Poll

Wat is jouw favoriete reguliere Nederlandse WIDM seizoen?

Seizoen 1 - Australië
Seizoen 2 - Schotland
Seizoen 3 - Portugal
Seizoen 4 - Canada
Seizoen 5 - Australië en Indonesië
Seizoen 6 - Argentinië
Seizoen 7 - Thailand
Seizoen 8 - Mexico
Seizoen 9 - Noord-Ierland en Jordanië
Seizoen 10 - Japan
Seizoen 11 - El Salvador en Nicaragua
Seizoen 12 - IJsland en Spanje
Seizoen 13 - Zuid-Afrika
Seizoen 14 - Hongkong en Filipijnen
Seizoen 15 - Sri Lanka
Seizoen 16 - Dominicaanse Republiek
Seizoen 17 - Verenigde Staten
Seizoen 18 - Georgië
Seizoen 19 - Colombia

Auteur Topic: Favoriete seizoen WIDM Nederland?  (gelezen 63914 keer)

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Favoriete seizoen WIDM Nederland?
« Gepost op: 18-03-2019, 20:35:03 »
Voor dat beetje extra napret! Welk regulier Nederlands Wie is de Mol?-seizoen vond jij het beste? Je mag 3 opties aanklikken. Neem dus alle componenten mee! De opdrachten, de twists, de kandidatengroep, het editingwerk, de Mol, het land. Welk seizoen was over-all het beste?

Ik wil sowieso wel even een ranking maken van alle seizoenen die ik live op tv zag... Alles wat ik terug heb gekeken van seizoen 1 t/m 10 heeft op de een of andere manier toch een veel mindere lading voor mij omdat ik die "maar" terug heb gekeken.

Dus... van seizoen 11 t/m 19.

1. Seizoen 11 - El Salvador en Nicaragua. Ik denk ook wel een beetje nostalgie naar mijn eerste seizoen. Nog verontwaardigd zijn over de aankondiging van Pieter-Jan dat de mol volgende week pas bekend wordt gemaakt. Een prachtig land, PJ was een geweldige presentator, een paar onvergetelijke opdrachten en mega leuke kandidaten!
2. Seizoen 13 - Zuid-Afrika. Het beste seizoen qua kandidatengroep en een seizoen wat écht anders is dan alle anderen die ik heb gezien. Sterke opdrachten, een goede mol, en wat mij betreft de beste kandidatengroep ooit. Het idee met de kokers vond ik leuk door het seizoen verweven.
3. Seizoen 17 - Verenigde Staten. Sinds ik het kijk altijd al gehoopt op een WIDM in de VS, en toen kwam het er dan eindelijk van! Het hele Wilde Westen randje vond ik geweldig bij WIDM passen, en de kandidatengroep was de eennabeste. Aflevering 2 van dit seizoen is de een-na-beste aflevering ooit. De mol was prima en de opdrachten waren ook best wel goed.
4. Seizoen 18 - Georgië. Waar ik denk dat veel mensen het oneens met mij zullen zijn, en dit seizoen veel hoger zullen zetten. Ja, de opdrachten dit seizoen waren fantastisch. En ja, de opener was magistraal. Maar toch vond ik de kandidatengroep van dat jaar eigenlijk de minst leuke van de seizoenen die ik live op tv zag. Jan was dan wel weer geweldig als mol.
5. Seizoen 14 - Hongkong en Filipijnen. Leuk seizoen, maar niet veel meer dan dat. Weinig schokkende twists, bijvoorbeeld die van de enveloppen met rente viel tegen. Introductie van de zwarte vrijstelling zorgde voor ongelooflijk veel jokers en vrijstellingen, wat mij betreft teveel. Prima kandidatengroep. Slechte molonthulling.
6. Seizoen 19 - Colombia. Fantastische groep. Merel was een redelijke mol. Opdrachten waren zwak tot zelfs soms bedroevend slecht. Enige kippenvelmoment dit jaar was de rooftop executie.
7. Seizoen 16 - Dominicaanse Republiek. Natuurlijk gedeeltelijk verpest door de "obvious" Klaashint. Groep was leuk, maar dit seizoen voelde veel te veel als een reisfolder voor een resort vol palmbomen. Weinig opdrachten die me bij zijn gebleven. Klaas was een redelijke mol.
8. Seizoen 12 - IJsland en Spanje. Groep was mwa. Mol was een van de minste mollen ooit. Opdrachten in IJsland zeer matig. Seizoen herpakte zich toen de kandidaten in Spanje aankwamen.
9. Seizoen 15 - Sri Lanka. Ik ben nooit echt goed in dit seizoen gekomen. Heel weinig opdrachten, veel afleveringen met 2 opdrachten. Briefjes van de mol zorgden er alleen maar voor dat de andere kandidaten ook gingen mollen want iedereen deed alles voor jokers of vrijstellingen. Hierdoor laagste pot op dat moment maar ook een beetje door die briefjes hoor. Groep voelde ik nooit iets bij, mol voelde ik nooit iets bij.
« Laatst bewerkt op: 18-03-2019, 20:36:58 door -Sven »
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Favoriete seizoen WIDM Nederland?
« Reactie #1 Gepost op: 18-03-2019, 20:54:04 »
1. Seizoen 5: Mijn favoriete final 3 van alle seizoenen, super leuke kandidatengroep, sterke opdrachten, vermakelijke mol. Met name een seizoen met mega veel grappige momenten wat het voor mij het meest vermakelijke seizoen maakt.

2. Seizoen 18: Mega twist in de eerste aflevering die perfect werd uitgevoerd, opdrachten en kandidatengroep weer leuker en vermakelijker dan de paar seizoenen daarvoor. Stands-outs met Jan als één van de topmollen, Olcay als één van de meest vermakelijke deelnemers ooit en de Stine/Simone blindsides.

3. Seizoen 8: Dit seizoen heeft ook gewoon zo'n lekker vibe, sterke mol, hele sterke kandidatengroep, goeie opdrachten ook. Mexico is bij uitstek een goed molland.  ::jaja::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Favoriete seizoen WIDM Nederland?
« Reactie #2 Gepost op: 18-03-2019, 22:58:47 »
1. Seizoen 11:
Geweldige kandidatengroep. Gewoon letterlijk elke kandidaat was interessant, geen saaie personen er bij en iedereen had wel zijn/haar aandeel in het seizoen. Fantastische opdrachten, prachtige locaties (ik krijg nog steeds kippenvel bij de vulkaan). Alles klopte gewoon.

2. Seizoen 13:
Ook hier hele leuke kandidaten. Joep en Tim vond ik echter minder leuk, beetje saai allebei. Dit seizoen had by far de mooiste locaties en ook nog eens een topmol.

3. Seizoen 12 & Seizoen 5:
Ik weet dat seizoen 12 hier niet erg populair was, maar ik vond het leuk. Ijsland & Spanje, warm en koud. Dat typeert ook het seizoen. Waar er in Ijsland nog een grimmige sfeer was, ook tussen kandidaten (mede door de vrijstellingen van afl 1, en Höfdi huis), was er in Spanje volop gezelligheid. Leuke opdrachtjes, mooie gebieden. Ook de kandidatengroep was erg leuk (hoewel ik Maarten erg saai vond). Ik heb er van genoten. Voor Seizoen 5 hetzelfde: heerlijke kandidaten, mooie plekken, fantastische opdrachten en memorabele momenten. Hier vond ik Roeland, Yvonne en Jim minder.
Frankje Lapi

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: Favoriete seizoen WIDM Nederland?
« Reactie #3 Gepost op: 18-03-2019, 23:12:27 »
Ik had dus weer niet gelezen, en heb maar gewoon 1 optie aangeklikt. Dat is dan 2011, wat mijn favoriete seizoen blijft. Dat had echt een paar gave opdrachten: het vuurwerk in aflevering 1, de voorstelling in aflevering 3, de busrit en de duivelpoort in aflevering 4 en de zwarte berg in aflevering 7. Ook was dit het eerste seizoen met zo'n "nieuwe" ontknoping met terugspoelen. En eerlijk gezegd, van alle zulke ontknopingen ook gelijk de beste. Prachtig hoe de mol in de bus uit aflevering 1 in aflevering 11 terugkwam. Het bruggetje van "Als het zover is" in aflevering 1 tot "het is zover" was ook mooi. Het aantal twists was niet overdreven, maar wat er in zat was heel sterk.

Voor de rest vind ik het heel moeilijk. Ik lees overal dat 2013 heel goed is, maar dat was precies toen ik persoonlijk niet zo lekker ging, dus ik was in dat jaar niet echt met m'n gedachten bij de mol. Dat gezegd hebbende is Paulien een van mijn favoriete kandidaten ooit, en die opdracht in die stoomtrein was een van de mooiste finale-opdrachten ooit. En we hadden dat jaar een toffe, brutale mol.

Voor de rest denk ik om de een of andere reden aan 2009. Ik vond Jon dus wel heel leuk, en de meet-the-mole in dat seizoen vond ik heel tof, en er zaten meer gave opdrachten in. 2008 is heel sterk, maar heb ik te lang niet teruggezien. Ik merk dat ik toch vooral neig naar de siezoenen met Pieter-Jan. Met Karel heb ik niets, en de seizoenen van Angela zijn te lang geleden en misschien toch niet "verfijnd" genoeg. Van de nieuwere seizoenen (na 2013) komt denk ik alleen 2018 in aanmerking.

IJsland vond ik een van de minste seizoenen, dat komt ook door de kille sfeer maar ook door de (sorry) matige presentatie en de niet super sterke mol. En door de vrij "harde" break in 2 totaal verschillende klimaten. Maarja, dat was door overmacht.
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Favoriete seizoen WIDM Nederland?
« Reactie #4 Gepost op: 19-03-2019, 23:31:41 »
Mijn favoriete seizoen: dat is moeilijk kiezen! Seizoen 4 blijft voor mij heel bijzonder, omdat dit het seizoen was waar voor mij het Mollootschap begon. Ik kan me nog vrijwel elke opdracht herinneren. Laatst heb ik voor de grap nog wat afleveringen van dit seizoen teruggekeken. Ik was erg verbaasd over het hoge niveau van de opdrachten.

Mijn volgende favoriet is seizoen 13 in Zuid-Afrika. Fantastische groep, mooie locatie en goede opdrachten. Erg mooie en fijne serie (al was Janines ongeluk wel een erg dieptepunt).

Mijn eervolle vermeldingen gaan naar:
- Seizoen 5 was super grappig, ik heb ongelofelijk veel gelachen! Verder was het niet super speciaal.
- Seizoen 10 in Japan vond ik heel erg mooi, maar de groep en mol spraken mij niet enorm aan.

EDIT: Kan ik mijn stem nog veranderen? Ik was helemaal seizoen 8 vergeten. Fantastisch seizoen, geweldige kandidaten, opdrachten en mol! Van dit seizoen heb ik enorm genoten!
« Laatst bewerkt op: 19-03-2019, 23:34:08 door joligmolletje »

Offline Moljet

  • Forumlid
Re: Favoriete seizoen WIDM Nederland?
« Reactie #5 Gepost op: 20-03-2019, 23:49:43 »
5 (mijn eerste seizoen),17,18 vond ik vermakelijk
6 en 13 nog wat beter


Maar absolute hoogtepunt was en blijft voor mij seizoen 8  ::bravo::
Fantastische groep, geweldige mol, leuke opdrachten, fantastische hints erin en een memorabele ontknoping (Ik zie zó weer dat gezicht vd verliezer voor me  ::rofl:: en dat oude mannetje op de tempel  ::tandpastasmiley::)
« Laatst bewerkt op: 20-03-2019, 23:54:11 door Moljet »

Offline Chardo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • True Art
Re: Favoriete seizoen WIDM Nederland?
« Reactie #6 Gepost op: 21-03-2019, 01:11:12 »
Ik kan hier een heel essay over schrijven, maar ik zal proberen het kort te houden.

#1: Seizoen 9
Dit is mijn go-to antwoord op deze vraag. Ik vind nog altijd dat deze groep het leukst was van allemaal. Normaal zit er toch wel een persoon tussen waarvan ik hoop dat die vroegtijdig afvalt. In dit seizoen niet. Ook waren de opdrachten wat mij betreft erg leuk. Het reuzenrad, de groepsfoto, lasergamen in het kasteel, de trein en de kaarsjes zijn een paar van mijn favorieten. Tot slot waren Jordanië en Noord-Ierland bijzonder mooi en uniek in alle Widm-series.

#2: Seizoen 17
Ook weer een kandidatengroep waarin geen zwakke schakels zaten naar mijn mening. De opdrachten waren wel een stuk minder dan in seizoen 9, maar de eerste paar afleveringen beloofden veel goeds en ik heb erg genoten van de Oregon.

#3: Seizoen 8
Een lekker felle groep. Patrick die bijvoorbeeld topito's steelt. En opdrachten als het maïsveld en de bommenfabriek die mij na al die jaren wel zijn bijgebleven als een van de beste ooit.

#4: Seizoen 6, 7 en 10
Een beetje moeilijk kiezen. Japan vond ik heel speciaal en mooi, vooral de opdracht in Holland Village en de ninja opdracht in de finale. Maar de groep was een beetje saai.
Seizoen 7 had daarentegen een leuke groep, maar wat mij betreft niet een iconische opdracht. En van 6 herinner ik me vooral dat moment dat de Mol in die kerk stond met een bel, dat vond ik enorm griezelig toen. En de groep was ook lekker hard, vooral Toine en Peggy.

#5: Seizoen 11, 13 en 14
Ik vond de opdrachten niet zo spectaculair (zelfs de helihunt niet, sorry), maar er zaten hierin wel een paar van mijn favoriete kandidaten. Karin, Paulien, Aaf en Tygo met name.

#6: Seizoen 19
De opdrachten waren echt mager dit seizoen. De groep was wel leuk hoor, hoewel het makkelijk zonder Evelien en Sinan had gekund. Gelukkig had het nog wel kandidaten als Niels, Rick Paul en Sarah waar het op kon steunen.

#7: Seizoen 18
Het ding met dit seizoen was dat mijn drie favoriete kandidaten er gevoelsmatig snel uit lagen, namelijk Loes, Bella en Emilio. De eerste helft vond ik leuk, de tweede helft waarin iedereen op Ruben zat, vond ik minder. En achteraf vond ik Olcay ook best irritant. En Stine erg saai.

#8: Seizoen 15 en 16
Qua locatie haal ik deze twee nog wel eens door elkaar. Ik moet dan toch wel altijd denken aan beboste gebieden, veel groen etc. Beiden hebben dat. Ook waren de opdrachten niet memorabel en de kandidaten voornamelijk meh, uitzonderingen als Chris en Ellie daar gelaten natuurlijk.

#9: Seizoen 5
Angela als presentator vond ik niet zo leuk, met terugwerkende kracht. Ik vond dit seizoen een beetje een rotzooitje eigenlijk. Eerst geen afvaller, dan Gijs die eruit moet en weer terugkomt, vrijstellingen die achter zomaar worden weggeven omdat Lottie zo goed kon zingen. Ja, Marc-Marie was geweldig, maar dat was dan ook de voornaamste kracht van dat seizoen.

#10: Seizoen 12
Waar te beginnen? IJsland en Spanje zijn niet exotische bestemmingen en om eerlijk te zijn ook niet per se mooi. De groep was echt saai. William Spaaij was misschien nog de leukste, maar als je als enige kleur moet geven aan een groep dan word je vanzelf ook kleurloos. De opdrachten waren over het algemeen duf, met uitzondering van het laser schieten. En dan die finale, my God. Zo'n vrouwenfinale wil je toch nooit meer zien.

De seizoenen met niet BNers heb ik te lang niet gezien om te kunnen beoordelen nu. Al weet ik wel dat ik seizoen 1 en 2 niet zo leuk vond. En dat ik enorme bibbers kreeg van de videoboodschap van Elise.

Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Favoriete seizoen WIDM Nederland?
« Reactie #7 Gepost op: 21-03-2019, 11:20:56 »
Leuk topic! ::bravo:: Ook meteen een hele moeilijke vraag. Laat ik allereerst zeggen dat ik van ieder seizoen genoten heb ::bravo:: Ieder seizoen had zijn eigen charmes.

Dit is mijn top 5:

1. Seizoen 13: Dit blijft voor mij het ultieme molseizoen. Ontzettend leuke kandidatengroep, prachtige locatie, memorabele opdrachten, prachtige finale en brutale mol! Totale beleving en sfeer was top in deze serie ::bravo::

2. Seizoen 18: Ook echt Wie is de Mol op z'n best. Fenomenale opening, goede twists, fanatieke en harde groep en kwalitatief hele goede opdrachten! Twee ingestorte tunnels en daarnaast ook nog eens een fantastische mol!

3. Seizoen 11: Fantastische kandidatengroep en spectaculaire opdrachten!

4. Seizoen 8: Fantastische mol. Erg van deze serie genoten.

5. Seizoen 6: Qua sfeer ook een bijzondere serie. Bikkelharde groep!


Ook seizoen 17 kwam zeker ook in de buurt van de top-5. Speciale vermelding voor dat seizoen!

Welk seizoen ik het minst vond, vind ik wel moeilijker. Ik weet wel dat ik seizoen 4 niet echt tof vond, dus ik denk dat ik daarvoor zou kiezen.


Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Favoriete seizoen WIDM Nederland?
« Reactie #8 Gepost op: 21-03-2019, 16:44:14 »
Schotland (mijn eerste en wat een mysterieus decor en tikje grimmige groep, eerste twist ooit met herkansing voor Dan), Portugal (beste opdrachten, leukste groep en oppermol George) en Mexico (ook weer topopdrachten, topmol en vrolijke groep en ideaal land voor dit spel). Als ik deze series terugkijk beleef ik ze weer helemaal als toen. Genieten! ::bravo::

Offline molE13

  • Forumlid
Re: Favoriete seizoen WIDM Nederland?
« Reactie #9 Gepost op: 21-03-2019, 18:58:50 »
1. Seizoen 2006: beste mol allertijden (in mijn ogen), geweldige winnares (r.i.p. Frederique Huydts)
2. Seizoen 2019: Merel heeft het goed gedaan als mol
3. Seizoen 2008: Dennis speelde het goed als puberaal feestbeest
4. Seizoen 2014: ik zag zo veel hints die wezen naar Susan (in de laatste Moltalk zei ze nog "er kwamen hints voorbij zoals de code van het cijferslot, fonetisch was dit Susan Visser, maar dit was helemaal geen hint")
« Laatst bewerkt op: 21-03-2019, 19:01:30 door molE13 »

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Favoriete seizoen WIDM Nederland?
« Reactie #10 Gepost op: 23-03-2019, 09:41:55 »
1. Argentinië (2006)
Met een prachtige land, leuke groep, anders dan anders mol en bovenal Frederique haar deelname blijft seizoen 6 voor mij onbetwist nummer 1. De joker deed zijn intrede en Karel begon met een ijzersterk debuut ::ok::

2. Australië en Bali (2005)
Met zoveel hilarische opdrachten, haat en nijd tussen kandidaten, Marc-Marie, in your face mol, en prachtige landen toch zeker nummer 2.

3. Mexico (2008)
Driefm, driefm? ???  ;D en verder natuurlijk meet your mole, de intro van topito's (waarom komen die niet terug) een toffe mol en wederom leuke groep, fantastisch land is seizoen 8 mijn nr 3.

4. Zuid-Afrika (2013)
Een brutale mol, meet your mole en hoe, Zarayda  ::hug::, hoe ze de finale zo mooi wisten af te sluiten met die locomotief, wederom fijne groep, toch een 'zwart' randje door Janine haar vertrek :\'( ja seizoen 13 heeft het allemaal.

5. Schotland (2002)
De opdrachten (museumkraak, fort verdedigen, doedelzak finaleopdracht ::rofl::, of de gevangenis opdracht), wederom haat en nijd tussen kandidaten door Yvonne de kapitein oa ;D en ja de mol is misschien minder maar overall nog een plezant seizoen.

Dat is mijn top 5 maar ik mocht enkel 3 selecteren.
« Laatst bewerkt op: 24-03-2019, 21:36:16 door Joost2 »
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Favoriete seizoen WIDM Nederland?
« Reactie #11 Gepost op: 23-03-2019, 15:02:24 »
1. Argentinie
2. Georgie
3. El Salvador en Nicaragua
4. Australie en Bali
5. Mexico
You'll never walk alone

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: Favoriete seizoen WIDM Nederland?
« Reactie #12 Gepost op: 23-03-2019, 16:57:54 »
Zuid-Afrika (2013)
Art zijn debuut
Niet helemaal. Art presenteerde ook 2012.
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Favoriete seizoen WIDM Nederland?
« Reactie #13 Gepost op: 24-03-2019, 12:12:40 »
1. Seizoen 5: Mijn favoriete final 3 van alle seizoenen, super leuke kandidatengroep, sterke opdrachten, vermakelijke mol. Met name een seizoen met mega veel grappige momenten wat het voor mij het meest vermakelijke seizoen maakt.

2. Seizoen 18: Mega twist in de eerste aflevering die perfect werd uitgevoerd, opdrachten en kandidatengroep weer leuker en vermakelijker dan de paar seizoenen daarvoor. Stands-outs met Jan als één van de topmollen, Olcay als één van de meest vermakelijke deelnemers ooit en de Stine/Simone blindsides.

3. Seizoen 8: Dit seizoen heeft ook gewoon zo'n lekker vibe, sterke mol, hele sterke kandidatengroep, goeie opdrachten ook. Mexico is bij uitstek een goed molland.  ::jaja::
Eigenlijk precies deze 3!
🜃

Offline Luc

  • Forumlid
Re: Favoriete seizoen WIDM Nederland?
« Reactie #14 Gepost op: 24-03-2019, 18:18:26 »
1. Seizoen 3 - Portugal
2. Seizoen 8 - Mexico
3. Seizoen 13 - Zuid-Afrika

Offline frankhuiskamp

  • Forumlid
Re: Favoriete seizoen WIDM Nederland?
« Reactie #15 Gepost op: 25-03-2019, 12:02:17 »
Seizoen 13, Zuid-Afrika, hands down. De locaties, opdrachten, de groep. Ik kon trouwens de enorme leegte van IJsland enorm waarderen in seizoen 12, maar het seizoen zelf was meh. Beste eerste aflevering was natuurlijk vorig jaar, verspreid over die steden. Kippenvel (zelfs al wist ik al dat het ging gebeuren).

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Favoriete seizoen WIDM Nederland?
« Reactie #16 Gepost op: 27-03-2019, 08:14:20 »
1. El Salvador en Nicaragua
2. Japan
3. Mexico
4. Georgië
5. Australië en Bali
Ich bin ein Bärliner!

Offline m0lmuis

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Favoriete seizoen WIDM Nederland?
« Reactie #17 Gepost op: 1-04-2019, 13:15:54 »
Ik weet niet goed waar deze te posten, dus maar hier:

Rick McCullough op Instagram: vraag: als je 1 opdracht uit het verleden zou kunnen kiezen om opnieuw in seizoen 20 te zien welke zou dat zijn?

https://www.instagram.com/p/BvtFXzrFiyG/

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Favoriete seizoen WIDM Nederland?
« Reactie #18 Gepost op: 1-04-2019, 13:22:22 »
De favoriete opdracht uit mijn favoriete seizoen natuurlijk: de koffertjes wisselopdracht uit seizoen 5 ::jaja::.

kijk mij eens ontopic blijven hahahaha
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Favoriete seizoen WIDM Nederland?
« Reactie #19 Gepost op: 1-04-2019, 17:23:39 »
Dat koffertje heb ik al heel lang niet meer gezien. Sowieso seizoen 5. Wordt tijd dat de makers eens een keer seizoen 5 t/m 8 in ieder geval in hogere kwaliteit uploaden op de een of andere manier ::hypocriet::
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92