Auteur Topic: Het Wie is de Mol Off-topic Topic  (gelezen 84966 keer)

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Het Wie is de Mol Off-topic Topic
« Reactie #60 Gepost op: 14-01-2020, 10:08:08 »
Daaraan zie je ook weer hoe ontzettend hecht de groep van vorig jaar was. Want hoewel het qua opdrachten echt een ondermaats seizoen was, wsa het qua groep echt perfect bij elkaar gecast. ::bravo::

Die hechtheid voel ik dit jaar overigens minder. Hoewel de groep wel goed samen overweg kan, lijkt er wel iets meer onderlinge strijd. Dat zie je ook gelijk met de leugens en het continu elkaar ondervragen en zo. Dat gebeurde vorig jaar veel minder naar mijn idee.
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: Het Wie is de Mol Off-topic Topic
« Reactie #61 Gepost op: 14-01-2020, 12:48:55 »
Daaraan zie je ook weer hoe ontzettend hecht de groep van vorig jaar was. Want hoewel het qua opdrachten echt een ondermaats seizoen was, wsa het qua groep echt perfect bij elkaar gecast. ::bravo::

Die hechtheid voel ik dit jaar overigens minder. Hoewel de groep wel goed samen overweg kan, lijkt er wel iets meer onderlinge strijd. Dat zie je ook gelijk met de leugens en het continu elkaar ondervragen en zo. Dat gebeurde vorig jaar veel minder naar mijn idee.

Alle love voor Nikkie en de andere kandidaten. Was inderdaad een hele hechte groep mensen.

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het Wie is de Mol Off-topic Topic
« Reactie #62 Gepost op: 14-01-2020, 15:08:01 »
Ik wil helemaal niet naar een hechte groep kijken ivm het bners op reis gehalte. Dit is widm.

Graag een groep waar mensen elkaars koffer in het bos verstoppen, elkaars topito of jokers jatten en elkaar beliegen en bedriegen.  ::zweep::

Dus hoop op een beetje actie dit seizoen 🤞🏻

anoniem 30784

  • Gast
Re: Het Wie is de Mol Off-topic Topic
« Reactie #63 Gepost op: 14-01-2020, 17:05:49 »
Is er niemand die de molpunten theorie wil starten dit jaar?  ;D

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: Het Wie is de Mol Off-topic Topic
« Reactie #64 Gepost op: 14-01-2020, 17:08:32 »
Is er niemand die de molpunten theorie wil starten dit jaar?  ;D

Ik wacht al jaren op de terugkeer van de gelijkekansentheorie. Maar ik vrees dat er niemand meer is die nog begrijpt hoe je het uitrekent.
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het Wie is de Mol Off-topic Topic
« Reactie #65 Gepost op: 14-01-2020, 17:09:10 »
Ik wil helemaal niet naar een hechte groep kijken ivm het bners op reis gehalte. Dit is widm.

Graag een groep waar mensen elkaars koffer in het bos verstoppen, elkaars topito of jokers jatten en elkaar beliegen en bedriegen.  ::zweep::

Dus hoop op een beetje actie dit seizoen 🤞🏻
Nu alweer de jokeractie van Niels vergeten? Een hechte groep en actie sluiten elkaar blijkbaar niet uit ::ok::

Is er niemand die de molpunten theorie wil starten dit jaar?  ;D
Die is er al hoor! https://www.wieisdemol.com/forum/2020/?topic=68468.0
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het Wie is de Mol Off-topic Topic
« Reactie #66 Gepost op: 14-01-2020, 17:37:04 »
Nu alweer de jokeractie van Niels vergeten? Een hechte groep en actie sluiten elkaar blijkbaar niet uit ::ok::

alhoewel ik de nielsactie wel leuk vond geef ik dus aan liever geen hechte groep te zien. Lekker oorlog zoals Victoria Koblenko dat zo leuk kon  ;D

Offline G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Re: Het Wie is de Mol Off-topic Topic
« Reactie #67 Gepost op: 15-01-2020, 10:24:11 »
Ik wacht al jaren op de terugkeer van de gelijkekansentheorie. Maar ik vrees dat er niemand meer is die nog begrijpt hoe je het uitrekent.

Jawel hoor  ::hypocriet:: .

Misschien doet Pac het wel, als onderdeel van de taart? Ik had de gelijkekansentheorie in ieder geval in het systeem toen ik het nog deed.
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Het Wie is de Mol Off-topic Topic
« Reactie #68 Gepost op: 15-01-2020, 21:14:14 »
Pac is naar de Filistijnen...….eh Filippijnen, dus of ie 12000 km verderop tijd heeft voor die theorie? Hij post wel op het forum.

Wat ik zeggen wil: met Pac weet je het maar nooit......

Online Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: Het Wie is de Mol Off-topic Topic
« Reactie #69 Gepost op: 16-01-2020, 16:07:39 »
Jawel hoor  ::hypocriet:: .

Misschien doet Pac het wel, als onderdeel van de taart? Ik had de gelijkekansentheorie in ieder geval in het systeem toen ik het nog deed.
Het is een ingenieuze theorie volgens mij, waarvan nooit echt is gebleken of 'ie nu naar de Mol leidt of niet. Ik stop hem dus niet in m'n taart ::sorry::

Deze week komt er denken sowieso geen taart, er is een groot festival gaande in de stad dus heb een drukke agenda 's avonds ::regenboog::
...óf niet!


Online Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: Het Wie is de Mol Off-topic Topic
« Reactie #71 Gepost op: 17-01-2020, 09:43:18 »
Voor deze ene keer post ik een iets grotere versie van mijn avatar. Geïnspireerd op de 'duizenden foto's'-escaperoom met 20 jaar WIDM, besloot ik ook eens een fotomuur te maken met 10 jaar avatars!  :D

Het bleek iets meer tijd te kosten dan gedacht, dus het is een close-up geworden met een aantal mooie hoogtepunten, al zeg ik het zelf. Het was ook heerlijk om weer even in mijn archieven te duiken :)

Wie zin heeft om te quizen mag raden welke opdrachten/momenten al deze avatars allemaal representeren :D
...óf niet!

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: Het Wie is de Mol Off-topic Topic
« Reactie #72 Gepost op: 17-01-2020, 09:47:10 »
Wat leuk! Ik zie in ieder geval de muur onthulling van vorig jaar.

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Het Wie is de Mol Off-topic Topic
« Reactie #73 Gepost op: 17-01-2020, 12:59:41 »
alhoewel ik de nielsactie wel leuk vond geef ik dus aan liever geen hechte groep te zien. Lekker oorlog zoals Victoria Koblenko dat zo leuk kon  ;D

Victoria ::love::

Idd er mag wel wat spanning in de groep komen. Denk dat er zeker potentieel in zit, nu nog wat materiaal zoals jokers of topito’s of gewoon molboekjes jatten en je hebt een goed recept voor wat huichelarij. Zoals in het seizoen van Milouska ook zo leuk gebeurde met Peggy die die joker stal van Milouska en daar glashard over loog  ::rofl:: geweldig vond ik dat.

Offline G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Re: Het Wie is de Mol Off-topic Topic
« Reactie #74 Gepost op: 17-01-2020, 13:21:08 »
Voor deze ene keer post ik een iets grotere versie van mijn avatar. Geïnspireerd op de 'duizenden foto's'-escaperoom met 20 jaar WIDM, besloot ik ook eens een fotomuur te maken met 10 jaar avatars!  :D

Mooi Pac! Je vorige avatar begreep ik niet  :-[, maar deze is in ieder geval weer top!
Spelletje ?! - It's a way of life !

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Het Wie is de Mol Off-topic Topic
« Reactie #75 Gepost op: 17-01-2020, 14:36:37 »
Super leuk Pac ::bravo::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: Het Wie is de Mol Off-topic Topic
« Reactie #76 Gepost op: 17-01-2020, 17:00:48 »
Voor deze ene keer post ik een iets grotere versie van mijn avatar. Geïnspireerd op de 'duizenden foto's'-escaperoom met 20 jaar WIDM, besloot ik ook eens een fotomuur te maken met 10 jaar avatars!  :D

Het bleek iets meer tijd te kosten dan gedacht, dus het is een close-up geworden met een aantal mooie hoogtepunten, al zeg ik het zelf. Het was ook heerlijk om weer even in mijn archieven te duiken :)

Wie zin heeft om te quizen mag raden welke opdrachten/momenten al deze avatars allemaal representeren :D
Tof, maar je zou eigenlijk Blinky moeten heten! ;D
Sky might be falling but remember you can fly

Online Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: Het Wie is de Mol Off-topic Topic
« Reactie #77 Gepost op: 17-01-2020, 17:37:47 »
Mooi Pac! Je vorige avatar begreep ik niet  :-[, maar deze is in ieder geval weer top!
Haha dat was een Chinees teken dat ook op een Pacmanspookje (correctie: Blinky) leek  :-[

En bedankt voor de complimenten ::joehoe:: Ik kwam tot de conclusie toen ik in mijn mapjes keek dat ik door de jaren heen wel meer dan honderd avatars heb gemaakt :o
...óf niet!

Offline putyourHANSup!

  • Winnaar Expeditie Robinson 2019 Pool
  • Forumlid
  • Gaudeamus!
Re: Het Wie is de Mol Off-topic Topic
« Reactie #78 Gepost op: 17-01-2020, 21:03:09 »
 ::respect::

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: Het Wie is de Mol Off-topic Topic
« Reactie #79 Gepost op: 18-01-2020, 00:11:10 »
Ik wacht al jaren op de terugkeer van de gelijkekansentheorie. Maar ik vrees dat er niemand meer is die nog begrijpt hoe je het uitrekent.
Ik geloof niet dat er ooit een mol mee gevonden is. De basisaanname van die theorie is zeer twijfelachtig en volgens mij nooit overtuigend beargumenteerd.

Deze week komt er denken sowieso geen taart
Wat is dit nou Pac? Jij en Mol en niet tot het uiterste gaan? Daar klopt iets niet.

;)
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas