Auteur Topic: [Aflevering 5] - Wegwerken  (gelezen 9290 keer)

Offline Juuls247

  • Forumlid
  • Horen | Zien | Zwijgen
Re: [Aflevering 5] - Wegwerken
« Reactie #60 Gepost op: 4-10-2020, 15:53:09 »
Hahha ik zie deze nu overal terugkomen. Dit gaan ze echt niet doen hoor, zo’n verwijzing naar iemand zijn jeugd, geaardheid etc. Dat weiger ik te geloven  ;D
Meer L

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 5] - Wegwerken
« Reactie #61 Gepost op: 4-10-2020, 15:56:59 »
Hahha ik zie deze nu overal terugkomen. Dit gaan ze echt niet doen hoor, zo’n verwijzing naar iemand zijn jeugd, geaardheid etc. Dat weiger ik te geloven  ;D
Dit gaat niet over geaardheid, het is heel normaal om dingen uit het persoonlijk leven van de mol in de afleveringen te verwerken en dit is een belangrijk onderdeel uit Tygo's leven!

Offline Juuls247

  • Forumlid
  • Horen | Zien | Zwijgen
Re: [Aflevering 5] - Wegwerken
« Reactie #62 Gepost op: 4-10-2020, 16:02:48 »
Dit gaat niet over geaardheid, het is heel normaal om dingen uit het persoonlijk leven van de mol in de afleveringen te verwerken en dit is een belangrijk onderdeel uit Tygo's leven!
Nee ik snap het dat het niet naar geaardheid is (dat zag ik eerder bij nikkie en Ellie bijvoorbeeld). Ik kan me niet herinneren dat er ooit een serie is geweest waar er verwijzingen waren naar zaken in de privé sfeer. Hooguit naar namen of beroep.

Wel echt een fantastische aflevering en deze doet mij wederom weer twijfelen, ze hebben echt allemaal verdachte zaken. Heerlijk!
Meer L

Offline Gerhardt78

  • Forumlid
Re: [Aflevering 5]
« Reactie #63 Gepost op: 4-10-2020, 16:43:30 »
Tygo moet plassen, wat al vreemd is tijdens een opdracht, en precies daar staat op straat een heel bijzondere vrouw in bepaald tenue, dat is echt niet toevallig, die is daar neergezet. En Tygo heeft dus een verleden daarmee. De titel 'afwerkplaats', excuus 'wegwerken' heeft vast en zeker daarmee te maken.
Zie bij minuut 11.10:
https://wieisdemol.avrotros.nl/afleveringen/item/route-beschrijving/

Wij zijn daar in het pre-navigatie tijdperk ook wel eens de weg kwijt geweest (vlakbij Pisa) en daar liepen op soortgelijke weggetjes prostituees langs de weg.

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: [Aflevering 5] - Wegwerken
« Reactie #64 Gepost op: 4-10-2020, 16:48:59 »
Heeft de mol deze aflevering misschien iets -tastbaars- weggewerkt? Waarschijnlijk te subtiel, maar bijv. Peggy die de steentjes op de kist 'steenrijk' wegwerkte als ik me goed herinner zonder te hebben teruggekeken...

Offline KVilsteren

  • Forumlid
Re: [Aflevering 5]
« Reactie #65 Gepost op: 4-10-2020, 23:12:50 »
Tygo moet plassen, wat al vreemd is tijdens een opdracht, en precies daar staat op straat een heel bijzondere vrouw in bepaald tenue, dat is echt niet toevallig, die is daar neergezet. En Tygo heeft dus een verleden daarmee. De titel 'afwerkplaats', excuus 'wegwerken' heeft vast en zeker daarmee te maken.
Zie bij minuut 11.10:
https://wieisdemol.avrotros.nl/afleveringen/item/route-beschrijving/
Het lijkt me logischer dat de afleveringstitel pas verzonnen is nadat de dame in het beeld is geweest dan dat ze de dame daar geplant hebben omdat ze dat zo goed bij de titel van een niet-bestaande aflevering vonden passen.

Offline Jooffab

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 5] - Wegwerken
« Reactie #66 Gepost op: 5-10-2020, 12:26:03 »
Voor het ontbijt zie je Nikkie haar make-up doen en die is zoals gebruikelijk bij haar, redelijk duidelijk te zien. Maar aan de ontbijttafel heeft ze ineens bijna geen make-up op en een bril. Heeft de regie de volgorde van deze handelingen gewisseld of had ze voorkennis dat ze in een open auto zou gaan zitten en heeft ze daarom snel een bril opgezet?  ???
Fabienne

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: [Aflevering 5] - Wegwerken
« Reactie #67 Gepost op: 5-10-2020, 13:04:09 »
Scherp hoor!
En dan nog dat hoofddoekje. Zouden alle vrouwelijke kandidaten de tip hebben gekregen een hoofddoek mee te nemen in de bagage?

Offline Mosquito

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 'ziende blind'
Re: [Aflevering 5] - Wegwerken
« Reactie #68 Gepost op: 5-10-2020, 14:29:59 »
Wegwerken. Na een opmerking over schrijven in het molboekje steekt Ron zijn kleinood fluks in de tas...
'Ook een fijne dag verder...’

Offline Jcw

  • Forumlid
Re: [Aflevering 5] - Wegwerken
« Reactie #69 Gepost op: 5-10-2020, 14:36:38 »
Voor het ontbijt zie je Nikkie haar make-up doen en die is zoals gebruikelijk bij haar, redelijk duidelijk te zien. Maar aan de ontbijttafel heeft ze ineens bijna geen make-up op en een bril. Heeft de regie de volgorde van deze handelingen gewisseld of had ze voorkennis dat ze in een open auto zou gaan zitten en heeft ze daarom snel een bril opgezet?  ???

ik denk idd in opdracht , sowieso past het bij de sfeer van de auto's , mogelijk ook een bril om in het toeristische pisa minder op te vallen bij evt  toeristen?

Offline molE13

  • Forumlid
Re: [Aflevering 5] - Wegwerken
« Reactie #70 Gepost op: 5-10-2020, 18:22:31 »
Voor het ontbijt zie je Nikkie haar make-up doen en die is zoals gebruikelijk bij haar, redelijk duidelijk te zien. Maar aan de ontbijttafel heeft ze ineens bijna geen make-up op en een bril. Heeft de regie de volgorde van deze handelingen gewisseld of had ze voorkennis dat ze in een open auto zou gaan zitten en heeft ze daarom snel een bril opgezet?  ???
De make-up is weggewerkt.

Offline jayah

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • 🤭🤭
Re: [Aflevering 5] - Wegwerken
« Reactie #71 Gepost op: 5-10-2020, 20:02:16 »
 ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: [Aflevering 5] - Wegwerken
« Reactie #72 Gepost op: 6-10-2020, 12:20:26 »
Ik denk sowieso dat Nikkie de wekker 1,5uur eerder moet zetten om alle foundation en shades op tijd op haar gezicht te hebben...

Offline Uil

  • Forumlid
Re: [Aflevering 5] - Wegwerken
« Reactie #73 Gepost op: 6-10-2020, 12:24:52 »
Misschien verklaart dat de frustraties: chagrijnig van het lange tijd (te) vroeg moeten opstaan... :P

Hoop zelf toch dat 'wegwerken' meer verwijst naar de verdeling helikopter-busje.

Iets met eten kan ook natuurlijk, maar buiten het ontbijt zat dat er nou ook weer niet echt in.
« Laatst bewerkt op: 6-10-2020, 16:35:24 door Uil »

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Aflevering 5] - Wegwerken
« Reactie #74 Gepost op: 6-10-2020, 14:17:42 »
Ik denk sowieso dat Nikkie de wekker 1,5uur eerder moet zetten om alle foundation en shades op tijd op haar gezicht te hebben...

Dat is nog serieus waar ook. Zoiets vertelde ze volgens mij over haar vorige deelname.

Offline cinner

  • Forumlid
Re: [Aflevering 5] - Wegwerken
« Reactie #75 Gepost op: 6-10-2020, 19:19:53 »
Vond het een heerlijke aflevering!

Enne, Patrick spreekt uit dat hij een kandidaat (Ron) gaat 'weg werken'.