Auteur Topic: Help Bodejos de zomer door  (gelezen 14326 keer)

Offline Test

• Realitynet.nl Administrator
  • Geslacht: Man
Re: Help Bodejos de zomer door
« Reactie #80 Gepost op: 18-07-2008, 21:55:38 »
toch is die niet echt zinloos hoor. Het zou je maar overkomen dat je niet kunt reizen, dan ben je blij dat je die verzekering hebt afgesloten.

In dat geval ben je uiteraard blij met zo'n verzekering. Maar je betaalt er best wel veel voor (iets van 5-10% van de reissom) En dat vind ik toch best wel veel.
Geniet nooit met mate...

Online Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #81 Gepost op: 18-07-2008, 22:15:36 »
jawel, is momenteel 6 procent.

Ik ga zelden op goed geluk ergens heen, maar komt ook omdat ik alleen reis, en daardoor minder snel accommodatie vind. Daarom liever georganiseerd, maar wel met gegarandeerde slaapplaats.

Heb een paar keer alleen een ticket geboekt, maar heb altijd ontzettend veel moeite moeten doen om een slaapplaats te vinden. Wel plek voor 2 personen, geen plek voor 1 persoon.........

Offline Firesphere

• Forumlid
  • Don't ever try that again
« Reactie #82 Gepost op: 18-07-2008, 22:18:27 »
Ik ga zelden op goed geluk ergens heen, maar komt ook omdat ik alleen reis, en daardoor minder snel accommodatie vind. Daarom liever georganiseerd, maar wel met gegarandeerde slaapplaats.

Heb een paar keer alleen een ticket geboekt, maar heb altijd ontzettend veel moeite moeten doen om een slaapplaats te vinden. Wel plek voor 2 personen, geen plek voor 1 persoon.........
Nooit last van, ga altijd weg als ik er zin in heb, en ga daarheen waar ik terecht kom, nooit moeite een slaapplek te vinden en ik reis nog eens gratis ook
I'm not a complete idiot; some parts are missing

Online Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #83 Gepost op: 18-07-2008, 22:36:31 »

en ik reis nog eens gratis ook
benenwagen? ;D

Het is ieder voor zich uiteraard. Ik heb gewoon liever wat zekerheid, echter het hoeft voor mij geen 6-sterren-hotel te zijn. Er moet een bed zijn, en niet teveel muggen.

Offline Firesphere

• Forumlid
« Reactie #84 Gepost op: 18-07-2008, 22:39:27 »
benenwagen? ;D
Het echte werk: Backpacken.
Tent heeft ook een dak, een luchtbed is ook een bed, en met liften kom je een heel eind!

Online Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #85 Gepost op: 18-07-2008, 22:45:00 »

en met liften kom je een heel eind!
ik neem ook vaak de trap. Kom ik ook beneden........ ::jaja::

Ben nooit een backpackertype geweest, in tegenstelling tot een neef van mij, die eind februari terugkwam van 4 maanden zuid amerika. Zie ik jou ook best nog wel eens doen.

Een tip: plak niet alle foto's in een album die je er maakt, hij had er 8300. Heeft noodgedwongen een selectie moeten maken.......

Offline Firesphere

• Forumlid
« Reactie #86 Gepost op: 18-07-2008, 22:47:34 »
Een tip: plak niet alle foto's in een album die je er maakt, hij had er 8300. Heeft noodgedwongen een selectie moeten maken.......
Digitale camera's hebben we tegenwoordig ::tandpastasmiley::

Online Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #87 Gepost op: 18-07-2008, 23:03:11 »
Digitale camera's hebben we tegenwoordig ::tandpastasmiley::
Daarom, maar dan is het nog een hele klus om een selectie van 600 te maken uit 8300 stuks.

Moest je in het analoge tijdperk echt niet aan beginnen.