Auteur Topic: [Spoiler] Spoiler Topic  (gelezen 89873 keer)

anoniem 30784

  • Gast
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #480 Gepost op: 9-03-2020, 18:26:53 »
Ik hoor ook Rob erin, maar ja goed, ik zat al op Rob... dus dit gaat m'n keuze niet beïnvloeden, maar het zou toch wat zijn als er al 2 spoilers zijn die op Rob wijzen voor de ontknoping.  :P
Gelukkig is de ontknoping zaterdag.  ::)

Offline cinner

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #481 Gepost op: 9-03-2020, 18:35:18 »
Natuurlijk hoor je Rob erin. Degene die het fragment heeft gemaakt, wil op Rob uitkomen  ;) . Maar het is duidelijk geen stemvervormer maar een text-to-speech gebeuren.

Offline Grenouille

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Keep Portland Weird
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #482 Gepost op: 9-03-2020, 18:47:33 »
Ja ik snap je. En ik probeer t echt te onthoren maar t lukt me niet. Ik hoor echt in zowel zn uitspraak van letters en de naam Buddy en gewoon hoe hij praat dat t Rob is. En het is geen wenshoren trust me  ::rofl::

Heb t ff geprobeerd zelf en krijg geen enkele stem vervormd tot Rob.

Het is ook geen google stem. En ook geen live kastje oid. De mol heeft zinnen ingesproken vooraf en hier is n morphe software overheen gegooid. (Is niet ingewikkeld heb je zelfs apps van) Losse zinnen worden vervolgens afgespeeld door de tel maar wel degelijk oorspronkelijk de stem vd mol.
Anders zoals we gister dus zagen bij de mol wat overigens gelukkig ook netjes werd aangegeven.

Dat is hoe ik m zie i.i.g

De link naar de text to speech die gebruikt is is eerder, hierboven, gepost.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #483 Gepost op: 9-03-2020, 18:53:22 »
Ik kan er best Rob in horen maar een spoiler is het niet. Zie de openingspost wat we met spoilers bedoelen. De discussie mag worden voortgezet in het opdrachttopic.

Offline jokeJD

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #484 Gepost op: 9-03-2020, 19:59:48 »
Ik lees in een aantal topics over teleurstelling over gebrek aan echte molspanning in dit seizoen. Zou dat niet gewoon door de spoiler komen?
Door de spoiler hebben we maar 1 afvaller gehad die we nog niet wisten. Leonie, en die werd nou niet bepaald verdacht.
Ik vond het echt balen dat toen we eindelijk bij de laatste 5 waren en het echt leuk zou kunnen worden we nog 2 afleveringen zonder afvallers kregen. De finale met 4 was hierdoor ook extra een domper.
Kortom: de spoiler van dit jaar kwam gewoon heel zuur uit met het spelverloop. Kunnen wat mij betreft de makers niet echt iets aan doen.

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #485 Gepost op: 9-03-2020, 20:44:34 »
Kunnen wat mij betreft de makers niet echt iets aan doen.

Natuurlijk konden ze daar wel wat aan doen. Het is echt extreem naïef om in drukke Chinese steden de executies op straat te doen, te midden van een horde Chinezen gewapend met Huawei-mobieltjes, en dan te denken dat de foto's die ze maken Nederland nooit zullen bereiken.
 :(
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline ZwarteMol

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #486 Gepost op: 9-03-2020, 21:05:40 »
Die spoiler was sowieso al een domper, zelfs als je het niet wou , werd je er met je neus op gedrukt , zelfs op het draadje van Claes ... vond ik enorm jammer!

Offline MOLCATCHERRR

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #487 Gepost op: 9-03-2020, 21:12:19 »
Als de mol het gewoon intypt kan er ook 'live' geantwoord worden. Ik denk dat veel mensen niet met dit soort software hebben gewerkt maar ik doe dit bijna dagelijks en kan je vertellen dat het waarschijnlijk gewoon de standaardversie van naturalReader is ofzo.

EDIT: bij google translate kan je trouwens gewoon iets invullen en dan op het icoontje met het luidsprekertje klikken, dan hebben jullie zelf een idee van waarom ik zo zeker ben dat dit niet live wordt ingesproken (maar wel getypt)

Ik ben het hier mee eens!
De makers weten dat wij het via software terug kunnen draaien, en zullen dus nooit voor een vervormer gekozen hebben. De mol zit hier met een soort soundboard zinnen te maken, maar zijn/haar stem hoor je niet.

Zelfde als met de waaiers. De goeie waaier is ook nooit in beeld geweest omdat ze weten dat wij dat gaan ontcijferen.

Ik kan het mis hebben maar ik denk dat de makers niet dom zijn hahah ::rofl::

Offline jokeJD

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #488 Gepost op: 9-03-2020, 21:39:04 »
Natuurlijk konden ze daar wel wat aan doen. Het is echt extreem naïef om in drukke Chinese steden de executies op straat te doen, te midden van een horde Chinezen gewapend met Huawei-mobieltjes, en dan te denken dat de foto's die ze maken Nederland nooit zullen bereiken.
 :(

Ja dat snap ik.  Maar wat ik bedoel is meer: kun je, als je de spoiler hebt meegekregen, eigenlijk wel beoordelen hoe het seizoen was? De spoiler heeft het namelijk meer dan we wisten, oersaai gemaakt. Door de 2! afleveringen die nog zonder executie kwamen, nadat we alle executies waarvan we toch al wisten wie er gingen hadden gehad.
Los van of ze iets aan de spoiler hadden kunnen doen, konden ze daar niets aan doen. Ik denk namelijk dat we een finale met 4 leuker hadden gevonden als we niet al wekenlang zaten te wachten op een keer een lekker verrassende afvaller. Alle hoofdverdachten zijn van het begin tot het eind van het seizoen erin gebleven.

Natuurijk is er meer wat een seizoen glans geeft dan dit, maar ik wilde het toch even noemen. Zie dit (logischerwijs) in de andere topics niet terug, terwijl het denk ik wel een grote factor is.

Offline Rinusoide

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #489 Gepost op: 9-03-2020, 22:28:47 »
Ik kan heel goed begrijpen dat de spoiler een grote domper was voor sommigen. Zelf had ik er niet zo veel problemen mee, aangezien de 5 die overbleven ook de 5 waren waarvan ik al had verwacht dat ze ver zouden komen. Ik zag in Anita, Johan en Claes geen kandidaten die het echt ver zouden schoppen. (Niet slecht bedoeld natuurlijk)

Zelf vond ik een finale met 4 hoe dan ook maar matig. De zoektocht naar de mol is een afvalrace, er moeten dus gewoon mensen uit, ook vlak voor de finale. Ik hoop niet dat dit volgend jaar weer gebeurt.
« Laatst bewerkt op: 9-03-2020, 22:40:35 door Rinusoide »

Offline ZwarteMol

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #490 Gepost op: 9-03-2020, 23:36:05 »
Ik kan heel goed begrijpen dat de spoiler een grote domper was voor sommigen. Zelf had ik er niet zo veel problemen mee, aangezien de 5 die overbleven ook de 5 waren waarvan ik al had verwacht dat ze ver zouden komen. Ik zag in Anita, Johan en Claes geen kandidaten die het echt ver zouden schoppen. (Niet slecht bedoeld natuurlijk)

Zelf vond ik een finale met 4 hoe dan ook maar matig. De zoektocht naar de mol is een afvalrace, er moeten dus gewoon mensen uit, ook vlak voor de finale. Ik hoop niet dat dit volgend jaar weer gebeurt.
Dit is es een mooie reactie, ik had geen benul van een spoiler,
Ware het niet dat plots op t draadje van mijn Mol Claes plots
een reactie verscheen , hoe iemand eigenlijk nog in Claes kon geloven na de foto s die uitgelekt waren.
Ja dan is de spoiler topic plots overbodig niet ?
Dat vond ik enorm jammer en ik was niet de enige ...
Desondanks bleef ik toch volgen .
En idd, het is op deze manier niet echt een afvalrace meer.
Meer een geproduceerde Mol .
Ik hoop op toch nog iets van spanning next week en  ::oink::

Bij ons is inmiddels de eerste Afl gestart en ik voelde al meer sensatie
dan over het hele seizoen hier , is jammer ,
zo'n mooi concept .

Dit is een jubileumjaar en als je dit vergelijkt met 2018,
dat was pas schitterend !
Ofwel komt er echt nog een grote surprise.
Let's all hope !!  ::bravo::

Offline #Goedemorgen

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #491 Gepost op: 10-03-2020, 00:41:44 »
Maar wat ik bedoel is meer: kun je, als je de spoiler hebt meegekregen, eigenlijk wel beoordelen hoe het seizoen was? De spoiler heeft het namelijk meer dan we wisten, oersaai gemaakt. Door de 2! afleveringen die nog zonder executie kwamen, nadat we alle executies waarvan we toch al wisten wie er gingen hadden gehad. Natuurijk is er meer wat een seizoen glans geeft dan dit, maar ik wilde het toch even noemen. Zie dit (logischerwijs) in de andere topics niet terug, terwijl het denk ik wel een grote factor is.

Ik ben het hier hartgrondig mee eens. Ik heb de spoiler tot Claes gemist (daar moest ik wel moeite voor doen), en ik vond het een leuk seizoen. Afhankelijk van de ontknoping volgende week kan het zelfs een heel goed seizoen worden.

Offline de mol20-20

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #492 Gepost op: 14-03-2020, 14:19:46 »

Dit is een jubileumjaar en als je dit vergelijkt met 2018,
dat was pas schitterend !
Ofwel komt er echt nog een grote surprise.
Let's all hope !!  ::bravo::

Helemaal mee eens!
Laten we hopen op iets groots. Misschien komt er wel een extra finale aflevering.
Of wellicht een tweede seizoen dit jaar. 
Dat zou namelijk magistraal zijn-> waar ik aan dacht: 2 mollen is onrealistisch, maar... dit jaar is 2020-> 2x 20. -> 2x vieren van 20 jaar Wie is de Mol dmv 2 seizoenen. :)

Offline Mol-Cooper

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hey!
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #493 Gepost op: 14-03-2020, 14:32:46 »
Helemaal mee eens!
Laten we hopen op iets groots. Misschien komt er wel een extra finale aflevering.
Of wellicht een tweede seizoen dit jaar. 
Dat zou namelijk magistraal zijn-> waar ik aan dacht: 2 mollen is onrealistisch, maar... dit jaar is 2020-> 2x 20. -> 2x vieren van 20 jaar Wie is de Mol dmv 2 seizoenen. :)
Dat zou zoooooooooooo erg leuk zijn!
Hallo! Hello! Bonjour! 你好! Hej! Hei! გამარჯობა! Γεια! Aloha nui! Dia duit! Halló! Halo! Ciao! こんにちは! Сәлем! 안녕! Xin chào! Merhaba! Salaan! Hola! Olá!

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #494 Gepost op: 14-03-2020, 14:38:50 »
Jungens, dit heeft niets met spoilers te maken. Graag on-topic blijven of dit topic met rust laten.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #495 Gepost op: 14-03-2020, 17:48:06 »
Niet zeuren, Heinz!

Just kidding  ::rofl:: ::zweep:: ::kissass:: ::zweet:: ::wijn::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)