Auteur Topic: [POOL] Wie is de mol? 2020  (gelezen 42506 keer)

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: [POOL] Wie is de mol? 2020
« Reactie #220 Gepost op: 15-03-2020, 16:30:12 »
Zesde ::oink:: Die zag ik even niet aankomen, zonder Buddy ooit als winnaar aan te wijzen. Maar toch aardig trots want dit is mijn beste resultaat ooit mét de goede Mol in het vizier ::trots:: (De Vlaamse Mol vorig jaar was een blamage...)

Heel veel gefeliciteerd aan de top 5 ::bravo::

Jawel jij nu 6e! Dat was mijn plek gisteren. Stiekem mij voorbijgelopen vannacht ::hug::
Maar goed 7e is ook mooi! ::bravo::

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [POOL] Wie is de mol? 2020
« Reactie #221 Gepost op: 15-03-2020, 16:30:49 »
En wat baal ik nu dat ik in de pool 1x vergeten ben in te vullen, ik dacht dat ik het gedaan had, maar 1 week mist gewoon, blank helemaal....

Maar je 999 is wel ultiem, ik weet niet of ik dat nog had goedgemaakt met een extra ronde.

Geeft niet, Lo. Ik ben er ook eentje vergeten. ;) De verhoudingen blijven dus intact zo. ;D

In ieder geval nog eens gefeliciteerd met je tweede plaats. ::bravo:: Zoals je zegt gaat dit mogelijk maar 1 keer voorkomen dat ik voor aflevering 1 al een juiste combinatie van 3 mensen heb dus volgend jaar pak jij misschien die eerste plaats en sta ik terug op plaats 186 waar ik hoor. ::rofl::

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: [POOL] Wie is de mol? 2020
« Reactie #222 Gepost op: 15-03-2020, 16:45:27 »
tja domme ik heb niet veel op rob ingezet, plek 172 voor een eerste keer deze pool vindt ik niet slecht ::ok::
chipsverslaafde <3

Offline Zeeuwse

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Spannend spel!
Re: [POOL] Wie is de mol? 2020
« Reactie #223 Gepost op: 16-03-2020, 02:06:16 »
Dank voor het bijhouden van deze pool!

Gefeliciteerd top 3!
Hopelijk tot november in deze zware tijden!

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [POOL] Wie is de mol? 2020
« Reactie #224 Gepost op: 17-03-2020, 18:39:06 »
Geeft niet, Lo. Ik ben er ook eentje vergeten. ;) De verhoudingen blijven dus intact zo. ;D

In ieder geval nog eens gefeliciteerd met je tweede plaats. ::bravo:: Zoals je zegt gaat dit mogelijk maar 1 keer voorkomen dat ik voor aflevering 1 al een juiste combinatie van 3 mensen heb dus volgend jaar pak jij misschien die eerste plaats en sta ik terug op plaats 186 waar ik hoor. ::rofl::
Haha nee 186e is ook waar ik thuishoor!!!!! Ik ben blij zat met het vice-kampioenschap in dit kroonjaar, ZEKER nu ik lees dat ook jij maar 9 rondes meedeed..... we hadden gewoon beiden de top-3 en de afvallers goed, en jij was rotsvast. Ik vergat dat ik Lo was en zette nog een paar keer op een verkeerde mol in  ::rofl:: ::) ::hug::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)