Auteur Topic: [de Mol] Rob Dekay  (gelezen 137257 keer)

Offline putyourHANSup!

  • Winnaar Expeditie Robinson 2019 Pool
  • Forumlid
  • Gaudeamus!
[de Mol] Rob Dekay
« Gepost op: 18-12-2019, 16:44:48 »

Praat hier over het doen en laten van Rob! Meer weten over hem? Klik hier.
« Laatst bewerkt op: 3-02-2021, 21:07:40 door putyourHANSup! »

Offline JaccoS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 🌴🌴🌴
Re: [kandidaat] Rob Dekay
« Reactie #1 Gepost op: 5-01-2020, 12:36:35 »
Leuke kandidaat!
Of mol denk ik eigenlijk...
Na alleen maar presentatoren en acteurs als mollen te hebben gehad is het geen rare gedachte om in seizoen 20 iemand te kiezen met een andere carrière. Verder is hij al jaren groot fan dus hij weet precies wat hij moet doen om een goede mol te zijn.

Als hij het niet is ben ik bang dat hij er snel uit ligt...

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [kandidaat] Rob Dekay
« Reactie #2 Gepost op: 5-01-2020, 20:59:38 »
Het spannendste moment in de voorstelvideo's is als de kandidaten vertellen over wat een mol zou moeten doen en/of hoe zij dat zelf zouden invullen. Het moment om op non-verbale communicatie te letten. Er zijn er twee. Buddy heeft het over nadenken en krabbelt aan de linkerzijde van zijn voorhoofd, dat kan nog. Maar Rob, Rob zit aan zijn neus als hij daarover begint te vertellen.
« Laatst bewerkt op: 11-01-2020, 10:50:34 door foxhunter »

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Rob Dekay
« Reactie #3 Gepost op: 8-01-2020, 22:02:01 »
Ja, het is dit jaar wel weer erg makkelijk he. Duplicaat van George. Ze hadden de serie ook wel "Rob is... de mol" kunnen noemen ::trots:: ::rofl:: :P ::) ;D
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: [kandidaat] Rob Dekay
« Reactie #4 Gepost op: 8-01-2020, 23:51:06 »
Ja, het is dit jaar wel weer erg makkelijk he. Duplicaat van George. Ze hadden de serie ook wel "Rob is... de mol" kunnen noemen ::trots:: ::rofl:: :P ::) ;D
Wie is de Mol is in de loop der tijd flink veranderd, maar er is één ding dat altijd hetzelfde zal blijven: dat Lo direct met volle overgave een tunnel induikt. ::rofl::
Sky might be falling but remember you can fly

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Rob Dekay
« Reactie #5 Gepost op: 9-01-2020, 01:54:59 »
 :P ;) :-X
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Juuls247

  • Forumlid
  • Horen | Zien | Zwijgen
Re: [kandidaat] Rob Dekay
« Reactie #6 Gepost op: 9-01-2020, 18:55:32 »
Wie is de Mol is in de loop der tijd flink veranderd, maar er is één ding dat altijd hetzelfde zal blijven: dat Lo direct met volle overgave een tunnel induikt. ::rofl::
  ::rofl::
Meer L

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Rob Dekay
« Reactie #7 Gepost op: 9-01-2020, 20:40:08 »
Geeft niet hoor Lo, Rob is mijn schot voor de boeg. Dus op het moment steun ik je.

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [kandidaat] Rob Dekay
« Reactie #8 Gepost op: 10-01-2020, 00:14:47 »
Rob is net zo onbekend als Kim Pieters. Tussen meerdere bekende namen. Dus net zo'n grote kanshebber om de mol te zijn.  Hoop dat de rest van de kandidaten minder slim zijn dan Sanne of Frits, wat een lastig seizoen was dat.

Online Molest

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Rob Dekay
« Reactie #9 Gepost op: 10-01-2020, 06:11:21 »
Ik heb Rob (na voorstelvideo's) hoog op mijn lijstje staan. Maar het maakte het er voor mij niet sterker op dat hij in een van de promo's naar een biljet van 20 wijst. Het kan een leuke aanwijzing zijn als de Mol dat in een opdracht doet, maar om dat moment dan ook nog eens in de promo op te nemen... Staat desondanks in mijn top 3.

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [kandidaat] Rob Dekay
« Reactie #10 Gepost op: 10-01-2020, 10:47:18 »
Ja, het is dit jaar wel weer erg makkelijk he. Duplicaat van George. Ze hadden de serie ook wel "Rob is... de mol" kunnen noemen ::trots:: ::rofl:: :P ::) ;D

Hé Lo, we zitten warempel weer in dezelfde tunnel. Kijk eens wat ik op 28 december bij het schot-voor-de-boeg-draadje aangaf:
https://www.wieisdemol.com/forum/2020/?topic=68300.msg2222947#msg2222947

Ik vrees dat men inderdaad heeft bedacht 'we willen weer een soort George'. Als Rob morgen tijdens de eerste aflevering behoorlijk op de achtergrond blijft, dan heb je grote kans dat hij het werkelijk is. Het zou wat zijn zeg: vanaf aflevering 1 op de goede Mol zitten. Theoretisch is die kans natuurlijk 10%, maar toch.
« Laatst bewerkt op: 10-01-2020, 11:13:21 door Tunnelgraver »
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Online Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Rob Dekay
« Reactie #11 Gepost op: 10-01-2020, 11:35:26 »
Ik heb Rob (na voorstelvideo's) hoog op mijn lijstje staan. Maar het maakte het er voor mij niet sterker op dat hij in een van de promo's naar een biljet van 20 wijst. Het kan een leuke aanwijzing zijn als de Mol dat in een opdracht doet, maar om dat moment dan ook nog eens in de promo op te nemen... Staat desondanks in mijn top 3.
Ja, bij mij ook. Zelfs op #1 nu ik twijfel of Miljuschka en Buddy elkaar niet te goed kennen ...ze zullen geen vrienden zijn, maar als je elkaar wel eens bij een opname ziet heb je denk ik als kandidaat een (te?) groot voordeel als de ander de mol is.

Johan had ook een opvallende voorstelvideo. Een van die vier is de mol, denk ik.

Grootste voordeel voor de makers is dat "niemand" Rob kent, zoals foxhunter al aangaf. Hij is wel eens in DWDD geweest, maar dat is het wel zo'n beetje. Ondanks dat lijkt hij makkelijk met camera's om te kunnen gaan.
« Laatst bewerkt op: 10-01-2020, 11:39:01 door Amethyst »

Offline Theovv

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Rob Dekay
« Reactie #12 Gepost op: 10-01-2020, 13:11:29 »
Waar kan ik die promo zien waarin Rob naar het 20-biljet wijst?

Online Molest

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Rob Dekay
« Reactie #13 Gepost op: 10-01-2020, 14:15:12 »
Waar kan ik die promo zien waarin Rob naar het 20-biljet wijst?
Er stond een link op pagina 125 van het Wie is de Mol? 2020 topic. Ik moest ook weer even zoeken.

https://twitter.com/widmhintsnl/status/1213042560727502848

De opbouw vind ik ook wel interessant.
Nathan (opgewonden): "Het is wat, het is hem, het is hem!" (o.i.d.)
Miljuschka (wijzend): "Hier!"
Dan Rob die het 20-biljet (of deel ervan) aanwijst op de tablet. En vervolgens Leonie die nog even omkijkt, alsof ze iets gemist heeft.

Die spanning in de opbouw deed me denken aan Sinan (niet de Mol!) die op de achtergrond de Mol-blokjes neerlegt tijdens het Jenga-spel. Ik houd het erop dat Rob er op wijst dat we met het 20e seizoen bezig zijn. Kan me niet voorstellen dat het een hint naar de Mol is. Maar wie weet.
« Laatst bewerkt op: 10-01-2020, 14:17:08 door Newbie2 »

Offline Theovv

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Rob Dekay
« Reactie #14 Gepost op: 10-01-2020, 14:19:27 »
Dank je voor de link!

Ik denk ook dat het iets te obvious is. Daarnaast wijzen die andere kandidaten ook naar de bordjes, maar dat is vanaf de andere kant gefilmd.

Offline Zeeuwse

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Spannend spel!
Re: [kandidaat] Rob Dekay
« Reactie #15 Gepost op: 11-01-2020, 01:39:59 »
Gezellig met Lo de Rob tunnel in?
Of de Nathan tunnel? ???
Voorlopig toch maar Rob......  ;D

Offline molE13

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Rob Dekay
« Reactie #16 Gepost op: 11-01-2020, 20:22:00 »
Grootste angst: blind worden. Van mollen wordt vaak gezegd dat ze blind zijn. Ze zijn in ieder geval slecht ziend.

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: [kandidaat] Rob Dekay
« Reactie #17 Gepost op: 11-01-2020, 21:51:05 »
Rob en Leonie, maar met name Rob met zijn systeem om die escape room op te lossen. En maar lachen en doorknoeien  ::) verdacht ::vergroot:: ja en Leonie die dat allemaal prima vindt en er ook niks van kan.

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [kandidaat] Rob Dekay
« Reactie #18 Gepost op: 11-01-2020, 22:03:20 »
Wat was die old school verbinding valt weg zap die opeens langskwam toen Rob in de camera keek? ???
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [kandidaat] Rob Dekay
« Reactie #19 Gepost op: 11-01-2020, 22:06:35 »
Wat was die old school verbinding valt weg zap die opeens langskwam toen Rob in de camera keek? ???

Dat vroeg ik me ook af. Maar leek me wel erg opvallend om als hint te gebruiken.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?