Auteur Topic: [kandidaat] Nathan Rutjes  (gelezen 132035 keer)

Offline Pierce_Brosnan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Nathan Rutjes
« Reactie #1020 Gepost op: 10-03-2020, 23:37:55 »
Nathan had een een rood scherm (en ui) bij de test. Dus 2e verliezer, had de afvaller moeten zijn.
« Laatst bewerkt op: 11-03-2020, 00:03:01 door Pierce_Brosnan »

Offline Clauzwa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Nathan Rutjes
« Reactie #1021 Gepost op: 10-03-2020, 23:39:57 »

Joh, laat ons lekker dromen. Er zijn nog maar anderhalve kip en een paardekop over in deze tunnel  ;)

 ::joehoe:: En een pinguïn, want echt niet dat ik de Nathan tunnel ga verlaten  ::love::

Offline Nat007

  • Forumlid
  • Empirische wensmolexpert
Re: [kandidaat] Nathan Rutjes
« Reactie #1022 Gepost op: 10-03-2020, 23:42:37 »
::joehoe:: En een pinguïn, want echt niet dat ik de Nathan tunnel ga verlaten  ::love::

 ::rofl:: ::joehoe::

Offline Theovv

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Nathan Rutjes
« Reactie #1023 Gepost op: 13-03-2020, 17:10:13 »
Ik vind het zo flauw naar Rob dat hier constant gezegd wordt dat hij een anti-climax mol is, als je aflevering 10 nog niet eens gezien hebt. Wie weet wat voor briljante molacties daar naar voren komen.

Offline Blip

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Nathan Rutjes
« Reactie #1024 Gepost op: 13-03-2020, 17:58:30 »
Ach, dat was vorig jaar bij enkele niet-mollen niet anders. Alsof het een persoonlijke belediging was als kandidaat X de mol zou zijn. Als diegene dan afviel kreeg hij of zij (en hun verdenkers op het forum) nog even een trap na in de trant van: 'godzijdank, het zou een aanfluiting zijn geweest als X de mol was' of 'duh, het was overduidelijk dat X het niet was, wie dat dacht spoort niet helemaal/snapt niets van het spel'.

Prima als men onderbouwt waarom iemand niet de mol is, maar dat neerbuigende gezeik kwam me op een gegeven moment m'n neus uit. Het steekt meestal de laatste paar weken van het seizoen de kop op, naarmate de tunnels hun diepste punt bereiken. Ook dit jaar heb ik het helaas voorbij zien komen. Erg jammer, een beetje respect tonen naar alle kandidaten én degenen die hen verdenken lijkt me niet zo moeilijk.

Zo, dat wilde ik even kwijt. Terug naar Nathan. ::tandpastasmiley::

Superleuke kandidaat. Wensmol. Hij kán het nog zijn, maar ik denk van niet. Maar ik hoop het zo! ::jaja::
« Laatst bewerkt op: 13-03-2020, 18:02:47 door Blip »
~ I have not failed. I have just found 10,000 things that do not work. ~ Thomas Edison

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: [kandidaat] Nathan Rutjes
« Reactie #1025 Gepost op: 13-03-2020, 19:03:38 »
weet niet of het al ergens staat maar de WIDM NO NINE? Was een hint in aflevering 1

nu was er een hint: deze test is nathan NO NINE

dan is nathan toch de mol als no nine de mol is en nathan number nine is?
chipsverslaafde <3

Offline annebeestje

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Nathan Rutjes
« Reactie #1026 Gepost op: 13-03-2020, 19:47:55 »
Ik volg je even niet. Kun je iets meer uitleggen? Waarom is Nathan no nine?

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: [kandidaat] Nathan Rutjes
« Reactie #1027 Gepost op: 13-03-2020, 20:08:39 »


en in aflevering als je de 20e letter pakt van de speechjes krijg je widm no 09
dan is nathan toch de mol als no 09 ?
chipsverslaafde <3

Offline molayze

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Nathan Rutjes
« Reactie #1028 Gepost op: 13-03-2020, 20:45:42 »


en in aflevering als je de 20e letter pakt van de speechjes krijg je widm no 09
dan is nathan toch de mol als no 09 ?
Om welke foute woorden gaat het precies?

Offline CharlieLabrador

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Nathan Rutjes
« Reactie #1029 Gepost op: 13-03-2020, 21:18:10 »
iemand die het et mij hint eens is?

Ja. Door de titel, maar ook door zijn acties is hij vanaf het allereerste moment mijn mol.
Hij is eigenlijk de enige kandidaat geweest die geen echt opvallende molstreken heeft uitgehaald, maar op tactische wijze telkens kleine bedragen in de pot stopt, terwijl dit bijna altijd veel meer had kunnen zijn.
Hij doet zo zijn best voor de groep en blijft dolenthousiast, tot de laatste aflevering 9. Daar gaat hij in de eerste opdracht Cijferspel volledig voorbij aan het groepsbelang door niet het juiste antwoord van Mil te kiezen, maar Rob/Buddy laat antwoorden.
In de tweede opdracht (onder de pannen) zie je heel veel transacties van Buddy, maar geen enkele van Nathan: hij blijft adverteren voor dropjes.
In de laatste opdracht Richtingsgevoel is de conversatie van Nathan met de mol afwijkend van de andere gesprekken, en pakt hij meteen het (kleinste) bedrag, dat als enige niet verdeeld is over meer kistjes.
Verder zie ik nog een hint: de aflevering is Sturen. Ongeveer elke organisatie wordt gestuurd/bestuurd door een dagelijks bestuur: voorzitter, secretaris en penningmeester. In deze aflevering krijgt de penningmeester de mogelijkheid om de eerste opdracht richting Buddy en Rob te sturen.
Daarnaast geeft Rik tot 2x toe informatie over de mol: ten eerste was het een genot om te zien als je wist wie de mol was (of woorden in die strekking), en dat wijst imo naar de subtiele en tactische acties van Nathan. En bij de opdracht op de brug zou de mol zijn ware gezicht laten zien: daar was Nathan voor het eerst echt pissig toen hij erachter kwam dat het kistje van Rob niet klopte, terwijl hij zeker wist dat hij de juiste kokers had geplaatst. Dit was de eerste en enige keer dat Nathan niet de blije en enthousiaste persoon was die hij bij alle andere opdrachten wel altijd was geweest.
Morgen weten we het zeker...
   ::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai::

Offline cinner

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Nathan Rutjes
« Reactie #1030 Gepost op: 14-03-2020, 04:26:02 »
Ja dat was idd een opvallend iets. Buddy merkt snel dat de drop niet aanslaat en stopt daarmee. Nathan merkt hetzelfde. Alleen als de broodjes goed lopen zegt hij dat hij de dropjes gaat weggeven zodat mensen daarna de broodjes willen kopen. Maar als die mensen een vies dropje hebben gegeten, willen ze toch weg naar een betere foodtruck.

En de beschuit met blauwe muisjes. Stik onhandig bij een foodtruck, niet ogelijk om die normaal te eten. Verwijst wel naar een zoon, die van Nathan?

Ik vind het zo flauw naar Rob dat hier constant gezegd wordt dat hij een anti-climax mol is, als je aflevering 10 nog niet eens gezien hebt. Wie weet wat voor briljante molacties daar naar voren komen.

Kan alleen voor mijzelf spreken. Rob ging vol voor gokken en dus 1200 euro in de pot, voor mij is dat wel een deal breaker omdat het bedrag zo hoog is en hij als mol vrij onopvallend de schaal de voor de mol goede kant had kunnen doen tippen. Maar verder zou ik niet teleurgesteld zijn in Rob als mol maar een beetje in de regie. Meen dat er dan iets te weinig te achterhalen is in de afleveringen om hem als mol te identificeren en hij dan in aflevering negen vol wordt weg gegeven. De Mol is degene die we niets echt zien doen en daarna wordt verklapt met in aflevering tien molactes die wij met geen mogelijkheid hadden kunnen raden. Daar doe je een mol toch geen plezier mee? Vond ik vorig jaar ook bij Merel het geval, dat ze wat tekort gedaan was (en eerder nog veel erger hetzelfde met Klaas).

Jij liet zelf erg veel weerstand tegen Nathan als mol zien. Bedoel je toch ook niet flauw naar Nathan toe, het is jouw visie en opinie. Niets mis mee.
« Laatst bewerkt op: 14-03-2020, 04:38:37 door cinner »

Offline ERdoubleD

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Nathan Rutjes
« Reactie #1031 Gepost op: 14-03-2020, 09:45:41 »
Youtuber Wouter is in zn laatste video op Nathan overgestapt.
Geeft wel leuk overzicht.
 :)

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [kandidaat] Nathan Rutjes
« Reactie #1032 Gepost op: 14-03-2020, 11:00:24 »
Of hij nu de mol is (wat ik denk) of niet, ik denk dat er in de geschiedenis van WIDM maar weinig spelers zijn die zo genoten hebben van het spel als Nathan! ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::
Ich bin ein Bärliner!

Offline Pierce_Brosnan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Nathan Rutjes
« Reactie #1033 Gepost op: 14-03-2020, 13:19:47 »
Nathan had een een rood scherm (en ui) bij de test. Dus 2e verliezer, had de afvaller moeten zijn.



Voor de poll wel, maar zou het ook niet heel erg vinden als hij het wel is.

Offline m0lmuis

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Nathan Rutjes
« Reactie #1034 Gepost op: 14-03-2020, 14:24:53 »
Of hij nu de mol is (wat ik denk) of niet, ik denk dat er in de geschiedenis van WIDM maar weinig spelers zijn die zo genoten hebben van het spel als Nathan! ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::

Ik ben het helemaal met je eens LdHmolletje.
Nathan staat bij mij samen met Daniel Boissevain op de eerste plaats van meest enthousiaste deelnemers  ::zwaai::


@ https://www.instagram.com/p/B9q5PvVFLzO/
« Laatst bewerkt op: 14-03-2020, 14:33:50 door m0lmuis »

Offline Its Me 2000

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Nathan Rutjes
« Reactie #1035 Gepost op: 14-03-2020, 16:16:19 »
Valt me eigenlijk nu pas op: in de leader zie je de woorden wie is de mol en een vraagteken.. direct daarna komt Nathan in beeld

Re: [kandidaat] Nathan Rutjes
« Reactie #1036 Gepost op: 14-03-2020, 18:34:04 »
Ik hou er gewoon aan vast.

De vele subtiele dingendie doet of niet doet. Het geld pakken bij t servies. Een andere stok als afgesproken. Met de truck in de allereerste opdracht. En natuurlijk als enoege geen hits tegen gehad bij t lasergamen.

Geen grote O JA dingen, en dat is het hem nu juist. Geen opzichtige hints of fouten in beeld. Nathan is mijn Mol.

Sn als dat zo is. Sta ik op de bank en gaan we een topavond hebben.

Offline suuuus

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Nathan Rutjes
« Reactie #1037 Gepost op: 14-03-2020, 19:06:55 »
Ik heb geen idee meer, dus heb mijn pools maar ingevuld op wensmolletje Nathan.  ::love:: Wat zou het leuk zijn als hij het is  ::bravo::

Offline Moni

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Nathan Rutjes
« Reactie #1038 Gepost op: 14-03-2020, 20:33:35 »
Ik zit al heel lang in deze tunnel en daar blijf ik ook maar.

Offline Nat007

  • Forumlid
  • Empirische wensmolexpert
Re: [kandidaat] Nathan Rutjes
« Reactie #1039 Gepost op: 14-03-2020, 21:40:55 »
Heel erg jammer  ::jaja::
Gemiste kans van de makers om Nathan niet als mol te kiezen  ;) (al moet je altijd maar afwachten hoe iemand daadwerkelijk met die stress omgaat).

Maar een van de leukste deelnemers ooit, Nathan  ::bravo::