Auteur Topic: [Aflevering 8] - Doorgeven  (gelezen 16873 keer)

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 8] - Doorgeven
« Reactie #20 Gepost op: 29-02-2020, 21:37:40 »
Wát een goede aflevering  ::oink::
Frankje Lapi

Offline keesisdemol

  • winnaar WIDM-pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 8] - Doorgeven
« Reactie #21 Gepost op: 29-02-2020, 21:38:05 »
Geweldige AFLEVERING ::oink::

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 8] - Doorgeven
« Reactie #22 Gepost op: 29-02-2020, 21:39:40 »
De executie die ik al had verwacht. En ook Mil met de vrijstelling. Prima aflevering maar daardoor niet echt spannend. Wel mooi dat ook de mol aansluit bij de verdenkingen van de kandidaten voor het Leonie rood scherm moment.  ::ok::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 8] - Doorgeven
« Reactie #23 Gepost op: 29-02-2020, 21:41:18 »
Ik denk dat de drie overgebleven kandidaten op Leo zaten en dat de Mol voor de vorm dat nu ook beweerde

Ja dat denk ik ook. Opvallend vind ik dat Rob nu al 2 keer tijdens de testbiecht zegt dat hij “Leonie zou kiezen als hij een mol moest aannemen”. Hij zegt niet letterlijk dat Leonie zijn mol is.

Offline widm1992

  • Forumlid
Re: [Aflevering 8] - Doorgeven
« Reactie #24 Gepost op: 29-02-2020, 21:42:51 »
Inderdaad een goede aflevering!

En geen dubbele executie en de vooruitblik zag er ook niet echt finale-achtig uit? Komt er nu dus ook een extra 11e aflevering?

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: [Aflevering 8] - Doorgeven
« Reactie #25 Gepost op: 29-02-2020, 21:45:46 »
deze aflevering heeft voor mij nog meer bevestigd dat het nathan rutjes is.

opdracht 1: prima widm opdracht, hier kan je prima zoeken naar de mol.

opdracht 2: de opdracht is echt leuk bedacht

opdracht 3: super vette locatie, maar rekenen ja doei glazen brug doei

echt super vette aflevering
chipsverslaafde <3

Online Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Aflevering 8] - Doorgeven
« Reactie #26 Gepost op: 29-02-2020, 21:49:43 »
Ja, voor mijn gevoel Buddy. Maar ik heb hem echt al zó lang geleden afgeschreven dus ik wil hier niet aan  ::rofl::

Buddy zit juist al heel lang op Leonie en heeft haar heel vaak als verdachte genoemd.

Rob en Nathan (weer die twee) zijn uit mijn hoofd gezegd het vaagst geweest over hun Leonie-verdenking.

En o ja: leuke aflevering met als hoogtepunten de quiz en de executie. (Minder vond ik de opdracht op de brug.)

Offline Danimol

  • Forumlid
Re: [Aflevering 8] - Doorgeven
« Reactie #27 Gepost op: 29-02-2020, 21:53:06 »
Leonie eruit dus. Zouden ze echt allemaal.op haar hebben gezeten (los van de mol) of is er gemanipuleerd door de regie.
Volgens mijn notities zitten zowel Buddy als Nathan als Rob als Mil in deze test ieder voor minstens de 5de keer op Leonie.
De regie zou flink gemanipuleerd moeten hebben als dit niet echt zo was.

Wat wel eenduidig is voor mij is dat de mol voor de show ook Leonie heeft genoemd en dat ze hebben weggeknipt dat minimaal Nathan nog spreidt. Niet dat iedereen *alleen* op Leonie zat.

Offline de_witte

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 8] - Doorgeven
« Reactie #28 Gepost op: 29-02-2020, 21:54:44 »
Leonie zat op Mil........ dus de mol lijkt meer op Leonie dan op Mil (of de biechten kloppen voor geen centimeter)
Wit is ook een kleur!

Offline Feodora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 8] - Doorgeven
« Reactie #29 Gepost op: 29-02-2020, 21:57:03 »
Rob toch wel vaak op sleutelposities.

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 8] - Doorgeven
« Reactie #30 Gepost op: 29-02-2020, 22:05:08 »
Leonie eruit dus. Zouden ze echt allemaal.op haar hebben gezeten (los van de mol) of is er gemanipuleerd door de regie.
Ik geloof het niet. Doel is dat heel Nederland nu denkt: het is in elk geval een vrouw anders waren ze allemaal niet zo ver gekomen. Finale is tussen man en vrouw en dan is, verrassing! De mol een man. Ik denk: finale tussen Mil en Rob, Rob de mol.
Ze hebben allemaal vast deels op Leonie gezeten maar ook deels op een man.
« Laatst bewerkt op: 29-02-2020, 22:09:35 door Run »

Offline molE13

  • Forumlid
Re: [Aflevering 8] - Doorgeven
« Reactie #31 Gepost op: 29-02-2020, 22:10:05 »
De aflevering van vanavond was leuker dan die van vorige week. Opdrachten beter uitgedacht/uitgewerkt.

Offline Marcoach

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 8] - Doorgeven
« Reactie #32 Gepost op: 29-02-2020, 22:12:29 »
Leonie zat op Mil........ dus de mol lijkt meer op Leonie dan op Mil (of de biechten kloppen voor geen centimeter)
als rob of nathan de mol is en buddy en nathan gaan op leonie en leonie gaat op mil dan heeft iedereen het fout. Wellicht telt hier dan de snelheid van de test en kunnen we Mil nog niet afschrijven
Ik zie ik zie wat jij niet ziet... hoezo tunnelvisie

Offline Blip

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 8] - Doorgeven
« Reactie #33 Gepost op: 29-02-2020, 22:13:49 »
Opvallend dat we niet mogen weten wie Nathans andere verdachte is. De montage wil ons laten geloven dat hij op Leonie zit, maar het was voor mij duidelijk dat hij haar slechts meenam in zijn test. Als Nathan de mol was had ik niet verwacht dat ze vaag over zijn verdenkingen zouden doen. Dit is voor mij een van de redenen om toch weer over te stappen naar Rob als mol.
~ I have not failed. I have just found 10,000 things that do not work. ~ Thomas Edison

Offline molayze

  • Forumlid
Re: [Aflevering 8] - Doorgeven
« Reactie #34 Gepost op: 29-02-2020, 22:15:38 »
"Doorgeven", nathan heeft als enige geld doorgegeven bij de fietsopdracht.
Je kan het ook anders zien, de mol is sympathiek geweest door zelf te geven.

Offline Nijntjelief

  • Forumlid
  • We mogen weer!
Re: [Aflevering 8] - Doorgeven
« Reactie #35 Gepost op: 29-02-2020, 22:15:46 »
Leonie zat op Mil........ dus de mol lijkt meer op Leonie dan op Mil (of de biechten kloppen voor geen centimeter)

Leonie zei op één iemand te gaan in haar eind stukje, maar te twijfelen tussen twee deelnemers. Dus ze kan vol op Mil zijn gegaan of vol op haar andere verdachte. Wie verdacht zij ook alweer de vorige aflevering?

Verder, gave aflevering. Die quiz was cool!

Offline molton

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hmmm
Re: [Aflevering 8] - Doorgeven
« Reactie #36 Gepost op: 29-02-2020, 22:16:52 »
Geen opdracht die perse met vijf moest vanavond toch?
- 1 kaartlezer en 3 fietsers.
- Met zijn vieren om de vrijstelling strijden.
- met 5 in plaats van 6 kistjes op de brug.

Wat mij betreft "moesten" er dus geen vijf kandidaten door vorige week.
"Are you the sort of man who would put the poison into his own goblet, or his enemy's?" -The Princess Bride (1987)

Offline MoLingo

  • Forumlid
  • 你懷疑我是鼹鼠嗎?
Re: [Aflevering 8] - Doorgeven
« Reactie #37 Gepost op: 29-02-2020, 22:17:41 »
Weer op lichaamstaal zitten letten bij de executie. Je kon aan alles zien dat Leonie eruit zou gaan. Ze had gewoon geen idee, en dat in combinatie met de hele opbouw daarvoor waar iedereen op Leonie leek te zitten.

Okay, Rob en Leo over, een van de twee gaat naar huis. Daar komt ook nog bij dat Rob kennelijk op Leonie zit. Leonie krijgt rood, dan zou je zeggen dat allerlei emoties zich van Rob meester gaan maken: verbijstering, opluchting, verrassing, empathie. Ik heb daar helemaal niets van gezien. Met een vlak gezicht knikt hij een keer met zijn hoofd en zit daar verder echt als een natte krant.  ::rofl::

All-in op Rob voor mij.  ::tandpastasmiley::
罗本是卧底! (Rob dus!)

Offline mollie85

  • Forumlid
Re: [Aflevering 8] - Doorgeven
« Reactie #38 Gepost op: 29-02-2020, 22:17:49 »
Ik heb ergens het idee dat het geld in de pot niet klopt...zou nathan wat geld hebben verduisterd waardoor hij die fietsopdracht fanatiek kon doen?

Heel opvallend ook dat dat geld op tafel kwam en er vervolgens een opdracht kwam waarin er een vraag over het geld gesteld werd.

Offline mocemole

  • Forumlid
Re: [Aflevering 8] - Doorgeven
« Reactie #39 Gepost op: 29-02-2020, 22:19:29 »
Ik weet het niet meer. Ik dacht even dat Rob eruit ging, maar aangezien iedereen op Leonie leek te zitten was het logisch dat zij eruit ging.
Ze zat met Mil op de kamer, beide vrouwen. Wie gaf hoeveel x door bij opdracht 2? Nathan en Mil toch meer dan de anderen. Leonie had blijkbaar 1 koker te weinig op de brug, dat kon al niet meer goed gaan. Wie heeft een koker niet doorgegeven?