Auteur Topic: Wie is de Mol? In de media  (gelezen 21892 keer)

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie is de Mol? In de media
« Reactie #40 Gepost op: 3-09-2020, 23:31:47 »
Ik zag mezelf.......

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: Wie is de Mol? In de media
« Reactie #41 Gepost op: 3-09-2020, 23:33:03 »
Er ging iets mis.... zou het de molwissel zijn geen idee ::vergroot::

Dat dacht ik ook gelijk  ::rofl::.

Offline ViWiRu

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar voetbaltoto 2021/2022 en Giro Poule 2023
Re: Wie is de Mol? In de media
« Reactie #42 Gepost op: 3-09-2020, 23:34:01 »
Grappig interview, maar niet meer dan dat. Meneer Kelder ging nog even de mist in bij de afsluiting  ::rofl::
I'd consider myself a realist, alright? But in philosophical terms I'm what's called a pessimist.

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: Wie is de Mol? In de media
« Reactie #43 Gepost op: 3-09-2020, 23:36:01 »
Meneer Kelder ging wel vaker niet helemaal lekker. Ik vind hem soms best leuk, maar live een talkshow presenteren...

Toch leuk om ze ze naast elkaar te zien. Weinig nieuws, maar dat was te verwachten.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Online Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: Wie is de Mol? In de media
« Reactie #44 Gepost op: 3-09-2020, 23:38:27 »
Ik vond het echt een leuk gesprek  ::love:: Superleuke invalshoek met echte insidersanekdotes :D

Mogen die vier (vijf) een eigen podcast of zo vol Molherinneringen  ::love:: Dit was natuurlijk veel te kort.
...óf niet!

Offline Michmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
Re: Wie is de Mol? In de media
« Reactie #45 Gepost op: 4-09-2020, 00:06:58 »
Er ging iets mis.... zou het de molwissel zijn geen idee ::vergroot::

 ::jaja:: ::jaja:: ::jaja::
Woosie down?

Offline Vlammetje

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? In de media
« Reactie #46 Gepost op: 4-09-2020, 01:32:41 »
Ze zei toch vrij letterlijk dat ze niet blij was om zichzelf zo terug te zien en ook dat er strubbelingen in de groep waren. Angela bevestigde dit m.i. ook.

Offline Raymundo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? In de media
« Reactie #47 Gepost op: 4-09-2020, 07:59:07 »
Ik weet niet of het al gemeld is maar in de Tros Kompas van volgende week zit een Wie is de Mol? special. Met o.a interviews (o.a met Angela Groothuizen), overzicht van alle seizoenen en een overzicht van de opmerkelijkste kandidaten.
En ook de komende weken staat er elke week iets in over Wie is de Mol?  :)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Wie is de Mol? In de media
« Reactie #48 Gepost op: 4-09-2020, 08:20:41 »
Leuk gesprek bij Op1! Mooi dat moment dat Angela liet zien. Het eerste echte  ::oink:: molmoment voor mij.

En grappig dat die presentatrice van Op1 in de mollotenmenigte stond.

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? In de media
« Reactie #49 Gepost op: 4-09-2020, 08:23:44 »
Leuk gesprek bij Op1! Mooi dat moment dat Angela liet zien. Het eerste echte  ::oink:: molmoment voor mij.

En grappig dat die presentatrice van Op1 in de mollotenmenigte stond.

Ja, dat laatste vond ik ook leuk om te horen. Mogelijke kandidaat voor één van de komende seizoenen? Welmoed lijkt me een interessante kandidaat ::vergroot::
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline Bram0546

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? In de media
« Reactie #50 Gepost op: 4-09-2020, 09:17:15 »
Nu.nl heeft het ook opgepakt, dit was toch al algemeen bekend en geen nieuws?  :P

https://www.nu.nl/media/6075194/victoria-koblenko-kijkt-met-onvrede-terug-op-eerdere-deelname-aan-widm.html

Offline de_witte

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? In de media
« Reactie #51 Gepost op: 4-09-2020, 10:01:42 »
Wit is ook een kleur!

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? In de media
« Reactie #52 Gepost op: 4-09-2020, 10:50:41 »
Wel interessant om nu te weten te komen dat Art min of meer de finale heeft "verpest" (naar mijn mening dan :P ).
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? In de media
« Reactie #53 Gepost op: 4-09-2020, 10:52:15 »
Victoria  ::love::
Frankje Lapi

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Wie is de Mol? In de media
« Reactie #54 Gepost op: 4-09-2020, 11:00:25 »
Wel interessant om nu te weten te komen dat Art min of meer de finale heeft "verpest" (naar mijn mening dan :P ).
Haha ja inderdaad, dat wisten we nog niet. Wat wel jammer is, is dat er net niet helemaal doorgevraagd werd op het moment dat het voor dit seizoen ter sprake kwam. Hoe de laatste aflevering eruit komt te zien. Dat werd meer een verhaaltje over het seizoen zelf.

Verder leuk gesprek, miste nog wel de favoriete momenten van Art en Rik.

Online Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: Wie is de Mol? In de media
« Reactie #55 Gepost op: 4-09-2020, 11:26:16 »
Verder leuk gesprek, miste nog wel de favoriete momenten van Art en Rik.
Heerlijk toch, dat de presentatoren zo graag over alles willen uitwijden dat ze niet eens aan die fragmenten toekomen :D Kan trouwens ook zijn dat het VondelCS fragmentje door Art was uitgekozen.

Nu.nl heeft het ook opgepakt, dit was toch al algemeen bekend en geen nieuws?  :P

https://www.nu.nl/media/6075194/victoria-koblenko-kijkt-met-onvrede-terug-op-eerdere-deelname-aan-widm.html
Ik vond dat Victoria wel heel sportief reageerde. Eerder was ze vrij fel, maar blijkbaar kan ze het ook wel goed relativeren (als ze 4 presentatoren tegenover zich heeft). En interessant natuurlijk dat ze benadrukte dat er "veel misging"   ::vergroot::
...óf niet!

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? In de media
« Reactie #56 Gepost op: 4-09-2020, 11:57:54 »
Hallo allemaal, hoop dat iedereen de afgelopen periode gezond is doorgekomen!
Fijn dat wij weer kunnen gaan speuren.
In het verhaal op blz. 1 wordt bij kandidaat nr. 8 aangegeven dat het om "andere"" kleding gaat. Dacht daarbij aan Cécile Narinx. Er was in haar aflevering nogal wat commentaar op haar witte jegging. Tijdens de veiling werd die verkocht als ik mij goed herinner.
Zou Cécile een mogelijkheid zijn? Eigenlijk verwacht ik dat niet.


Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie is de Mol? In de media
« Reactie #57 Gepost op: 4-09-2020, 12:59:50 »
Heerlijk toch, dat de presentatoren zo graag over alles willen uitwijden dat ze niet eens aan die fragmenten toekomen :D Kan trouwens ook zijn dat het VondelCS fragmentje door Art was uitgekozen.
Ik vond dat Victoria wel heel sportief reageerde. Eerder was ze vrij fel, maar blijkbaar kan ze het ook wel goed relativeren (als ze 4 presentatoren tegenover zich heeft). En interessant natuurlijk dat ze benadrukte dat er "veel misging"   ::vergroot::

Zoals eerder aangegeven: je had haar dit niet 12 jaar geleden ofzo moeten vragen, want dan had ze geen woord gezegd. Maar gaandeweg is ze milder geworden. Ik heb nooit een hekel aan haar gehad, had ik al eens aangegeven.

De ontmoeting na afloop in Lisse tussen haar en Yvonne vd Hurk: Als daar een vuurkorf buiten had gestaan, waren de vlammen acuut bevroren.

Offline LuchtManiak

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? In de media
« Reactie #58 Gepost op: 4-09-2020, 13:02:42 »
Zelfs Vivienne vond IJsland een verschrikkelijk seizoen ::rofl::. Interessant dat ze het weer over opdrachten hebben die terugkomen. Denk dat we daar ook een paar van gaan zien.

Ik ben echt in shock daardoor, het IJsland seizoen vond ik echt fantastisch! Ben toevallig daar ook geweest deze zomer, het is ook nog eens een waanzinnig land.

Offline ViWiRu

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar voetbaltoto 2021/2022 en Giro Poule 2023
Re: Wie is de Mol? In de media
« Reactie #59 Gepost op: 4-09-2020, 18:53:43 »
Wat wel jammer is, is dat er net niet helemaal doorgevraagd werd op het moment dat het voor dit seizoen ter sprake kwam. Hoe de laatste aflevering eruit komt te zien.

Het volgende staat in een interview met Rik op nu.nl. Waarschijnlijk had hij ook zoiets gezegd als het gister gevraagd was.

"We hebben meerdere scenario's liggen, maar alles is nog mogelijk. We weten gewoon niet hoe het nu verder gaat, dus ik kan daar weinig over zeggen. Het afgelopen seizoen heb ik dat grootse moment in het Vondelpark wel echt gemist. Je gunt het de kandidaten ook: ik weet nog hoe bijzonder het was tussen alle fans te staan toen ik won. Het is als deelnemer een ongekende ervaring, natuurlijk hoop je dat het gewoon weer zo kan."
I'd consider myself a realist, alright? But in philosophical terms I'm what's called a pessimist.