Auteur Topic: [kandidaat] Anita Witzier  (gelezen 5677 keer)

Offline putyourHANSup!

  • Winnaar Expeditie Robinson 2019 Pool
  • Forumlid
  • Gaudeamus!
[kandidaat] Anita Witzier
« Gepost op: 18-12-2019, 17:02:25 »

Praat hier over het doen en laten van Anita! Meer weten over haar? Klik hier.
« Laatst bewerkt op: 3-02-2021, 21:31:52 door putyourHANSup! »

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [kandidaat] Anita Witzier
« Reactie #1 Gepost op: 29-12-2019, 13:32:19 »
Tien jaar geleden vond ze zichzelf te oud...….

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: [kandidaat] Anita Witzier
« Reactie #2 Gepost op: 29-12-2019, 18:50:02 »
Tien jaar geleden vond ze zichzelf te oud...….
Wijsheid komt met de jaren zeggen ze toch ;) En super leuk dat ze meedoet. Hopelijk blijft ze net als Robert als groepsoudste eventjes wat afleveringen aanwezig  ::jaja:: (of misschien wel alle afleveringen  ::vergroot::)

Offline Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Anita Witzier
« Reactie #3 Gepost op: 29-12-2019, 19:35:10 »
Hoevaak is de oudste van de groep al De Mol geweest?
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: [kandidaat] Anita Witzier
« Reactie #4 Gepost op: 29-12-2019, 19:48:49 »
Hoevaak is de oudste van de groep al De Mol geweest?
Ik denk 2x...

Spoiler: uitleg (klik om te tonen/verbergen)
« Laatst bewerkt op: 29-12-2019, 19:54:56 door MollenvangR-Art »

Offline Theovv

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Anita Witzier
« Reactie #5 Gepost op: 10-01-2020, 12:30:37 »
Anita kunnen we wel een beetje afstrepen toch? Als je na meerdere keren gevraagd te zijn pas besluit een keer mee te doen, omdat je jezelf niet het karakter vindt hebben voor dit programma, ga je niet de mol zijn.

Offline molE13

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Anita Witzier
« Reactie #6 Gepost op: 11-01-2020, 21:38:56 »
Ze was een leuke kandidate!

Re: [kandidaat] Anita Witzier
« Reactie #7 Gepost op: 11-01-2020, 21:39:44 »
Jammer, totaal geen molgevoel, maar had haar graag wat langer gehad  ::hug::

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [kandidaat] Anita Witzier
« Reactie #8 Gepost op: 11-01-2020, 21:42:51 »
Jammer, bekendste kandidaat er gelijk uit :o
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: [kandidaat] Anita Witzier
« Reactie #9 Gepost op: 11-01-2020, 21:44:02 »
Noooo, Anita eruit. Toch de oudste kandidaat weg :( gelukkig hebben we de Memories nog.

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Anita Witzier
« Reactie #10 Gepost op: 11-01-2020, 21:45:49 »
Jammer, zeker ook omdat de ouderen het meestal niet lang volhouden. Ik zag het zelf wel aankomen eerlijk gezegd. Ze was nogal veel aan het woord.
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [kandidaat] Anita Witzier
« Reactie #11 Gepost op: 11-01-2020, 21:47:22 »
Anita, hoe was het in China? ''het waren twee fantastische dagen.....''


Ontzettend jammer, hoor. Ik had haar graag wat langer in het spel gehad.

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Anita Witzier
« Reactie #12 Gepost op: 11-01-2020, 21:53:08 »
Hoe heet die jongen met wie ze in de vrachtwagen zat? Die vond de sleutel. Misschien heeft ze hem als minste verdacht daardoor, en als hij de mol is, ligt ze er nu uit.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [kandidaat] Anita Witzier
« Reactie #13 Gepost op: 11-01-2020, 21:54:00 »
Hoe heet die jongen met wie ze in de vrachtwagen zat? Die vond de sleutel. Misschien heeft ze hem als minste verdacht daardoor, en als hij de mol is, ligt ze er nu uit.
Buddy ;)
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Anita Witzier
« Reactie #14 Gepost op: 11-01-2020, 22:00:33 »
Merci! :D Ik vond het raar dat Buddy opeens de sleutel ergens op de grond vond, terwijl ze daarvoor de hele vrachtwagen al gecontroleerd hadden. Voor de mol een goede zet, want hij wist misschien op dat moment dat de opdracht toch niet gehaald zou worden. Trust nobuddy!

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [kandidaat] Anita Witzier
« Reactie #15 Gepost op: 11-01-2020, 22:01:42 »
Merci! :D Ik vond het raar dat Buddy opeens de sleutel ergens op de grond vond, terwijl ze daarvoor de hele vrachtwagen al gecontroleerd hadden. Voor de mol een goede zet, want hij wist misschien op dat moment dat de opdracht toch niet gehaald zou worden.
Mwah lijkt mij sterk, dan zou hij contact moeten hebben gehad met iemand buiten de truck want voor hetzelfde geld waren ze de laatste truck.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline m0lmuis

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Anita Witzier
« Reactie #16 Gepost op: 11-01-2020, 22:02:59 »
Jammer hoor. Ik had haar heel graag nog een poosje gezien  :\'(

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Anita Witzier
« Reactie #17 Gepost op: 11-01-2020, 22:04:57 »
Anita, hoe was het in China? ''het waren twee fantastische dagen.....''


Ontzettend jammer, hoor. Ik had haar graag wat langer in het spel gehad.

Zelfs DRIE dagen... Eeuwig zonde dit. Maar dat had eigenlijk voor elke kandidaat van dit seizoen gegeld.
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: [kandidaat] Anita Witzier
« Reactie #18 Gepost op: 11-01-2020, 22:15:04 »
Superjammer.

Maar ik vreesde er al een beetje voor. Het is een soort traditie dat de kandidaat waar ik het meeste naar uitkijk, als eerste afvalt.

Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline m0lmuis

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Anita Witzier
« Reactie #19 Gepost op: 11-01-2020, 22:33:59 »
DAGBOEK VAN DE AFVALLER - AFL. 1

Het allereerste dat ik, eenmaal weer thuis, zag was een mol. Echt, geen gekkigheid. Morsdood weliswaar, maar toch.

Op het zandpad waarlangs ik al negen-en-een-half jaar (!) met mijn hond wandel. In ál die jaren dat ik daar wandel zag ik konijnen, hazen, schapen en eikenprocessierupsen maar nooit eerder een mol.

Was het een aanwijzing?!

Het spel had ik fysiek dan wel verlaten maar blijkbaar was ik mentaal nog niet helemaal ‘geland’.

‘Zou het kunnen dat…?’

Immers in ‘Wie is de Mol?’ is niets is wat het lijkt dus ja, wás ik wel echt terug in Nederland? Gelukkig deed de hond toen op haar gemak een boodschap, dat liet aan duidelijkheid niets te wensen over.

Maar dat gebeurt er dus met je, zelfs als je maar vier dagen van huis bent geweest omdat je er als eerste uitvloog. Want vliegen is het hoor, met kop en staart, hupsakee en wegwezen. Natuurlijk, dat risico zit erin, maar hé, alleen in theorie toch? Ik ging er niet van uit dat míj die twijfelachtige eer te beurt zou vallen.

Mijn man trouwens ook niet, die me troostte met de woorden: ‘Ach lief, wat wordt onthouden is wie de Mol was, wie de winnaar én wie de eerste afvaller. Jij staat toch maar mooi in dat rijtje.’ Tegen zoveel monterheid valt weinig in te brengen..
Maar balen is het wel, als eerste afvaller mis je het meeste – zeg maar gerust bijna alles - en maak je ook geen deel meer uit van de groep die ik zó graag beter had leren kennen. Net zoals ik benieuwd was naar de ‘groepsdynamiek’ op de wat langere termijn in die snelkookpan. Hoe spannend wordt dat?

Ik zal het nooit weten.

Wat ik wel heb ontdekt is dat ik geen talent heb voor tactiek. Van alle strategieën die ik op voorhand had uitgeknobbeld, van rustig observerend op de achtergrond tot het spelen van haantje de voorste, is niets terecht gekomen. Ik zou ze een rad voor ogen draaien en iedereen nauwlettend in de gaten houden… Kansloos.
Zodra een opdracht moest worden uitgevoerd verdampten al die briljante voornemens. Ik dacht er geen seconde meer aan dat ik een Mol moest ontmaskeren, moest opletten dus wie met wie heulde, wie ‘mollerig’ gedrag vertoonde of wie er de kantjes van af liep.

En dan was er ook nog het ‘huishoudboekje’ om bij te houden wie wat doet en zegt, wie drie of vier zwemdiploma’s heeft, wie met stokjes eet of juist niet…  want álles kan relevant zijn bij de test… 

Ik ben geen ‘Lief Dagboek’ -type én heb daarbij een onleesbaar handschrift, dat zijn geen ideale voorwaarden om de gebeurtenissen van de dag nog eens rustig na te lezen en een verdachtenlijstje samen te stellen. Daarbij, moest ik álles wat werd gezegd en verteld in een Mol context plaatsen? En wie kon ik dan vertrouwen? En vooral, wie niet? Gekmakend, zelfs die paar dagen. Dus toen de test zich aandiende had ik niet echt een idee maar wel drie troeven waarmee ik er doorheen zou kunnen zwijnen:

1. Spreiden,

2. Een vrijstelling in m’n broekzak en

3. De hoop op mazzel. Ik had tenslotte niet voor niets de toegangspoort ‘Geluk’ gekozen.

Nou dan. Het zou wel heel raar moeten lopen als…  Bám! Daar was het rode scherm. Zo raar liep het dus.

Jammer? Natuurlijk! Hartstikke jammer maar… ook ok. Voor mij wel althans, maar afgaande op alle reacties die ik kreeg na de bekendmaking van de kandidaten, stel ik een heleboel mensen teleur. Vooral mijn kinderen, die jaar in jaar uit hebben geroepen dat ik ‘Ja!’ moet zeggen tegen de uitnodiging in plaats van ‘nee’. Deze uitkomst is niet hun gedroomde scenario.

Gelukkig is het uit een halfvol glas lekkerder drinken dan uit een glas dat al halfleeg is: ik heb toch maar mooi meegedaan met één van de spraakmakendste televisieprogramma’s van ons land en dit jubileumseizoen is voor mij net zo spannend om naar te kijken als voor de fans!

A.
« Laatst bewerkt op: 11-01-2020, 23:08:27 door Heinz »