Auteur Topic: Wie is de Mol? In de media  (gelezen 28288 keer)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Wie is de Mol? In de media
« Reactie #160 Gepost op: 3-07-2020, 17:05:28 »
Gisteren wist de Telegraaf mij weer te vinden. Ik heb ze helaas, omdat ik ook niet meer weet dan de anderen hier op het forum, geen nieuwtjes kunnen vertellen.

Het enige dat ik kon vertellen, is mijn persoonlijke mening, dat ik een all-star versie het meest waarschijnlijk vind.  Zoals hier op het forum te lezen was, is er ooit een oproep vanuit de crew geweest met de vraag wie de molloten graag nog een tweede kans zouden willen geven, en het was de redactie niet ontgaan dat die vraag op instagram niet meer te vinden was.

Leuk Jos! Ik werd ook gebeld en zei net als jij dat ik weinig nieuws te vertellen had, maar toch hebben ze ook van mijn korte gesprekje wat quotes gebruikt.

Dankzij Pac de gefotografeerde versie van het artikel:


Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie is de Mol? In de media
« Reactie #161 Gepost op: 3-07-2020, 17:13:55 »
Wat grappig, dit  is een andere layout. Klein foutje, ze hebben het in het artikel over het vertrek naar Sri Lanka.


Moet natuurlijk de Dominicaanse Republiek zijn.


Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Wie is de Mol? In de media
« Reactie #162 Gepost op: 3-07-2020, 17:22:26 »
Leuk artikel  ::ok:: alleen grappig dat dan in de tekst de 21 augustus wordt genoemd van Lubach, maar tegelijkertijd ook 4 augustus molboekje en voor die tijd bekendmaking van de kandidaten.

Ben benieuwd. Socials in de gaten houden, maar welke? Die van Rick/Rik? de widm socials of die van potentiële allstars?  ::vergroot::