Auteur Topic: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september  (gelezen 425898 keer)

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #140 Gepost op: 15-03-2020, 11:59:16 »
Opvallend is wel hoe Rick de post, die vraagt wanneer wie we terug willen hebben heeft verwijderd.

Precies! Ik zocht de post ook al. Het moet wel all-stars zijn.
Frankje Lapi

Offline rkmccullough

  • Forumlid
Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #141 Gepost op: 15-03-2020, 11:59:58 »
Je bent een held!  ::bravo::
Misschien moet ik toch maar eens met de tijd mee gaan en iets met instagram doen.

Beste Rat, Als jij nou op vakantie zou gaan (voor een paar jaar) in plaats van OOK op instagram afgaan zou mijn leven een stuk makkelijker worden. Respect, Rick

Offline Mol-Cooper

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hey!
Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #142 Gepost op: 15-03-2020, 12:01:27 »
Waarschijnlijk de enige aanwijzing die jullie in jaren gemist hebben. Het wordt in ieder geval geen Mol junior. Groet, Rick
::hyper:: ::hyper:: ::hyper:: ::hyper:: ::hyper:: Een seizoen met oud mollen? Ik ben zooooooooooooooooo benieuwd!!!! Wanneer zullen we iets te horen krijgen?
Hallo! Hello! Bonjour! 你好! Hej! Hei! გამარჯობა! Γεια! Aloha nui! Dia duit! Halló! Halo! Ciao! こんにちは! Сәлем! 안녕! Xin chào! Merhaba! Salaan! Hola! Olá!

Offline Jaapie

  • Forumlid
Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #143 Gepost op: 15-03-2020, 12:01:57 »
Ik ben benieuwd wat het 2e seizoen in gaat houden.

Gewoon een nieuw seizoen met nieuwe kandidaten als extraatje in het jubileumjaar?
Wordt het een all stars seizoen (zo ja, met wie dan? Eerste afvallers? Winnaars? Mollen? Populaire deelnemers?)
Zullen ze een keer een seizoen doen met onbekende Nederlanders (geen idee hoe ze dan de mensen hebben benaderd etc, maar toch)?

Ik ben in ieder geval benieuwd.

Offline Mol-Cooper

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hey!
Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #144 Gepost op: 15-03-2020, 12:03:49 »
Waarschijnlijk de enige aanwijzing die jullie in jaren gemist hebben. Het wordt in ieder geval geen Mol junior. Groet, Rick
Dit is eigenlijk een verklaring dat het een andere seizoen wordt dan normaal omdat hij zegt: het is geen Mol junior, maar wat dan wel de andere dingen dus met oud mollen sluit hij niet uit!
 ::hyper:: ::hyper:: ::hyper:: ::hyper:: ::hyper:: ::hyper::
Hallo! Hello! Bonjour! 你好! Hej! Hei! გამარჯობა! Γεια! Aloha nui! Dia duit! Halló! Halo! Ciao! こんにちは! Сәлем! 안녕! Xin chào! Merhaba! Salaan! Hola! Olá!

Offline Hautoa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Snorriaantje
Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #145 Gepost op: 15-03-2020, 12:04:19 »
Beste Rat, Als jij nou op vakantie zou gaan (voor een paar jaar) in plaats van OOK op instagram afgaan zou mijn leven een stuk makkelijker worden. Respect, Rick
::rofl:: ::rofl::
...if one only remembers to turn on the light.

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #146 Gepost op: 15-03-2020, 12:04:40 »
Beste Rat, Als jij nou op vakantie zou gaan (voor een paar jaar) in plaats van OOK op instagram afgaan zou mijn leven een stuk makkelijker worden. Respect, Rick
::rofl::  ::rofl:: misschien moet je hem gewoon een keer mee op reis nemen ;) (en dan niet alleen als enveloppe :P). Mooie verrassing Rick  ::bravo:: ::ok::

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #147 Gepost op: 15-03-2020, 12:05:14 »
Beste Rat, Als jij nou op vakantie zou gaan (voor een paar jaar) in plaats van OOK op instagram afgaan zou mijn leven een stuk makkelijker worden. Respect, Rick

 ::rofl:: ::rofl::

Inderdaad Rat, de top- molspeurder hier!
Frankje Lapi

Offline JaccoS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 🌴🌴🌴
Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #148 Gepost op: 15-03-2020, 12:05:52 »
Misschien een seizoen met molloten als kandidaten.

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #149 Gepost op: 15-03-2020, 12:07:20 »
Beste Rat, Als jij nou op vakantie zou gaan (voor een paar jaar) in plaats van OOK op instagram afgaan zou mijn leven een stuk makkelijker worden. Respect, Rick
::rofl:: ::)
Tell me what your telescope says

Offline rkmccullough

  • Forumlid
Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #150 Gepost op: 15-03-2020, 12:07:56 »
::rofl::  ::rofl:: misschien moet je hem gewoon een keer mee op reis nemen ;) (en dan niet alleen als enveloppe :P). Mooie verrassing Rick  ::bravo:: ::ok::

Misschien moet ik Rat inhuren om als MOL op de forum jullie te misleiden...

Offline JaccoS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 🌴🌴🌴
Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #151 Gepost op: 15-03-2020, 12:08:35 »
Misschien moet ik Rat inhuren om als MOL op de forum jullie te misleiden...
::rofl:: ::rofl::

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #152 Gepost op: 15-03-2020, 12:09:28 »
Zal Toprak meedoen? ;D
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #153 Gepost op: 15-03-2020, 12:16:15 »
Misschien moet ik Rat inhuren om als MOL op de forum jullie te misleiden...

Als de misleidendemollotenmol  ;D

Ik zie een nieuwe Suske en Wiske voor me :P

Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #154 Gepost op: 15-03-2020, 12:16:53 »
Misschien moet ik Rat inhuren om als MOL op de forum jullie te misleiden...

 ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #155 Gepost op: 15-03-2020, 12:25:39 »
Beste Rat, Als jij nou op vakantie zou gaan (voor een paar jaar) in plaats van OOK op instagram afgaan zou mijn leven een stuk makkelijker worden. Respect, Rick
haha, wat moet RN zónder Rat? Het zorgt wel voor scherpte, voor iedereen.....

Offline suuuus

  • Forumlid
Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #156 Gepost op: 15-03-2020, 12:37:44 »
Beste Rat, Als jij nou op vakantie zou gaan (voor een paar jaar) in plaats van OOK op instagram afgaan zou mijn leven een stuk makkelijker worden. Respect, Rick

 ::rofl:: ::rofl:: *mol met rode waaier smiley*

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #157 Gepost op: 15-03-2020, 12:42:25 »
Beste Rat, Als jij nou op vakantie zou gaan (voor een paar jaar) in plaats van OOK op instagram afgaan zou mijn leven een stuk makkelijker worden. Respect, Rick
::rofl:: ::hug::

Ik probeer elk jaar weer 'gewoon' widm te kijken, maar dat lukt me niet.

Offline Mol-Cooper

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Hey!
Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #158 Gepost op: 15-03-2020, 12:43:36 »
::rofl:: ::hug::

Ik probeer elk jaar weer 'gewoon' widm te kijken, maar dat lukt me niet.
Haha dat lukt me 3 seizoen ook niet!  ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::
Hallo! Hello! Bonjour! 你好! Hej! Hei! გამარჯობა! Γεια! Aloha nui! Dia duit! Halló! Halo! Ciao! こんにちは! Сәлем! 안녕! Xin chào! Merhaba! Salaan! Hola! Olá!

Offline Uil

  • Forumlid
Re: 2de seizoen in 2020 vanaf 5 september
« Reactie #159 Gepost op: 15-03-2020, 13:09:32 »
Deelname Janine Abbring bij een All-Stars seizoen kan ik me niet voorstellen, ze heeft nog dagelijks last/problemen met haar rug en het lijkt me dat een dergelijke reis veel te belastend is. (In de Zomergasten-aflevering met Hanna Bervoets hebben ze gepraat over chronische klachten en wat het met je doet.) Plus dat ze dan inderdaad een dergelijk risico waarschijnlijk niet nog eens wil nemen.

Ik ben er nog niet over uit of ik een all-stars seizoen heel leuk vind, maar wil het ook niet meteen afwijzen. Sowieso vind ik de kandidaten beter leren kennen tijdens zo'n seizoen leuk, maar als je ze al eens gezien hebt in het spel kan je nu ook juist weer op het verkeerde been gezet worden. Mijn voorkeur gaat voorlopig wel uit naar nieuwe kandidaten, ook om al te veel nostalgie-tv te vermijden.

Voor seizoen 21 hoopte ik sowieso al Marokko als locatie (al dan niet i.c.m. een ander land), komen ze toch nog eens op het Afrikaanse continent. Natuurlijk ook zo z'n dubieuze toestanden en relaties met Nederland, maar dan houden we weinig landen over als we echt kritisch zijn. Nieuw-Zeeland staat ook op het wensenlijstje, maar dan vroeg ik me ook al meteen af of dat makkelijk geheim kan blijven (maar geldt dat niet voor heel veel plekken tegenwoordig?). Oost-Europa valt ook nog veel te doen, of Noordkaap (als het afgelopen oktober is gefilmd misschien alweer twijfelachtig).

De verwachtingen zijn nu alweer torenhoog denk ik  :P Oppassen maar...
« Laatst bewerkt op: 15-03-2020, 13:11:06 door Uil »