Poll

Wie is de Mol?

Buddy Vedder
39 (11.2%)
Miljuschka Witzenhausen
31 (8.9%)
Nathan Rutjes
88 (25.4%)
Rob Dekay
189 (54.5%)

Totaal aantal stemmen: 346

Auteur Topic: [Poll] Wie is de Mol?  (gelezen 254260 keer)

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #1240 Gepost op: 10-03-2020, 11:50:23 »
Verschil met die live-finale afl. 10 is dat ze er nu voor kozen om die met 4 te doen. Daar hadden ze makkelijk vanaf kunnen stappen toen bleek dat Mol Rob door alle 3 overgebleven kandidaten werd verdacht. Ik denk dat dat al snel na Leonie's exit was ...en op z'n laatst bij de volgende opdracht. ::jaja::

Geloof ik niet meer in. De productie verdient veel meer credits dan ik ze gaf. Het zijn professionals he, en Rick heeft nog veel meer ervaring dan toen. Vorig jaar hadden ze gewoon pech met de mol en een volgens hen heel leuke, maar volgens mij erg ongemotiveerde kandidatengroep (ik geloof Robčrt op z'n woord, wat dat laatste betreft ...dat de jacht op de mol echt bijzaak was toen) 2017 en 2018 waren gewoon mooie seizoenen.
« Laatst bewerkt op: 10-03-2020, 12:29:22 door Amethyst »

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #1241 Gepost op: 10-03-2020, 13:48:13 »
(ik geloof Robčrt op z'n woord, wat dat laatste betreft ...dat de jacht op de mol echt bijzaak was toen)

Ja, dat krijg je ervan als je de kandidaten vertroetelt in luxe resorts. Tijd voor back to basics: bagage afpakken, mobieltjes inleveren, buiten in een tentje slapen etc.!
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #1242 Gepost op: 10-03-2020, 13:54:50 »
Ik denk dat je daar meer een balans in moet zien te vinden. Het gehalte van mensen dat afhaakt zodra het programma weer wat harder wordt lijkt me redelijk groot.

2 of 3 keer een buitenslaapplaats, of iets wat meer ongemakkelijk is.

De overige slaapplaatsen mogen hotels zijn. En de finale, als beloning wel wat luxer.


Daarnaast zouden ze hiermee geld uitsparen, om wat mooie overzichten te maken voor ons  ;)
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Online Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #1243 Gepost op: 10-03-2020, 14:10:23 »
Maar dat is iets voor het feedbacktopic dat zaterdag geopend zal worden. Hier graag weer ontopic over de vraag wie de Mol is.

Offline Lythianc

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Pieter-Jan is en blijft de echte mol!
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #1244 Gepost op: 10-03-2020, 14:42:23 »
Wel grappig dat echt zowat niemand de mogelijkheid open lijkt te houden dat Buddy de mol is. De kans dat er níemand op de mol zit in de finale is heel klein, en Rob wordt er nu wel heel dik bovenop gelegd.
Ik denk dat de grote shock gaat zijn dat alleen Rob op de goede mol zit: Buddy.
Vind ook dat er genoeg redenen zijn waarom Buddy het wel kan zijn (zie de overzichten die in het Buddy topic staan)

Van Rob zou ik het knap vinden dat hij als ‘niet tv-persoonlijkheid’ zo stoďcijns de mol heeft kunnen spelen.
Buddy kan als geen ander de ander misleiden doordat hij een ervaren acteur is en weet hoe hij zich moet presenteren op beeld.

Na aflevering 9 ben ik eindelijk overtuigd: Rob zó openlijk als mol in de kijker zetten dat doe je niet als kandidaat als je wilt winnen. Want die 1750 euro komt niet in de pot + je verkleint je eigen kans om te winnen. Dit terwijl Buddy al genoeg informatie had kunnen halen uit dat deel wat aan dat moment vooraf ging toen hij samen met Rob naar de “dans” keek.

Ik denk dat ze eerst de 2 afvallers bekend maken (Mil en Nathan) en dan blijven Buddy en Rob over en krijg je het  ::oink:: moment dat Buddy naar voren stapt als mol  ::jaja::

Hoewel ik vol op Rob zit, is Buddy echt mijn wensmol, van iedereen had ik hem qua karakter het liefst op die plek gezien. Veel liever dan Nathan bijvoorbeeld. Nathan vind ik ook een erg leuke kandidaat, maar als hij de mol was geweest, is het hem wel erg makkelijk gemaakt omdat hij als penningmeester steeds in sleutelposities zat. Ja, dat had de domme fout van de rest kunnen zijn, maar ik zie persoonlijk liever een mol die er harder voor moet werken :)
Zelf ben ik bang dat Buddy teveel geld heeft verdiend, maar wat zou ik het fantastisch vinden als hij het toch blijkt te zijn.

Offline Chardo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • True Art
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #1245 Gepost op: 10-03-2020, 14:47:56 »
Nee dat is het niet, jij vindt dat. Ongetwijfeld vanuit je tunnelvisie.  ;)

Nee, eigenlijk vooral omdat jij het zegt. En volgens mij is jouw opmerking eerder beredeneerd vanuit een tunnel in plaats van open te staan voor andere mogelijkheden.

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #1246 Gepost op: 10-03-2020, 16:54:41 »
Jij begrijpt duidelijk het verschil tussen meningen en feiten niet en presenteert jouw mening ten onrechte als een feit. Geeft niks hoor, misschien leer je het onderscheid nog wel eens.   ::hug::
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #1247 Gepost op: 10-03-2020, 17:57:41 »
En dit mogen jullie per pm uitvechten ::zwaai::, weer terug ::ontopic::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #1248 Gepost op: 10-03-2020, 19:45:20 »
Ja inderdaad, de finale valt altijd tegen. Waar je nog hoopt op spectaculaire molacties, zoals bij kettingreactie waar de mol de banden van een witte fiets heeft lek gestoken, of met graffiti 'SMOL' op de plek heeft gespoten waar de rode fiets van Buddy had moeten staan, blijkt dat de mol een kandidaat naar links heeft genavigeerd i.p.v. naar rechts (WOEI :\'()

Nou, als je zulke dingen in China gaat doen, dan zijn dat wel gewaagde acties hoor.  :-X Overigens geloof ik nog wel in het scenario dat Buddy verkeerd is genavigeerd.  (door Mil dan?)  >:D En anders toch zelf verkeerd is gereden.

Dat Buddy de mol is, lijkt mij niet waarschijnlijk om de redenen die Blip noemt. Maar je weet het maar nooit.
Nathan heb ik weggestreept als mol.
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Kimi

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #1249 Gepost op: 11-03-2020, 14:56:46 »
Ik durf het nu dan eindelijk aan om mijn stem bij Rob weg te halen en definitief voor Buddy te gaan ::rofl::.
Soms is't gewoon nie makkelijk.

Offline Molest

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #1250 Gepost op: 11-03-2020, 16:00:21 »
Ik zet mijn stem nu ook definitief op Buddy. ::joehoe::
Dat had ik vorige week al moeten doen, maar ook ik durfde het toen nog niet aan. ::dom::

Online Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #1251 Gepost op: 12-03-2020, 12:50:30 »
Ik ben ook definitief naar Buddy geswitcht, na afl. 9. ::)

Online Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #1252 Gepost op: 12-03-2020, 13:29:51 »
Ik blijf definitief bij Rob. ::trots::

Offline Mosquito

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 'ziende blind'
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #1253 Gepost op: 12-03-2020, 13:48:22 »
Met de billen bloot (geen foto’s a.u.b.): Rob.

Maar Nathan mag ook.
'Ook een fijne dag verder...’

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #1254 Gepost op: 12-03-2020, 19:54:47 »
Ik ga voor All or Nothing.

Offline MoleBuster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • "Blau ist mein Lieblingskleure" - J-M Pfaff 1982
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #1255 Gepost op: 12-03-2020, 21:10:15 »
Nu ook op Buddy overgestapt.

Kostte me even om de Miltunnel te verlaten. :P

Mede dankzij input van zonnestraal, Newbie2 en Lonneke*L een aantal dingen terug gaan kiijken en tot dezelfde conclusie gekomen.  ::ok::
Winnaar Klassiekers Pool 2023

Offline KruitMol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #1256 Gepost op: 12-03-2020, 21:13:33 »
Ik blijf bij Rob. Alhoewel er dan weinig 'shock-factor' zal zijn...en laat daar de laatste paar seizoenen nou net om draaien...

Offline molton

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hmmm
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #1257 Gepost op: 12-03-2020, 22:11:31 »
Ik blijf ondanks "het ligt er nu wel erg dik bovenop" toch bij Rob.

Ik vond aflevering 9 om een of andere reden niet echt stimuleren om deze week fanatiek verder te zoeken naar de Mol.
"Are you the sort of man who would put the poison into his own goblet, or his enemy's?" -The Princess Bride (1987)

Offline ZwarteMol

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #1258 Gepost op: 12-03-2020, 22:34:13 »
Mil ! ( en anders is t Buddy )  ;D

Offline Zeeuwse

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Spannend spel!
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #1259 Gepost op: 12-03-2020, 22:44:27 »


         ROB is de  ::)