Auteur Topic: Molgeld  (gelezen 16771 keer)

Offline 053Timo

  • Forumlid
Re: Molgeld
« Reactie #60 Gepost op: 13-01-2020, 17:03:47 »
Wauw! Ik snap dat je dan (enigszins) teleurgesteld bent als je ziet welk molgeld er wél is gekozen.

Ja, de meesten die gekozen zijn zijn gewoon echt niet mooi. Maar goed, zoals ik zei; ik snap de keuze!

Online Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Molgeld
« Reactie #61 Gepost op: 14-01-2020, 19:14:37 »
Mochten er mensen geïnteresseerd zijn. Ik heb destijds ook een poging gedaan. Als ik zie wat ze uiteindelijk gekozen hebben denk ik dat dat van mij beter is. Maar ik snap wel dat als ze tien verschillende ontwerpen willen gebruiken die van mij moeilijk te implementeren is...



Geweldige serie ::ok::
Zou ik deze in het kader van het jubileumsjaar kunnen uitprinten op mooi dik papier voor de eigen verzameling?  :)
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline 053Timo

  • Forumlid
Re: Molgeld
« Reactie #62 Gepost op: 14-01-2020, 23:39:31 »
Geweldige serie ::ok::
Zou ik deze in het kader van het jubileumsjaar kunnen uitprinten op mooi dik papier voor de eigen verzameling?  :)

Uiteraard! Als je wil kan ik je ze ook in HQ toesturen.

Offline m0ll0m

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Molgeld
« Reactie #63 Gepost op: 15-01-2020, 12:32:41 »
Zou er een hint zitten in het geld, dan ziet de ontwerper van dat biljet dat toch gelijk...? Ik denk dat ze dat risico niet nemen... het is al moeilijk genoeg met al die fotograferende Chinezen...

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: Molgeld
« Reactie #64 Gepost op: 15-01-2020, 15:09:25 »
Zou er een hint zitten in het geld, dan ziet de ontwerper van dat biljet dat toch gelijk...? Ik denk dat ze dat risico niet nemen... het is al moeilijk genoeg met al die fotograferende Chinezen...

Dat klopt, maar wij weten niet precies welke 10 mensen het geld hebben ontworpen. Mogelijk is het gemaakt door 9 mensen uit de inzendingen en eentje door iemand van de productie.

Ik ga er overigens niet vanuit, maar onmogelijk is het niet.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Marisa

  • Forumlid
Re: Molgeld
« Reactie #65 Gepost op: 16-01-2020, 00:18:40 »
Mij lijkt dat biljet van 20 euro geen kindertekening (ik heb er heel wat mogen zien in mijn leven), maar een tekening die op een kindertekening moet lijken.
Dus ik kan me helemaal vinden in de veronderstelling dat de productie hier wat heeft geknutseld met streepjes, rondjes en letters.
Alleen heb ik net Miljuschka gestemd in de poll, en niet Rob.  ;)

Offline Theovv

  • Forumlid
Re: Molgeld
« Reactie #66 Gepost op: 18-01-2020, 00:52:36 »
Er stond ook een soort R op de muur met tekens. Weet iemand toevallig wat dit symbool betekend?

Offline daantje17

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Geen mol, wel de leukste kandidaat ever!
Re: Molgeld
« Reactie #67 Gepost op: 19-01-2020, 00:15:34 »
Ik denk dat niet het molgeld zelf een hint is, maar de weg naar dit geld wel. Een ontwerpwedstrijd...
Claes is mode ontwerper ::vergroot::
Ik ben niet lui, ik ben selectief productief

Offline missmolly

  • Forumlid
  • UDIGIT
Re: Molgeld
« Reactie #68 Gepost op: 29-01-2020, 09:25:05 »
Toch is Claes de enige die past bij dit ingebouwde gezicht

Offline suuuus

  • Forumlid
Re: Molgeld
« Reactie #69 Gepost op: 29-01-2020, 09:37:38 »
Mochten er mensen geïnteresseerd zijn. Ik heb destijds ook een poging gedaan. Als ik zie wat ze uiteindelijk gekozen hebben denk ik dat dat van mij beter is. Maar ik snap wel dat als ze tien verschillende ontwerpen willen gebruiken die van mij moeilijk te implementeren is...



 ::oink:: Wat jammer dat ze die hebben overgeslagen, veel mooier en leuke details!

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: Molgeld
« Reactie #70 Gepost op: 19-02-2020, 18:54:37 »
Slaat mijn fantasie op hol, of staat op het briefje van -50 het gezicht van … Claes?
Zou Ronald Koeman kunnen zijn.
https://www.wieisdemol.com/forum/2020/?action=dlattach;topic=68412.0;attach=138147
« Laatst bewerkt op: 19-02-2020, 19:02:17 door foxhunter »

Offline ERdoubleD

  • Forumlid
Re: Molgeld
« Reactie #71 Gepost op: 19-02-2020, 19:05:14 »
Ik zier er ook een hoofd in...het grappige is (of eigenlijk voor mij het vervelende ;)), dat zodra ik iets met mijn ogen knijp het hoofd veranderd in eentje met een hoed.

Weet niet of anderen zich nog de magic-eye-3d posters van 20(!) jaar geleden herinneren, maar t doet me daar een beetje aan denken...   ;D

Offline Michmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
Re: Molgeld
« Reactie #72 Gepost op: 19-02-2020, 22:36:59 »
Mochten er mensen geïnteresseerd zijn. Ik heb destijds ook een poging gedaan. Als ik zie wat ze uiteindelijk gekozen hebben denk ik dat dat van mij beter is. Maar ik snap wel dat als ze tien verschillende ontwerpen willen gebruiken die van mij moeilijk te implementeren is...



Waarlijk prachrig. Als je een wisselgeldbiljet maakt met Roeland is de serie compleet  ::rofl::
Woosie down?

Offline Pierce_Brosnan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Molgeld
« Reactie #73 Gepost op: 26-02-2020, 01:29:35 »
Misschien ook nog:

Briefje van 20 met het Mol logo en Angela
Briefje van 200 met Karel (Nathan en Buddy opgelet: De eerste presentator van Wie Is De Mol!) en  Pieter Jan Hagens.
Briefje van 2000 met Art en Rick. Niet alleen omdat ze de laatste twee zijn samen, maar ook omdat ze ook mee deden als deelnemer en ook wonnen.



Zou mooi zijn als ze in aflevering 8 of/en 9 nog de kans krijgen om een keer een deel van het niet verdiende geld als nog te verdienen. Op ze minst het geld dat niet verdiend is in aflevering 7.
« Laatst bewerkt op: 26-02-2020, 01:36:34 door Pierce_Brosnan »

Offline Mosquito

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 'ziende blind'
Re: Molgeld
« Reactie #74 Gepost op: 26-02-2020, 08:29:18 »
Eerste presentator van WIDM is natuurlijk Angela Groothuizen. La Angela!
'Ook een fijne dag verder...’

Offline KiWi0501

  • Forumlid
Re: Molgeld
« Reactie #75 Gepost op: 1-03-2020, 18:49:48 »
Opeens zegt mijn dochter:
Welk jaar sleutel heeft onze Mol? Staat op het Molgeld misschien dat gezicht van de Mol van dat jaar?

Ik heb alles even bekeken maar kan geen passende Mol vinden bij alle overgebleven kandidaten. Maar ik wilde deze hing toch even delen.

Ik heb dus weer zitten puzzelen op dat gezicht wat ik echt duidelijk zie.

Ook nog andere varianten erop zitten bedenken. Ik loop dood.

Jullie?



Offline annebeestje

  • Forumlid
Re: Molgeld
« Reactie #76 Gepost op: 2-03-2020, 20:43:38 »
Weer een ander type briefje te zien bij de brugopdracht! Volgens mij stond op deze briefjes de wereldkaart die ook in de opdracht "Wereldbeeld" te zien was.
(Pff, ik probeer de brugopdracht nog steeds te doorzien... misschien is er wel een connectie?)

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: Molgeld
« Reactie #77 Gepost op: 7-03-2020, 13:21:27 »
Op het €20 briefje is duidelijk Rob te zien (in letters).  Het geld wordt uit beeld gehouden, dat is andere jaren wel anders.

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: Molgeld
« Reactie #78 Gepost op: 8-03-2020, 11:12:10 »
Briefje van duizend gepakt door Mil in opdracht 9.3 Richtingsgevoel.
Op dit briefje staat o.a. "seizoen 20".
Hadden we de de 1000 al eens gezien in de opdrachten?

Uiteindelijk loopt Mil te zwaaien met 2 briefjes.
500 met daarop De Mol?
1000 met daarop seizoen 2020.
De Mol? seizoen 2020.
« Laatst bewerkt op: 8-03-2020, 21:00:31 door D*N, Reden: Dubbel post samengevoegd »