Auteur Topic: Wie is de Mol? 2020  (gelezen 688713 keer)

Offline Mol-Cooper

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hey!
Re: Wie is de Mol? 2020
« Reactie #920 Gepost op: 20-11-2019, 10:56:01 »
Hilarisch als je dit rijtje zo onder elkaar leest van posts.....Dat somt het wel op ja  ::tandpastasmiley::

Nog 6 minuten, dan weten we of dit klopt   

Nog maar 3 minuten...

Nog 1 minuut...

Er is niks gebeurd......
😂😂😂😂😂🤣🤣🤣🤣
Hallo! Hello! Bonjour! 你好! Hej! Hei! გამარჯობა! Γεια! Aloha nui! Dia duit! Halló! Halo! Ciao! こんにちは! Сәлем! 안녕! Xin chào! Merhaba! Salaan! Hola! Olá!

Offline Mol-Cooper

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hey!
Re: Wie is de Mol? 2020
« Reactie #921 Gepost op: 20-11-2019, 10:59:00 »
Misschien wordt er wel iets om 12 uur bekend gemaakt..... het is een mooie tijdstip.....
Hallo! Hello! Bonjour! 你好! Hej! Hei! გამარჯობა! Γεια! Aloha nui! Dia duit! Halló! Halo! Ciao! こんにちは! Сәлем! 안녕! Xin chào! Merhaba! Salaan! Hola! Olá!

Offline JaccoS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 🌴🌴🌴
Re: Wie is de Mol? 2020
« Reactie #922 Gepost op: 20-11-2019, 11:18:37 »
Hilarisch als je dit rijtje zo onder elkaar leest van posts.....Dat somt het wel op ja 

Nog 6 minuten, dan weten we of dit klopt   

Nog maar 3 minuten...

Nog 1 minuut...

Er is niks gebeurd......
::rofl:: ::rofl::
« Laatst bewerkt op: 20-11-2019, 13:35:13 door Jacco :) »

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: Wie is de Mol? 2020
« Reactie #923 Gepost op: 20-11-2019, 11:35:38 »
Laten we anders stoppen met denken dat er elk uur iets komt.

Ze vinden het clearly leuk om ons te laten wachten.

Ik verwacht vandaag niks.
Door de reacties van mensen die zeggen "voor mijn part mag het een dag voor de eerste aflevering bekend worden" denkt de productie dus onterecht dat wij het dus niet erg vinden terwijl dit is het moment van voorpret. Voor mij persoonlijk is dat een groot gedeelte van het programma en we hebben al geen molmails meer met mysterieuze hints dus ik vind dat gewoon heel jammer merk ik aan mezelf. Dat ik als een gek loop te refreshen en er komt niks.
« Laatst bewerkt op: 20-11-2019, 11:37:46 door Rämon »

Offline Mol-Cooper

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hey!
Re: Wie is de Mol? 2020
« Reactie #924 Gepost op: 20-11-2019, 11:44:06 »
Laten we anders stoppen met denken dat er elk uur iets komt.

Ze vinden het clearly leuk om ons te laten wachten.

Ik verwacht vandaag niks.
Door de reacties van mensen die zeggen "voor mijn part mag het een dag voor de eerste aflevering bekend worden" denkt de productie dus onterecht dat wij het dus niet erg vinden terwijl dit is het moment van voorpret. Voor mij persoonlijk is dat een groot gedeelte van het programma en we hebben al geen molmails meer met mysterieuze hints dus ik vind dat gewoon heel jammer merk ik aan mezelf. Dat ik als een gek loop te refreshen en er komt niks.
Misschien komt er wel iets vandaag net zoals gisteren..... niets is wat het lijkt.....
Hallo! Hello! Bonjour! 你好! Hej! Hei! გამარჯობა! Γεια! Aloha nui! Dia duit! Halló! Halo! Ciao! こんにちは! Сәлем! 안녕! Xin chào! Merhaba! Salaan! Hola! Olá!

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Wie is de Mol? 2020
« Reactie #925 Gepost op: 20-11-2019, 12:01:45 »
niks ;D

Offline JP1999

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Friends?
Re: Wie is de Mol? 2020
« Reactie #926 Gepost op: 20-11-2019, 12:16:45 »
Ik vind het ook wel logisch dat ze het wat oprekken. Het seizoen begint pas in januari. De hype iets meer concentreren richting het einde van het jaar is helemaal niet zo gek. Bij de Vlaamse WIDM worden kandidaten ook pas kort van tevoren (volgens mij ongeveer een week?) bekend gemaakt.

Maarrr ik ben wel heel benieuwd, vooral omdat er nog zo weinig bekend zijn! Ik gok op Leonie, Nathan, Tina en Sylvia, en 6 verassingen :)

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: Wie is de Mol? 2020
« Reactie #927 Gepost op: 20-11-2019, 12:19:43 »
Ik vind het ook wel logisch dat ze het wat oprekken. Het seizoen begint pas in januari. De hype iets meer concentreren richting het einde van het jaar is helemaal niet zo gek. Bij de Vlaamse WIDM worden kandidaten ook pas kort van tevoren (volgens mij ongeveer een week?) bekend gemaakt.

Maarrr ik ben wel heel benieuwd, vooral omdat er nog zo weinig bekend zijn! Ik gok op Leonie, Nathan, Tina en Sylvia, en 6 verassingen :)

Het seizoen begint elk jaar in januari en in sommige seizoenen wisten we de kandidaten al eind september/begin oktober.....

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol? 2020
« Reactie #928 Gepost op: 20-11-2019, 12:20:43 »
Laten we anders stoppen met denken dat er elk uur iets komt.

Ze vinden het clearly leuk om ons te laten wachten.

Ik verwacht vandaag niks.
Door de reacties van mensen die zeggen "voor mijn part mag het een dag voor de eerste aflevering bekend worden" denkt de productie dus onterecht dat wij het dus niet erg vinden terwijl dit is het moment van voorpret. Voor mij persoonlijk is dat een groot gedeelte van het programma en we hebben al geen molmails meer met mysterieuze hints dus ik vind dat gewoon heel jammer merk ik aan mezelf. Dat ik als een gek loop te refreshen en er komt niks.
Lijkt me na al die jaren dat de productie wel degelijk weet hoe groot de groep molloten is die op hints en dergelijke zit te wachten en dat dit stuk een heel groot stuk van de voorpret van het programma is.

Ik had gisteren ook veel meer hoop op hints naar het land of kandidaten dus snap dat het tegen valt.
Maar de reden waarom ze het niet doen weten alleen hun dus we kunnen gissen wat we willen.

Ook zit ik vandaag ook weer te kijken op de diverse sites of er wat online komt. Ergens hoop ik nog steeds dat ze elke dag een hint online zetten of in ieder geval iets aan teaser geven.

Wie weet doen ze zaterdag wel een mega popup op Utrecht Centraal zoals Expeditie Robinson  ::rofl::


Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? 2020
« Reactie #929 Gepost op: 20-11-2019, 12:24:21 »
Mocht er iets komen dan denk ik toch morgen... één week voor het molboekje. Maar wie weet is het vandaag al jackpot. Al verwacht ik dat zeker niet (meer). Dan was het om 10:00 of 12:00 geweest.

Ik gok op Leonie, Nathan, Tina en Sylvia, en 6 verassingen :)

Misschien leuk om allemaal te voorspellen wie we denken dat er meedoen en dan kijken wie er het dichtste bij zit... Aangezien sommigen sommige wel verdenken, die anderen weer niet verdenken etc. Toch weer tijdverdrijf ;D

Ik gok op Leonie, Jaike, Carmen, Tina, Nathan en 5 verrassingen. Ok, ik twijfel heel erg over Liliana. Maar ik kan me bijna niet voorstellen dat we alle vrouwen al weten. En ik blijf stug #teamcarmenziterin :D
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: Wie is de Mol? 2020
« Reactie #930 Gepost op: 20-11-2019, 12:24:42 »
Ik denk dat de meeste mensen verwend waren in de jaren dat WIDM genomineerd was voor de Televizierring. Om extra stemmen te werven werden toen de kandidaten altijd vlak voor of rondom de finaleuitzending bekend gemaakt. Nu ze de ring hebben is er geen reden meer om zo vroeg de kandidaten bekend te maken.
Gewoon elk jaar de bekendmaking iets later, tot het net als de Belgen wat korter voor de eerste aflevering. Ik denk dat twee weken op zich wel prima is. De kandidaten zijn nu nog anoniem. Zodra ze eenmaal bekend zijn, zullen ze vanuit hun omgeving en via de sociale media bestormd worden met allerlei vragen waar ze niet op mogen antwoorden. Denk dat daarom het ook beter is voor hen om de bekendmaking wat meer uit te stellen.
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: Wie is de Mol? 2020
« Reactie #931 Gepost op: 20-11-2019, 12:26:17 »
Johan Goossens, cabaratier en schrijver heeft een instagram stilte van 7 mei tot 23 juni. Post niet veel maar aangezien we weinig mannen hebben tot nu toe drop ik zijn naam toch even.

Offline JP1999

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Friends?
Re: Wie is de Mol? 2020
« Reactie #932 Gepost op: 20-11-2019, 12:27:46 »
Het seizoen begint elk jaar in januari en in sommige seizoenen wisten we de kandidaten al eind september/begin oktober.....

… maar dat kwam door het televizierringgala ;)

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? 2020
« Reactie #933 Gepost op: 20-11-2019, 12:31:42 »
Twee weken van te voren o.i.d. gaat echt niet gebeuren. Alleen als het molboekje nog dreigt uitgesteld te worden, maar dat geloof ik niet. Alles komt nu toch al later dan elk eerder jaar van WIDM ooit. Ik weet niet hoe ver van te voren dit boekje wordt gedrukt, maar ik geloof dat voordat deze naar de drukker gaat ze de kandidaten toch wel bekend willen hebben? Anders heeft het een hele grote kans van uitlekken.

Vorig jaar was de bekendmaking op donderdag. Dit jaar ook? Dan zou het morgen kunnen zijn.
Of op vrijdag. Zou me ook niks verbazen. Ik denk in ieder geval deze week zodat er niets van het molboekje qua kandidaten uitlekt.

En nee, ik geloof niet dat ze een molboekje zonder kandidaten én locatie verkopen. Die van 2018 was al vrij leeg vond ik. Maar zonder kandidaten er ook nog bij; dan kunnen ze net zo goed een leeg boekje verkopen.
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline mastermol

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? 2020
« Reactie #934 Gepost op: 20-11-2019, 12:37:15 »
Het seizoen begint elk jaar in januari en in sommige seizoenen wisten we de kandidaten al eind september/begin oktober.....

Verschil met eerdere seizoenen is dat je steeds makkelijker informatie kan vinden over de kandidaten, en ook dat de informatie via social media en verschillende WIDM forums met iedereen gedeeld wordt. Meestal zijn er al 2 of 3 kandidaten bekend die zeer waarschijnlijk vroeg zullen afvallen en dat wordt dan direct gedeeld zodat iedereen dit weet. Dat speurwerk is leuk, maar als je eenmaal weet welke kandidaten vrijwel zeker niet de mol zullen zijn, is ook wel weer jammer. Dus wat dat betreft prima als er gewacht wordt met het bekendmaken van de deelnemers, dat houdt de spanning er meer in! :-)

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: Wie is de Mol? 2020
« Reactie #935 Gepost op: 20-11-2019, 12:40:05 »
… maar dat kwam door het televizierringgala ;)

Nee, in 2007 & 2008 waren ze niet genomineerd uberhaupt en ook toen werden de kandidaten in september bekend gemaakt. En ook nadat ze de ring al hadden, bijv in 2015 werden de kandidaten in oktober bekend gemaakt, met uiterlijk begin november. Het is nu eind november en we weten nog niks. Ja dat het seizoen in januari begint, joepie.
Ze hoeven eigenlijk maar een maand hun mond te houden en dat is in de jaren dat ze zelfs in september bekend gemaakt werden ook goed gegaan dus ik zie daar niet zoveel risico in.

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? 2020
« Reactie #936 Gepost op: 20-11-2019, 12:53:02 »
En nee, ik geloof niet dat ze een molboekje zonder kandidaten én locatie verkopen. Die van 2018 was al vrij leeg vond ik. Maar zonder kandidaten er ook nog bij; dan kunnen ze net zo goed een leeg boekje verkopen.

En volgens de beschrijving van het molboekje staat er ook echt info over het land en de kandidaten in:

Citaat
Het Molboekje is het cadeau voor alle 'Molloten', zeker voor het bijzondere twintigste seizoen van Wie is de Mol?.

Het Molboekje 2020 is een niet te missen notitieboekje waarin je al je aantekeningen en wetenswaardigheden kwijt kunt om zo "de Mol' van het 20e seizoen te kunnen ontmaskeren. De invulschema's helpen je bij het ontrafelen van geheimen en trucs van de kandidaten. Het bevat korte biografieën van de deelnemers en interessante informatie over de omgeving waarin het spel zich dit jaar afspeelt. Ook bevat het boekje tips en tricks, leuke weetjes en interviews met (oud-)finalisten en Mollen, evenals een voorwoord en dagboekaantekeningen van presentator Rik van de Westelaken.
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Wie is de Mol? 2020
« Reactie #937 Gepost op: 20-11-2019, 13:01:09 »
Nou dan kunnen we er toch vanuit gaan dat we niet tot januari hoeven te wachten  ::ok:: (plus de woorden van regisseur Rick in oktober dat de kandidaten over een maandje ongeveer bekend worden). Zal dan wel maximaal nog een week duren. En wie weet maakt de manier waarop de bekendmaking plaatsvindt, wel heel wat goed :)

Zag net wel ergens een code verschijnen:
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

:P
« Laatst bewerkt op: 20-11-2019, 13:05:05 door MollenvangR-Art »

Offline JP1999

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Friends?
Re: Wie is de Mol? 2020
« Reactie #938 Gepost op: 20-11-2019, 13:04:58 »
Nee, in 2007 & 2008 waren ze niet genomineerd uberhaupt en ook toen werden de kandidaten in september bekend gemaakt. En ook nadat ze de ring al hadden, bijv in 2015 werden de kandidaten in oktober bekend gemaakt, met uiterlijk begin november. Het is nu eind november en we weten nog niks. Ja dat het seizoen in januari begint, joepie.
Ze hoeven eigenlijk maar een maand hun mond te houden en dat is in de jaren dat ze zelfs in september bekend gemaakt werden ook goed gegaan dus ik zie daar niet zoveel risico in.

In 2015 deden ze dat vanwege WIDM Junior nominatie. Maar no worries er komt deze week echt wel wat hoor! Anders zou Rick nooit ‘something is coming’ posten, dat zou heel flauw zijn  ;)

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Wie is de Mol? 2020
« Reactie #939 Gepost op: 20-11-2019, 13:05:40 »
 ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::
You'll never walk alone