Auteur Topic: Wie is de Mol App 2020  (gelezen 15137 keer)

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol App 2020
« Reactie #80 Gepost op: 15-03-2020, 15:48:14 »
23 eindigen bovenaan, hoeveel zou dat landelijk zijn  ::rofl::

Het is mijn beste jaar ooit, maar in de app ook een fout, gewoon een week verwisseld, 1 enkel keertje, zo dom. Ergens ronde 5 ofzo, ik weet niet wat ik daar dronk. Dus 9x Rob en wel 10x de punten maar dus niet maximale bonus.

Vorig jaar had ik ook de maximale punten maar niet de molbonus.

Tja, flauw spelletje, je moet gewoon 1 schot voor de boeg kiezen en daarop maar blijven invullen, anders zelfs bij 1x Nathan invullen sta je landelijk al ergens 1000ste ofzo..... en doe je wel alles goed dan deel je nog de eer met tig anderen.....

(en er is niks te winnen ook hahahahahaha)
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: Wie is de Mol App 2020
« Reactie #81 Gepost op: 15-03-2020, 16:01:43 »
Met 181.211 punten is het mijn slechtste jaar ooit.  ;D

Maar ik hoop wel dat de app volgend jaar iets anders is, ben er wel een beetje op uitgekeken. All-in vanaf het begin vind ik nogal saai, dus dat doe ik sowieso niet. Pas vanaf het moment dat ik zeker genoeg ben, dan begin ik ermee.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Wie is de Mol App 2020
« Reactie #82 Gepost op: 15-03-2020, 16:04:11 »
Onze poule heeft gewoon 8 winnaars :o
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline HappyDutchman

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol App 2020
« Reactie #83 Gepost op: 17-03-2020, 19:57:31 »
Ja, een nieuw, fris format zou welkom zijn.
Doe normaal, dan ben je al mol genoeg

Offline Rinusoide

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol App 2020
« Reactie #84 Gepost op: 19-03-2020, 17:10:07 »
(Ik weet niet of ik zelf een topic mag openen of dat hier al een soortgelijk topic over is, als een van deze twee het geval is sluit deze dan maar)

Anyway, ik kreeg op mijn telefoon een melding dat ik feedback kon geven over de app. Je kan een cijfer van 1-10 geven en je mening en eventuele voorstellen over de app kwijt.

Hebben jullie dit ook ingevuld en zo ja: wat hebben jullie voor feedback gegeven? :)

Online Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Wie is de Mol App 2020
« Reactie #85 Gepost op: 19-03-2020, 17:31:55 »
Ik heb je topic samengevoegd met dit al bestaande topic.

Ik heb een 6 gegeven en de (voor de hand liggende) tip gegeven om meer vragen in het spel te verwerken. (Zoals in onze pool hier.)

Offline joost2014

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol App 2020
« Reactie #86 Gepost op: 19-03-2020, 17:37:51 »
Ik heb je topic samengevoegd met dit al bestaande topic.

Ik heb een 6 gegeven en de (voor de hand liggende) tip gegeven om meer vragen in het spel te verwerken. (Zoals in onze pool hier.)

Ik heb ook een 6 gegeven en als tip meegegeven om bijv. jokers, groene en zwarte vrijstellingen toe te voegen die je kunt inzetten op kandidaten. Zo behoud je bijv. punten als je hebt ingezet op een kandidaat die eruit vliegt.

Hoe ze dat verder kunnen toepassen en vormgeven etc. mogen ze zelf uitvogelen (heb zelf zo snel geen idee)  :P
Ben jij de mol?

Offline Rinusoide

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol App 2020
« Reactie #87 Gepost op: 19-03-2020, 17:56:52 »
Ik heb je topic samengevoegd met dit al bestaande topic.

Ik heb een 6 gegeven en de (voor de hand liggende) tip gegeven om meer vragen in het spel te verwerken. (Zoals in onze pool hier.)

Ohja, dit topic bestond natuurlijk al. Thanks ::ok::

Ikzelf heb een 7 gegeven, ik vind de extra's zoals de poules, het nieuws en de percentages van de verdenkingen erg leuke toevoegingen, maar het schort inderdaad aan de puntentelling zoals wel vaker gezegd is.
Daarom heb ik als tip meegegeven om dit aan te passen, dus om het inzetten van punten pas mogelijk te maken na aflevering 1 (om te voorkomen dat je al punten kwijt bent zonder een aflevering gezien te hebben) of het puntensysteem helemaal om te gooien, door bijvoorbeeld terug te gaan naar het format van 2014 waarin je al die meerkeuzevragen over aankomende aflevering kreeg.