Auteur Topic: Wie is de Mol? 2020  (gelezen 689235 keer)

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Wie is de Mol? 2020
« Reactie #1140 Gepost op: 21-11-2019, 22:35:00 »
Ben ik het wel mee eens, laten we het bij een grapje houden.

en weer verder over de mol ;).
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Mol-Cooper

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hey!
Re: Wie is de Mol? 2020
« Reactie #1141 Gepost op: 21-11-2019, 22:35:52 »
Ben ik het wel mee eens, laten we het bij een grapje houden.

en weer verder over de mol ;).
Ik hoop dat er morgen nog iets gebeurd....
Hallo! Hello! Bonjour! 你好! Hej! Hei! გამარჯობა! Γεια! Aloha nui! Dia duit! Halló! Halo! Ciao! こんにちは! Сәлем! 안녕! Xin chào! Merhaba! Salaan! Hola! Olá!

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: Wie is de Mol? 2020
« Reactie #1142 Gepost op: 21-11-2019, 22:36:03 »
Het grootste probleem dat ik er mee heb, is dat ik het zowel niet erg als wel erg vind dat we buitenaf de datum niet meer hebben.



precies dit. Sommige mensen snappen niet dat wij het niet erg vinden dat er geen nieuws is. Wij vinden het 'irritant' dat de makers ons lekker maken met hype instagram posts en we (laat ik voor mezelf spreken, ik) daar door de hele dag alles refresh omdat dit voorpret gedeelte voor mij als heel leuk word ervaren'.
Ik heb letterlijk 4 dagen verspeeld terwijl ik allemaal dingen had kunnen doen maar ik ben zo obsessed met dit programma (op een goede manier) dat ik dus mijn tijd heb verspeeld haha. Als de makers geen hype post hadden geplaatst had ik het allemaal veel minder irritant gevonden en gewoon afgewacht.

 ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley::

Offline Mol-Cooper

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hey!
Re: Wie is de Mol? 2020
« Reactie #1143 Gepost op: 21-11-2019, 22:37:46 »
precies dit. Sommige mensen snappen niet dat wij het niet erg vinden dat er geen nieuws is. Wij vinden het 'irritant' dat de makers ons lekker maken met hype instagram posts en we (laat ik voor mezelf spreken, ik) daar door de hele dag alles refresh omdat dit voorpret gedeelte voor mij als heel leuk word ervaren'.
Ik heb letterlijk 4 dagen verspeeld terwijl ik allemaal dingen had kunnen doen maar ik ben zo obsessed met dit programma (op een goede manier) dat ik dus mijn tijd heb verspeeld haha. Als de makers geen hype post hadden geplaatst had ik het allemaal veel minder irritant gevonden en gewoon afgewacht.

 ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley::
Precies ja!
Hallo! Hello! Bonjour! 你好! Hej! Hei! გამარჯობა! Γεια! Aloha nui! Dia duit! Halló! Halo! Ciao! こんにちは! Сәлем! 안녕! Xin chào! Merhaba! Salaan! Hola! Olá!

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? 2020
« Reactie #1144 Gepost op: 21-11-2019, 22:46:21 »
Een leuke bekendmaking in het kader van 20 jaar WIDM had mij geleken:
In diverse tijdschriften, kranten en ook online verschijnen 10 foto’s van 20 jaar geleden met links onderin klein een groene vingerafdruk. Oftewel van sommige kandidaten een kinderfoto, van sommige in hun twintiger-jaren of dertiger-jaren. En dan is het aan ons om te raden welke kandidaten er op de oude foto’s uit 1999 te zien zijn.
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Online JP1999

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Friends?
Re: Wie is de Mol? 2020
« Reactie #1145 Gepost op: 21-11-2019, 22:49:12 »
Het handigste is om gewoon een paar keer per dag Insta te refreshen, en het officiële WIDM-account in te stellen op ‘meldingen weergeven’. Zo krijg je een melding en staat het bericht sowieso bovenaan als ze iets posten. Zo ben je er als de kippen bij en kost het je nauwelijks tijd  ::jaja::

Kan me voorstellen dat als je de hele dag alle sites en platforms aan het refreshen bent dat je daar vet hypnotisch van wordt

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? 2020
« Reactie #1146 Gepost op: 21-11-2019, 22:56:40 »
Inderdaad. Na gisteren ben ik er ook wel ff klaar mee hoor. Het komt wanneer het komt. Dan ben ik weer volop terug :D.

Probleem is ook dat elke keer als er dan weer 2 pagina’s bij zijn gekomen dat ik denk dat er iets belangrijks is gebeurd en het dan weer allemaal loze berichten zijn ::rofl::. Maar is oké hoor. Fijn dat we weer allemaal lekker aan het posten zijn. Was de rest van het jaar namelijk behoorlijk stil hier helaas.
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: Wie is de Mol? 2020
« Reactie #1147 Gepost op: 21-11-2019, 23:01:11 »
Dan ga je toch gewoon direct naar het laatste bericht? Als daar niet iets in staat als "Leuk dat XXXX meedoet' of 'Geweldig dat het in VERWEGISTAN is!' dan weet je al dat er geen nieuws is.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: Wie is de Mol? 2020
« Reactie #1148 Gepost op: 21-11-2019, 23:10:49 »
Dan ga je toch gewoon direct naar het laatste bericht? Als daar niet iets in staat als "Leuk dat XXXX meedoet' of 'Geweldig dat het in VERWEGISTAN is!' dan weet je al dat er geen nieuws is.

nee? als ik naar het forum ga 2 uur later en hier staan alle namen in een rijtje maar de bekendmaking was misschien een hint, puzzel, post, noem het maar op iets dan baal ik daar van ja als ik eindstand gewoon 10 namen lees.
 ::) ::) ::tandpastasmiley::

Offline DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: Wie is de Mol? 2020
« Reactie #1149 Gepost op: 22-11-2019, 08:10:34 »
En de eerste post van vrijdag komt met een wijsheid:
Hoe mooi deze tijd zonder kandidaten ook is, ooit komt die ook tot zijn einde...
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline Mol-Cooper

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hey!
Re: Wie is de Mol? 2020
« Reactie #1150 Gepost op: 22-11-2019, 08:19:43 »
En de eerste post van vrijdag komt met een wijsheid:
Hoe mooi deze tijd zonder kandidaten ook is, ooit komt die ook tot zijn einde...
Ik hoop dat die tijd tot zijn einde vandaag komt..........................
Hallo! Hello! Bonjour! 你好! Hej! Hei! გამარჯობა! Γεια! Aloha nui! Dia duit! Halló! Halo! Ciao! こんにちは! Сәлем! 안녕! Xin chào! Merhaba! Salaan! Hola! Olá!

Offline Mol-Cooper

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hey!
Re: Wie is de Mol? 2020
« Reactie #1151 Gepost op: 22-11-2019, 08:25:18 »
Oke ik weet een manier om alles als eerste te weten over Wie is de Mol?! Gewoon de Instagram meldingen aanzetten van het account van Wie is de Mol?! En zo weet je gelijk als eerste of er een nieuwe bericht is gekomen op het Wie is de Mol? Instagram account!..... handig!
Hallo! Hello! Bonjour! 你好! Hej! Hei! გამარჯობა! Γεια! Aloha nui! Dia duit! Halló! Halo! Ciao! こんにちは! Сәлем! 안녕! Xin chào! Merhaba! Salaan! Hola! Olá!

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: Wie is de Mol? 2020
« Reactie #1152 Gepost op: 22-11-2019, 09:04:59 »
Het handigste is om gewoon een paar keer per dag Insta te refreshen, en het officiële WIDM-account in te stellen op ‘meldingen weergeven’. Zo krijg je een melding en staat het bericht sowieso bovenaan als ze iets posten. Zo ben je er als de kippen bij en kost het je nauwelijks tijd  ::jaja::

Kan me voorstellen dat als je de hele dag alle sites en platforms aan het refreshen bent dat je daar vet hypnotisch van wordt

Dit dus :p

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: Wie is de Mol? 2020
« Reactie #1153 Gepost op: 22-11-2019, 11:11:54 »
Oke ik weet een manier om alles als eerste te weten over Wie is de Mol?! Gewoon de Instagram meldingen aanzetten van het account van Wie is de Mol?! En zo weet je gelijk als eerste of er een nieuwe bericht is gekomen op het Wie is de Mol? Instagram account!..... handig!

Iets minder aggresief mag wel  ::rofl::. Those are a lot of emotions just saying. Anyways, ik hoop dat ze eindelijk de app hebben gefixt zodat we eindelijk kunnen beginnen met puzzelen  ::rofl::.

Offline Enigma TV

  • Forumlid
  • ENIGMA | De Uitverkorene
Re: Wie is de Mol? 2020
« Reactie #1154 Gepost op: 22-11-2019, 11:15:33 »
Zou tof zijn als er in de app een kaart verschijnt of iets dergelijks, waarmee er locaties vrijgespeeld kunnen worden. Ga je daadwerkelijk naar die locatie toe, dan vind je daar de naam (of misschien zelfs in levende lijve) van één van de kandidaten. Hoewel de kans natuurlijk ook nog bestaat dat de foto van Rick van de productie van groene vrijstellingen hier iets mee te maken heeft. Er liggen vrijstellingen verspreid door het land. Zijn ze allemaal gevonden, dan worden de kandidaten bekend gemaakt!  ::) ;D

Offline Mol-Cooper

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hey!
Re: Wie is de Mol? 2020
« Reactie #1155 Gepost op: 22-11-2019, 11:39:09 »
Iets minder aggresief mag wel  ::rofl::. Those are a lot of emotions just saying. Anyways, ik hoop dat ze eindelijk de app hebben gefixt zodat we eindelijk kunnen beginnen met puzzelen  ::rofl::.
Hoe bedoel je?
Hallo! Hello! Bonjour! 你好! Hej! Hei! გამარჯობა! Γεια! Aloha nui! Dia duit! Halló! Halo! Ciao! こんにちは! Сәлем! 안녕! Xin chào! Merhaba! Salaan! Hola! Olá!

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: Wie is de Mol? 2020
« Reactie #1156 Gepost op: 22-11-2019, 12:17:08 »
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Mol-Cooper

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hey!
Re: Wie is de Mol? 2020
« Reactie #1157 Gepost op: 22-11-2019, 12:24:41 »
Hallo! Hello! Bonjour! 你好! Hej! Hei! გამარჯობა! Γεια! Aloha nui! Dia duit! Halló! Halo! Ciao! こんにちは! Сәлем! 안녕! Xin chào! Merhaba! Salaan! Hola! Olá!

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? 2020
« Reactie #1158 Gepost op: 22-11-2019, 12:29:16 »
Eerste kandidaat is bekend. Ron Boszhard doet terug mee. https://wieisdemol.avrotros.nl/splash/

Offline presentatortje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? 2020
« Reactie #1159 Gepost op: 22-11-2019, 12:35:41 »
Eerste kandidaat is bekend. Ron Boszhard doet terug mee. https://wieisdemol.avrotros.nl/splash/

Sorry hoor, maar waar zie jij dit?
RATATATATATATATATA - Imanuelle Grives