Poll

Live finale?

Ja, tof!
Nee, liever niet...

Auteur Topic: Speculeren over de live-finale/ontknoping  (gelezen 36686 keer)

Offline Gupp

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je links kijkt, zie je rechts niks!
Re: [samengevoegd]: Alles over de live-finale/ontknoping
« Reactie #300 Gepost op: 12-03-2020, 16:12:17 »
Wat sneu voor al het werk dat er al was ingestoken! Hoop voor de productie dat ze de uitzending toch zo kunnen maken vanuit de studio dat ze er zelf blij mee zullen zijn om uit te zenden. ::hug::
Finalist TAR 2017 / WIDM Pool 2016 #9, 2018 #16, 2019 #138, 2020 #44 / RN Songfestival 2016 #15, 2017 #8 & #7, 2018 #34 & #14, 2019 #17 & #9, 2020 #10

Offline DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: Speculeren over de live-finale/ontknoping
« Reactie #301 Gepost op: 12-03-2020, 16:13:51 »
Beter,

dus gewoon zoals voor 2015 maar dan live  ::ok::
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [samengevoegd]: Alles over de live-finale/ontknoping
« Reactie #302 Gepost op: 12-03-2020, 16:14:17 »
Rik zegt net op Instagram dat de finale wordt opgenomen in een besloten studio, en live uitgezonden om 20.30. De fandag kom te vervallen.

https://www.instagram.com/p/B9o1YVDgpK-/?igshid=yqp87sv8ozd6

Begrijpelijk  ::ok::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline joost2014

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [samengevoegd]: Alles over de live-finale/ontknoping
« Reactie #303 Gepost op: 12-03-2020, 16:18:38 »
Rik zegt net op Instagram dat de finale wordt opgenomen in een besloten studio, en live uitgezonden om 20.30. De fandag kom te vervallen.

Misschien vanuit een van de Chinese afhaalrestaurants in Amsterdam? :D
Ben jij de mol?

Offline Molow

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Speculeren over de live-finale/ontknoping
« Reactie #304 Gepost op: 12-03-2020, 16:21:14 »
Ben benieuwd naar de ontknoping, denk dat dit voor de inhoud veel goed zal doen want vind die live-ontknopingen maar saai. 50% kijken naar willekeurige Nederlanders in plaats van molacties.
Het is lastig om uit een ingestorte tunnel te komen...

Offline joost2014

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Speculeren over de live-finale/ontknoping
« Reactie #305 Gepost op: 12-03-2020, 16:25:28 »
Ben benieuwd naar de ontknoping, denk dat dit voor de inhoud veel goed zal doen want vind die live-ontknopingen maar saai. 50% kijken naar willekeurige Nederlanders in plaats van molacties.

Ligt eraan, ze hebben de finale natuurlijk allang klaar qua voorbereidingen. Nu moeten ze misschien van alles gaan regelen, extra materiaal monteren(?), geen idee of ze dat in korte tijd voor elkaar krijgen natuurlijk. Waarschijnlijk wel wat meer discussie tussen Rik en de kandidaten, dat is wel leuk.
Ben jij de mol?

Offline DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: Speculeren over de live-finale/ontknoping
« Reactie #306 Gepost op: 12-03-2020, 16:25:57 »
Het is wel sneu, voor de makers van het programma,

Dus bij deze wil ik ze wel bedanken dat ze door weer en wind ons iets willen geven.

 ::hug:: (Gelukkig is het een virtuele knuffel :P)
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline Pierce_Brosnan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [samengevoegd]: Alles over de live-finale/ontknoping
« Reactie #307 Gepost op: 12-03-2020, 16:31:34 »
Rob van moltalk kan dus ook thuis blijven. Rik en Anita kunnen prima samen doen.

Programma zal vast pas om 20.38 beginnen als nog om 21.42 klaar zijn. 64 minuten.  61 minuten mimimaal, dat is 10 mimuten korter dan vorig jaar. Of programma begint 20.28 en is om 21.29 afgelopen en volgt corona news op npo 1 en 2. In beide gevallen om 21.52 dit was het nieuws.

Misschien idee om Italie als locatie in wie is de mol 2021 en opnamen daarvan in Januari en dan in September 2021 op de buis.

Ipv in January dan nieuwe reeks The Big escape met onbekende Nederlanders om 21.20 op NPO3. Leonie als nieuwe presentatie.
« Laatst bewerkt op: 12-03-2020, 16:43:55 door Pierce_Brosnan »

Offline DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: Speculeren over de live-finale/ontknoping
« Reactie #308 Gepost op: 12-03-2020, 16:40:43 »
Ik heb geen idee hoe of wat er geschoven wordt, maar laten we gewoon hopen dat ze een mooie ontknoping neerzetten.
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline Michmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
Re: Speculeren over de live-finale/ontknoping
« Reactie #309 Gepost op: 12-03-2020, 16:57:13 »
Dat komt heus wel goed. De kandidaten met Rik, wat crew eromheen, en (gestructureerd) babbelen. Het programma heet nog altijd 'Wie is de Mol?', en niet 'Hoe spectaculair wordt de Mol bekendgemaakt?'.

Zoals gezegd hebben ze ook al eens in aflevering 9 al mol, winnaar en verliezend finalist onthuld, en dat vond niemand toen een deceptie.
Woosie down?

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Speculeren over de live-finale/ontknoping
« Reactie #310 Gepost op: 12-03-2020, 17:00:33 »
Het allermooiste zou zijn dat als ze als allerlaatste verwijzing naar de 20 jaar WIDM teruggaan naar het landhuis in Lisse, maar ik gok dat het gewoon bij Vondel CS zal blijven. Jammer maar begrijpelijk.
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline Chardo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • True Art
Re: Speculeren over de live-finale/ontknoping
« Reactie #311 Gepost op: 12-03-2020, 17:06:40 »
Pfoe. Ik vind op zich een besloten finale geen probleem. Maar zo'n abrupte wending is wel beangstigend voor het resultaat en de mogelijke twist, waar we het hele seizoen al op zitten te wachten.

Laten we ook wel wezen, het zal geen ontknoping als van voor 15 zijn. Daar hebben ze simpelweg niet voldoende montagetijd voor gehad op dit korte termijn. En ja, aan de hand van voorgaande jaren is er gewoon minder beeldmateriaal van molacties, dus of we daar nu meer van zullen krijgen betwijfel ik nog steeds.

Ik hoop dat ze hierop voorbereid waren.

Offline dubbelagent

  • Forumlid
Re: Speculeren over de live-finale/ontknoping
« Reactie #312 Gepost op: 12-03-2020, 17:34:16 »
Ik kom uit Engeland, maar ben een grote fan van de show dankzij een vriendelijke ondertitelaar en was zo opgewonden om de live finale bij te wonen Ik heb mijn vluchten en hotel geboekt :( Zijn de bioscoopvertoningen nog steeds aan de gang? Zo ja, waar zijn de bioscopen het dichtst bij het centrum van amsterdam?

Offline keek

  • Forumlid
  • Trust Nobuddy!
Re: Speculeren over de live-finale/ontknoping
« Reactie #313 Gepost op: 12-03-2020, 17:38:55 »
Nou dit is zeker een twist. Krijgt iedereen toch nog waar die op gehoopt had. ;D ;D

Offline suuuus

  • Forumlid
Re: Speculeren over de live-finale/ontknoping
« Reactie #314 Gepost op: 12-03-2020, 17:47:19 »
Vervelend voor de makers dat het zo noodgedwongen moet, zullen wel veel last minute aanpassingen zijn voor ze om de tijd die ze normaal aan het publiek besteden anders in te vullen.

Maar ik kijk er wel meer naar uit nu. Lijkt me een heerlijke aflevering worden in besloten kring  ::ok::


Offline molE13

  • Forumlid
Re: Speculeren over de live-finale/ontknoping
« Reactie #315 Gepost op: 12-03-2020, 17:48:59 »
Nou dit is zeker een twist. Krijgt iedereen toch nog waar die op gehoopt had. ;D ;D
  ::ok:: Yes!  ;D

Offline Uil

  • Forumlid
Re: Speculeren over de live-finale/ontknoping
« Reactie #316 Gepost op: 12-03-2020, 17:50:45 »
Ik kom uit Engeland, maar ben een grote fan van de show dankzij een vriendelijke ondertitelaar en was zo opgewonden om de live finale bij te wonen Ik heb mijn vluchten en hotel geboekt :( Zijn de bioscoopvertoningen nog steeds aan de gang? Zo ja, waar zijn de bioscopen het dichtst bij het centrum van amsterdam?

Er zijn zeker bioscopen die de finale live vertonen. Kan deze alleen zo snel niet vinden in Amsterdam. Weet het wel zeker van de Pathé bioscoop in Zaandam, dat is ca. 12 minuten met de trein vanaf Amsterdam Centraal (6 minuten vanaf Amsterdam Sloterdijk). Bioscoop op 5 minuten lopen van het station, prima te doen.
Er zijn ook nog andere steden natuurlijk, kan je een uitstapje van maken in plaats van Amsterdam.

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: Speculeren over de live-finale/ontknoping
« Reactie #317 Gepost op: 12-03-2020, 17:58:35 »
er zullen vast bioscopen de finale live vertonen , echter is de vraag wat vertonen ze?  Is er nog iets spectaculairs opgenomen op Chinese bodem?  Of was de crux bedacht om live tussen het publiek iets te doen?  Het zal aangepast moeten worden en daar geeft meer optie om aan tafel meer gesprek te laten zien.

Jammer voor de makers ( maar wel begrijpelijke call )

Voor wie toch naar vondel cs wil om glimp op te vangen. Wees voorzichtig op jezelf, Mede molloten en evt deelnemers en crew .

Ook voor thuisbliijvers  ::hug:: ( deze mag nog wel)

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Speculeren over de live-finale/ontknoping
« Reactie #318 Gepost op: 12-03-2020, 18:00:27 »
Jammer voor de productie maar natuurlijk een begrijpelijke en goede beslissing ::jaja::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Speculeren over de live-finale/ontknoping
« Reactie #319 Gepost op: 12-03-2020, 18:09:36 »
Ik kom uit Engeland, maar ben een grote fan van de show dankzij een vriendelijke ondertitelaar en was zo opgewonden om de live finale bij te wonen Ik heb mijn vluchten en hotel geboekt :( Zijn de bioscoopvertoningen nog steeds aan de gang? Zo ja, waar zijn de bioscopen het dichtst bij het centrum van amsterdam?
Awesome to hear a Dutch tv show got you hooked.

If you find a cinema to watch the final I would advise you to regularly check if it's not canceled. I’ve seen message about the event being canceled at some (Pathé) cinemas, but currently that doesn't seem to be the case for every showing.