

Nikkie: 12,2 miljoen!
Evi 115.000
Niels 107.000
Sarah 80.000
Merel 70.000
Jamie 41.000
Robert 36.000
Rick Paul 32.000
Sinan 22.000
Evelien 16.000

Ja, vóór het seizoen lagen deze getallen iets lager gemiddeld, maar alsnog waren dit op Sinan & Jamie na allemaal vrij bekende gezichten al op voorhand.

Dit jaar hebben we alsvolgt.

Nathan. 41.000
Leonie 19.000
Tina 15.000
Lukas 4.000
Jaike 2.000
Carmen 2.000

Dat vind ik een vrij groot verschil ten opzichte van vorig jaar.
Ik verwacht echt nog een paar grote namen
Dione is een vrij grote naam, en heeft geen social dus opzich zou zij goed in dat rijtje passen alvast.


Als laatste over de locatie.
ik heb even wat opgezocht.
Reizen naar Nieuw Zeeland gaat vaak met een overstap uiteraard.
Nu zijn de meest voorkomende via Dubai/Doha, Bangkok, Singapore, Tokyo, Shanghai)
Dit zou kunnen verklaren waarom Rick (de regisseur) zijn locatie aanstond in China. Wellicht is hij met bepaalde crew via China gevlogen (dit gaat het snelst met KLM)
Rik van de Westelaken zou evt met de kandidaten terug zijn gevlogen via Thailand met een stop in Bangkok.
Thailand als locatie sluit ik verder sowieso uit maar China is natuurlijk wel een optie.
Thailand ligt heel dicht bij China dus wellicht word de locatie daarop gebaseerd (het zuiden van China ligt op een paar uur van Thailand)
Ik vind het gek dat Rik deze locatie heeft uigezet opeens. Het lijkt alsof hij dus heeft gezien dat wij dit doorhadden. Rick's locatie staat nog steeds aan op China
Nu heb ik even opgezocht en deze locatie heeft te maken met activiteiten. Dus ik acht China toch nog heel groot als kanshebber.

Ik denk dus dat het of Nieuw Zeeland of China word als jubileum locatie and i'm fine with both! mooie locaties!
« Laatst bewerkt op: 11-06-2019, 17:13:55 door Rämon »

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? 2020
« Reactie #375 Gepost op: 11-06-2019, 17:03:52 »
Rick McCullough post vandaag een foto over dat hij thuis is. Toch weer de neiging Lucas af te strepen ::rofl::

E: en de locatie van Rick is nog steeds China. Lijkt mij gewoon dat daar iets niet aan klopt dan.
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline Kristel1976

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Oppermolloot
Re: Wie is de Mol? 2020
« Reactie #376 Gepost op: 11-06-2019, 17:04:41 »
Zou men zo langzamerhand niet alweer terug zijn van de opnames?

Rick plaatst vandaag een IG berichtje dat hij thuis is....

Offline Kristel1976

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Oppermolloot
Re: Wie is de Mol? 2020
« Reactie #377 Gepost op: 11-06-2019, 17:11:02 »


Werkt dit systeem/is dit accuraat/hoe lang blijft een bepaalde locatie erop staan? Misschien was het inderdaad een overstapplek en blijft het gewoon N-Z. We zullen het zien in november (of als Rick een foto op instagram post).

Bij Rick staat het nu uit en bij Rik is het verborgen. Dus ze hebben wat te verbergen :)

Offline Kristel1976

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Oppermolloot
Re: Wie is de Mol? 2020
« Reactie #378 Gepost op: 11-06-2019, 17:14:16 »

E: en de locatie van Rick is nog steeds China. Lijkt mij gewoon dat daar iets niet aan klopt dan.

Inmiddels is het niet meer zichtbaar....

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: Wie is de Mol? 2020
« Reactie #379 Gepost op: 11-06-2019, 17:14:53 »
Bij Rick staat het nu uit en bij Rik is het verborgen. Dus ze hebben wat te verbergen :)

zie mijn post van zojuist. Zijn nu een paar reacties overheen geschreven omdat hij zo lang was maar ik denk dat Rik dat bewust heeft gedaan!

Rick's locatie staat nog steeds op China.
« Laatst bewerkt op: 11-06-2019, 17:22:40 door Rämon »