Even een hersenspinsel:
Stel dat de titels wel op de mol zouden slaan:
Aflevering 1 Schijnbeweging (de mol staat niet graag in de schijnwerpers)
Jan-Willem zegt ik maak me kenbaar (schijnbeweging van de mol)
Aflevering 2 Vindingrijk
Jan-Willem loopt op zijn dode gemakje op het dak en raapt dingen op. Daarbij heeft hij een pistool in zijn hand en twee tellen later een graffiti van een figuur met een pistool in de hand.
Aflevering 3 Een zware keuze:
Vindt allemaal sterke kerels op het strand om te roeien en moet dan de keuze maken om zelf goed mee te roeien of tegen te werken.
Aflevering 4 Jennifer
Jennifer zegt dat de mol niet heeft lopen mollen. Jan Willem weet de eerste woorden die Tygo fout zegt maar gaat daar vervolgens gewoon in mee.
Aflevering 5 Een heilige aanwijzing:
Achter Jan-Willem staat een beeld (bovenaan als ze bij elkaar staan) wat hem "omarmt"
Aflevering 6 5 op een Rij
Zijn 5e kandidaat/mol vliegt er uit
Weet dat de titels ook op de afvaller kunnen slaan al geloof ik die theorie nog niet helemaal en dit is ook maar een hersenspinsel.
Al geloof ik er wel in dat de mol dit jaar toch een man kan zijn. Alles gaat over in balans zijn.. als je de fotoklik momenten zou zien als de 5 elementen dan zijn die nu ook in balans. Dus de Ying/Yang klopt weer en is weer in balans.
Als de mol dit jaar in balans is dan is het 7 vrouwen / 7 mannen dus ook weer een balans.
Daarnaast gingen het over het getal 5. In het chinees is dit het geluks/ongeluksgetal. Wat ook weer staat tot de 5 elementen en de poort naar de verboden stad met 5 ingangen.
Zie:
http://mens-en-samenleving.infonu.nl/internationaal/61713-symbolische-betekenis-van-getallen-in-china.html#4Alleen Tygo is te veel kandidaat. Freek geloof ik ook nog steeds niet (staat bijvoorbeeld meteen na de 1e opdracht al in zijn molboekje te schrijven) en JW is weer te obvious in sommige dingen zoals een T-shirt alleen werkt wel vaak op de achtergrond, levert niet heel veel geld in de pot aan en stuurt enigszins wel op foute dingen aan.
Sofie vind ik ook te kandidaats en Suuz kan het dan weer wel zijn in mijn ogen, brengt ook niet veel geld binnen enz..
Dus vandaar mijn twijfel tussen Suuz en JW.