Ben ik er nog steeds niet achter wie Pro Iceal Opaker is. Ik heb een vermoeden dat het een oudgediende is onder een alternatieve naam.
Echt jammer dat je niet mee kon gaan jos :'(
Pro iceal opaker is een jongen uit Huizen (dichtbij hilversum), waar ik heel soms wat mee praat op msn, en in een opvlieging heeft hij hier ingelogd en geroepen dattie misschien meewilde. Maar daar is dus niks van gekomen.
Het weer was inderdaad best cool, het heeft even geregend, maar dat was niet zo erg hoor...
Ook leuk dat Ronald op het allerlaatst nog besloot mee te gaan, waren we met een evenaantal

Elmars petje ligt hier nu naast me... beetje jammer dat annuh dacht dat ze het maar aan mij moest geven, nou zal elmar dat petje nog een keer op moeten komen halen

Ik ben heeel trots op mezelf omdat ik voor het eerst in een echte achtbaan geweest ben, en het helemaal niet eng vond en ik heb het ook nog voor elkaar gekregen om met 1euro 15 de hele dag te overleven (met een beetje financiele hulp, dat wel). Het stickers plakken was ook wel lachen, kheb er nog een heleboel over... ook een ''Beter een half spreekwoord...'' sticker

Van die hele Esther hart en co hebben we weinig gezien, maar voor de sfeer was die muziek wel gezelli

Verder weet ik ff niet wat er nog te vertellen valt, igg moet ik nu weer aan mn wiskunde huiswerk

Jullie horen vast nog wel wat van me, want dit forum helemaal verlaten is natuurlijk onmogelijk