Volgens mij is nog maar vluchtig op de namen op het wegdek ingegaan...ik blijf het vreemd vinden:
-'hup mol' in rode, kleine letters op het wegdek gekalkt, enige tijd later gevolgd door 'ELLEN' in rode hoofdletters
-dit wordt niet alleen even subtiel (ahum?) in beeld gebracht tijdens het programma, maar ook uitvergroot door Prince...terwijl we nog van de vorige serie weten dat de makers van het program doorgaans niet te scheutig zijn met aanwijzingen (denk aan het Sigridfilmpje: 'zeg je niet te veel?!)
-de naam 'Jantien' stond in witte letters op het wegdek, dus de andere namen ook? Of is dit gewoon een gemeen trucje van de makers om ons en de deelnemers in de war te maken?
Want het is wel wat vreemd dat één persoon de namen heeft opgemerkt terwijl tijdens het spel iig vier personen de ogen op de weg moeten houden...dus hebben de makers gewoon een foefje ingebouwd om ons in de war te maken: hebben ze de deelnemers extra voice-overs laten inspreken (beetje paranoïa? neuh..

) of hebben die de namen gewoon niet opgemerkt (ook al stonden ze pontificaal op het wegdek gekalkt)
Is Ellen de mol? Of Jantien (de witte letters)? Of hebben alle namen het wegdek gesierd en is ons dat niet opgevallen?
Jantien en Ellen zijn -naar mijn mening- allebei serieuze molkandidaten, maar ik kan dit namengedoe niet rijmen...jullie wel?