Auteur Topic: Veel Plezier! (weer)  (gelezen 17219 keer)

Offline rkmccullough

  • Forumlid
Veel Plezier! (weer)
« Gepost op: 5-01-2020, 14:30:20 »
Beste Molloten,

Happy new year!

De Kick-Off is uitgezonden, De Leader is getoond, de promos voor aflevering 1 worden uitgezonden dus er rust nog maar naar 1 ding te doen: "Wie is de Mol?" seizoen 20 gewoon uitzenden.

Zoals ik in het Molboekje van dit jaar zei: in 1999 had niemand in het team zich dit kunnen voorstellen, maar toch, hier zijn we: jaar 20 van "Wie is de Mol?". Wij hebben echt, geloof me, 20 jaar lang ons best gedaan om een oprecht, mooi en spannend programma voor jullie te maken. Hoewel lang niet alles wat we geprobeerd hebben een succes is geweest; Ik denk wel dat we in het algemeen goede televisie hebben gemaakt en daar ben ik trots op.

Als je zo'n jubileum ervaart, ga je misschien vanzelfsprekend, terugdenken aan alles wat je in die tijd meegemaakt hebt.
En dat is veel! Meer dan 200 afleveringen in bijna 30 landen, ongeveer 525(!) opdrachten, ruim 1000 tests, honderden leuke mensen en een bijzonder gezelschap top Mollen.

Als je dit leest is er grote kans dat je fan van het programma ben en daar zijn we heel dankbaar voor. Tenslotte is het ook voor sommige van jullie ook een sort jubileum jaar. En om dat een beetje te vieren dacht ik wij gaan iets in het programma doen om de molloten te bedanken. Dat is gelukt. Je ziet het vanzelf langskomen.

Hoe dan ook, zoals altijd wens ik jullie veel plezier de komende 10 weken. Net zoals jullie het programma volgen, volgen wij jullie en we zijn benieuwd naar je bevindingen, theorieën, en natuurlijk de (soms pijnlijke) kritieken.

Namens de hele WIDM team, BEDANKT!
Groet,
Rick

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Veel Plezier! (weer)
« Reactie #1 Gepost op: 5-01-2020, 14:34:35 »
Leuk dat je weer een bericht plaatst Rick en aan ons denkt  ::bravo::


Kan niet wachten tot het begint  ::hyper::

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Veel Plezier! (weer)
« Reactie #2 Gepost op: 5-01-2020, 14:35:12 »
Geweldig Rick. Bedankt voor 20 onvergetelijke seizoenen en vást nog zo ééntje ::bravo::

En hoewel de kritieken soms wat pijnlijk zijn (ook wat ik soms typ), blijft het wel feit dat ik en vele anderen toch weer elk jaar terugkomen om dit fantastische programma te bekijken én na te bespreken. De makers blijven dus toch wel overtuigen om het jaar in, jaar uit weer te volgen!

Op naar de volgende twintig jaar en ik ben heel benieuwd wat jullie voor de molloten in petto hebben ::vergroot::
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline Theovv

  • Forumlid
Re: Veel Plezier! (weer)
« Reactie #3 Gepost op: 5-01-2020, 14:36:07 »
Jullie bedankt voor het maken van dit geweldige programma!! In december heb je de feestdagen en in de koude donkere maanden van het nieuwe jaar heb je Wie is de Mol, een mooie traditie!

Offline Moni

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Veel Plezier! (weer)
« Reactie #4 Gepost op: 5-01-2020, 14:37:10 »
Wow 20 jaar alweer, waarvan ik er al 19 jaar trouwe kijker ben. Leuk om jouw stukje hier te lezen Rick!  ::ok:: Ik ben heel benieuwd hoe jullie de molloten hebben bedankt. Ik ga er graag weer klaar voor zitten. Toevallig ben ik hier al heel lang niet meer geweest, maar als WIDM begint, dan is er maar één forum waar je als fan het beste kan zijn en dat is hier.  :D

Offline JaccoS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 🌴🌴🌴
Re: Veel Plezier! (weer)
« Reactie #5 Gepost op: 5-01-2020, 14:37:56 »
Beste wensen Rick!

En bedankt voor al die mooie afleveringen waar wij ontzettend van hebben genoten. Hopelijk nog vele seizoenen!  ::bravo::

Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Veel Plezier! (weer)
« Reactie #6 Gepost op: 5-01-2020, 14:38:59 »
Bedankt voor het bericht! Wat hebben jullie ontzettend mooie series in elkaar gezet. Jullie ook gefeliciteerd met dit jubileum. Hopelijk volgen er nog heel veel series!  ::bravo::

Ik kijk heel erg uit naar volgende week zaterdag  ::bravo::

Offline Moltijd

  • Forumlid
Re: Veel Plezier! (weer)
« Reactie #7 Gepost op: 5-01-2020, 14:39:28 »
Eindelijk is de leukste tijd van het jaar weer aangebroken: januari, de start van Wie is de Mol? Benieuwd wat jullie voor ons in petto hebben dit jaar!  ;D ;D

Offline Mol-Cooper

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hey!
Re: Veel Plezier! (weer)
« Reactie #8 Gepost op: 5-01-2020, 14:42:07 »
Haha leuk! Wie is de Mol? is de beste televisie programma!
Hallo! Hello! Bonjour! 你好! Hej! Hei! გამარჯობა! Γεια! Aloha nui! Dia duit! Halló! Halo! Ciao! こんにちは! Сәлем! 안녕! Xin chào! Merhaba! Salaan! Hola! Olá!

Online Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Veel Plezier! (weer)
« Reactie #9 Gepost op: 5-01-2020, 14:42:46 »
Ook voor jou en het hele team: de beste wensen, en neem je nou eens voor dat je dit jaar NIET op research-reis bent in maart, als de molfandag (zoals ik hem eigenwijs blijf noemen) gehouden wordt.


Offline ennasil

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Veel Plezier! (weer)
« Reactie #10 Gepost op: 5-01-2020, 14:43:27 »
Kijk er naar uit!  ::bravo:: ::bravo::

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Veel Plezier! (weer)
« Reactie #11 Gepost op: 5-01-2020, 14:46:04 »
Ahh, als ik dit bericht zo lees, krijg ik zo'n enorme zin in dit seizoen. Bedankt Rick dat je (weer) aan ons hebt gedacht! Superleuk dat jullie als makers hier meelezen en zo betrokken zijn bij de fancommunity! Ik ben erg nieuwsgierig naar hoe jullie je fans eren in de serie (in ieder geval door alle verwijzingen naar eerdere jaren).

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Veel Plezier! (weer)
« Reactie #12 Gepost op: 5-01-2020, 14:46:16 »
Bedankt Rick, heb er ook weer zin in!  ::ok::

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Veel Plezier! (weer)
« Reactie #13 Gepost op: 5-01-2020, 14:53:02 »
Leuk, ben benieuwd Rick. Ontzettend bedankt weer en het wordt sowieso weer een mooi seizoen  ::ok::
Frankje Lapi

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: Veel Plezier! (weer)
« Reactie #14 Gepost op: 5-01-2020, 14:53:10 »
Geloof me, WIDM is het beste programma op de Nederlandse televisie ::bravo:: Maak je daar maar geen zorgen over. Dat jullie al 20 jaar op de buis zijn is het grootste compliment dat je jezelf kan geven ::joehoe:: Ga zo door en op naar seizoen 30!
...óf niet!

Offline putyourHANSup!

  • Winnaar Expeditie Robinson 2019 Pool
  • Forumlid
  • Gaudeamus!
Re: Veel Plezier! (weer)
« Reactie #15 Gepost op: 5-01-2020, 14:58:38 »
Zo tof Rick, berichtje van jou en je team! Terecht dat jullie trots zijn ::respect::
Ik heb weer heel veel zin in het nieuwe seizoen. De leader heeft me weer helemaal enthousiast gemaakt. Ik kan niet wachten om jullie 'verrassing' voor de molloten langs te zien komen. :D
Ik hoop dat jullie ook veel plezier zullen beleven aan het jubileum! ::bravo::

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Veel Plezier! (weer)
« Reactie #16 Gepost op: 5-01-2020, 14:59:36 »
Wat leuk Rick dat je weer zo'n mooi bericht voor ons achterlaat. Indrukwekkende cijfers die je opsomt!

Het gaat vast weer genieten worden de komende maanden. ::trots:: ::super::

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Veel Plezier! (weer)
« Reactie #17 Gepost op: 5-01-2020, 15:04:23 »
Dankjewel, Rick! Door de fantastische leader zit ik er weer helemaal in.  ::bravo::

Re: Veel Plezier! (weer)
« Reactie #18 Gepost op: 5-01-2020, 15:07:33 »
Mooie woorden, Rick. Bedankt weer voor het maken van het leukste programma  ::bravo::
Zit er weer klaar voor om te speuren!
Ben benieuwd naar van alles wat we al konden zien in de leader, promo en dit berichtje maakt mij nog meer nieuwsgierig.

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Veel Plezier! (weer)
« Reactie #19 Gepost op: 5-01-2020, 15:46:10 »
Rick en alle medewerkers  ::bravo::
Dank voor al het werk, bedenken en maken van alle seizoenen :D

Super dat je weer zo'n mooi bericht op het forum neer zet en hopelijk genieten jullie ook weer mee van alle "complot" theorieën die weer voorbij gaan komen.

Echt heel nieuwsgierig wat er dit seizoen van gemaakt is en wat voor "leukigheidjes" er voor de molloten in gestopt zijn <3

Ik ga in ieder geval, samen met een heleboel anderen, genieten weer van een nieuw seizoen.  ::bravo::