Auteur Topic: [Aflevering 6] - Voor geen meter  (gelezen 20078 keer)

Offline ERdoubleD

  • Forumlid
Re: [Aflevering 6] - Voor geen meter
« Reactie #100 Gepost op: 21-02-2020, 08:13:06 »
Mil is (of acteert) zeer geschrokken als Claes rood scherm krijgt... ze slaakt zelfs een kreet..
Waarom?....  zowel als mol Mil als kandidaat Mil lijkt me dat vreemd, omdat ze eerder aangeeft op Leonie en Rob te zitten....waarom dan zo geschrokken of verbaasd als Claes rood krijgt en niet Rob?

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [Aflevering 6] - Voor geen meter
« Reactie #101 Gepost op: 21-02-2020, 08:48:41 »
Mil is (of acteert) zeer geschrokken als Claes rood scherm krijgt... ze slaakt zelfs een kreet..
Waarom?....  zowel als mol Mil als kandidaat Mil lijkt me dat vreemd, omdat ze eerder aangeeft op Leonie en Rob te zitten....waarom dan zo geschrokken of verbaasd als Claes rood krijgt en niet Rob?
Aflevering 1,2,3 precies hetzelfde en 5 iets minder heftig. Ze is eigenlijk redelijk consequent in het rode scherm momentje.

Offline ERdoubleD

  • Forumlid
Re: [Aflevering 6] - Voor geen meter
« Reactie #102 Gepost op: 21-02-2020, 08:58:19 »
Ik snap denk ik wat je bedoelt Fox...ik zit al tijden op Mil (en Nathan), maar ik vond deze toch extra opvallend...

Bij aflevering 3 is/acteert ze vooral erg opgelucht als ze zelf groen krijgt.. bij rode scherm Jaike nauwelijks reactie..

Online MartinJ

  • Forumlid
Re: [Aflevering 6] - Voor geen meter
« Reactie #103 Gepost op: 21-02-2020, 12:39:08 »
Mijn excuses als dit hier al eerder is gezegd maar ik heb geen zin om al die pagina's over deze aflevering nog een keer door te spitten.
Over de extra spaties in de titels van de opdrachten:
1. Voice mol
2. Vak werk
3. Alles kenners

De tweede woordjes van de eerste 2 titels maken nu samen "mol werk". En laat dit nu ook toevallig de initialen zijn van Miljuschka Witzenhausen.
Als je de beginletter van de eerste 2 woordjes bij elkaar neemt krijg je weer de W van Witzenhausen.

Om dit niet te obvious te maken hebben ze misschien ook een spatie toegevoegd bij alleskenners. Of zou hier ook nog iets in zitten. Haar tweede voornaam begint in ieder geval niet met een K want die is Lola.
Of zou deze K staan voor de K in 24Kitchen?

Offline Qlivian

  • Forumlid
Re: [Aflevering 6] - Voor geen meter
« Reactie #104 Gepost op: 21-02-2020, 12:46:25 »
kan ook de K van Kandidaat ::tandpastasmiley::

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: [Aflevering 6] - Voor geen meter
« Reactie #105 Gepost op: 21-02-2020, 13:39:34 »
de eerstvolgende afvaller

Offline Avogadro

  • Forumlid
  • Iene miene mutte
Re: [Aflevering 6] - Voor geen meter
« Reactie #106 Gepost op: 21-02-2020, 13:46:48 »
Over de extra spaties in de titels

Spatie is 20 in ASCII.
;)

Online MartinJ

  • Forumlid
Re: [Aflevering 6] - Voor geen meter
« Reactie #107 Gepost op: 21-02-2020, 17:31:31 »
Spatie is 20 in ASCII.
;)
Maar alleen voor de computer nerds die hexadecimaal denken. Decimaal is het 32. Hé, Rob was 32 op het moment van de opname als ik het wel heb, dus toch!

Offline Denils

  • Forumlid
Re: [Aflevering 6] - Voor geen meter
« Reactie #108 Gepost op: 22-02-2020, 11:19:42 »
Mil is (of acteert) zeer geschrokken als Claes rood scherm krijgt... ze slaakt zelfs een kreet..
Waarom?....  zowel als mol Mil als kandidaat Mil lijkt me dat vreemd, omdat ze eerder aangeeft op Leonie en Rob te zitten....waarom dan zo geschrokken of verbaasd als Claes rood krijgt en niet Rob?

Kan ook zijn dat haar reactie niet op Claes slaat maar juist op Rob. In de Voice-overs bij de test hoorde je Mil zeggen dat ze op Rob zat. Dus eerder een kreetje omdat Rob wel doorging, lijkt me...

Offline Thiago

  • Forumlid
Re: [Aflevering 6] - Voor geen meter
« Reactie #109 Gepost op: 27-02-2020, 15:49:15 »
 :-X

Offline Qlivian

  • Forumlid
Re: [Aflevering 6] - Voor geen meter
« Reactie #110 Gepost op: 27-02-2020, 16:48:35 »
Kan ook zijn dat haar reactie niet op Claes slaat maar juist op Rob. In de Voice-overs bij de test hoorde je Mil zeggen dat ze op Rob zat. Dus eerder een kreetje omdat Rob wel doorging, lijkt me...

Wat ik nog gezien heb is dat Klaas 2 jaar geleden zei dat er wel soort van getraind wordt op het reageren met de executie. Bijvoorbeeld Nathan krijgt best vaak zijn scherm te zien. Niet dat Nathan nu perse de mol is dan, maar hier wordt wel zeker rekening mee gehouden om een natuurlijke houding aan te nemen als mol en ook vaker het scherm te zien om geloofwaardig over te komen. Echte kandidaten reageren wel anders naarmate het spannender wordt richting de finale. Bijvoorbeeld Merel vorig jaar dat was zo super geacteerd.