Auteur Topic: Wat wordt de ‘verrassing’?  (gelezen 21345 keer)

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Wat wordt de ‘verrassing’?
« Reactie #100 Gepost op: 3-10-2020, 23:44:35 »
Een opdracht van 24 uur is zeker wel een verassing!
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: Wat wordt de ‘verrassing’?
« Reactie #101 Gepost op: 4-10-2020, 00:36:05 »
Als dat vanavond geen verrassing was..... ::bravo:: ::bravo::
Hoop op nog veel meer van dit soort verrassingen ::jaja:: ::jaja::

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: Wat wordt de ‘verrassing’?
« Reactie #102 Gepost op: 4-10-2020, 01:02:43 »
In dat geval zal Rob ook nog langs moeten komen.

Dat kan niet, want tijdens de opnames was het seizoen waarin Rob de Mol was nog niet op TV geweest. De kandidaten aan het Renaissance-seizoen zouden dan zomaar de Mol van het gewone 2020-seizoen op een presenteerblaadje hebben gekregen.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline molE13

  • Forumlid
Re: Wat wordt de ‘verrassing’?
« Reactie #103 Gepost op: 4-10-2020, 08:10:14 »
Dat komt uit. Aflevering 7 is de finale, dus 2 mogelijkheden:
- er vallen inderdaad 3 kandidaten af
- er vallen 2 kandidaten af en halverwege aflevering 7 nog eens iemand (wellicht wederom Tygo :) )

Ik vermoed dat de (dubbele) executie gewoon aan het eind van aflevering 6 zit.

Wel weer typisch Rick om in een kort seizoen toch nog een afvallerloze aflevering te maken  ::rofl::


Aflevering 6 valt er 1 of vallen er 2 kandidaten af: 1 op 2 of 2: op 4.
Aflevering 7 valt er 1 kandidaat af.

Finale met 3 of 4 personen.

Offline missmolly

  • Forumlid
  • UDIGIT
Re: Wat wordt de ‘verrassing’?
« Reactie #104 Gepost op: 4-10-2020, 16:28:50 »
Als ik Jeroen en Ron zo relaxed zie rijden in hun mooie auto, kan ik bijna niet anders dan denken dat dit de verrassing betreft...twee mollen

Beide spelen ze sleutelrol om de opdracht te doen slagen en zelf halen ze het niet binnen de tijd.

Ron moet het bijna wel zijn door alle puzzelstukjes waar ik mee bezig ben geweest en Jeroen komt mooi in beeld door de 30 30 hint van Blip.

Iets anders wat op Jeroen als tweede mol zou kunnen wijzen is dat bij hem in de leader TWEE oudmollen vóór zijn shot komen..

zou dit de verrassing kunnen zijn??

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: Wat wordt de ‘verrassing’?
« Reactie #105 Gepost op: 4-10-2020, 16:46:00 »
een finale met 4 lijkt me niet meer raar na S20. Een ultimate-finale-opdracht met alle 20 oud mollen (video's) en vragen over de 20 seizoenen oid...? Met de grootste verrassing dat WIdM na dit seizoen stopt

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wat wordt de ‘verrassing’?
« Reactie #106 Gepost op: 4-10-2020, 17:35:36 »
Met de grootste verrassing dat WIdM na dit seizoen stopt
Ik bekijk het positief. Ik denk dat de verrassing is dat WIDM vanaf nu 2 series per jaar zal hebben ;D ::love:: ::jaja:: ::ok:: ::hug:: :-X
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wat wordt de ‘verrassing’?
« Reactie #107 Gepost op: 4-10-2020, 22:50:10 »
Rik heeft vanmiddag toch uit de doeken gedaan wat de verrassing inhield?

Niet eens de dubbele executie, niet eens de doorlopende opdracht over 24 uur, maar het feit dat de kandidaten min of meer los werden gelaten, zelf naar een volgende locatie reden.

Tenminste, zo heb ik het begrepen.

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: Wat wordt de ‘verrassing’?
« Reactie #108 Gepost op: 4-10-2020, 22:59:56 »
een finale met 4 lijkt me niet meer raar na S20. Een ultimate-finale-opdracht met alle 20 oud mollen (video's) en vragen over de 20 seizoenen oid...? Met de grootste verrassing dat WIdM na dit seizoen stopt
Waar haal je dat nu vandaan? ::ohno:: ::ohno::

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wat wordt de ‘verrassing’?
« Reactie #109 Gepost op: 5-10-2020, 19:33:37 »
Ik bekijk het positief. Ik denk dat de verrassing is dat WIDM vanaf nu 2 series per jaar zal hebben ;D ::love:: ::jaja:: ::ok:: ::hug:: :-X
Ik heb eerder gelijk. Nieuwe seizoen aangekondigd voor 2 januari, de volgende 2 september 2021?!?!?!?!  ::hug:: ::joehoe::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline DieIsDeMol

  • Forumlid
Re: Wat wordt de ‘verrassing’?
« Reactie #110 Gepost op: 5-10-2020, 19:38:17 »
Rik heeft vanmiddag toch uit de doeken gedaan wat de verrassing inhield?

Niet eens de dubbele executie, niet eens de doorlopende opdracht over 24 uur, maar het feit dat de kandidaten min of meer los werden gelaten, zelf naar een volgende locatie reden.

Tenminste, zo heb ik het begrepen.

Is dat de verrassing?!  ??? ::niet-ok::

Offline Pierce_Brosnan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat wordt de ‘verrassing’?
« Reactie #111 Gepost op: 6-10-2020, 23:44:35 »
Aflevering 8: Wie Is De Mol...

Text:
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

of

Rick:
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)


of

Aflevering 8:
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)


 ::rofl::

Offline missmolly

  • Forumlid
  • UDIGIT
Re: Wat wordt de ‘verrassing’?
« Reactie #112 Gepost op: 7-10-2020, 00:48:22 »
Rik heeft in een interview met RTL Boulevard verteld dat we ‘gaandeweg zien dat de kandidaten (en wij) te maken krijgen met een verrassing

Heeft Rik het woord gaandeweg letterlijk gezegd?

Offline Jezet

  • Forumlid
Re: Wat wordt de ‘verrassing’?
« Reactie #113 Gepost op: 8-10-2020, 09:37:32 »
Of een spel in de 8ste aflevering waarbij gestreden wordt met de oud-mollen. De mol 20.2 start aan de zijde van de kandidaten, maar tijdens het spel verdwijnt hij en sluit zich aan bij de oud-mollen. De mol heeft zich nu geopenbaard. De twee/drie overige kandidaten vallen een voor een af tot de winnaar over is. Test en executie op een andere wijze (of gestuurd door de mollen).
Ik boycot Rusland & Russische producten!

Offline edgomo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat wordt de ‘verrassing’?
« Reactie #114 Gepost op: 8-10-2020, 14:49:59 »
Aflevering 6 valt er 1 of vallen er 2 kandidaten af: 1 op 2 of 2: op 4.
Aflevering 7 valt er 1 kandidaat af.
Finale met 3 of 4 personen.
Bj de eerstvolgende executie vallen er 2 af, dat heeft Rik gezegd. Du dat er in aflevering 6 maar 1 persoon afvalt kan niet.
En omdat er maar 8 afleveringen zijn, moet aflevering 7 wel de finale zijn.
Mij lijkt:
  • Aflevering 6: hier vallen er 2 of 3 af, indien de dubbele executie (redelijk) aan het begin van de aflevering zit, dan kan er aan het einde nog iemand weg gaan.
  • Aflevering 7: hier valt er 0 of 1 (aan het begin) af, omdat ik denk dat ze het aantal finalisten naar 3 willen terugbrengen.

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: Wat wordt de ‘verrassing’?
« Reactie #115 Gepost op: 8-10-2020, 14:52:04 »
Bj de eerstvolgende executie vallen er 2 af, dat heeft Rik gezegd. Du dat er in aflevering 6 maar 1 persoon afvalt kan niet.
En omdat er maar 8 afleveringen zijn, moet aflevering 7 wel de finale zijn.
Mij lijkt:
  • Aflevering 6: hier vallen er 2 of 3 af, indien de dubbele executie (redelijk) aan het begin van de aflevering zit, dan kan er aan het einde nog iemand weg gaan.
  • Aflevering 7: hier valt er 0 of 1 (aan het begin) af, omdat ik denk dat ze het aantal finalisten naar 3 willen terugbrengen.

Vind dit het meest realistisch..

Offline Avogadro

  • Forumlid
  • Iene miene mutte
Re: Wat wordt de ‘verrassing’?
« Reactie #116 Gepost op: 8-10-2020, 16:09:41 »
Aflevering 6: hier vallen er 2 of 3 af, indien de dubbele executie (redelijk) aan het begin van de aflevering zit, dan kan er aan het einde nog iemand weg gaan.
Drie afvallers in één aflevering vind ik ongeloofwaardig. Zeker omdat de opdracht die nu eigenlijk nog loopt afgerond moet worden.

Offline Michmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
Re: Wat wordt de ‘verrassing’?
« Reactie #117 Gepost op: 8-10-2020, 19:25:15 »
Ik heb het idee dat er de nodige forummers zijn die veel te veel van die aangekondigde 'verrassing' verwachten. De laatste pakweg 10 jaar zijn de makers hun gevoel voor zelfrelativering een beetje kwijtgeraakt en blazen ze van te voren het hardst hun eigen loftrompet. Ieder seizoen wordt aangekondigd als "het allerbeste ooit", terwijl dat oordeel toch vooral achteraf aan de kijkers is.

Dat is allemaal niet zo erg hoor, maar de aankondiging van een of andere supertwist past m.i. wel in het omschreven patroon. Dat Nikkie en Tygo weg zijn is al een behoorlijke verrassing (hoewel niet echt nieuw; hets afscheiden van enkele kandidaten is vaker gebeurd, evenals opdrachten waarbij een 'ontvoerde' kandidaat moest worden teruggevonden). En er hangt met name voor Patrick, Peggy, Ron en Jeroen nogal wat vanaf: een kans van 50 à 75% om af te vallen versus een kans van 40%. Twists galore!
Woosie down?

Offline HenkJan78

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat wordt de ‘verrassing’?
« Reactie #118 Gepost op: 15-10-2020, 05:50:02 »
Rik heeft vanmiddag toch uit de doeken gedaan wat de verrassing inhield?

Niet eens de dubbele executie, niet eens de doorlopende opdracht over 24 uur, maar het feit dat de kandidaten min of meer los werden gelaten, zelf naar een volgende locatie reden.

Tenminste, zo heb ik het begrepen.
Rik vd Westelaken:"Voor het eerst in de geschiedenis van Wie is de Mol? gaan we de kandidaten loslaten. Dat wil zeggen dat we met deze ervaren kandidaten het aandurven om ze een auto en wat aanwijzingen te geven en de bal het werk laten doen"

Dit vat ik op als: Ze 'durven' de groep zonder mol los te laten lopen. De mol zat aan de ketting vast  in afl.6.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Wat wordt de ‘verrassing’?
« Reactie #119 Gepost op: 15-10-2020, 08:08:05 »
Hoezo? Is de Mol naast productieassistent nu ook al babysitter?