Auteur Topic: [de Mol] Rob Dekay  (gelezen 137239 keer)

anoniem 30784

  • Gast
Re: [kandidaat] Rob Dekay
« Reactie #660 Gepost op: 1-03-2020, 00:37:46 »
Maar iets later in een biecht geeft Nathan aan dat Rob juist had aangeboden om kaart te lezen. De montage laat hier dus duidelijk weg dat Rob zichzelf in deze (mol)positie heeft gemanouevreerd.

Als dat de bedoeling van de montage was, waarom heeft die biecht van Nathan dan de uitzending gehaald? Nu valt het nog meer op dan wanneer je laat zien wie voor wat kiest tijdens groepsoverleg, aangezien je dan nog afgeleid kunt worden door de keuzes van andere kandidaten..

Offline MonsieurHilbert

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Rob Dekay
« Reactie #661 Gepost op: 1-03-2020, 00:43:13 »
Ik heb een idee wat er met 5-1 bedoeld wordt. Rob ziet pas in aflevering 5 voor de 1e keer zijn scherm.

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [kandidaat] Rob Dekay
« Reactie #662 Gepost op: 1-03-2020, 00:46:54 »


Als traditie slaat de afleveringstitel van afl.1 vaak op een hint die terug komt het gehele seizoen  ::vergroot::.

Offline Iris_77

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Rob Dekay
« Reactie #663 Gepost op: 1-03-2020, 00:52:00 »
Wat mij opviel is dat (door de harde wind) een nieuwe tattoo zichtbaar werd bij Rob aan zijn rechterkant onder/achter zijn oor: een vraagteken. Het kan misschien een neppe zijn..

Rik zei namelijk dat de mol op de brug zijn ware ik zou laten zien. De vraagteken zou kunnen wijzen op de grote vraag 'Wie is de mol?'

Kan iemand checken of hij deze al had of niet? Hij heeft zo'n bos haar en op zijn insta zie je alleen maar zijn linkerkant  ::ohno::

De tatoeage zit links en had hij in 2012 al.
Wat me wel opviel bij het bekijken van (met name de laatste) filmpjes, is dat Rob links een apart klein oortje heeft. Niet helemaal goed aangelegd of misschien door een ongeluk ofzo? Waarschijnlijk heeft hij daarom lang haar (links meestal over z’n oor) en de hoed om dat haar op z’n plek te houden. Zou ook kunnen verklaren waarom hij bv. bij ‘Porseleinen Kamer’ z’n hoed ophoudt. Misschien is dit iets waar hij onzeker over is?

Hieronder 2 screenshots uit de aflevering, links en rechts. En
een foto van z’n Insta, waar op de bovenste foto duidelijk een stukje van het vraagteken te zien is (en het kleine oortje).
Edit:Het lukt niet om deze derde foto bij te voegen, ik krijg steeds een foutmelding..

« Laatst bewerkt op: 4-03-2020, 01:39:09 door Iris_77 »

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [kandidaat] Rob Dekay
« Reactie #664 Gepost op: 1-03-2020, 00:56:14 »
De tatoeage zit links en had hij in 2012 al.

Ah, dat is jammer, maar denk nog steeds dat dit een hint naar mol Rob is.

Offline Iris_77

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Rob Dekay
« Reactie #665 Gepost op: 1-03-2020, 00:58:22 »
Nog een poging voor de foto van z’n Insta...

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Rob Dekay
« Reactie #666 Gepost op: 1-03-2020, 01:04:36 »
Mooi opgemerkt!  ::ok::

Maar dus al een bestaande (ook goed gevonden  ::ok::).

Dan toch het ware gezicht vd Mol die zegt; ik ben (vandaag) geen teamplayer?

*Mil*
Omnia vincit amor

Offline Theovv

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Rob Dekay
« Reactie #667 Gepost op: 1-03-2020, 01:12:33 »
Als dat de bedoeling van de montage was, waarom heeft die biecht van Nathan dan de uitzending gehaald? Nu valt het nog meer op dan wanneer je laat zien wie voor wat kiest tijdens groepsoverleg, aangezien je dan nog afgeleid kunt worden door de keuzes van andere kandidaten..
het valt helemaal niet zo op, nathan zegt t pas later en vooral in het kader van dat rob hem kan coachen als kaartlezer. t geeft weer aan dat rob zichzelf in een molpositie gebracht heeft.


Ik heb een idee wat er met 5-1 bedoeld wordt. Rob ziet pas in aflevering 5 voor de 1e keer zijn scherm.
heel mooi gevonden! dat zou een mooie hint kunnen zijn! ::ok::

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Rob Dekay
« Reactie #668 Gepost op: 1-03-2020, 01:19:57 »
heel mooi gevonden! dat zou een mooie hint kunnen zijn! ::ok::

Ehm nee. Er is geen connectie met je scherm zien en de mol zijn.

Wat me opviel na de executie zegt Rob “Ik dacht dat ze goed zat”. Toch vreemd om te zeggen over je mol, die net weg is?

Online Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [kandidaat] Rob Dekay
« Reactie #669 Gepost op: 1-03-2020, 01:20:44 »
Hij had sleutel 2007 dus, of was dat al bekend?
van degenen die nu nog in het spel zitten, is van Rob niet te zien welke sleutel hij in opdracht 1 pakte. In de montage LIJKT het alsof hij sleutel 2012 pakt, maar die heeft Mil voor zich liggen op het tafeltje met haar kistje. Het lijkt me namelijk sterk dat Rob een blouse van Mil heeft aangetrokken, om de kijkers in verwarring te brengen.

Van Tina (2010), Anita (2020), Mil (2012), Leonie (2008), Nathan (2019), Buddy (2014) was te zien welk jaartal ze pakten. Daar zat 2007 dus niet bij. En van de overige 4 weten we het niet. Maar Rob is de enige van die 4 die nog in het spel zit. Als dan sleutel 2007 opduikt, kan het niet anders dan dat Rob die heeft gepakt. Immers: Jaike, Claes en Johan zitten niet meer in het spel.

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: [kandidaat] Rob Dekay
« Reactie #670 Gepost op: 1-03-2020, 01:21:53 »
Wat me opviel na de executie zegt Rob “Ik dacht dat ze goed zat”. Toch vreemd om te zeggen over je mol, die net weg is?
Slim opgemerkt!  ::vergroot::

Offline Theovv

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Rob Dekay
« Reactie #671 Gepost op: 1-03-2020, 01:23:15 »
Ehm nee. Er is geen connectie met je scherm zien en de mol zijn.
dat vind jij.

51 komt heel veel voor en kan op deze manier aan een speler gelinkt worden.

Offline Waardenburg

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Rob Dekay
« Reactie #672 Gepost op: 1-03-2020, 01:25:00 »
Citaat
Wat me opviel na de executie zegt Rob “Ik dacht dat ze goed zat”. Toch vreemd om te zeggen over je mol, die net weg is?

Heel slim.

Dat bevestigt mijn vermoeden dat er enorm gerommeld is in de montage met die biechten. Ze zaten niet allemaal op Leonie. Als hij denkt dat Leonie goed zat, dan is hij zelf de Mol of hij had dezelfde Mol gekozen als Leonie.

Als je denkt dat ze goed zit, zou het gek zijn als je zelf totaal iets anders doet.

Offline Theovv

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Rob Dekay
« Reactie #673 Gepost op: 1-03-2020, 01:35:14 »
Heel slim.

Dat bevestigt mijn vermoeden dat er enorm gerommeld is in de montage met die biechten. Ze zaten niet allemaal op Leonie. Als hij denkt dat Leonie goed zat, dan is hij zelf de Mol of hij had dezelfde Mol gekozen als Leonie.

Als je denkt dat ze goed zit, zou het gek zijn als je zelf totaal iets anders doet.
het is een aparte opmerking van Rob idd. maar hij zat in t verleden al wel op buddy ook, dus mss bedoelde hij er idd mee dat hij en leonie op dezelfde mol zaten.

« Laatst bewerkt op: 1-03-2020, 01:41:37 door Theovv »

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Rob Dekay
« Reactie #674 Gepost op: 1-03-2020, 02:04:43 »
Rob heeft die tattoo al heeeeeel lang

Offline cinner

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Rob Dekay
« Reactie #675 Gepost op: 1-03-2020, 06:45:54 »
Volgens mij bedoelt hij met de opmerking "Ik dacht dat ze goed zat" alleen dat hij zeker was dat zij een groen scherm zou krijgen en hij dus rood. Goed zitten in de zin van 'dat zit wel goed', niet uit het programma kunnen vliegen. Mil vertaalt het anders en stelt meteen de vraag "Op wie zat Leonie dan?" (Wil bevestiging of Leonie echt vol op Mil is gegaan?). Rob valt er stil van. Waarschijnlijk omdat hij zich realiseert dat hij geen antwoord kan geven zonder weg te geven dat hij all-in op Leonie zat. Hij heeft geen idee op wie Leonie eruit is gegaan.

Vind het erg kandidaats ook. Een vergissing die gemaakt wordt omdat hij geen voorkennis had en niet zeker is dat hij in het programma blijft. Anders had hij na het vertrekt van Leonie voorbereid iets simpels gezegd wat hem niet in de problemen kon brengen, lijkt mij althans.

Offline Jones

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Rob Dekay
« Reactie #676 Gepost op: 1-03-2020, 07:33:58 »
ohhhh nog even over de theorie of de Mol dit jaar uit 2 personen bestaat...Rob Dekay heeft een tweelingbroer!!!!  en die houd zich bezig met de eredivisie!! https://twitter.com/whameka

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Rob Dekay
« Reactie #677 Gepost op: 1-03-2020, 08:14:02 »
Volgens mij bedoelt hij met de opmerking "Ik dacht dat ze goed zat" alleen dat hij zeker was dat zij een groen scherm zou krijgen en hij dus rood. Goed zitten in de zin van 'dat zit wel goed', niet uit het programma kunnen vliegen. Mil vertaalt het anders en stelt meteen de vraag "Op wie zat Leonie dan?" (Wil bevestiging of Leonie echt vol op Mil is gegaan?). Rob valt er stil van. Waarschijnlijk omdat hij zich realiseert dat hij geen antwoord kan geven zonder weg te geven dat hij all-in op Leonie zat. Hij heeft geen idee op wie Leonie eruit is gegaan.

Vind het erg kandidaats ook. Een vergissing die gemaakt wordt omdat hij geen voorkennis had en niet zeker is dat hij in het programma blijft. Anders had hij na het vertrekt van Leonie voorbereid iets simpels gezegd wat hem niet in de problemen kon brengen, lijkt mij althans.

Hij is de mol, en hij moet ook wat zeggen dus hij zegt: ‘ ik dacht dat ze goed zat.’  Maar dan komt Mil - die hem op de huid zit - met de vraag: ‘ op wie zat ze dan?’  Want Leonie heeft tegen Mil heeft gezegd dat ze Mil verdacht.
We zien niet of Rob uiteindelijk nog antwoord heeft gegeven.
« Laatst bewerkt op: 1-03-2020, 08:16:55 door Run »

Offline bananana

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Rob Dekay
« Reactie #678 Gepost op: 1-03-2020, 08:29:22 »
Misschien bedoelde hij met "dat ze goed zat" meer in de zin van dat zij geen rood scherm zou krijgen. Niet persé dat ze op de goede mol zat.

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Rob Dekay
« Reactie #679 Gepost op: 1-03-2020, 09:26:21 »
Misschien bedoelde hij met "dat ze goed zat" meer in de zin van dat zij geen rood scherm zou krijgen. Niet persé dat ze op de goede mol zat.
De mol zit altijd op de winnaar. Als hij zegt’ dat ze goed zat’ en hij bedoelt Mil, staat Mil bovenaan met goede antwoorden.
Maar, ze twijfelde tussen twee personen dus het kan zijn dat Leonie vol op Buddy heeft ingezet. Dan is Buddy degene waartegen de mol gaat spelen.