Auteur Topic: [Aflevering 8] - Opdracht 1: Kettingreacties  (gelezen 27869 keer)

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [Aflevering 8] - Opdracht 1: Kettingreacties
« Reactie #160 Gepost op: 6-03-2020, 18:26:34 »
De enige zichtbare molactie is dat Rob direct Nathan belt en hem de kortste route laat rijden, waardoor de langzamere fietsers de langere routes  moeten nemen. Beetje saai, daarom komt er nog wat roze langs voor de suspense.
De rest is gissen. Misschien is er verder wel niks.

Offline Avogadro

  • Forumlid
  • Iene miene mutte
Re: [Aflevering 8] - Opdracht 1: Kettingreacties
« Reactie #161 Gepost op: 6-03-2020, 18:30:44 »
Rob kan Nathan enorm om hebben laten rijden. Nathan kan in de tussentijd allerlei dingen hebben gedaan (fietsen verplaatsen?).

Met name Nathan die Rob complimenteerde zegt mij dat die samenwerking juist heel goed ging.

Offline Blip

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 8] - Opdracht 1: Kettingreacties
« Reactie #162 Gepost op: 6-03-2020, 18:43:10 »
Soms kun je ook te graag willen dat iemand niet de mol is.  ::rofl::

Als ik Nathan hierom zou afschrijven zou je een punt hebben. Daar vind ik het bedrag echter te laag voor. Als Nathan de mol is, past het binnen zijn kijk-mij-eens-positief-en-fanatiek-lage-bedragen-binnenhalen-tactiek. Wat mij betreft kan hij nog steeds de mol zijn. Het ging mij er slechts om dat het lichtelijk overdreven is om Rob dan wel Nathan hier als een of andere überkandidaat neer te zetten.
~ I have not failed. I have just found 10,000 things that do not work. ~ Thomas Edison

Offline Regis Filia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 8] - Opdracht 1: Kettingreacties
« Reactie #163 Gepost op: 6-03-2020, 19:50:07 »
Met name Nathan die Rob complimenteerde zegt mij dat die samenwerking juist heel goed ging.
Nathan is meestal positief. Het zegt weinig over of het echt goed ging.
Brevis esse laboro, obscurus fio.

Offline mocemole

  • Forumlid
Re: [Aflevering 8] - Opdracht 1: Kettingreacties
« Reactie #164 Gepost op: 6-03-2020, 22:17:44 »
De enige zichtbare molactie is dat Rob direct Nathan belt en hem de kortste route laat rijden, waardoor de langzamere fietsers de langere routes  moeten nemen. Beetje saai, daarom komt er nog wat roze langs voor de suspense.
De rest is gissen. Misschien is er verder wel niks.
Eigenlijk was het Mil die aan Leonie vroeg of ze kort of lang wilde, Leonie die lang aangaf. Heel de discussie die Mil aanstuurde tegen Rob had geen enkel nut, De route van Buddy was ongeveer even lang als die van Nathan. Het was Mil die opritten aangaf ipv straten waardoor Buddy 2 straten te ver reed.
Degene die hier opzichtig aan het mollen was is Mil.
De klok staat op 20.nog wat als ze aangehouden worden door de politie, dus waren ze al 10 m aan het fietsen, ik vind dat heel vreemd, op die plaats kunnen ze nog maar een paar minuten zijn vertrokken. Nathan komt daar later bij en hij heeft 1 fiets gewisseld (op iets van 600meter). Zo lang kun je daar niet over doen.
Er is dus (volgens mij) een verkeerde tijd aangegeven, waardoor het lijkt dat er al 1/3 van de tijd voorbij is op dat punt. Als Nathan bij de witte fietsen is geeft de klok 10m aan , terwijl dat gemakkelijk op 3 min. te doen is.
Buddy stond op een moment dicht bij zijn fiets en werd terug gestuurd want stond plots aan de A2.
Conclusie: Mil is aan het mollen en Nathan heeft veel verder gefietst dan hij eigenlijk moest (door Rob of zichzelf)

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [Aflevering 8] - Opdracht 1: Kettingreacties
« Reactie #165 Gepost op: 6-03-2020, 22:54:09 »
Mil lijkt wel mollerig maar geeft de goede aanwijzingen. Wat Buddy allemaal aan het doen is. Geen idee. Daarom denk ik dat ze nog steeds hun oude spelletje spelen, nepmollen en reacties vissen bij Leonie. Je kan er niks mee met wat ze aan het doen zijn en is ook niet zo relevant. Leonie was kansloos door de actie van Rob. Dankzij nepmollen van Mil / Buddy hoeft Rob verder weinig te doen.
40 graden, politie, slechte randvoorwaarden voor meer inspanningen.
Alledrie bij dezelfde agenten, dus op dezelfde plek.
« Laatst bewerkt op: 6-03-2020, 22:56:50 door foxhunter »

Offline Iris_77

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 8] - Opdracht 1: Kettingreacties
« Reactie #166 Gepost op: 8-03-2020, 21:27:30 »
Hoezo noemt Rob deze opdracht ‘Intrappen’ tijdens de test?  ???
(“Tijdens de opdracht ‘Intrappen’ had ik natuurlijk voornamelijk Nathan aan de lijn..”)

Offline Mosquito

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 'ziende blind'
Re: [Aflevering 8] - Opdracht 1: Kettingreacties
« Reactie #167 Gepost op: 8-03-2020, 21:56:38 »
Hoezo noemt Rob deze opdracht ‘Intrappen’ tijdens de test?  ???
(“Tijdens de opdracht ‘Intrappen’ had ik natuurlijk voornamelijk Nathan aan de lijn..”)
Oorspronkelijke titel?
Maar dan zou het te duidelijk naar Nathan wijzen?  >:D

Of zou de geplande molactie niet uitkomen, en werd de titel verandert.
« Laatst bewerkt op: 8-03-2020, 22:02:11 door Mosquito »
'Ook een fijne dag verder...’

Offline Gerhardt78

  • Forumlid
Re: [Aflevering 8] - Opdracht 1: Kettingreacties
« Reactie #168 Gepost op: 8-03-2020, 22:04:56 »
Oorspronkelijke titel?
Maar dan zou het te duidelijk naar Nathan wijzen?  >:D

Of zou de geplande molactie niet uitkomen, en werd de titel verandert.

Of zijn er meer (ongeplande) molacties geweest (kettingreactie).