Auteur Topic: [Spoiler] Spoiler Topic  (gelezen 89872 keer)

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #440 Gepost op: 29-02-2020, 22:11:49 »
Er is dus duidelijk wel geknipt in die biecht, jammer voor de mensen in de pool. En ook een beetje jammer voor het speurwerk maar mooi dat we niet door een montagefout wijzer zijn geworden.

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #441 Gepost op: 29-02-2020, 22:12:39 »
Ik heb hierdoor in de poule dus wel mijn vrijstelling gewijzigd van Mil naar Leo en mijn afvaller van Leo naar Buddy...  ::)

Nou ja. Als Nathan het uiteindelijk is boeit het toch niet meer.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #442 Gepost op: 29-02-2020, 22:14:22 »
Ik had hierdoor ook buddy als afvaller..

Jullie hadden gelijk  :-[

Offline Blip

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #443 Gepost op: 29-02-2020, 22:15:08 »
Blij dat het geen spoiler was. En dat er iemand afviel op wie ik óók geen punten had.  ;D
~ I have not failed. I have just found 10,000 things that do not work. ~ Thomas Edison

Offline Geel scherm

  • Forumlid
  • Molloot sinds 2008.
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #444 Gepost op: 29-02-2020, 22:21:25 »
Ik heb hierdoor in de poule dus wel mijn vrijstelling gewijzigd van Mil naar Leo en mijn afvaller van Leo naar Buddy...  ::)

Ik ook  :-X

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #445 Gepost op: 29-02-2020, 23:03:02 »
Ik had hierdoor ook buddy als afvaller..

Jullie hadden gelijk  :-[

Ja. Toch wel raar hoor. Ik snap niet hoe ze die biecht dan hebben kunnen knippen dat Buddy er tussenuit valt. Ze zegt echt dat ze het zelf niet is dus er 3 kandidaten over blijven, om de mol te kunnen zijn. Ik vind dit heel vreemd.

Offline suuuus

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #446 Gepost op: 29-02-2020, 23:06:17 »
Ik heb dat er nooit in gehoord, er hoeft niet perse geknipt te zijn. Altijd gedacht dat ze het over 5 totaal had. Ze uitte haar twijfels maar blijkbaar was Buddy niet de mol in haar ogen.

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #447 Gepost op: 29-02-2020, 23:10:40 »
Ik heb dat er nooit in gehoord, er hoeft niet perse geknipt te zijn. Altijd gedacht dat ze het over 5 totaal had. Ze uitte haar twijfels maar blijkbaar was Buddy niet de mol in haar ogen.

Ik acht de kans heel groot dat Claes all-in op Buddy is afgevallen en dat Leonie dat wist.

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #448 Gepost op: 29-02-2020, 23:26:33 »
Ik heb dat er nooit in gehoord, er hoeft niet perse geknipt te zijn. Altijd gedacht dat ze het over 5 totaal had. Ze uitte haar twijfels maar blijkbaar was Buddy niet de mol in haar ogen.

Ja, maar Nathan was het ook niet volgens haar en die noemde ze wel. Ze noemde zelfs zichzelf, wat natuurlijk voor zich spreekt dat ze zichzelf niet verdenkt. Dus heeft ze Buddy vast ook wel genoemd.

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #449 Gepost op: 29-02-2020, 23:39:56 »
Drie opdrachten in aflevering 9 ::bravo:: ::bravo::

Indien er na opdracht 2 een test komt ŕ la seizoen 14 en 15, kunnen we in ieder geval zeggen dat Nathan en Rob deze overleven (als die opdracht met die dozen met cijfers opdracht 3 is, tenminste). Er zitten wat haken en ogen aan maar dit trucje hebben de makers al eerder met ons uitgehaald (seizoen 15).
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline Moldo

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #450 Gepost op: 1-03-2020, 00:03:37 »
Nu de spoiler geen spoiler blijkt te zijn vermoed ik dat Buddy uit de biecht van Leonie is geknipt door de productie.
Wellicht zat Leonie in de Buddy tunnel.
Daarom is ze nu afgevallen, zoals ook Claes.

Offline Thiago

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #451 Gepost op: 1-03-2020, 00:15:58 »
Nu de spoiler geen spoiler blijkt te zijn vermoed ik dat Buddy uit de biecht van Leonie is geknipt door de productie.
Wellicht zat Leonie in de Buddy tunnel.
Daarom is ze nu afgevallen, zoals ook Claes.

Correct.
Dit is alleen maar zo ge-edit om Mil als niet de Mol te bestempelen.

Ook hun gesprek in de hotelkamer is daar een geregisseerd voorbeeld van.

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #452 Gepost op: 1-03-2020, 14:02:03 »
Fijn dat het geen spoiler was en grappig voor de pool
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #453 Gepost op: 2-03-2020, 15:24:04 »
Toch geen montagefout dus. Leonie is weg en Buddy is er nog.
Ik had ingezet op Leonie exit.... en toch montagefout ;D

Maar het betreft dus de montagefout bij de lasers, het laten staan van 3 op Nathan en 4 bij de rest..... major spoiler: Nathan is de mol.....
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Online Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #454 Gepost op: 4-03-2020, 10:38:22 »
Ik heb wat berichten verwijderd die niet over spoilers gingen. Hints mogen in het hints-topic en grapjes in het nutteloze hints topic.

Offline Mol-Cooper

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hey!
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #455 Gepost op: 9-03-2020, 09:28:11 »
Ik zat even op Twitter te kijken en toen zag ik een bericht langs komen dat iemand de stemvervormer heeft veranderd naar de echte stem van de mol ik heb eigenlijk een idee dat dit niet echt is ik had het ook gevraagd maar meerdere mensen zeggen ja het is echt maar luister zelf maar je hoort duidelijk de stem van de mol is dit echt of nep? Ik twijfelde om het hier te plaatsen maar ik wil toch zekerheid hebben van meerdere mensen om te oordelen of dit echt is als je op de link klikt kom je bij de audio bericht terecht. (Ik denk dat het niks is maar mensen zeggen dat het echt is)
https://m.soundcloud.com/arie-storm/wie-is-de-mol-2020-de-mol-ontmaskerd
Hallo! Hello! Bonjour! 你好! Hej! Hei! გამარჯობა! Γεια! Aloha nui! Dia duit! Halló! Halo! Ciao! こんにちは! Сәлем! 안녕! Xin chŕo! Merhaba! Salaan! Hola! Olá!

Offline Grenouille

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Keep Portland Weird
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #456 Gepost op: 9-03-2020, 09:30:35 »
Ik zat even op Twitter te kijken en toen zag ik een bericht langs komen dat iemand de stemvervormer heeft veranderd naar de echte stem van de mol ik heb eigenlijk een idee dat dit niet echt is ik had het ook gevraagd maar meerdere mensen zeggen ja het is echt maar luister zelf maar je hoort duidelijk de stem van de mol is dit echt of nep? Ik twijfelde om het hier te plaatsen maar ik wil toch zekerheid hebben van meerdere mensen om te oordelen of dit echt is als je op de link klikt kom je bij de audio bericht terecht. (Ik denk dat het niks is maar mensen zeggen dat het echt is)
https://m.soundcloud.com/arie-storm/wie-is-de-mol-2020-de-mol-ontmaskerd

Er wordt geen stemhervormer gebruikt - het is een tekstvoorleesprogramma. Daar typt de mol in wat er gezegd moet worden, en dat programma spreekt het dan uit. Google translate heeft er ook zo een.

Offline Mol-Cooper

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hey!
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #457 Gepost op: 9-03-2020, 09:31:47 »
Er wordt geen stemhervormer gebruikt - het is een tekstvoorleesprogramma. Daar typt de mol in wat er gezegd moet worden, en dat programma spreekt het dan uit. Google translate heeft er ook zo een.
Ja dacht ik al want het klonk niet als een echte stem.😂
Hallo! Hello! Bonjour! 你好! Hej! Hei! გამარჯობა! Γεια! Aloha nui! Dia duit! Halló! Halo! Ciao! こんにちは! Сәлем! 안녕! Xin chŕo! Merhaba! Salaan! Hola! Olá!

Offline Grenouille

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Keep Portland Weird
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #458 Gepost op: 9-03-2020, 09:35:03 »
Ja dacht ik al want het klonk niet als een echte stem.😂

Ik heb ook twee keer geprobeerd om dat er bij deze Arie Storm onder te zetten maar mijn commentaar wordt steeds verwijderd, haha. Maar nee, aan de manier van intonatie kan je duidelijk horen dat dit gefragmenteerde zinnen zijn, die komen over het algemeen uit een voorleesprogramma.

Offline Mol-Cooper

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hey!
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #459 Gepost op: 9-03-2020, 09:37:01 »
Ik heb ook twee keer geprobeerd om dat er bij deze Arie Storm onder te zetten maar mijn commentaar wordt steeds verwijderd, haha. Maar nee, aan de manier van intonatie kan je duidelijk horen dat dit gefragmenteerde zinnen zijn, die komen over het algemeen uit een voorleesprogramma.
Haha oke gelukkig is het niks.
Hallo! Hello! Bonjour! 你好! Hej! Hei! გამარჯობა! Γεια! Aloha nui! Dia duit! Halló! Halo! Ciao! こんにちは! Сәлем! 안녕! Xin chŕo! Merhaba! Salaan! Hola! Olá!