Auteur Topic: [de Mol] Rob Dekay  (gelezen 137271 keer)

Offline Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Rob Dekay
« Reactie #100 Gepost op: 18-01-2020, 15:39:13 »
Mooi overzicht! Zelf verdenk ik Rob ook, vooral omdat hij niet veel in beeld word gebracht en ik geen reden zie om hem uit te sluiten. Miljuscka en Nathan vervolledigen mijn top 3.

- In het extra beeldmateriaal waarin hij met Nathan een bondje sluit zijn de cijfers 8732 te zien voordat de kamer waar Nathan en Rob in zitten in beeld verschijnt. 8+2+3+7 = 20.
Heeft er al ooit een hint gezeten in extra beeldmateriaal? Zou wel een goede hint kunnen zijn, maar ik twijfel omdat het niet in de aflevering zelf zit.

- In het briefje van 20, dat (zogenaamd) is ontworpen door fans, zijn de letters RDM te ontdekken als je goed kijkt. Rob Dekay mol? Dit zou ik persoonlijk best een sterke hint vinden, want die briefjes waren al ontworpen voordat er ook maar een opdracht gespeeld was. Het kan verder best zo zijn dat het briefje van 20 stiekem is ontworpen door de productie, en als ze dan het molgeld speciaal voor dit seizoen veranderen, is het ook best een leuk idee om daar een hint in te verstoppen.
Wat nog mooier zou zijn is als het briefje door hem zelf is gemaakt!
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [kandidaat] Rob Dekay
« Reactie #101 Gepost op: 18-01-2020, 16:49:46 »
As we speak: nu op NPO-radio 2.

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Rob Dekay
« Reactie #102 Gepost op: 18-01-2020, 22:05:17 »
Ik vind Rob erg mols wat betreft biechtmateriaal. Niet open. De anderen komen op mij kandidaats en spontaan over, bij Rob is het of hij wat achter houdt.

Offline Waardenburg

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Rob Dekay
« Reactie #103 Gepost op: 18-01-2020, 23:45:26 »
Hij lijkt bij de gekleurde draden werkelijk alles verkeerd te doen. Claes en hij geven elkaar nog wel de schuld, maar ik denk dat Claes hier goed zit. Hij trekt Rob ook gewoon het werk uit handen. En dan wordt er geld verdiend. Rob als Mol gedwarsboomd?

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: [kandidaat] Rob Dekay
« Reactie #104 Gepost op: 19-01-2020, 00:15:08 »
Hij lijkt bij de gekleurde draden werkelijk alles verkeerd te doen. Claes en hij geven elkaar nog wel de schuld, maar ik denk dat Claes hier goed zit. Hij trekt Rob ook gewoon het werk uit handen. En dan wordt er geld verdiend. Rob als Mol gedwarsboomd?
Zou zomaar kunnen. Was inderdaad opvallend hoe Claes hier Rob een aantal keer corrigeerde. En aangezien zijn vader elektricien was en Claes dus ervaring heeft met dit soort technische draadjes verbinden, kan het zijn dat hij de mol hier dwars zat ja  ::jaja::

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Rob Dekay
« Reactie #105 Gepost op: 19-01-2020, 00:50:53 »
Bij de executie bleef Rob uit beeld.
Wij weten dus niet wie hij verdenkt, of hij zijn ZV heeft ingezet.
Wat hij aan het doen was met de kabels was onduidelijk. Op een gegeven  moment was hij te zien zonder kabels in de buurt.
Hij zou de MOL kunnen zijn.

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [kandidaat] Rob Dekay
« Reactie #106 Gepost op: 19-01-2020, 01:05:56 »
We zien in beeld een Wagentje Langs de plek rijden Waar de kwart van afrika lag. Ervoor en erna zagen we Buddy en rob in beeld, dus neem ik aan dat zij dit kaartdeel voorbijrijden, zoals Chris en rik de envelop ooit niet sagen.

Offline Geel scherm

  • Forumlid
  • Molloot sinds 2008.
Re: [kandidaat] Rob Dekay
« Reactie #107 Gepost op: 19-01-2020, 01:08:38 »
Tijdens het lachen in de taxi probeerde Rob af en toe wel Nathan te sussen dat hij niet door het telefoongesprek heen moest lachen. Vind ik weer onmols van Rob.

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Rob Dekay
« Reactie #108 Gepost op: 19-01-2020, 06:13:32 »
Tijdens het lachen in de taxi probeerde Rob af en toe wel Nathan te sussen dat hij niet door het telefoongesprek heen moest lachen. Vind ik weer onmols van Rob.

Ja Rob probeert echt meerdere malen orde in de chaos te brengen die Nathan niet lang genoeg kan duren  ;D

Rob zakt voor mij op t mollijstje

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Rob Dekay
« Reactie #109 Gepost op: 19-01-2020, 10:00:19 »
Ja Rob probeert echt meerdere malen orde in de chaos te brengen die Nathan niet lang genoeg kan duren  ;D

Rob zakt voor mij op t mollijstje

Hij suggereert ook nadrukkelijk de gsm te gebruiken, terwijl Nathan hier niet happig op is. Dat hij niet handig is met die draadjes zou na vorig week geen verrassing meer mogen zijn. Rob zakt ook in mijn lijstje.

Offline Michmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
Re: [kandidaat] Rob Dekay
« Reactie #110 Gepost op: 19-01-2020, 10:54:16 »
Rob en zijn aanstellerige hoed waren de vorige aflevering vooral in de eerste helft tamelijk prominent aanwezig, terwijl hij gisteren nagenoeg onzichtbaar was. Wordt hij door de montage uit de wind gehouden, of verbeeld ik me dingen?
Woosie down?

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [kandidaat] Rob Dekay
« Reactie #111 Gepost op: 19-01-2020, 11:16:09 »
Wordt hij door de montage uit de WIND gehouden, of verbeeld ik me dingen?


Weggewaaid, wellicht? :)

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Rob Dekay
« Reactie #112 Gepost op: 19-01-2020, 12:10:42 »
Ja Rob probeert echt meerdere malen orde in de chaos te brengen die Nathan niet lang genoeg kan duren  ;D

Rob zakt voor mij op t mollijstje

Ik denk dat de mol hier ook wel even zijn best kan doen. A zodat er iig een serieus gedeelte op tv uitgezonden kan worden en B het was te verwachten dat de opdracht toch niet zou lukken, dus geld gaat het niet opleveren maar zo kom je wel kandidaats over. Vond het niet onmols van Rob.

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Rob Dekay
« Reactie #113 Gepost op: 19-01-2020, 13:39:02 »
Ik denk dat de mol hier ook wel even zijn best kan doen.

En ik denk van niet .. ook brengt hij Nathan op t idee dat de gsm gebruikt moet worden. De mol kan en zou daar best nog ff mee wachten. Witte voetjes halen bij Nathan hoeft niet.

Daarbij bleef hij in een gesloten escaperoom. (En ik blijf erbij dat de mol er uit is gekomen)

Daarbij werkte alleen de groene kleur niet en ook daar zat onze Robbie niet bij (Kan je eventueel op gooien dat Claes alles uit zn handen trok en de mol overruled werd, dit handelen van Claes sluit overigens Claes ook uit als mol)

Offline Bob De Mol

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Rob Dekay
« Reactie #114 Gepost op: 19-01-2020, 14:34:10 »
Hij lijkt bij de gekleurde draden werkelijk alles verkeerd te doen. Claes en hij geven elkaar nog wel de schuld, maar ik denk dat Claes hier goed zit. Hij trekt Rob ook gewoon het werk uit handen. En dan wordt er geld verdiend. Rob als Mol gedwarsboomd?
En bij de verdenkingen in de test blijft Claes heel erg vaag met zijn verdenkingen; heeft hij deze aflevering de Mol ontmaskerd? :)

Offline Chardo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • True Art
Re: [kandidaat] Rob Dekay
« Reactie #115 Gepost op: 19-01-2020, 14:44:37 »
Ik stap van Rob af...

Hij doet simpelweg niks bijzonders. Niks gaat dankzij hem de mist in en alle dingen waar hij wel bij betrokken is, daarin heeft hij gewoonweg te weinig invloed gehad. En daarbij lijkt het niet alsof hij een bepaalde tactiek heeft als hij wel de Mol zou zijn. Iedere Mol heeft dat, iedere Mol speelt in zekere zin een karakter. Rob zie ik niet iets of iemand spelen.

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Rob Dekay
« Reactie #116 Gepost op: 19-01-2020, 14:55:29 »
Ik stap van Rob af...

Hij doet simpelweg niks bijzonders. Niks gaat dankzij hem de mist in en alle dingen waar hij wel bij betrokken is, daarin heeft hij gewoonweg te weinig invloed gehad. En daarbij lijkt het niet alsof hij een bepaalde tactiek heeft als hij wel de Mol zou zijn. Iedere Mol heeft dat, iedere Mol speelt in zekere zin een karakter. Rob zie ik niet iets of iemand spelen.

Hij geeft ook snel op bij t kastje. Zoals je zegt.. er is een strategie bij elke opdracht.. hij bemoeit zich er niet meer mee en laat t aan Claes..

In de taxi vond ik hem het meest kandidaats.. niet 1 x maar echt super vaak Nathan corrigeren dat hij de tel dichter bij de chinees moet houden.. meerdere keren tegen Nathan dat ie ff stil moet zijn en moet stoppen met lachen ..

Het is net ff iets té vaak dat hij of niet zoveel verkeerd doet, weinig bijdraagt ook niet als mol en ook nog Nathan te vaak m i tot de orde roept

En toch nog niet volledig afgestreept want misschien heeft hij gewoon n rare strategie als mol

Maar doet hij dit weer vlg afl gaat de streep er doorheen

Offline cinner

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Rob Dekay
« Reactie #117 Gepost op: 19-01-2020, 16:15:38 »
Kan het me toch ook niet meer goed voorstellen dat Rob de Mol is. Het is Nathan die bekant hysterisch wordt in de taxi en Rob doet daar teveel goed. Ook bij de kleurenopdracht doet hij het niet slecht. Voor het kastje krijgt hij geen kans (wat een controlfreak is Claes!) maar met de stroomdraden komt hij een heel eind. Ook daar doet hij het te goed in mijn ogen.

Komt inmiddels op me over alsof hij gewoon mee gaat in de flow en wel geniet van de tripjes en lol die ze hebben.

Offline RazorBlade

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Jongens, Unite, de pot!
Re: [kandidaat] Rob Dekay
« Reactie #118 Gepost op: 20-01-2020, 15:53:29 »
Ik zie al een tijdje hier dat Rob de nummer 1 verdachte is op dit forum. Ik kon nergens een hele goede aanwijzing vinden dus dan maar even hier lezen waarom Rob zo super verdacht wordt. Echter, kom ik hier en dan zie ik geen enkele concrete aanwijzing. Het enige wat hem verdacht lijkt te maken is dat hij zo weinig verdachts doet.

Ik ga nog zeker niet beweren dat Rob de mol niet is maar ik kan er eerlijk gezegd ook niet heel erg mijn vinger achter krijgen waarom Rob de mol wel zou zijn.

Offline Geel scherm

  • Forumlid
  • Molloot sinds 2008.
Re: [kandidaat] Rob Dekay
« Reactie #119 Gepost op: 20-01-2020, 17:09:38 »
Rob droeg groene handschoenen bij de opdracht met de kabels.
Rob dronk uit een groene beker/rietje na de opdracht met de taxi's.