Poll

Live finale?

Ja, tof!
Nee, liever niet...

Auteur Topic: Speculeren over de live-finale/ontknoping  (gelezen 36448 keer)

Offline Regis Filia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Speculeren over de live-finale/ontknoping
« Reactie #340 Gepost op: 12-03-2020, 20:39:53 »
Op Facebook en Insta ook. Lijkt me een vrij duidelijk signaal voor de makers...
Op instagram werden eerder mensen nog boos door alleen al het idee dat er geen publiek bij kon zijn... Gelukkig zijn die mensen blijkbaar in de minderheid.
Brevis esse laboro, obscurus fio.

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: Speculeren over de live-finale/ontknoping
« Reactie #341 Gepost op: 12-03-2020, 20:49:28 »
De boosheid bij die mensen komt stuk voor uit teleurstelling. Maar als je je daar overheen zet en kijkt naar het grotere plaatje, dan blijkt al snel dat dit de enige juiste beslissing was. Helaas.

Online Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Speculeren over de live-finale/ontknoping
« Reactie #342 Gepost op: 12-03-2020, 20:55:31 »
Ik kon vanmiddag niet reageren, dus dat doe ik nu:

Hoe jammer ik het ook vind, ik denk dat deze beslissing de enig juiste is. Je wil het als organisatie niet op je geweten hebben dat er door de samenkomst van de bezoekers in het Vondelpark een bron/uitbraak van het virus erbij komt. Dat blijf je je hele leven met je meedragen. Het houdt overigens, mocht dat nog niet bij iedereen duidelijk zijn, dat ook de events in de bioskopen niet doorgaan.

Ik heb er overigens begrip voor dat ''mijn'' oorspronkelijke poll is komen te vervallen, dit is een zuiver technische reden. Het was immers toch al duidelijk wat de meerderheid hier op het forum wilde.

Offline sejdisejdi

  • Forumlid
Re: Speculeren over de live-finale/ontknoping
« Reactie #343 Gepost op: 12-03-2020, 21:13:51 »
Al moet ik zeggen dat ik er wel de ironie van in kan zien.
Als het klopt dat er het hele seizoen al opdrachten aangepast en ingekort hebben moeten worden in china ze er eindelijk vanaf dachten te zijn en dat china alsnog een laatste schop onder de riem weet te geven.

Offline joost2014

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Speculeren over de live-finale/ontknoping
« Reactie #344 Gepost op: 12-03-2020, 21:35:47 »
Ik denk nu een stapje verder.. in hoeverre komt seizoen 21 in gevaar door dit virus?! Nja, dat is off topic.

Ben erg benieuwd naar de twist. Ergens hoop ik dat Mil of Nathan de mol is en dat dat dan de twist is ::trots::
Ben jij de mol?

Online Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Speculeren over de live-finale/ontknoping
« Reactie #345 Gepost op: 12-03-2020, 23:33:46 »
Ik zat ook al te denken aan seizoen 21.  Het afreizen naar Paraguay staat immers óók op stapel.......




Offline Michmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
Re: Speculeren over de live-finale/ontknoping
« Reactie #346 Gepost op: 13-03-2020, 00:33:27 »
Ik heb niet alle berichten hier gelezen, maar ik begrijp even niet wat mensen zeggen over “de enige juiste beslissing” of dat mensen boos zouden zijn? Er is toch zeker helemaal geen sprake van een beslissing vanuit Avrotros aangezien het gewoon verboden is om evenementen met meer dan 100 mensen te organiseren nu? ::nieuwsgierig::

Ik denk dat er mensen zijn die - niet geheel ten onrechte m.i. - hadden verwacht of gehoopt dat AVROTROS eerder dan van regeringswege verordonneerd het petrischaaltje in het Vondelpark af te blazen. Dat is niet gebeurd, maar door te doen alsof het een vrije keus was gunnen we de organisatie een waardige aftocht.  ;)
Woosie down?

Offline Regis Filia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Speculeren over de live-finale/ontknoping
« Reactie #347 Gepost op: 13-03-2020, 01:19:02 »
Mensen op instagram werden boos bij ook maar de gedachte aan het afzeggen van de livefinale. Dit was vóór de regering het had verboden.
Er had twee weken geleden al een plan moeten worden gemaakt voor een livefinale zonder publiek. Dan hadden ze nu niet halsoverkop allerlei dingen moeten aanpassen.
Brevis esse laboro, obscurus fio.

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: Speculeren over de live-finale/ontknoping
« Reactie #348 Gepost op: 13-03-2020, 05:41:54 »
Het beleid van de NPO is blijkbaar zelfs om bij alle live programma's publiek te weren (zie DWDD). Dat betekent dus ook dat er geen publiek in de studie mag zitten. Geen oud-Mollen op de achtergrond, puur een reünie zoals van vóór 2015. Alleen dan live.
...óf niet!

Offline molE13

  • Forumlid
Re: Speculeren over de live-finale/ontknoping
« Reactie #349 Gepost op: 13-03-2020, 07:41:48 »
Ik zeg: volgend jaar weer zo'n reünie!

Offline Bjorn1979

  • Forumlid
Re: Speculeren over de live-finale/ontknoping
« Reactie #350 Gepost op: 13-03-2020, 09:10:41 »
Ik zag vanmorgen op TV dat er morgen op NPO1 om 20:30 weer een programma komt over het Coronavirus.
Wordt de Wie is de Mol finale uitgezonden op NPO2 of NPO3 ? Heb het nog niet in online tv-gidsen kunnen vinden.


Edit: Zie net dat het vanavond komt dus opgelost.
« Laatst bewerkt op: 13-03-2020, 09:12:35 door Bjorn1979 »

Offline m0lmuis

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Speculeren over de live-finale/ontknoping
« Reactie #351 Gepost op: 13-03-2020, 09:20:14 »
Het beleid van de NPO is blijkbaar zelfs om bij alle live programma's publiek te weren (zie DWDD). Dat betekent dus ook dat er geen publiek in de studie mag zitten. Geen oud-Mollen op de achtergrond, puur een reünie zoals van vóór 2015. Alleen dan live.

En daar word ik heel vrolijk van  ::jaja::

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Speculeren over de live-finale/ontknoping
« Reactie #352 Gepost op: 13-03-2020, 10:57:51 »
Het beleid van de NPO is blijkbaar zelfs om bij alle live programma's publiek te weren (zie DWDD). Dat betekent dus ook dat er geen publiek in de studie mag zitten. Geen oud-Mollen op de achtergrond, puur een reünie zoals van vóór 2015. Alleen dan live.

 ::boogie::

Dit is echt een beetje geluk bij een ongeluk voor mij hoor :-[
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline MoLingo

  • Forumlid
  • 你懷疑我是鼹鼠嗎?
Re: Speculeren over de live-finale/ontknoping
« Reactie #353 Gepost op: 13-03-2020, 11:08:54 »
Uit nood geboren, maar met de finale van seizoen 20 keren we gewoon terug naar de essentie.  :)
罗本是卧底! (Rob dus!)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Speculeren over de live-finale/ontknoping
« Reactie #354 Gepost op: 13-03-2020, 12:29:52 »
Uit nood geboren, maar met de finale van seizoen 20 keren we gewoon terug naar de essentie.  :)

En hiermee zijn we denk ik wel even uitgespeculeerd. Berichten hierna die off-topic waren heb ik verwijderd. Morgen gaat het topic over de ontknoping open. Wie toch nog wil speculeren over de inhoud van de aflevering van morgen kan dat doen, maar blijf dan wel on-topic.

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Speculeren over de live-finale/ontknoping
« Reactie #355 Gepost op: 13-03-2020, 12:40:38 »
Ik weet het. Leonie was wel de mol en de voorlaatste test telt. Uiteraard, want Leonie was gewoon aan het spreken bij opdracht 3.

Iets meer absurt kan ik voorlopig niet bedenken :p.

Offline JaccoS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 🌴🌴🌴
Re: Speculeren over de live-finale/ontknoping
« Reactie #356 Gepost op: 14-03-2020, 11:00:46 »
Ik hoop dat er in China nog wat speciaals gaat gebeuren, de mol stapt niet naar voren, nee er volgt nog een executie. Of op de locatie waar ze zijn ligt de naam van de mol verstopt, die moeten ze zoeken, of de ontknoping word ergens anders opgenomen, als je als eerst op die locatie bent en je wint word de pot verdubbeld. Zoiets...
Verder hoop ik ook weer op zo'n terugspoelen-video.

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: Speculeren over de live-finale/ontknoping
« Reactie #357 Gepost op: 14-03-2020, 11:49:38 »
De twist is vast dat Nathan, Milouschka en Buddy alle vragen goed hadden en dat het voor de eerste keer in de geschiedenis van de mol het om tijd tussen drie personen is gegaan. Er komen beelden in reverse voor alle drie om te laten zien wie het snelst was.

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Speculeren over de live-finale/ontknoping
« Reactie #358 Gepost op: 14-03-2020, 12:50:42 »
Uhm. Het lijkt mij logisch dat er vanavond nog iets gaat gebeuren met die sleutelhangers uit aflevering 1, toch? Een extra opdracht of wat dan ook...
Frankje Lapi

Offline Avogadro

  • Forumlid
  • Iene miene mutte
Re: Speculeren over de live-finale/ontknoping
« Reactie #359 Gepost op: 14-03-2020, 12:56:31 »
Er komt nog een opdracht. Rik had het over 'Wie valt af?'. En benoemt de ontknopingsaflevering als finale.