Auteur Topic: [Spoiler] Spoiler Topic  (gelezen 89848 keer)

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #40 Gepost op: 7-01-2020, 23:47:00 »
Het zegt wel wat:

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Die redenering kan ik volgen.
Ik hoop echter dat wij met zijn allen op het verkeerde been worden gezet.
Een hoop speurplezier wordt ons zo ontnomen. Ben echt niet blij met deze spoilers als ze blijken te kloppen. Hoop dus dat wij hiermee in de maling worden genomen!

Offline mastermol

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #41 Gepost op: 8-01-2020, 00:29:50 »
Als je deze 'voorspelling' doet naar aanleiding van spoilerbeelden.. zet dit dan svp ook tussen spoiler tags zodat het niet direct zichtbaar is. Anders weet je alsnog wie er waarschijnlijk bij de eerste afvallers zitten. Niet leuk om dat meteen te lezen.

Nou ja, niet volledig maar naar aanleiding van de spoiler van de opdracht met de reuzeletters (ook in de leader) zijn daar in ieder geval Anita, Tina en Jaike niet te zien. Al heb ik over die beelden wel zo mijn twijfels. Johan is heel slecht te zien dus een andere kandidaat misschien ook...

Op de andere spoiler lijkt mij duidelijk dat die uit een moment met 5 personen in het spel is. Dan liggen Claes en Johan er dus ook uit...

Kijk, de reden dat ik dit lijstje hier heb geplaatst is omdat het niet in een ander topic kan, omdat daar spoilers in zitten die anderen niet willen weten (ik eigenlijk ook niet, maar goed ik weet het nu toch).

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #42 Gepost op: 8-01-2020, 08:47:00 »
Volgend keer graag naar Lapland, Alaska, Groenland, Spitsbergen, Mongolië, Namibië, de Falkland Eilanden of Mauretanië.
Dan moet je zeker ook niet naar Namibië gaan gezien het behoorlijk groot aantal toeristen dat daarheen gaat gedurende het jaar...
Ich bin ein Bärliner!

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #43 Gepost op: 8-01-2020, 20:17:21 »


Ik zie nog steeds 6 mensen op de foto, maar goed. Waarschijnlijk een crewlid dan, die zesde?


Ja dat is Momo Zarroue van de productie

Offline DigiMol

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #44 Gepost op: 8-01-2020, 21:22:11 »
Als je deze 'voorspelling' doet naar aanleiding van spoilerbeelden.. zet dit dan svp ook tussen spoiler tags zodat het niet direct zichtbaar is. Anders weet je alsnog wie er waarschijnlijk bij de eerste afvallers zitten. Niet leuk om dat meteen te lezen.

Het was toch juist de bedoeling van het Spoiler-topic dat je hierin gewoon spoilers kunt zetten, zonder op te hoeven letten dat mensen dit lezen die het niet willen weten? Ik had begrepen dat in dit topic geen spoiler-tags hoeven te worden gebruikt. Correct me if I'm wrong...


*Edit: staat ook in het eerste bericht van dit topic, spoilertags zijn in dit topic niet nodig tenzij er echt een zekerheid is over de Mol of iets anders "groots"
« Laatst bewerkt op: 8-01-2020, 21:33:31 door DigiMol »
Het is verstandiger een kaars te branden dan te klagen over de duisternis

Offline RicoMolloot

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #45 Gepost op: 8-01-2020, 21:25:45 »

Volgend keer graag naar Lapland, Alaska, Groenland, Spitsbergen, Mongolië, Namibië, de Falkland Eilanden of Mauretanië.

Ik zeg: fantastisch landenrijtje. Gewoon elke aflevering een ander land. Moet qua budget prima kunnen toch? 😉

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #46 Gepost op: 9-01-2020, 23:15:58 »
...wie weet wel dit seizoen (waar is de hoop-smiley)...

Offline Merlijne

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #47 Gepost op: 11-01-2020, 15:03:16 »
Ik zet mijn vraag voor de zekerheid even hier.

Gisteravond zaten Merel en Patrick bij Jinek. Merel had het over de mollicitatie van Leonie, van wie ze vertrouwenspersoon is.

Wie heeft het ook gezien en hoe interpreteer je wat Merel zei?

Ik kreeg zelf het idee dat ze zich versprak en dat Patrick haar “redde”. Zou ze beseft hebben dat ze niet had mogen zeggen dat Leonie mol had willen zijn? Of zelfs dat Leonie de mol is? Ik kreeg er een beetje buikpijn van, namelijk...

Offline Coretteket

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #48 Gepost op: 11-01-2020, 15:25:26 »
Ben nu heel benieuwd, waar kan ik de aflevering terugkijken?

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #49 Gepost op: 11-01-2020, 15:32:13 »
Ben nu heel benieuwd, waar kan ik de aflevering terugkijken?
https://www.rtl.nl/video/7137854a-cca5-4b4b-83c6-00b2463a22b4/

fragment is net na 1:00:00

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #50 Gepost op: 11-01-2020, 15:51:37 »
Eva: "Kon jij Leo helpen met het inschatten van andere karakters die meedoen?"

Merel: "Ik weet... op het moment dat duidelijk werd wie er meegingen ...dan geef je wel meteen eerste hunches ...dat je je denkt ja dit, dat, dat..."

Eva "Je hebt ze opgezocht en gezegd tegen haar let op die, let op die?"

Merel"...ja ..."




^ een gewone kandidaat weet toch pas wie de andere 9 deelnemers zijn zodra het spel begint? En... tijdens het spel zelf mag je toch geen contact hebben met je vertrouwenspersoon - dus dan kan die persoon toch ook niet dingen over die andere deelnemers opzoeken?

Geeft Merel hier nu weg dat Leonie de mol is?  ???

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #51 Gepost op: 11-01-2020, 15:58:55 »
 ::oink:: :o ???

Maar ik vraag me wel af, als Merel vertrouwenspersoon is van de mol, waarom zou je daar dan zo open over zijn?
« Laatst bewerkt op: 11-01-2020, 16:05:33 door Brtdm »
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #52 Gepost op: 11-01-2020, 16:05:17 »
^ een gewone kandidaat weet toch pas wie de andere 9 deelnemers zijn zodra het spel begint? En... tijdens het spel zelf mag je toch geen contact hebben met je vertrouwenspersoon - dus dan kan die persoon toch ook niet dingen over die andere deelnemers opzoeken?

Geeft Merel hier nu weg dat Leonie de mol is?  ???

Volgens mij is dit elk jaar anders. Zo spreekt Maurice nog steeds weleens over zijn detective-muur die hij voor vertrek had gemaakt met de profielen van de andere kandidaten. Hij wist dus al wel wie er meegingen van te voren, in 2014 dus. In 2018 was duidelijk dat ze van te voren niet wisten wie er meeging. Misschien verandert dit per jaar.

Spreken/bellen met je vertrouwenspersoon mag wel tijdens WIDM als ik het goed begreep.
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #53 Gepost op: 11-01-2020, 16:10:37 »
Volgens mij is dit elk jaar anders. Zo spreekt Maurice nog steeds weleens over zijn detective-muur die hij voor vertrek had gemaakt met de profielen van de andere kandidaten. Hij wist dus al wel wie er meegingen van te voren, in 2014 dus. In 2018 was duidelijk dat ze van te voren niet wisten wie er meeging. Misschien verandert dit per jaar.

Spreken/bellen met je vertrouwenspersoon mag wel tijdens WIDM als ik het goed begreep.
Ah, mooi. ::zweet::

edit: maar door Merel's reacties en lichaamstaal is Leonie toch enorm gestegen op mijn verdachtenlijstje.
« Laatst bewerkt op: 11-01-2020, 16:15:56 door Amethyst »

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #54 Gepost op: 11-01-2020, 16:35:12 »
Ah, mooi. ::zweet::

edit: maar door Merel's reacties en lichaamstaal is Leonie toch enorm gestegen op mijn verdachtenlijstje.

Ik vond haar vooral een journalist die op haar woorden lette, heel bang iets te verraden. Die angst zal je ongetwijfeld gezien hebben.
En ze heeft niks verraden, want ze was al vertrouwenspersoon voor de mollicitatie van iemand die zij kent uit haar werkverleden, die steun bij haar zocht als voorbereiding.
En zodra de opnames begonnen zijn mogen de kandidaten bellen met de vertrouwenspersoon, dus op dat moment zal ze (na 20 mei) gezegd hebben let op die of die persoon, ga er zus/zo mee om.

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #55 Gepost op: 11-01-2020, 16:49:10 »
Het wisselt inderdaad of de deelnemers van tevoren weten wie er nog meer meedoen. Ik kan me seizoen 12 nog goed herinneren, Dio was lastminute aan de groep toegevoegd en had daardoor nauwelijks tijd om zich voor te bereiden en was door zijn medekandidaten bij voorbaat afgeschreven als mol. Ik denk niet dat Merel zich hier heeft versproken, maar ik snap niet dat ze zich überhaupt door haar beste vriendin Eva heeft laten interviewen (Eva prikt door elke gezichtsuitdrukking van Merel heen).

Offline Theovv

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #56 Gepost op: 11-01-2020, 17:11:24 »
Hm, ik had altijd wel het idee dat de kandidaten elkaar pas op reis ontmoeten en van tevoren niet weten wie er mee doen, dan zou het feit dat Leonie advies kon krijgen over de andere kandidaten wel betekenen dat ze de mol moet zijn.

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #57 Gepost op: 11-01-2020, 18:32:26 »
Spoilers zijn gevaarlijk voor je computer.
Groetjes van China.
« Laatst bewerkt op: 11-01-2020, 18:40:36 door foxhunter »

Offline MolinoMolina

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #58 Gepost op: 11-01-2020, 18:38:38 »
Ik kwam deze foto laatst tegen op Twitter. De tweet is nu verwijderd maar ik heb het op tijd opgeslagen. Ik zag de foto hier nog niet in staan

Offline KiWi0501

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #59 Gepost op: 11-01-2020, 18:39:17 »
Ik weet niet hoe ik iets in spoilerfilter zet dus daarom even hier. Misschien is het niks, maar dan staat het hier ook veilig haha.

Over dat gezicht in dat molgeld.... Het is wel echt een persoon. Ik ben een slechte fotobewerker, maar heb gewoon even wat geprutst. In het “molgeld” topic staat het originele screenshot. Toen ik uitvergroot keek naar het eerste geld zag ik idd een mensfiguur. Ik dacht nog dat het de spiegeling in de tv was maar dat kon bij uitzoomen helemaal niet ::rofl::

Wat denken jullie ervan?