Auteur Topic: [de Mol] Rob Dekay  (gelezen 137320 keer)

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Rob Dekay
« Reactie #20 Gepost op: 11-01-2020, 22:07:29 »
Wat was die old school verbinding valt weg zap die opeens langskwam toen Rob in de camera keek? ???
Dacht dat er eerst een storing in me televisie kwam  ::rofl::

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [kandidaat] Rob Dekay
« Reactie #21 Gepost op: 11-01-2020, 22:08:52 »
Ja dacht ik eerst ook maar ik lees op Facebook dat het bij iedereen was. Het is inderdaad nogal obvious maar tegelijkertijd moet het iets zijn toch? ;D
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Rob Dekay
« Reactie #22 Gepost op: 11-01-2020, 22:22:41 »
Ja dacht ik eerst ook maar ik lees op Facebook dat het bij iedereen was. Het is inderdaad nogal obvious maar tegelijkertijd moet het iets zijn toch? ;D
Zou wel heel opvallend zijn om zo de mol aan te wijzen, als zijnde signaalstoring uit de begin jaren 2000 ofzo.

En wellicht hadden ze echt een signaalstoring met de opnames wat ze niet weg ge-edit kregen?

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [kandidaat] Rob Dekay
« Reactie #23 Gepost op: 11-01-2020, 22:25:28 »
Was het niet gewoon een technisch foutje in Hilversum, waar de productie niks aan kan doen?
Kan me niet voorstellen dat in een programma als widm dit erin blijft zitten.
En als er een morse-hint of iets dergelijks achter zou zitten, dan weet je zeker dat iemand het gaat vinden.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Rob Dekay
« Reactie #24 Gepost op: 11-01-2020, 22:29:14 »
De “signaalstoring” zit er ook in bij uitzending gemist
Geen idee of de live storingen daar ook terecht komen. Zo niet lijkt het bewust

Offline Juuls247

  • Forumlid
  • Horen | Zien | Zwijgen
Re: [kandidaat] Rob Dekay
« Reactie #25 Gepost op: 11-01-2020, 22:30:48 »
Hahah wilde al bijna een ouderwets klopje op de tv geven zoals vroeger.....bij moltalk had ik trouwens ook een korte storing: toppers die er opeens doorheen kwam.

Rob was mijn schot voor de boeg mol en vooralsnog nog geen redenen tot afschrijven gezien. Hij is op de achtergrond, maar zwengelt toch ook de discussie aan. Is sociaal en observerend. Vond hem wel meest verdacht samen met Leonie in de truck.
Meer L

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: [kandidaat] Rob Dekay
« Reactie #26 Gepost op: 11-01-2020, 22:33:45 »
En dat is nou het mooie van molloot zijn/molloten. Elk dingetje, zelfs een korte storing (bewust/onbewust) kan worden gezien als hint. Heerlijk toch?  ::bravo:: Ikzelf denk nog steeds dat het niet erbij hoorde, maar ja, met de titel afgeschermd...  ::)

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [kandidaat] Rob Dekay
« Reactie #27 Gepost op: 11-01-2020, 22:52:57 »
Ik denk dat Rob bordje 2003 had gepakt. Het wordt in ieder geval 100% afgeschermd wat hij pakt. edit: hij pakt waarschijnlijk 2007 is zichtbaar bij 1e koffertje, dus geen George maar Inge Ipenburg, de influisteraar.
Lo had het misschien wel in een keer goed met George. Volgend jaar moet Lo zich verplicht melden op het politieburo zodra WIDM begint, zodat hij niet kan orakelen.  ::tandpastasmiley::  ::rofl::

De mol pakt in ieder geval een zwarte vrijstelling. Tina heeft door overleg met Leonie haar zwarte niet ingezet. Rob heeft nog een zwarte. Terwijl de groep helemaal hyper is speelt Rob het spel.

Dat uitgerekend Rob begint over het surplus aan vrijstellingen link ik aan Lao Tse. Je moet vertrouwen winnen om vertrouwd te worden.

« Laatst bewerkt op: 12-01-2020, 16:29:30 door foxhunter »

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Rob Dekay
« Reactie #28 Gepost op: 11-01-2020, 22:53:37 »
Op de website gekeken en daar zie ik de storing niet in, dus wellicht toch aan het signaal gelegen  ::rofl::
Al heb ik wel even snel er doorheen gescrold

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Rob Dekay
« Reactie #29 Gepost op: 11-01-2020, 22:54:48 »
Ik vind hem erg verdacht  ::vergroot::
Frankje Lapi

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [kandidaat] Rob Dekay
« Reactie #30 Gepost op: 11-01-2020, 23:28:16 »
Tijdens t voorstelrondje vond ik het een vd minder interessante deelnemers. Is nu veranderd, mede doordat we hem eigenlijk amper gezien hebben in de wijsheid/geluk poort.  En dan ineens wel over dat hij een joker zou hebben

In de vrachtwagen is zijn geklungel aanstekelijk maar is t opvallend hoe makkelijk leonie daar mee klungelt

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Rob Dekay
« Reactie #31 Gepost op: 11-01-2020, 23:33:36 »
Eerlijk? Ik had net zo gestunteld in de vrachtwagen waar hij ook in zat. Vraag me oprecht af hoe je die opdracht voor elkaar zou moeten krijgen. Of ben ik gewoon heel dom? ::rofl::
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline DB88

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Rob Dekay
« Reactie #32 Gepost op: 11-01-2020, 23:37:45 »
Op de website gekeken en daar zie ik de storing niet in, dus wellicht toch aan het signaal gelegen  ::rofl::
Al heb ik wel even snel er doorheen gescrold

Op de NPO app zie ik het ook niet terug, maar dacht het ook bij Buddy en Anita gezien te hebben.

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Rob Dekay
« Reactie #33 Gepost op: 11-01-2020, 23:41:41 »
Eerlijk? Ik had net zo gestunteld in de vrachtwagen waar hij ook in zat. Vraag me oprecht af hoe je die opdracht voor elkaar zou moeten krijgen. Of ben ik gewoon heel dom? ::rofl::

Ja ik ben ook benieuwd of iemand een oplossing kan bedenken die in 20 minuten haalbaar is voor normale mensen.

Offline vickypollard

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Rob Dekay
« Reactie #34 Gepost op: 11-01-2020, 23:56:50 »
Ja ik ben ook benieuwd of iemand een oplossing kan bedenken die in 20 minuten haalbaar is voor normale mensen.
Een stok maken of zo? Ik heb het nu niet echt voor me, maar het zal wel te doen zijn :)

Offline joost2014

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Rob Dekay
« Reactie #35 Gepost op: 12-01-2020, 00:12:32 »
Ben jij de mol?

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Rob Dekay
« Reactie #36 Gepost op: 12-01-2020, 00:41:18 »
Wat was die old school verbinding valt weg zap die opeens langskwam toen Rob in de camera keek? ???

Viel mij ook op. Kan dienen als signaal dat in aflevering 10 we meer te zien krijgen tussen de twee 'zap' afschermmomenten in. Rob die als Kees Tol op de achtergrond 'proactief' meehelpt bijv?

Ja ik ben ook benieuwd of iemand een oplossing kan bedenken die in 20 minuten haalbaar is voor normale mensen.

Gewoon een polsstok van hout maken met misschien een T stuk om zo links, rechts en boven de knop te kunnen indrukken. Heb twee rechterhanden en 0 technisch inzicht maar ik had echt geen levend twisterspel gaan zitten doen als je zoveel hout hebt  ::rofl::
« Laatst bewerkt op: 12-01-2020, 00:45:38 door Joost2 »
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [kandidaat] Rob Dekay
« Reactie #37 Gepost op: 12-01-2020, 00:59:47 »
Je kunt ook gewoon stukken hout aan elkaar maken en zo als een soort wig gebruiken om een knop in te drukken. Om het allemaal als 1 geheel te doen was een rare keuze..

Verder heeft rob bij t terugkijken ook niet veel gedaan bij de marktopdracht en is t storingssignaal inderdaad bij hem ook te zien.  Stijgt met stip

Offline loetjef

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Rob Dekay
« Reactie #38 Gepost op: 12-01-2020, 01:04:41 »
Ik had het idee dat je de balkjes onder en boven de knop op z'n kant in de balken kon timmeren, en dan vervolgens daar een balkje (of meer) overheen spannen, zodat de knop werd ingedrukt door een houten balkje. En dan zelf de rest indrukken.

Offline cinner

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Rob Dekay
« Reactie #39 Gepost op: 12-01-2020, 06:42:34 »
Kreeg wel een beetje een vage molvibe bij hem. En Lo zit in deze tunnel!

Aan de andere kant vond ik het helemaal niet gek te gaan zitten stuntelen met al dat hout. Wij hier hebben makkelijker praten dan als je daar in een vrachtwagen wordt gestopt en het 'even' moet doen  ::rofl:: Plus dat dat niet de vrachtwagen met de meeste invloed op het bedrag was denk ik?