Auteur Topic: [de Mol] Rob Dekay  (gelezen 137230 keer)

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: [kandidaat] Rob Dekay
« Reactie #120 Gepost op: 20-01-2020, 17:16:19 »
Kunnen we deze site niet gewoon robisdemol.com noemen? In elk topic dat ik lees eindigt zo'n beetje elk random gespreksonderwerp bij iedereen uiteindelijk tot de conclusie dat Rob daardoor de mol is. ::rofl::
Sky might be falling but remember you can fly

Offline molE13

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Rob Dekay
« Reactie #121 Gepost op: 20-01-2020, 17:32:30 »
Kunnen we deze site niet gewoon robisdemol.com noemen? In elk topic dat ik lees eindigt zo'n beetje elk random gespreksonderwerp bij iedereen uiteindelijk tot de conclusie dat Rob daardoor de mol is. ::rofl::
Oh? Nou, ik weet van mezelf dat niet iedereen tot de conclusie komt dat Rob de mol is.

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Rob Dekay
« Reactie #122 Gepost op: 20-01-2020, 19:14:22 »
Ik geloof dat het een klein beetje cynisch bedoeld was ;)

Rob droeg groene handschoenen bij de opdracht met de kabels.
Rob dronk uit een groene beker/rietje na de opdracht met de taxi's.

Ik zou zelf nou niet snel op basis van eventuele hints een mol kiezen. ;)

Maar goed, ook ik vind Rob verdacht, zonder het goed te kunnen onderbouwen, hij ademt op een of andere manier mol. Hopelijk helpt aflevering 3 ons wat verder. ::rofl::

anoniem 30784

  • Gast
Re: [kandidaat] Rob Dekay
« Reactie #123 Gepost op: 20-01-2020, 19:17:54 »
Hij heeft wel een beetje een mysterieuze aura, dat zal het wel zijn.  ::tandpastasmiley::

Online wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Rob Dekay
« Reactie #124 Gepost op: 20-01-2020, 22:55:13 »
Het viel me op bij het herbekijken dat Rob degene is die opmerkt dat het lampje niet brandt bij hun kistje in opdracht 1. Zou een mol dat doen?

Ik denk dat die eerder zou wachten totdat Claes het opmerkte om te reageren.
klaar voor de strijd

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: [kandidaat] Rob Dekay
« Reactie #125 Gepost op: 20-01-2020, 23:15:52 »
Maar goed, ook ik vind Rob verdacht, zonder het goed te kunnen onderbouwen, hij ademt op een of andere manier mol. Hopelijk helpt aflevering 3 ons wat verder. ::rofl::
Hij heeft wel een beetje een mysterieuze aura, dat zal het wel zijn.  ::tandpastasmiley::
Hmmm, ik voel dat dan weer totaal niet bij hem. Maar ik heb hem ook zeker niet afgeschreven.
Sky might be falling but remember you can fly

Offline El_Stisco

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Rob Dekay
« Reactie #126 Gepost op: 21-01-2020, 01:29:31 »
Ik denk dat de mol hier ook wel even zijn best kan doen. A zodat er iig een serieus gedeelte op tv uitgezonden kan worden en B het was te verwachten dat de opdracht toch niet zou lukken, dus geld gaat het niet opleveren maar zo kom je wel kandidaats over. Vond het niet onmols van Rob.

Bovendien kan hij ook het gevoel krijgen dat Nathan hem aan het testen is of verdenkt, waardoor hij met even zijn best doen wat druk van de ketel haalt.

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [kandidaat] Rob Dekay
« Reactie #127 Gepost op: 21-01-2020, 01:59:36 »
In de taxi opdracht is het ook meer rob die nog probeert Iets van de opdracht te maken dan nathan . Maar ja het was toch al een opdracht die vermoedelijk niet veel geld zou opbrengen.

De super mol vibe die ik in opdracht 1 had bij hem, zakt langzaam steeds verder weg.
Is het voor een mol wel zo handig om niet uit de truck te komen.?
Waarom zet een mol zijn zwarte vrijstelling niet in?

Zou de officiële site de mol in alle extra beelden laten zien?
Zou de mol zich zonder verweer laten overtroeven bij de draadjes?

Twijfels vormen zich langzaam op t dak van de tunnel die leek te ontstaan

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [kandidaat] Rob Dekay
« Reactie #128 Gepost op: 21-01-2020, 07:28:53 »
In de taxi opdracht is het ook meer rob die nog probeert Iets van de opdracht te maken dan nathan . Maar ja het was toch al een opdracht die vermoedelijk niet veel geld zou opbrengen.

De super mol vibe die ik in opdracht 1 had bij hem, zakt langzaam steeds verder weg.
Is het voor een mol wel zo handig om niet uit de truck te komen.?
Waarom zet een mol zijn zwarte vrijstelling niet in?

Zou de officiële site de mol in alle extra beelden laten zien?
Zou de mol zich zonder verweer laten overtroeven bij de draadjes?

Twijfels vormen zich langzaam op t dak van de tunnel die leek te ontstaan

Zou de officiële site de mol in alle extra beelden laten zien?  > Dit gebeurde vorig jaar bij Merel ook. De extra beelden zijn vaak ervoor om extra beelden te laten zien haha.

Online Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Rob Dekay
« Reactie #129 Gepost op: 21-01-2020, 11:32:02 »
Ik zie al een tijdje hier dat Rob de nummer 1 verdachte is op dit forum. Ik kon nergens een hele goede aanwijzing vinden dus dan maar even hier lezen waarom Rob zo super verdacht wordt. Echter, kom ik hier en dan zie ik geen enkele concrete aanwijzing. Het enige wat hem verdacht lijkt te maken is dat hij zo weinig verdachts doet.


Hij doet ook weinig echt goed, maar ik deel je mening dat er weinig concrete aanwijzingen zijn.

Offline edgomo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Rob Dekay
« Reactie #130 Gepost op: 21-01-2020, 14:33:02 »
Is het voor een mol wel zo handig om niet uit de truck te komen.?
Volgens mij wel. Er is 2100 euro te verdienen maar wanneer één truck niet aankomt daalt dat maximum naar 210 euro. Door niet uit de vrachtwagen te komen wordt hoe dan ook 1890 euro uit de pot gehouden.
Waarom zet een mol zijn zwarte vrijstelling niet in?
Waarom wel? Dat maakt voor een mol niets uit.

Ik zit nog niet in een tunnel maar als ik nu zou moeten kiezen dan zou ik in Rob's tunnel plaatsnemen.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Rob Dekay
« Reactie #131 Gepost op: 21-01-2020, 16:07:25 »
Ik vond deze aflevering een extreem gehalte van Rob=mol ademen. Die taxirit was hilarisch en was allang opgegeven toen hij nog zogenaamd probeerde de rollebollende Chinees en Nathan in het gareel te krijgen. Eerst totaal uit de hand gelopen, en dan nog even de beelden van 'de goede Rob kandidaat'.  Jaja. Niet voor niks waren ze ALS EERSTE terug bij Rick!

En dan bij Claes, no chance in hell met Claes zijn vader als mecanicien zowat meekijkend over de schouder. Hij probeerde zelfs nog te klooien maar dit werd grif weggerist door Claes. Toch nog wat beelden voor aflevering 10 hier (maar inderdaad, het meeste komt van de extra beelden) Dan gaat ie nog wat zitten rennen met beknelde kabels die niet in een stopcontact steken. Ook weer zo SUPER kandidaats neergezet. Mogen we die zweetdruppels de volgende keer ook even close up zien, redactie?

Dan dit totale nepgesprek van hem met Buddy. Hoe eager is Buddy wel niet, en wat een nonsense stort Rob uit? Hij had het allemaal voorbereid maar dan komt Buddy met een verdenking die hij totaal niet verwacht. Je ziet hem omwerken in zijn hoofd, want 'ja hierin moet ik natuurlijk meegaan'. Conclusie dan, iedereen is verdacht behalve natuurlijk hijzelf en Buddy, LOL. Slecht geacteerd maar hij IS dan ook geen acteur.

Kortom. Alle twijfels weg. Oops, waren ze al in december  ;D :P ::rofl:: ::jaja:: ::hypocriet::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Rob Dekay
« Reactie #132 Gepost op: 21-01-2020, 16:31:21 »
::rofl::

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Rob Dekay
« Reactie #133 Gepost op: 21-01-2020, 16:37:32 »
Ik vond deze aflevering een extreem gehalte van Rob=mol ademen. Die taxirit was hilarisch en was allang opgegeven toen hij nog zogenaamd probeerde de rollebollende Chinees en Nathan in het gareel te krijgen. Eerst totaal uit de hand gelopen, en dan nog even de beelden van 'de goede Rob kandidaat'.  Jaja. Niet voor niks waren ze ALS EERSTE terug bij Rick!

En dan bij Claes, no chance in hell met Claes zijn vader als mecanicien zowat meekijkend over de schouder. Hij probeerde zelfs nog te klooien maar dit werd grif weggerist door Claes. Toch nog wat beelden voor aflevering 10 hier (maar inderdaad, het meeste komt van de extra beelden) Dan gaat ie nog wat zitten rennen met beknelde kabels die niet in een stopcontact steken. Ook weer zo SUPER kandidaats neergezet. Mogen we die zweetdruppels de volgende keer ook even close up zien, redactie?

Dan dit totale nepgesprek van hem met Buddy. Hoe eager is Buddy wel niet, en wat een nonsense stort Rob uit? Hij had het allemaal voorbereid maar dan komt Buddy met een verdenking die hij totaal niet verwacht. Je ziet hem omwerken in zijn hoofd, want 'ja hierin moet ik natuurlijk meegaan'. Conclusie dan, iedereen is verdacht behalve natuurlijk hijzelf en Buddy, LOL. Slecht geacteerd maar hij IS dan ook geen acteur.

Kortom. Alle twijfels weg. Oops, waren ze al in december  ;D :P ::rofl:: ::jaja:: ::hypocriet::

Ik twijfelde echt intens na de aflevering, maar toch krijg je het telkens voor elkaar om alle twijfel bij me weg te praten en me zomaar mee te krijgen op dezelfde verdachte ::rofl::. Knap dat je dat steeds weer kan hahaha
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Online Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Rob Dekay
« Reactie #134 Gepost op: 21-01-2020, 16:38:18 »

En dan bij Claes, no chance in hell met Claes zijn vader als mecanicien zowat meekijkend over de schouder. Hij probeerde zelfs nog te klooien maar dit werd grif weggerist door Claes. Toch nog wat beelden voor aflevering 10 hier (maar inderdaad, het meeste komt van de extra beelden)


Overtreft deze molactie die van Merel in de kooi? Als ik je zou hoor spreken zou ik vermoeden van wel.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Rob Dekay
« Reactie #135 Gepost op: 21-01-2020, 17:43:30 »
Een geestverschijning vind ik toch echt minder treffend  ::) ::rofl::

Oh man wat zit ik me nu weer te verkneukelen over die kooi.

Zo mooi was dat.

Ik hoop echt dat Rob zo'n momentje ook krijgt!!!!!  ::oink:: :D ::ok:: ::trots:: ::bravo::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Online Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Rob Dekay
« Reactie #136 Gepost op: 22-01-2020, 11:46:44 »
Een geestverschijning vind ik toch echt minder treffend  ::) ::rofl::

Oh man wat zit ik me nu weer te verkneukelen over die kooi.

Zo mooi was dat.

Ik hoop echt dat Rob zo'n momentje ook krijgt!!!!!  ::oink:: :D ::ok:: ::trots:: ::bravo::

Ik ben teleurgesteld dat je het niet hebt genomineerd voor beste moment aller tijden.

Offline RazorBlade

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Jongens, Unite, de pot!
Re: [kandidaat] Rob Dekay
« Reactie #137 Gepost op: 22-01-2020, 12:11:26 »
Volgens mij wel. Er is 2100 euro te verdienen maar wanneer één truck niet aankomt daalt dat maximum naar 210 euro. Door niet uit de vrachtwagen te komen wordt hoe dan ook 1890 euro uit de pot gehouden.Waarom wel? Dat maakt voor een mol niets uit.

Die 1890 Euro wordt alleen uit de pot gehouden als daadwerkelijk iedereen uit de vrachtwagen komt en de vrachtwagen op de juiste plaats neerzet. De vraag is natuurlijk hoe waarschijnlijk dat is. Je hebt te maken met de eerste aflevering en iedereen wil zichzelf verdacht maken. Als alleen al Miljuschka niet op het lumineuze idee was gekomen dat het aantal molletjes gelijk is aan de code van het cijferslot dan was er geen Euro teken en dus geen bedrag. Er is in die opdracht dus ook maar 20 Euro verdiend en dat is relatief veel. 

Offline edgomo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Rob Dekay
« Reactie #138 Gepost op: 22-01-2020, 12:35:45 »
Die 1890 Euro wordt alleen uit de pot gehouden als daadwerkelijk iedereen uit de vrachtwagen komt en de vrachtwagen op de juiste plaats neerzet. De vraag is natuurlijk hoe waarschijnlijk dat is. Je hebt te maken met de eerste aflevering en iedereen wil zichzelf verdacht maken. Als alleen al Miljuschka niet op het lumineuze idee was gekomen dat het aantal molletjes gelijk is aan de code van het cijferslot dan was er geen Euro teken en dus geen bedrag. Er is in die opdracht dus ook maar 20 Euro verdiend en dat is relatief veel.
Nee, nou draai je het om.
Er kan 2.100 verdiend worden als iedereen het goed doet. Door als mol niet uit de vrachtwagen te komen (daar heb je invloed op als mol) kan er nog maar 210 euro verdiend worden als verder iedereen het wel goed doet (maar daar heb je geen invloed op als mol). Dus die 1.890 euro gaat zeker de pot niet in als jij in je vrachtwagen blijft zitten, als mol.
Dat er uiteindelijk nog 190 euro extra niet in de pot verdwijnt is omdat de overige kandidaten het (dus) niet helemaal goed doen, daar heeft de mol die in de vrachtwagen is blijven zitten niets mee te maken inderdaad.

Als je als mol wel uit je vrachtwagen komt en vervolgens blijkt dat alle andere duo's er ook uit zijn gekomen, dan ben je een hele knappe mol als je dan, zonder op te vallen, het bedrag op 12 euro weet te brengen.

Nee hoor, in de vrachtwagen blijven zitten is volgens mij zeer mols.

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [kandidaat] Rob Dekay
« Reactie #139 Gepost op: 22-01-2020, 12:39:22 »
Nee hoor, in de vrachtwagen blijven zitten is volgens mij zeer mols.

Mee eens.  ::ok::
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!