Auteur Topic: [de Mol] Rob Dekay  (gelezen 138056 keer)

Offline vickypollard

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Rob Dekay
« Reactie #320 Gepost op: 8-02-2020, 23:05:32 »
Overigens een puntje toevoegen, wat ik zelf nog wel interessant vond: bij Mario mag je 300 seconden over een level doen als ik me niet vergis. Je kunt dus maximaal 5 minuten in level 3 blijven. Of daar zit een uitdaging ("precies" time dat je op het eind nog/weer in level 3 zit), of de (voorgelezen) instructie klopte niet

Offline molton

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hmmm
Re: [kandidaat] Rob Dekay
« Reactie #321 Gepost op: 8-02-2020, 23:10:02 »
Het kan zijn dat ze minimaal level 3 moeten halen en dat het een onbewuste verkeerde interpretatie van Rob is.

Molstreek zou kunnen zijn, zeggen dat je in level 3 moet blijven, terwijl er op het kaartje staat dat je level 4 moet halen en vervolgens het kaartje kwijt maken terwijl de anderen Mario gaan spelen.
"Are you the sort of man who would put the poison into his own goblet, or his enemy's?" -The Princess Bride (1987)

Offline cinner

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Rob Dekay
« Reactie #322 Gepost op: 8-02-2020, 23:12:29 »
Kortom we kunnen er niets uithalen omdat we het kaartje niet zelf kunnen lezen en de instructies wel vaker te vaag blijven. Het viel me gewoon op omdat Rob later nog eens benadrukt dat je 'in' level 3 moet blijven en niet door zou mogen naar 4 en dat Claes daarna level 4 haalt. Maar wie weet is het niets, mij zit het gewoon dwars  ::rofl::

Offline vickypollard

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Rob Dekay
« Reactie #323 Gepost op: 8-02-2020, 23:13:53 »
In een ander topic werd ik net herinnerd aan de mogelijkheid om te pauzeren. Dat maakt de opdracht prima haalbaar.

De kandidaten hebben verder niet gepauzeerd volgens mij, dus ik zou dan zeggen dat het op de manier waarop zij speelden haast onmogelijk was om in level 3 te blijven.

Dan neig ik er inderdaad naar dat de instructie was om minstens level 3 gehaald/uitgespeeld te hebben. Maar dat zou ook wel weer érg makkelijk zijn...

Offline cinner

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Rob Dekay
« Reactie #324 Gepost op: 8-02-2020, 23:16:35 »
Prima mollige opdracht. Iedereen gaat door met het spelletje terwijl die opdracht allang geslaagd is, haalt kandidaten weg bij andere opdrachten dus.

Daarom vond ik dat van Rob verdacht. Hij doet alsof mensen wel door moeten gaan met het spel.

Offline Iris_77

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Rob Dekay
« Reactie #325 Gepost op: 8-02-2020, 23:27:30 »
Rob zegt letterlijk: “Zorg dat je aan het einde van de opdracht in de/euh derde level zit.”

Dit klinkt heel raar, net alsof hij iets anders wil zeggen. En ‘de’ derde level is natuurlijk sowieso niet goed...

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Rob Dekay
« Reactie #326 Gepost op: 9-02-2020, 00:06:24 »
Hint in Moltalk:
Rob zegt: " Windmolen-Melkmeisje- Rood."
 WMR = Wie is de Mol Rob.

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: [kandidaat] Rob Dekay
« Reactie #327 Gepost op: 9-02-2020, 00:20:19 »
Rob zegt letterlijk: “Zorg dat je aan het einde van de opdracht in de/euh derde level zit.”

Dit klinkt heel raar, net alsof hij iets anders wil zeggen. En ‘de’ derde level is natuurlijk sowieso niet goed...

Klinkt eerder als Claes die soms nog de en het wisselt, maar dat is hem vergeven :P maar ik zou daar niet zoveel achter zoeken op zich.

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Rob Dekay
« Reactie #328 Gepost op: 9-02-2020, 03:08:53 »
In biecht zeer duidelijk een "M" in beeld brengen, @36.52u.

"En hoe vet is dat te kunnen met je eigen naam?".

Edit; plaatje uiteindelijk....
« Laatst bewerkt op: 9-02-2020, 04:56:04 door Loebas »
Omnia vincit amor

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Rob Dekay
« Reactie #329 Gepost op: 9-02-2020, 12:21:18 »
Bij het parkeren heb ik het al gepost:
Je kunt van de naam Rob Dekay  =  Rob Dekay Kade maken. Je houdt wel de Y over maar er zijn andere namen aan straten, wegen, lanen oid gekoppeld die minder overeenkomsten hebben ::rofl::.

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Rob Dekay
« Reactie #330 Gepost op: 9-02-2020, 13:36:38 »
Bij het terugkijken zagen wij bij de letters dat Leonie, Claes en Rob de M vonden. Op het moment dat Rob gaat helpen om de M op te tillen verdwijnt zijn linkerhand onder zijn bloes. Het is maar een moment, dan draait de camera weer weg.

Ik heb op het lettergreep topic gevraagd of iemand een still kan maken.

Is dit het moment dat Rob de envelop onder zijn bloes stopt? Het gebeurt achter de rug van Leonie en Claes bukt zich als wij het goed gezien hebben.

De D wordt ook gevonden door dit trio. Claes ontdekt de D en roept Leonie en Rob erbij. Hier is de kans veel kleiner om een envelop te laten verdwijnen.

Online Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [kandidaat] Rob Dekay
« Reactie #331 Gepost op: 9-02-2020, 13:53:13 »
Bij het terugkijken zagen wij bij de letters dat Leonie, Claes en Rob de M vonden. Op het moment dat Rob gaat helpen om de M op te tillen verdwijnt zijn linkerhand onder zijn bloes. Het is maar een moment, dan draait de camera weer weg.

Ik heb op het lettergreep topic gevraagd of iemand een still kan maken.

Is dit het moment dat Rob de envelop onder zijn bloes stopt? Het gebeurt achter de rug van Leonie en Claes bukt zich als wij het goed gezien hebben.

De D wordt ook gevonden door dit trio. Claes ontdekt de D en roept Leonie en Rob erbij. Hier is de kans veel kleiner om een envelop te laten verdwijnen.

Dat zou ik dolgraag eens willen zien! 
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Iris_77

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Rob Dekay
« Reactie #332 Gepost op: 9-02-2020, 13:56:10 »
De plek waar Buddy en Mil de envelop vinden, is de plek waar de M is gevonden. Ik heb hier screenshotjes van, maar ik weet niet meer hoe ik hier foto’s kan plaatsen....  ::schaam::  :-[ Maar het is 100% zeker dezelfde plek.

En hier ook nog maar: ik denk dat de enveloppen pas ná het zoeken van de letters zijn neergelegd, toen de kandidaten bij Rik stonden.

Edit: ff proberen met de foto’s...

Edit 2: Ha, gelukt!  ::tandpastasmiley::

Op de bovenste 2 foto’s; let op de hesjes linksboven. Zijn dezelfde hesjes.
Op de onderste 2 foto’s; het wagentje lijkt me duidelijk hetzelfde en ook de achtergrond is hetzelfde.
Op de bewegende beelden is dit allemaal wat beter/duidelijker te zien.

Rob heeft hier dus geen envelop weggemoffeld.

« Laatst bewerkt op: 9-02-2020, 14:40:42 door Iris_77 »

Offline MolstopperNL

  • Forumlid
  • Ik ben de mol. Ik ben de mol.
Re: [kandidaat] Rob Dekay
« Reactie #333 Gepost op: 9-02-2020, 14:37:43 »
De plek waar Buddy en Mil de envelop vinden, is de plek waar de M is gevonden. Ik heb hier screenshotjes van, maar ik weet niet meer hoe ik hier foto’s kan plaatsen....  ::schaam::  :-[ Maar het is 100% zeker dezelfde plek.

En hier ook nog maar: ik denk dat de enveloppen pas ná het zoeken van de letters zijn neergelegd, toen de kandidaten bij Rik stonden.

Edit: ff proberen met de foto’s...

Goed gevonden!

Offline BigBoots

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Rob Dekay
« Reactie #334 Gepost op: 9-02-2020, 15:00:20 »
Theorie:
Rob zet een zwarte vrijstelling in, terwijl er maar 1 joker in het spel zit.
Rob wil van zijn zwarte vrijstelling af omdat er weer vrijstellingen aan zitten te komen en hij de onzekerheid bij de kandidaten wil wegnemen. Gelijk speelveld creëren
Met beide voeten op de grond, kom je geen stap vooruit

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: [kandidaat] Rob Dekay
« Reactie #335 Gepost op: 9-02-2020, 15:04:30 »
ergo mols

Online Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [kandidaat] Rob Dekay
« Reactie #336 Gepost op: 9-02-2020, 15:16:41 »
Theorie:
Rob zet een zwarte vrijstelling in, terwijl er maar 1 joker in het spel zit.
Rob wil van zijn zwarte vrijstelling af omdat er weer vrijstellingen aan zitten te komen en hij de onzekerheid bij de kandidaten wil wegnemen. Gelijk speelveld creëren

Interessant! Je zou wel eens gelijk kunnen hebben.
Leuke avatar heb je. Zelf gemaakt?
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Juuls247

  • Forumlid
  • Horen | Zien | Zwijgen
Re: [kandidaat] Rob Dekay
« Reactie #337 Gepost op: 9-02-2020, 17:01:49 »
Precies dit, ik vind dit als kandidaat zoooo raar, om nu de ZV in te zetten terwijl je zo lang hebt gewacht. Niet de moeite met 1 joker in het spel. Ik word nog steeds op alle fronten bevestigd dat Rob de mol is  ::tandpastasmiley::
Meer L

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [kandidaat] Rob Dekay
« Reactie #338 Gepost op: 9-02-2020, 17:15:57 »
Interessant! Je zou wel eens gelijk kunnen hebben.
Leuke avatar heb je. Zelf gemaakt?

Dit is niet volgende aflevering, maar die aflevering daarna. De gelekte afleveringstitel
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
kan duiden op de laserproef die nog moet komen.
« Laatst bewerkt op: 9-02-2020, 23:25:33 door Sanmol »

Offline molton

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hmmm
Re: [kandidaat] Rob Dekay
« Reactie #339 Gepost op: 9-02-2020, 17:51:50 »
Precies dit, ik vind dit als kandidaat zoooo raar, om nu de ZV in te zetten terwijl je zo lang hebt gewacht. Niet de moeite met 1 joker in het spel. Ik word nog steeds op alle fronten bevestigd dat Rob de mol is  ::tandpastasmiley::
Het was al vreemde actie om de ZV niet in te zetten in aflevering 1. Als kandidaat moet hij info hebben gehad dat er meerdere in het spel waren. En als mol zou hij er het liefste zo snel mogelijk van af zijn lijkt me.

Maar goed, gegeven dat hij de ZV bewaard heeft, is het inderdaad vreemd om hem in deze aflevering in te zetten met maar één joker in het spel.
"Are you the sort of man who would put the poison into his own goblet, or his enemy's?" -The Princess Bride (1987)